pixelg
Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek - zarząd Creepy Jar
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Czat inwestorski z przedstawicielami zarządu spółki Creepy Jar

Dyskusja odbyła się dnia: 30.03.2021, godziny 11:00
Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek - zarząd Creepy Jar: Zależy nam, żeby marka Green Hell była kojarzona z jakością Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek

Zapraszamy na prezentację i czat inwestorski z przedstawicielami zarządu spółki Creepy Jar - prezesem Krzysztofem Kwiatkiem i członkiem zarządu Krzysztofem Sałkiem, który odbędzie się 30.03 o godz. 11:00. Tematem spotkania organizowanego w ramach projektu Gaming na Giełdzie VI będzie podsumowanie dotychczasowej działalności, przejście na rynek główny GPW oraz omówienie najbliższych planów spółki.

Creepy Jar to producent gier z kilkunastoletnim doświadczeniem, który specjalizuje się w gatunku survival simulation. Spółka odniosła sukces tworząc tytuł Green Hell, który w półtora roku od premiery Early Access na platformie Steam pokonał barierę półtora miliona sprzedanych egzemplarzy. Creepy Jar kontynuuje rozwój swojej kluczowej produkcji poprzez darmowy dodatek Spirits of Amazonia, a także pracując nad wersją Green Hell na konsole. Ponadto, spółka zapowiedziała także projekt o nazwie Chimera, którego motywem przewodnim będzie przetrwanie w kosmosie.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na prezentacji i czacie inwestorskim z przedstawicielami zarządu spółki Creepy Jar - Krzysztofem Kwiatkiem i Krzysztofem Sałkiem. Tematem spotkania organizowanego w ramach projektu Gaming na Giełdzie VI będzie podsumowanie dotychczasowej działalności, przejście na rynek główny GPW oraz omówienie najbliższych planów spółki.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Gości zaczną odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Witamy serdecznie na czacie inwestorskim dotyczącym podsumowania dotychczasowej działalności, przejścia na rynek główny GPW oraz omówienia naszych najbliższych planów. Zapraszamy do zadawania pytań!
  • KamiLPArsenal: Witam, czy port GH na Nintendo Switch spełnił Państwa oczekiwania i czy planowane jest rozbudowanie tytułu (co-op + SOA) na tą platformę?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Jakościowe oczekiwania spełnił. Zależy nam, żeby marka GH była kojarzona z jakością i była dobrze oceniana. Jeśli chodzi o sprzedaż, to wiedzieliśmy, że Nintendo Switch nie jest platformą, gdzie ten gatunek jest popularny i liczyliśmy się z tym, że te wyniki nie będą spektakularne. Nie zostały podjęte decyzje na temat rozbudowywania tytułu.
  • Arahne: Kiedy wydanie Green Hell na duże konsole?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Wydanie GH na PS4 i XBOX one planowane jest na czerwiec. Cały czas trwają intensywne prace, by zdążyć na ten termin. Priorytetem jest jednak wysoka jakość gry.
  • Arahne: Na jakim etapie zaawansowania znajduje się projekt Chimera? Preprodukcja czy już produkcja?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Chimera jest na etapie produkcji i większość zespołu pracuje nad tym projektem.
  • OBS: Dlaczego Green Hell cały czas sprzedaje się gorzej od The Forest?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: The Forest jest prekursorem gatunku, jest najdłużej na rynku i będzie "wyprzedzał" GH o cztery lata obecności na rynku. W związku z tym zawsze będzie zgarniał większą część graczy.
  • KamiLPArsenal: Witam, gratuluję dotychczasowych sukcesów związanych z wydaniem GH, oby jak najwięcej w przyszłości z innymi tytułami. W związku z tym mam pytanie wybiegające mocno w przyszłość. Jakiego kalibru gry możemy spodziewać się po nowym tytule Chimera, a także czy w przyszłości Spółka będzie produkować gry AAA?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Na razie naszym planem było stworzenie pierwszego, dobrego IP, czyli GH oraz drugiego, jeszcze lepszego - Chimery. Dopiero po sukcesie Chimery będzie czas na analizę, w jakim miejscu jesteśmy i co jeszcze możemy osiągnąć. Na ten moment jesteśmy bardzo daleko od produkcji AAA.
  • John Cieplik: Czy mają Państwo jakieś plany co do gotówki leżącej na koncie? Budżet Chimery jest już zabezpieczony, a przecież wciąż będzie przybywać pieniędzy z Green Hell (i to z różnych platform). Kiedyś wspominali Państwo o jakichś nowych inicjatywach biznesowych ale od tego czasu w temacie cisza… Może dywidenda? Albo zostanie wydawcą dla jakiegoś mniejszego ciekawego studia ale z dobrym pomysłem i umiejętnościami?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Zastanawiamy się nad różnymi scenariuszami, nie zostały podjęte jeszcze żadne decyzje.
  • airbus321: Czy konsole są już ukończone?Nie ma zagrożenia kolejnym opóźnieniem? Czy premiera będzie na początku czy na koniec czerwca?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: W naszej branży produkt jest ukończony wtedy, kiedy wychodzi, a i tak wymaga często patchowania. Dokładna data premiery zostanie podana w stosownym raporcie.
  • airbus321: Kiedy pierwsze notowania na GPW? Czy w związku z tym bierzecie Panowie pod uwagę kolejne ABB dla funduszy zagranicznych?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Pierwsze notowanie odbędzie się wkrótce. W tym momencie nie bierzemy pod uwagę kolejnego ABB.
  • airbus321: Co do konsol. W wywiadzie pojawiło się założenie sprzedaży na poziome 30% z 2 000 000 kopii. Czy jest to założenie na obie konsole czy osobno (czyli czy 600 000 czy 1 200 000 kopii)?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Mówimy tu o wszystkich konsolach. Wskaźnik 30 proc. został podany po analizie wyników podobnych do nas spółek.
  • Maciej C.: Czy rozważacie Państwo split akcji? Czy są prowadzone lub były prowadzone analizy dotyczące splitu?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Nie rozważamy splitu.
  • JohnCieplik: - Czy pod wpływem Vallheim zdecydowali się może Państwo na jakiekolwiek zmiany co do zawartości części drugiej i trzeciej The Spirits of Amazonia? Nie da się ukryć, że konkurencja spowodowała obsunięcie się Green Hell na liście bestsellerów. Część pierwsza pomogła przyciągnąć sporo nowych graczy, ale jednak debiut Vallheim wszystko popsuł… czy jest jakiś pomysł na poprawę sprzedaży?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Nie mamy planów, aby upodabniać GH do Vallheima, nie będzie więc zmian odnośnie zawartości drugiej i trzeciej części SOA. Dzienne przychody z GH nie spadają - i to jest dla nas priorytetem, nie miejsca na listach bestsellerów.
  • JohnCieplik: Produkcja Chimery już ruszyła, miejmy nadzieję że będzie jeszcze większy hit niż GH :) wiem, że to jeszcze czas ale kiedy zamierzają Państwo pomału zaznajamiać graczy z nowym tytułem? Założyć stronę na Steam celem zbierania społeczności, słuchania sugestii i tak dalej? My też jako inwestorzy moglibyśmy być wtedy bardziej na bieżąco z projektem…
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Prace nad projektem są na tak wczesnym etapie, że nie mamy jeszcze materiałów, które chcielibyśmy pokazać graczom.
  • JohnCieplik: Czy podzielą się kiedyś Państwo dogłębnymi danymi o sprzedaży Green Hell (przykładowo przy osiągnięciu 2 milionów kopii)? Kiedyś 11bit dał taki fajny raport pokazujący w ilu krajach świata sprzedał się Frostpunk, jakie kraje miały największa sprzedaż i różne takie detale… Byłoby to coś ekstra dla inwestorów pokazujący, że Państwa kontakt z nimi stoi na wysokim poziomie (a obecnie wygląda to trochę tak że czas jest odmierzany od jednego nieciekawego raportu okresowego do drugiego). Nie chciałbym by Państwo stali się fabryką ESPI ale naprawdę, trochę więcej informacji mogłoby trafiać na rynek (i w jak najlepszej formie wizualnej by akcjonariusz mógł być dumny)…
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Nie myśleliśmy o takim przedstawieniu wyników, ale zastanowimy się nad tym. Pomysł wydaje się ciekawy ;)
  • Gość: Jaka będzie cena wersji konsolowej?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Nie będzie znacząco odbiegała od ceny na PC.
  • Gość: Czy nie boicie się konkurencji Rust na konsole, który wyjdzie w maju?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Zawsze jest jakaś konkurencja - w którymkolwiek momencie nie wydalibyśmy gry.
  • JakubS: Dzień dobry. Czy po 3 częściach dodatku SoA spodziewają się Panowie kontynuacji cyklu?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Nie mamy planów, co będziemy robić po zakończeniu serii SoA.
  • JakubS: Kiedy można spodziewać się certyfikacji na konsole? Będzie specjalny trailer wersji konsolowej?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Certyfikacja to techniczne zagadnienie, które zostanie poruszone wkrótce. Będzie specjalny trailer wersji konsolowej.
  • JakubS: Kiedy kolejna obniżka ceny gry na PC? W 1 kwartale mieliśmy do czynienia tylko z 1 przeceną.
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Nie możemy zdradzać terminów zaplanowanych obniżek.
  • JakubS: Kiedy specjalna wersja GH na konsole nowej generacji? Czy będzie wsparcie nowego kontrolera Sony?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Na razie skupiamy się na obecnej generacji konsol. Po zakończeniu prac ruszymy z portem na nową generację.
  • Tomek: Witam! Czy planujecie zwiększony marketing przy wydaniu Green hella na konsole ?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Cały czas zwiększamy nakłady na marketing i planujemy kolejne działania. Jesteśmy jednak studiem niezależnym, więc czasami jest nam ciężko przebić się bez wsparcia wydawcy.
  • JakubS: Czy Creepy Jar rozważa wydanie wersji pudełkowych GH przed Świętami 2021- miejmy nadzieję już w miarę normalnymi?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Plan na wydanie pudełkowej wersji kolekcjonerskiej jest, ale nie mamy dokładnego terminu, kiedy mogłoby się to wydarzyć.
  • JakubS: Czy są przewidziane usprawnienia w obsłudze kontrolera dla wersji na konsole starej generacji względem kontrolera na Pc?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Tak, pracujemy nad tym.
  • JakubS: Czy Creepy Jar rozważa wprowadzenie wersji Green Hell dla większej liczby graczy niż 4?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Nie rozważamy.
  • Sławomir : Jaką sprzedaż przewidują państwo na konsolach?? Jaka bedzie satysfakcjonująca??
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Tak, jak wspominaliśmy, 30 proc. na obie konsole tego, co osiągamy na PC.
  • JakubS: Jakie szczególne kompetencje chcecie rozwijać w Creepy Jar w najbliższych latach?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Skupiamy się na tym, by docierać z naszymi tytułami do jak największej liczby odbiorców.
  • JakubS: Co sądzicie o coraz popularniejszej formule wczesnego dostępu również na konsole?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Przyglądamy się temu zjawisku.
  • JakubS: Czy rozważacie dodanie funkcji crossplay do swoich gier w przyszłości?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Być może. Przyglądamy się temu, to spore wyzwanie techniczne.
  • Mat: Z czego wynikaja zmiany w podejsciu do portu GH na konsole? Poczatkowo miala to robic sama spolka, pozniej dowiedzielismy sie o przekazaniu projektu do zewnetrznej firmy. Na ile te zmiany mialy wplyw na opoznienie wydania gry na konsole?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Chcemy skupić się przede wszystkim na tworzeniu nowości - nowych tytułów, zawartości. Port to wyzwanie dla kilkunastu osób i wolimy, by pracowały one nad autorskimi projektami.
  • Analityk Fundamentalny: Ile osób obecnie zatrudniacie, a ile przewidujecie, że będzie na Waszym pokładzie na koniec 2021 i 2022 roku?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: W tej chwili współpracujemy z ok. 30 osobami. Przyszłe zatrudnienie będzie zależało od naszych bieżących potrzeb.
  • m_ikolaj: Czy projekt Chimera również będzie stawiał na realizm w podobnej formie jak GH, czy pójdziecie w stronę bardziej "casual" jak np. Subnautica ?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Pójdziemy bardziej w stronę casual. Gra będzie miała łatwiejszy próg wejścia.
  • Szymon Bazinski: ?czy premiera czerwcowa będzie zawierała tryb cop i dodatek soa1?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Będzie tryb co-op, dodatki będą później.
  • Jesse Pinkman : Witam, To ja od razu z kilkoma pytaniami :) 1. Czy pozyskiwanie pracowników w Polsce jest łatwym zajęciem dla studia takiego jak CRJ. Czy posiłkujecie się już pracownikami z zagranicy? 2. Jesteście już od dłuższego czasu uczestnikami rynku NewConnect. Niebawem przejdziecie na duży parkiet. Jak z perspektywy czasu oceniacie decyzję o upublicznieniu spółki? 3. Sukces GH jest faktem, znanym od dłuższego czasu. Dlaczego nie od razu Green Hell 2, skoro i tak w zamyśle w takiej bądź innej formie GH2 ma powstać. 4. Jak prezentuje się GH 2 na "desce kreślarskiej" :) Czy możemy wiedzieć cokolwiek więcej? 5. Czy projekt Chimera planuje zbudować swoje uniwersum i daje potencjał na potencjalne kontynuacje? Pozdrawiam
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: 1. Jest to trudne, ale radzimy sobie z zatrudnieniem bez większych problemów. Nie zatrudniamy osób z zagranicy. 2. Uważamy, że był to bardzo dobry ruch. 3. Nie chcemy robić konkurencji dla GH1, na 2. przyjdzie czas. 4. Nie możemy powiedzieć nic więcej. 5. Tak. Chcielibyśmy, aby Chimera miała jeszcze większy potencjał na rozbudowę uniwersum niż GH.
  • jarekskate: czy planują państwo wypłatę dywidendy?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Na razie nie ma żadnej decyzji w tym temacie.
  • jarekskate: jak oceniają państwo gre na VR?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Jeśli chodzi o GH to bardzo podobają się nam wrażenia z gry w goglach VR. Przekonamy się w przyszłości, jaki może mieć to potencjał sprzedażowy.
  • OBS: Ile osób pracuje teraz nad Green Hell, a ile nad Chimerą?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: 5 osób nad GH i 25 nad Chimerą.
  • Gość: co stało za decyzją by pierwszą konsolą na której zadebiutuje Green Hell będzie Nintendo Switch?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Padła propozycja ze strony Forever Entertainment na port na NS, a GH nie był jeszcze gotowy na port na duże konsole.
  • Gość: Witam Panów, czy Chimerę można będzie określić jako grę AAA czy nadal raczej AA?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Na pewno nie jest to tytuł AAA.
  • Arczi: Dzień dobry, mam pytanie odnośnie takiego przesunięcia premiery na "duże" konsole, wynika to z problemu z portowaniem, czy kładziecie aż taki nacisk na dopieszczanie produktu ?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: GH to gra wymagająca, a dla nas jakość to kwestia kluczowa. Konsole PS4 i XBOX one są już leciwe i przeportowanie gry takiej jak GH jest dosyć trudne. Dążymy do tego, by jakoś na konsole była jak najbliżej tej PC-towej.
  • OBS: Czy widzicie duże zainteresowanie funduszami? Dopytują się o wejście na główny rynek?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Od dawna odczuwamy duże zainteresowanie naszą spółką wśród funduszy.
  • Janusz Stajniak: Czy firma jest zadowolena ze współpracy z Mataboo? Czy Mataboo będzie również portowało Chimerę?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Mataboo. Plany na porty Chimery są jeszcze nieznane.
  • John: Czy w takim razie w Chimerze jest rozważany tryb coop dla większej ilości graczy niż 4.
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Na razie pracujemy nad trybem co-op dla 4 graczy, który będzie dostępny w grze od samego początku.
  • Maciek: dlaczego tak wiele czasu zajęło przejście na glowny rynek ?
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Tyle czasu trwają obecnie procedury przenoszenia z NC.
  • JohnCieplik: Wiem, że to pytanie padało już wielokrotnie ale dlaczego właściwie tak wzbraniają się Państwo przed splitem akcji na który liczą inwestorzy indywidualni? Przecież to operacja czysto techniczna, nie wpłynie na sprzedaż Green Hell czy też na zysk w raporcie okresowym. Mogliby Panowie rozwinąć temat co jest nie tak ze splitem? Tylko proszę nie odpowiadać zdawkowo „nie uważamy że split to dobre rozwiązanie” jak na poprzednich webinarach tylko dlaczego tak Panowie uważają :)
    Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Nie zamykamy się na tego typu rozwiązanie w przyszłości.
  • Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Dziękujemy za tak liczny udział w czacie. Do usłyszenia już niedługo!
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +159,35% +31 869,56 zł 51 869,56 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy