pixelg
Czat z Marcinem Marzęckim, prezesem zarządu Kool2Play SA

Czat z Marcinem Marzęckim, prezesem zarządu Kool2Play SA

Dyskusja odbyła się dnia: 18.02.2021, godziny 13:00
Marcin Marzęcki - prezes zarządu GK Kool2Play SA: Mamy ogromne doświadczenie w produkcji i promocji gier Marcin Marzęcki - prezes zarządu GK Kool2Play SA

Zapraszamy na prezentację inwestorską oraz czat z Marcinem Marzęckim, prezesem zarządu Kool2Play SA, która odbędzie się w czwartek 18 lutego o godz. 13:00. Tematem spotkania będzie omówienie planów związanych z debiutem spółki na rynku NewConnect, która odbędzie się 22 lutego.

Kool2Play to niezależny deweloper gier wideo, stworzony przez zespół z wieloletnim doświadczeniem. Spółka od 6 lat tworzy własne produkcje, stale zwiększając skalę realizowanych projektów. Strategia firmy opiera się na tworzeniu gier wysokiej jakości - silnych marek, które będą odznaczały się długim okresem monetyzacji. W skład Grupy Kapitałowej wchodzi również najbardziej doświadczona agencja PR gamingowego w Polsce – Kool Things. Dzięki doświadczeniu zdobytemu we współpracy z potentatami światowego sektora rozrywki elektronicznej GK Kool2Play SA posiada know how potrzebny do odpowiedniego promowania swoich tytułów, a spółka na bieżąco wzmacnia swój zespół. Premiera Early Access gry Uragun planowana jest na drugi kwartał br.



Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na prezentacji i czacie inwestorskim z Marcinem Marzęckim, prezesem zarządu Kool2Play. Tematem spotkania będzie omówienie planów związanych z debiutem spółki na rynku NewConnect.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • Marcin Marzęcki: Witam na drugiej części czatu inwestorskiego, z wielką przyjemnością postaram się odpowiedzieć na Państwa pytania.
  • donmateu: ile osób obecnie zatrudnia K2P?
    Marcin Marzęcki: Zatrudniamy 18 osób i planujemy kolejne rekrutacje.
  • donmateu: czy spółka planuje kolejne wzmocnienia?
    Marcin Marzęcki: Absolutnie planujemy kolejne wzmocnienia.
  • donmateu: czy spółka obecnie przynosi zyski?
    Marcin Marzęcki: Grupa Kool2Play ma przychody i zyski. Szczegółowe informacje zostaną podane w drugiej połowie marca wraz z raportem rocznym.
  • majkel: jak wyglada struktura akcjonariatu?
    Marcin Marzęcki: Założyciele posiadają 53,57 proc. udziałów. Pozostała część to pozostali inwestorzy.
  • Czareg: czym się wyrozniacie?
    Marcin Marzęcki: Mała liczba produkowanych marek, marki wysokiej jakości, doświadczony zespół producentów gier i promocji. O szczegółach mówiłem w prezentacji.
  • jan: Jak dużo srodkow K2P zabezpieczyl na kolejne produkcje spolki?
    Marcin Marzęcki: W lipcu 2020 r. pozyskaliśmy 2,5 mln zł z emisji publicznej, dodatkowo 1,6 mln zł z grantu GameInn i 1,9 mln zł z grantu NCBiR. Składa się to na stabilne finansowanie produkcji, nad którymi pracujemy.
  • jan: Kiedy premiera Uragun?
    Marcin Marzęcki: Q2 2021 w early access.
  • jan: Jak prezentuja sie wyniki za 2020?
    Marcin Marzęcki: W drugiej połowie marca pojawi się oficjalna informacja o wynikach finansowych za 2020 r.
  • emi: Jaki procent akcji trafi do free float
    Marcin Marzęcki: 43,49 proc. akcji trafi do free float.
  • Alex: Dzień dobry Spółka podkreśla potencjał marketingowy swoich produkcji. Akurat po takim składzie zarządu nie można oczekiwać nieczego innego, ale chciałbym zapytać, czy decyzja o rozpoczęciu produkcji zostaje podjęta w oparciu o możliwości marketingowe, czy strategia i sposób ”sprzedania” gry ludziom powstaje już w trakcie prac nad grą?
    Marcin Marzęcki: Najważniejsza jest dla nas gra. Natomiast już we wczesnych fazach prac zastanawiamy się, jak będziemy mogli ją promować.
  • Alex: Zapowiadacie premierę Uragun na 2 kwartał, ale wydaje się, że promocja jeszcze nie ruszyła. Pozostaje zapytać, czy zatem prowadzone w sierpniu beta testy wypadły pomyślnie? Na jakim etapie jest teraz gra?
    Marcin Marzęcki: Promocja ruszyła na początku 2019 r. Wstrzymaliśmy ją, ponieważ do gry zostały dodane featury, które mają ją uatrakcyjnić. Beta testy wypadły pomyślnie, pojawiły się nowe pomysły na dodatki do gry. Promocja zostanie wkrótce wznowiona.
  • Adam: Z jakiej książki był cytat?
    Marcin Marzęcki: "Kreatywność SA" Eda Catmulla. To skarbnica wiedzy o zarządzaniu zespołami kreatywnymi.
  • Gość: W styczniu spółka zatrudniła nowego game designera. Czy osoba ta wesprze prace przy projekcie finansowanym z Game Inn, a może jego rekrutacja to wstęp do ogłoszenia 4 równoległej produkcji?
    Marcin Marzęcki: Frank, który dołączył do nas w styczniu, z uwagi na jego doświadczenie, koncentruje się wyłącznie na projektowaniu "Uragana". Pozostali designerzy pracują nad innymi produkcjami. Nie planujemy prac nad 4 tytułem.
  • Piotr: Dzień dobry Kiedy planujecie wydać wersje konsolowe Uraguna? Czy Kool będzie sam produkował grę na wszystkie platformy, czy na przykład port na Switcha zleci na zewnątrz?
    Marcin Marzęcki: Konsolowe wersje Uraguna pojawią się w Q2 2022. Skłaniamy się ku samodzielnemu wydaniu.
  • Gość: Kiedy można spodziewać się vertical slice dla City of Minds?
    Marcin Marzęcki: Vertical Slice już powstał, ale jest to prototyp do wewnętrznego testowania w studio.
  • Gość: Czy coś się zmieniło od oferty jeśli chodzi o oczekiwania sprzedażowe dla Uraguna?
    Marcin Marzęcki: Zgodnie z założeniem Dobrych Praktyk nie informujemy o oczekiwaniach sprzedażowych.
  • Gość: Jak w tej chwili wygladają wishlisty dla Uraguna? Społeczność Steam na obecną chwilę to 8 tys. osób, czyli nienajgorzej.
    Marcin Marzęcki: Wishlista nie oddaje obrazu zainteresowania grą, dlatego nie podajemy takich informacji.
  • Gość: /witam W 2019 r. można było przeczytać, że premiera Uraguna ma się odbyć na początku 2020 r., w kwietniu informowaliście, że premiera EA ma mieć miejsce na przełomie II i III kw, mamy więc ponad 6 miesięcy opóźnienia. Czy premiera w 2 kw. jest pewna? Czy opóźnienia to efekt zmiany decyzji co do zawartości gry przy premierze wczesnego dostępu, czy zmiana koncepcji i konieczność przeprogramowania jakiejś części?
    Marcin Marzęcki: Premiera nie jest opóźniona, tylko zdecydowaliśmy się dodać więcej featurów, żeby gra lepiej się sprzedała. Planujemy ewaluację w marcu i nie zakładamy opóźnień.
  • Gość: Czy już może Pan powiedzeić coś na temat oczekiwań dla City of Minds?
    Marcin Marzęcki: Niestety, nie. Nie podajemy prognoz.
  • Robert: Czy spółka planuje jakieś dodatkowe emisje?
    Marcin Marzęcki: W grudniu rozpoczęliśmy emisję prywatną akcji serii F, która wkrótce zostanie zamknięta. Więcej emisji nie planujemy.
  • Gość: Czy Uragun wyjdzie na platformy mobilne?
    Marcin Marzęcki: Dotychczas tego nie rozważaliśmy (poza Nintendo Switch). Po ukończeniu finalnej wersji gry zdecydujemy czy gra ma potencjał na platformy mobilne.
  • Gość: Ile zamierzacie przeznaczyć na marketing Uraguna w kwartale premiery i w całym 2020 r.?
    Marcin Marzęcki: Szacowane nakłady na całość promocji to 400 tys. zł.
  • Michal: czy gra pojawi się na platformach innych niż Steam? Jeśli tak to ile po wersji na komputery osobiste?
    Marcin Marzęcki: Gra pojawi się na innych platformach po zakończeniu EA Uraguna. Szacujemy, że będzie to Q2/Q3 2022.
  • Matan: Jak te 18 osób pracujących w spółce dzieli się na poszczególne projekty?
    Marcin Marzęcki: 8 osób pracuje nad Uragunem na stałe. Przy innych projektach pracuje po 5 osób, ale zespoły wymieniają się na różnych etapach prac.
  • Gość: Wszędzie podkreślacie kompetencje marketingowe, a jak wiemy małe studia borykają się z relacjami na linii wydawca deweloper. Rozważacie start działalności wydawniczej?
    Marcin Marzęcki: Nie planujemy korzystania z wydawcy, ponieważ posiadamy wszystkie niezbędne kompetencje. Na ten moment nie mamy planu wydawania gier zewnętrznych developerów.
  • Michal: Jak będzie wyglądało wsparcie Uragun po premierze? Czy rozwój gry będzie połączony z cyklicznymi DLC?
    Marcin Marzęcki: Tak, planujemy rozszerzenia do Uraguna. Zakładamy, że pierwsze z nich pojawią się przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2023 R.
  • Gość: Czy badaliście już rynek dla Buffmakera?
    Marcin Marzęcki: Oczywiście. Oceniamy zapotrzebowanie na tego typu oprogramowanie na ogromne. Obecnie, cała promocja gier funkcjonuje w digitalu, a nie ma narzędzia łączącego zaawansowaną analitykę z mechanizmami promocji.
  • Gość: Na poprzednim czacie mowił Pan, że spółka ma odpowiednie kompetencje wydawnicze, że są ludzie z ogromnym doświadczeniem. Skoro było tak dobrze, to po co do zespołu dołączył Krzysztof Szulc?
    Marcin Marzęcki: Krzysztof dołączył po to, by i tak znaczne kompetencje wydawnicze doprowadzić niemal do ideału :) Wychodzimy z założenia, że nie osiągniemy maksymalnych kompetencji - cały czas celujemy wyżej!
  • inwestor_2k: Witam, jakiego kursu otwarcia spodziewa się Pan w dniu debiutu?
    Marcin Marzęcki: Nie podajemy prognoz :)
  • Marcin Marzęcki: Dziękuję za poświęcony czas i liczne pytania. Mam nadzieję, że prezentacja i odpowiedzi zaspokoiły Państwa ciekawość. Zapraszamy na transmisję z uroczystości debiutu w poniedziałek, 22 lutego o 11:30 na kanałach GPW.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,16% +33 632,53 zł 53 632,53 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy