pixelg
Grzegorz Zwoliński i Damian Fijałkowski: Wierzymy, że kolejne sukcesy odwrócą sytuację na rynku - czat inwestorski - StockWatch.pl - portal informacyjno-analityczny poświęcony inwestycjom na polskiej giełdzie i rynkach globalnych.
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Grzegorz Zwoliński i Damian Fijałkowski: Wierzymy, że kolejne sukcesy odwrócą sytuację na rynku

Dyskusja odbyła się dnia: 17.10.2019, godziny 15:00
Grzegorz Zwoliński i Damian Fijałkowski: Wierzymy, że kolejne sukcesy odwrócą sytuację na rynku Grzegorz Zwoliński, prezes zarządu oraz Damian Fijałkowski, członek zarządu T-Bull SA
TBULL
W czwartek 17 października o godz. 15:00 zapraszamy na czat inwestorski z członkami zespołu T-Bull. Tematami rozmowy będą wyniki za pierwsze półrocze 2019 oraz perspektywy rozwoju, które są bardzo związane z perspektywą wydania produkcji na PC.

T-Bull SA to polskie studio deweloperskie z siedzibą we Wrocławiu. Firma ma w portfolio szereg produkcji przygotowanych z myślą o najpopularniejszych platformach mobilnych oraz jest w fazie przygotowań do projektu dedykowanego na PC. Łączna liczba pobrań gier wyprodukowanych we wrocławskim studio przekroczyła już 426 milionów. Akcje spółki od 29 sierpnia 2018 r. notowane są na parkiecie głównym GPW.

Jednym z najważniejszych projektów ostatnich miesięcy była dla T-Bull SA premiera długo wyczekiwanej gry Top Speed 2. Kontynuacja udanej produkcji skupiającej się na wyścigach samochodowych trafia na coraz więcej urządzeń mobilnych. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych tytułów w portfolio wrocławian, który jest stale wzbogacany o nową funkcjonalność, jak rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej, stałe wydarzenia i wyzwania, które utrzymują zainteresowanie graczy, czy też możliwość rozgrywki cross platformowej.

Dzięki stabilnej pozycji na rynku gier mobilnych, zespół mógł również skupić się na nowym projekcie. Mowa o zapowiedzianych w Los Angeles pracach nad grą o roboczej nazwie Space Simulator, która w pełni dedykowana jest na PC i konsole. W tym momencie prace nad tym projektem są już w zaawansowanym stadium i trwa tworzenie mechaniki, która przy tego typu projektach jest kluczowa.

Projekt Spółki został rekomendowany do dofinansowania “GameINN” w wysokości prawie 5 milionów złotych (4.870.184,77 PLN). Dofinansowany projekt będzie polegał na opracowaniu innowacyjnego systemu iDe-Tox w celu zapewnienia kompleksowej ochrony graczy przed toksycznymi zachowaniami występującymi w cyberprzestrzeni.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z Grzegorzem Zwolińskim i Damianem Fijałkowskim, przedstawicielami zarządu T-Bull SA. Dziś porozmawiamy m.in. o wynikach za pierwsze półrocze, perspektywach rozwoju i planach wydawniczych.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać o 15:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony.
  • Grzegorz Zwoliński i Damian Fijałkowski: Bardzo dziękujemy za dołączenie do czatu i zadane pytania. Uznaliśmy, że to dobry moment na odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania, ponieważ w ostatnim czasie opublikowaliśmy raport podsumowujący pierwsze półrocze 2019 roku i otrzymaliśmy dofinansowanie na rozwój projektu iDe-Tox. Oprócz tego w najbliższym czasie spółkę czeka duże wyzwanie w postaci produkcji gry pod roboczą nazwą Space Simulator. Zapraszamy zatem do zadawania pytań.
  • TbullFan: Czy uważają Panowie, że akcje ich spółki są niedowartosciowane? Spadek wyceny o 90% w ciągu roku chyba nie zachęca inwestorów do inwestycji w spółkę?
    Damian Fijałkowski: Zdecydowanie uważamy, że nasza spółka jest niedowartościowana. W kolejnych raportach potwierdzamy stabilną sytuację spółki, wypłacalność oraz jasno komunikujemy plany i kierunki rozwoju T-Bull SA na przyszłość. Nawet pozytywne komunikaty, jak te o otrzymaniu kolejnych dotacji na projekty badawczo-rozwojowe, czy też o nowych premierach, nie znajdują odzwierciedlenia w notowaniach. Zapewniamy, że nasza spółka stale rozwija się i rośnie. Niestety, zdaje się to być niezauważalne.
  • Mitsu: Jak oceniają Panowie wycenę spółki na giełdzie? Czy widzą Panowie jakąs szansę na odwrócenie tego niepokojącego trendu ?
    Grzegorz Zwoliński: Nasza spółka stale się rozwija i rośnie. Mamy zamiar w dalszym ciągu trzymać się jasno określonej strategii i wierzymy w to, że kolejne sukcesy przełożą się na odwrócenie obecnej sytuacji na rynku. Skupiliśmy się na rozwoju naszych projektów, które otrzymały w ostatnim czasie bardzo duże aktualizacje. Postawiliśmy na poszerzeniu kontentu w grach, aspekt rozgrywki online i elementy social. Już pierwsze testy pokazały, że jesteśmy w stanie zwiększyć parametry monetyzacji w naszych produktach.
  • rotawirus: Witam. 1) Czy jesteście Panowie świadomi ile tysięcy inwestorów straciło na inwestycji w Waszą spółkę? 2) Czy planujecie emisję akcji?
    Damian Fijałkowski: Jesteśmy świadomi sytuacji, jaka dotyka kursu akcji naszej spółki. Ciężko nam zrozumieć fakt, że pomimo pozytywnych komunikatów o rozwoju spółki i kolejnych premierach kurs maleje zamiast rosnąć. To co możemy w tej sytuacji powiedzieć, to że bez względu na wszystko, będziemy dalej rozwijać spółkę oraz że dołożymy wszelkich starań, żeby wartość spółki była większa.
  • Dss: Czy przewidywana jest w ciągu najbliższego roku emisja akcji, jeżeli tak to po jakiej cenie ma być emisja ?
    Grzegorz Zwoliński: Nie przewidujemy w najbliższym czasie emisji akcji. Jeżeli zapadnie taka decyzja, to niezwłocznie poinformujemy inwestorów.
  • Gość: Skąd będą pieniądze na finansowanie gry na PC? Czy rozważana jest przez Państwa kolejna emisja akcji?
    Damian Fijałkowski: Finansujemy nasze projekty ze środków bieżących. Na chwilę obecną nie rozważamy kolejnej emisji akcji. Nie wykluczamy jednak sytuacji znalezienia inwestora do koprodukcji tego projektu - im większy budżet, tym większe możliwości i zyski.
  • Gość: Jak posuwają się prace z grą MMO o której była mowa w wywiadzie w zeszłym roku?
    Grzegorz Zwoliński: Gra z kategorii MMO strategy, nad którą pracujemy, to bardzo zaawansowany pod względem technologicznym tytuł. Zakończyliśmy już prace nad kolejnym prototypem, który właśnie przechodzi wewnętrzne testy. Z naszego punktu widzenia wygląda to obiecująco. Otwarte beta pokaże jednak, które elementy wymagają dopracowania. Celujemy z projektem w rok 2020.
    W związku z rozmiarami projektu i planowaną wokół niego kampanią marketingową nie chcemy sprzedawać za dużo informacji już teraz.
  • mindek: Pytanie kluczowe dla mnie, Czy planowana jest emisja akcji w najbliższych 12 miesiącach?
    Damian Fijałkowski: Spółka nie planuje w emisji w najbliższym czasie. Jeżeli zapadnie taka decyzja, to niezwłocznie poinformujemy inwestorów.
  • borewicz: Panowie, co z TS2 ???? Podejmujecie działania aby gra miała więcej pobrań ???
    Grzegorz Zwoliński: Tak, jak najbardziej. W ciągu ostatnich miesięcy pracowaliśmy nad tym, żeby zoptymalizować grę. W październiku pojawiła się duża aktualizacja, która między innymi znacząco poszerzyła listę wspieranych przez nas urządzeń. Jest już dostępna w Google Play.
  • mindek: Sukcesu nie widać a raczej już był. T-Bull – był wyceniany nawet na blisko 240 mln zł. Obecnie 23 mln zł. Długo oczekiwane TOP SPEED 2, w którym zastosowano od dawna zapowiadany multiplayer okazał się totalną porażką. Niecałe pół miliona pobrań to nawet jak na gry T-Bulla to potężne rozczarowanie. Jak to państwo skomentujecie? i drugie pytanie Czy spółka na bieżąco reguluje swoje zobowiązania?
    Damian Fijałkowski: Top Speed 2 to obszerna gra, w której zastosowaliśmy nowe rozwiązania pozwalające graczom na rozgrywkę online. Warto zwrócić uwagę na to, że gra podczas swojej premiery kompatybilna była z zaledwie 30 proc. wszystkich dostępnych urządzeń z systemem Android. Liczba ta ciągle rośnie. Dla porównania, pierwsza część tej serii wyścigów, wydana przez nas w 2015 roku dostępna jest na około 93 proc. wszystkich urządzeń z Androidem. Jest to efekt miesięcy pracy nad optymalizacją.

    Grzegorz Zwoliński: Tak, Spółka na bieżąco reguluje swoje zobowiązania.
  • mindek: Niedawno był artykuł na bankierze, że państwowe pieniądze płyną do producentów gier i wpływ tych środków na zarządzanie biznesami, które spada a biznesy te żyją tylko dzięki kroplówce z publicznych środków, które potem się zapadną po przetrawieniu tych pieniędzy. Rozumiem, że państwo się odetniecie od takiego postrzegania sprawy, ale pytanie jest takie, ile realnie środków wpływa do spółki poza dotacjami a ile realnie środków wypływa na czynsze, płace, sprzęt?
    Damian Fijałkowski: Na tak szczegółowo postawione pytanie nie pozostaje mi nic innego, jak odesłać wszystkich zainteresowanych do naszych sprawozdań finansowych. Jako spółka notowana na GPW publikujemy sprawozdania finansowe co kwartał i tam znajdują się dokładnie rozpisane zarówno przychody, jak i koszty spółki. Zachęcam również do zapoznania się z publikowanymi wraz z raportami finansowymi sprawozdaniami zarządu, w których staramy się każdorazowo opisać istotne dla spółki wydarzenia.
  • Szmalcfon: Cześć, czy zajmujecie się wyłącznie developmentem in-house czy może też pozyskujecie gry w inny sposób?
    Grzegorz Zwoliński: Poza tworzeniem gier in-housowo oferujemy pełen zakres usług związanych z publishingiem. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: hello@t-bull.com.
  • Inwestor T-Bull: Nad jakimi projektami obecnie pracuje spółka i w jakim terminie planujecie te projekty ukończyć?
    Damian Fijałkowski: Spółka stawia na stały rozwój swoich produktów, dlatego w dniu premiery nie kończymy pracy nad danym tytułem. Stale rozwijamy nasze najważniejsze projekty takie jak Top Speed, Top Speed 2, Moto Rider GO czy Best Sniper Legacy. Rok 2020 należeć będzie do MMO Strategy i Space Simulatora (pierwszej w pełni dedykowanej gry na PC i konsole) - oba projekty mają wtedy zaplanowane wejście do early access.
    Ponadto spółka pracuje nad projektem mającym na celu stworzenie systemu G-Camp - projektu realizowanego w ramach programu Game INN. W przyszłym roku zaplanowane jest również rozpoczęcie prac nad projektem iDe-Tox.
  • Inwestor: Jaki orientacyjny udział w przychodach będzie miała spółka ze sprzedaży gry na bazie twórczości J.Piekary?
    Damian Fijałkowski: Za komunikację związaną z produkcjami na bazie twórczości Jacka Piekary odpowiada spółka The Dust. Nie możemy udzielić odpowiedzi na to pytanie. Jedyne, co możemy powiedzieć w tym momencie, to że projekt zapowiada się bardzo ciekawie.
  • Inwestor: Jak wygląda relacja pobrań Top Speed 2 względem Top Speed z takiego samego okresu życia produktu?
    Grzegorz Zwoliński: Ciężko to porównywać, ponieważ TS2 w momencie premiery był dostępny na bardzo ograniczonej liczbie urządzeń.
  • Gosc: Czy możecie Panowie coś więcej napisać o grze na PC o której informowaliście ostatnio?
    Damian Fijałkowski: Space Simulator to największy projekt, z jakim do tej pory mieliśmy do czynienia w naszej spółce. Naszym celem jest jak najdokładniejsze informowanie zarówno graczy, jak i inwestorów o postępach w jego realizacji, dlatego już w najbliższym czasie ujawnimy nieco więcej informacji o samym projekcie.
  • Mitsu: W jaki sposób mogliby się Panowie odnieść do obecnej ceny akcji Państwa firmy i uzasadnić ich tak głęboką przecenę?
    Grzegorz Zwoliński: Zdecydowanie uważamy, że nasza spółka jest niedowartościowana. W kolejnych raportach potwierdzamy stabilną sytuację spółki, wypłacalność oraz jasno komunikujemy plany i kierunki rozwoju T-Bull SA na przyszłość. Nawet pozytywne komunikaty, jak te o otrzymaniu kolejnych dotacji na projekty badawczo-rozwojowe, czy też o nowych premierach, nie znajdują odzwierciedlenia w notowaniach. Zapewniamy, że nasza spółka stale rozwija się i rośnie. Niestety, zdaje się to być niezauważalne.
  • Gosc: Jakie macie doświadczenie w tworzeniu gier RPG, Action w mrocznym świecie?
    Damian Fijałkowski: Rozumiemy, że pytanie odnosi się do współpracy między T-Bull, a The Dust przy tworzeniu mobilnej gry na podstawie twórczości Jacka Piekary. Jeśli chodzi o gry mobilne, to zdecydowanie czujemy się ekspertami w tej materii. Zaznaczamy, że za komunikację związaną z produkcjami na bazie twórczości Jacka Piekary odpowiada spółka The Dust.
  • marck: Skąd spowolnienie w liczbie pobrań obserwowane w ostatnich miesiącach?
    Grzegorz Zwoliński: Mniejsza liczba pobrań w ostatnim okresie była spowodowana głównie mniejszą liczbą premier i skupieniem się na dopracowaniu istniejących już produktów. Działamy w oparciu o długofalową strategię - podnoszenie jakości i poziomu zaawansowania naszych gier jest jej częścią. Należy jednak wskazać, iż w ostatnich tygodniach premierę miały dwie nasze gry, co można już zaobserwować w wynikach opublikowanych w raporcie za wrzesień tego roku.
  • marck: Która gra najlepiej się monetyzuje?
    Damian Fijałkowski: Zdecydowanie najlepszym produktem w historii firmy jest Top Speed.
  • marck: Wspólnie realizujecie tez projekt związany z podbojem kosmosu. Jak dzielicie zaangażowanie na poszczególne projekty?
    Grzegorz Zwoliński: Rozgraniczamy działania obu spółek i jedna nie ma wpływu na drugą. Zależy nam, żeby gracze i inwestorzy pamiętali, że tworzenie gier wynika z naszej prawdziwej pasji i w tej kwestii nic się nie zmienia.
  • rotawirus: Witam,co Panowie powiedzą tym wszystkim którzy Wam zaufali,a teraz są na potężnej stracie?
    Damian Fijałkowski: Nasza spółka stale się rozwija i rośnie. Mamy zamiar w dalszym ciągu trzymać się jasno określonej strategii i wierzymy w to, że kolejne sukcesy przełożą się na odwrócenie obecnej sytuacji na rynku. Skupiliśmy się na rozwoju naszych projektów, które otrzymały w ostatnim czasie bardzo duże aktualizacje. Postawiliśmy na poszerzeniu kontentu w grach, aspekt rozgrywki online i elementy social. Już pierwsze testy pokazały, że jesteśmy w stanie zwiększyć parametry monetyzacji w naszych produktach.
  • Dss: Kiedy Top speed 2 będzie obsługiwany przez większość urządzeń ?
    Grzegorz Zwoliński: Nieustannie pracujemy nad kolejnymi aktualizacjami poszerzającymi gamę urządzeń. Najważniejsza jest dla nas jakość produktu i satysfakcja graczy, dlatego każda zmiana musi być gruntownie przetestowana - nie możemy zawieść przecież fanów naszych gier.
  • Gość: Ilu pracowników obecnie liczy wasze studio?
    Damian Fijałkowski: Obecnie jest to około 50 osób.
  • Pac: Czy nowa gra space simulator będzie od razu multiplayer ?
    Grzegorz Zwoliński: Space Simulator to największy projekt, z jakim do tej pory mieliśmy do czynienia w naszej spółce. Naszym celem jest jak najdokładniejsze informowanie zarówno graczy, jak i inwestorów o postępach w jego realizacji, dlatego już w najbliższym czasie ujawnimy nieco więcej informacji o samym projekcie.
  • Gość: Jak na chwilę obecną wygląda mentalność pracowników w waszym studio?
    Damian Fijałkowski: Mamy zespół pasjonatów zaangażowanych w tworzenie gier. Dowodem niezwykłej atmosfery w firmie niech będzie fakt, że część zespołu jest z nami niezmiennie od wielu lat. Wszyscy w T-Bull wiemy, że największe wyzwania są dopiero przed nami - mamy ambitne projekty na horyzoncie, a nasi pracownicy to pasjonaci. Morale jest wysokie.
  • Zainteresowany: Co dalej z pakietem akcji The Dust?
    Grzegorz Zwoliński: Jesteśmy jednym z większych akcjonariuszy The Dust i zamierzamy współpracować przy projektach zarówno teraz jak i w przyszłości, dlatego nie ma z naszej strony żadnych planów, co do pakietu.
  • Dss: Na jakim enginie będzie pracowała wasza nowa gra na PC o tematyce kosmicznej czy wykorzystacie w tym projekcie doświadczenie z SatRevolution ?
    Damian Fijałkowski: Mamy wieloletnie doświadczenie w pracy z silnikiem Unity. Rozważamy jednak wszystkie opcje. Już wkrótce będziemy informować o szczegółach dotyczących projektu.
    Tak, zdecydowanie będziemy korzystać z wiedzy i doświadczenia SatRevolution.
  • Dss: Ile premier gier planujecie na 2020 ?
    Grzegorz Zwoliński: Nie zwalniamy tempa, a 2 najważniejsze tytuły na 2020 rok to Space Simulator i MMO Strategy.
  • rotawirus: Czy w tym roku czekają nas jakieś miłe niespodzianki z Waszej strony bo ze strony kursu to raczej fajerwerków nie będzie?
    Damian Fijałkowski: W tym roku czeka nas jeszcze kilka bardzo dużych aktualizacji do naszych tytułów. Ponadto, przed nami jeszcze 2 premiery gier.
  • Księgowy: Czy spółka złożyła już korekty deklaracji podatkowych celem odzyskania 1,68 mln zł?
    Grzegorz Zwoliński: Tak, spółka złożyła już niezbędne dokumenty i procedura jest w toku.
  • Akcjonariusz: Jesteście zadowoleni z wyników Racing Classics na Steam? Zamierzacie kontynuować sprzedaż gier FTP na PC?
    Damian Fijałkowski: Spółka założyła w swojej strategii publikację swoich produktów na platformie Steam i będziemy kontynuować te działania.
  • Księgowy: Jakiej wielkości obciążeń w zysku operacyjnym należy się spodziewać z tytułu realizacji projektu G-Camp z GameINN? Czy dobrze liczę, że to powinno być coś koło 2 mln zł podzielone na 12 miesięcy czyli ok. 0,5 mln zł kwartalnie?
    Grzegorz Zwoliński: Wartość projektu to 6.229.518,75 zł, a wkład Funduszy Europejskich to 4.316.492,70 zł. Projekt trwa 26 miesięcy i w takim okresie należy rozpatrywać obciążenia.
  • Yhm: Jak zarząd odniesie się do zapowiadanych szacunków odnośnie 20tys pobrań TS2 dziennie? Jak widać po raporcie za wrzesień pobrań było 20tys, ale w całym miesiącu. Rozumiem, że gra jest optymalizowana i dostosowywana pod kolejne urządzenia jednak w żadnym stopniu nie przekłada się to na zainteresowanie graczy. Jakie są plany odnośnie poprawy tych wyników?
    Damian Fijałkowski: Naszym nadrzędnym celem jest dotarcie z grami do jak największej liczby odbiorców, dlatego cały czas pracujemy na rzecz tego, aby w Top Speed 2 mógł zagrać każdy. Ten proces trwa, ponieważ musimy mieć pewność, że gra jest w optymalnym stanie w momencie jej udostępnienia. W tym momencie TS2 dostępny jest na urządzeniach o wysokiej wydajności. Kiedy zakończymy wdrażanie produkcji na zdecydowaną większość smartfonów i tabletów, zobaczymy realne wyniki tej produkcji.
  • Yhm: Czy spółka nie planuje poszerzenia comiesięcznych raportów o kolejne pozycje spółki jak np. te z serii Sniper? Jak widać po pobraniach są tytuły, które generują, więcej pobrań, niż niektóre z raportowanych gier.
    Grzegorz Zwoliński: Prowadzimy stałą, transparentną komunikację wyników naszych produkcji. Jeżeli zajdzie potrzeba aktualizacji formatu naszych miesięcznych raportów – nie mamy z tym problemu. Naszym celem jest pokazanie najbardziej interesujących informacji, które pokazują, w jakim miejscu jest spółka.
  • Yhm: Czy spółka nie planuje większej ekspansji na rynku iOS? Jak widać po wynikach konkurencji nawet stosunkowo niewielka obecność na iOS potrafi być znacznie rentowniejsza, niż wielkie ilości pobrań na Google Play.
    Damian Fijałkowski: Od zawsze byliśmy firmą, która szeroko wychodziła ze swoimi produktami na różne platformy. Nieustannie prowadzimy działania mające na celu zwiększenie naszej obecności na platformie iOS.
  • Corny: Powtórzę pytanie kolegi. Czy spółka na bieżąco reguluje zobowiązania i czy są jakieś zagrożenia w tej kwestii?
    Grzegorz Zwoliński: Spółka na bieżąco reguluje swoje zobowiązania, a o wszystkich istotnych sprawach informuje w raportach.
  • Gość: Czy możecie Panowie coś więcej powiedzieć na temat przychodów osiąganych z gier dotychczas portowanych na PC na platformie steam ?
    Damian Fijałkowski: Nasze dotychczasowe doświadczenia na Steam pozwalają nam z optymizmem patrzeć na nasze przyszłe działania na tej platformie. Stąd nasz nadchodzący projekt Space Simulator.
  • Yhm: Branża gier mobilnych wydaje się coraz trudniejsza, szczególnie w zalewie gier, które są niemal kopiami innych tytułów. Podobnie wygląda to w katalogu spółki, gdzie dochodzą jeszcze wewnętrznie zbliżone gry różniące się tylko settingiem, a opierające się na tej samej mechanice. Czy spółka nie planuje mocniejszego zaangażowania się w bardziej jakościowe produkty przeznaczając dodatkowo środki na user acquisition tych gier?
    Grzegorz Zwoliński: Myślę, że odpowiedzią na to pytanie są ogłoszone przez nas prace nad grą Space Simulator oraz MMO Strategy. Jesteśmy świadomi tego, że podnoszenie jakości i poziomu zaawansowania naszych gier jest czymś, czego oczekują od nas gracze i inwestorzy. Development bardziej ambitnych gier jest zgodny z naszą długofalową strategią.
  • Corny: Czym będzie się wyróżniała gra space Simulator na tle konkurencji? Będzie w niej coś zaskakującego, nowego, świeżego?
    Damian Fijałkowski: Space Simulator to największy projekt, z jakim do tej pory mieliśmy do czynienia w naszej spółce. Nasze doświadczenia z SatRevolution pozwolą na stworzenie produktu jakiego do tej pory nie było na rynku. O szczegółach projektu będziemy informować już wkrótce.
  • Mitsu: Czy nie macie wrażenia, że po prostu ktoś jawnie dołuje kurs Waszej spółki ? Was oczywiście o to nie posądzam, ale może macie jakąs wiedzę w jakim celu to jest robione ?
    Grzegorz Zwoliński: Nie pozwalamy sobie na spekulacje, staramy się operować na faktach, dlatego jedyne, co możemy powiedzieć to to, że stale będziemy pracować na rzecz rozwoju spółki i tym samym zwiększania jej wartości.
  • h3rlitz: Czy decyzję o wypuszczeniu TS2 przy tak ograniczonej liczbie urządzeń, biorąc pod uwagę obecne wyniki w zakresie pobrań i monetyzacji, uważają Państwo za udaną? Czy nie rozważali Państwo przesunięcia premiery tak by zapewnić większy zasięg dostępnych urządzeń - co z pewnością przyniosłoby efekt w postaci wyższych przychodów, ze względu na świeżość produktu w dystrybucji i łatwość promocji gry w pierwszym etapie?
    Damian Fijałkowski: Zależało nam na zgromadzeniu większej ilości danych, która pozwoliła zoptymalizować grę. Światowa społeczność graczy jest zawsze najlepszym wyznacznikiem jakości produktu i opinie spływające do nas pozwalają nam na rozwijanie tego produktu, a nie osiągnęlibyśmy tego bez opublikowania gry.
  • Yhm: Jak zarząd ocenia swoja dotychczasową obecność na platformie Steam? Jaki procent przychodów stanowią te pozyskane poprzez tę platformę w stosunku do tych z rynku mobile? Czy zarząd nie uważa, że angażowanie się na rynek PC z grami stricte mobilnymi nie jest niepotrzebnym obciążaniem zasobów spółki? Czy spółka nie rozważa wejścia w platformę Nintendo Switch, gdzie wydaje się, że gry T-Bull pasują w większym stopniu, niż na rynek PC?
    Grzegorz Zwoliński: Wejście z naszymi grami na platformę Steam to krok w kierunku, o którym często mówimy – chcemy udostępniać nasze produkcje jak najszerszemu gronu graczy. Zgodnie z zapowiedzią, o platformie Steam myślimy przyszłościowo – obecnie pracujemy nad Space Simulator. Zdecydowanie Nintendo Switch jest platformą, na której chcemy publikować nasze tytuły, a prace nad tym już trwają. Więcej informacji w tym zakresie już wkrótce.
  • Akemi: Zgodnie z poprzednią odpowiedź, Space Simulatora będzie na PC i Konsole - wiadomo dokładnie o których platformach mowa (ps4/xbox One/ Nintendo Switch/konsole przyszłej generacji)? Czy projekt planowany jest na wydanie na PC i konsole jednocześnie?
    Damian Fijałkowski: Priorytetem jest Steam. Na kolejnych etapach będziemy tworzyć wersje produktu na konsole, ale o tym poinformujemy już wkrótce.
  • Yhm: Gratuluję sukcesów w ramach SatRevolution S.A. Niemniej jednak, czy działalność zarządu w ramach SatRevolution S.A. nie obija się negatywnie na działalności operacyjnej T-Bull? W ostatnim okresie widać mocne spowolnienie spółki, a tym samym pogarszające się wyniki. Do tego pojawiły się problemy w kwestiach organizacyjnych jak nieprzyjemna dla akcjonariuszy sytuacja związana z zaległymi raportami, czego wynikiem było czasowe zablokowanie notowań spółki. Jak zarząd odniesie się do tej kwestii?
    Grzegorz Zwoliński: Rozgraniczamy działania obu spółek i jedna nie ma wpływu na drugą.
  • Gość: Kiedy możemy spodziewać się wyjścia z bety kolejnych produkcji?
    Damian Fijałkowski: Jeszcze w tym roku planujemy premiery 2 gier, które są obecnie w fazie beta.
  • Yhm: Jaka jest strategia zarządu odnośnie prac nad projektem Space Simulator. Spółka nie posiada doświadczenia w realizacji gier premium na rynek PC/konsole. Czy gra będzie powstawała w ramach obecnych zasobów spółki, czy zostanie tutaj powołany zupełnie nowy zespół, który będzie dysponował jakże ważnym doświadczeniem w grach na rynku PC/konsole?
    Grzegorz Zwoliński: Do działu odpowiedzialnego za tworzenie gry dedykowanej na PC i konsole zostali już oddelegowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zarówno przy pracy nad grami mobilnymi, jak i tymi na PC i konsole. Spółka planuje też zatrudnić nowych pracowników, którzy będą wspierać ten projekt i wniosą do niego dodatkową wartość, o czym informowaliśmy przy okazji ostatniego wywiadu w StockWatch.pl, a dziś możemy dodać, że działania w zakresie powiększenia zespołu już się rozpoczęły.
  • Akemi: Czy planujecie wypuścić jakąś grę w ramach nowej usługi Apple Arcade na urządzenia iOS? (Usługa działa na zasadzie abonamentu i oferuje gry bez reklam i mikrotransakcje, zarobki konkretnej gry zależą od tego jak bardz jest "ogrywana".)
    Damian Fijałkowski: Obserwujemy nowe trendy na rynku i mamy plany poszerzenia naszej obecności na iOS.
  • Akemi: Czy planujecie wydanie większej ilości tytułów na iOS?
    Grzegorz Zwoliński: Tak, mamy w planach kolejne premiery na tej platformie.
  • mindek: Jakie zagrożenia dla biznesu widzicie państwo w najbliższych 12 miesiącach. Wiele spółek rozczarowało i żadna z nich nie mówiła o zagrożeniach. Muszą być, jakie 3 najważniejsze widzi zarząd TBull dla spółki?
    Damian Fijałkowski: Zarząd publikuje w raportach okresowych listę potencjalnych czynników ryzyka.
  • Grzegorz Zwoliński i Damian Fijałkowski: Szanowni Państwo, serdecznie dziękujemy za udział w czacie i zadane pytania. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na nie wszystkie, dlatego na palące kwestie, na które zabrakło nam dzisiaj czasu odpowiemy już wkrótce. Przed nami czas intensywnej pracy, dlatego pragniemy wyrazić wdzięczność za stałe zaangażowanie i wsparcie naszych inwestorów. Życzymy udanego popołudnia.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +86,15% +17 230,03 zł 37 230,03 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
AD.bx ad3b
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3d


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Agencja relacji inwestorskich Capital PR