pixelg
StockWatch.pl - Giełda od fundamentów - wiadomości, analizy, inwestycje i finanse
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Analizy finansowe i wiadomości giełdowe

Dyskusja odbyła się dnia: 26.06.2015, godziny 11:00
Piotr Babieno - prezes zarządu Bloober-Team Piotr Babieno - prezes zarządu Bloober-Team
BLOOBER
W piątek, 26 czerwca o godz. 11:00 odbędzie się czat z Piotrem Babieno, prezesem spółki Bloober Team. W związku z przełożeniem daty publikacji raportu rocznego spółka chce poinformować wszystkich akcjonariuszy o powodach jego przełożenia, a także omówić kwestie związane ze zbliżającymi się premierami gier “Red game without a great name” spółki zależnej iFun4all oraz “Layers of Fear”.

Bloober Team SA to niezależny producent gier wideo. Członkowie zarządu – Piotr Babieno i Piotr Bielatowicz – należą do grona najbardziej rozpoznawalnych zarządzających w branży gier wideo na Zachodzie. Mają ponad 10-letnie doświadczenie, a na koncie ponad 30 zrealizowanych projektów.

Bloober Team skupia się na tworzeniu thrillerów i horrorów, skierowanych do wymagającego odbiorcy. Tworzy tytuły charakteryzujące się wyrazistymi bohaterami, dojrzałą historią i unikalnym światem. To produkcje, które wciągają gracza nie tylko oryginalnym scenariuszem i wyjątkowymi sceneriami, ale przede wszystkim nieszablonowymi rozwiązaniami w samej rozgrywce.

Produkty firmy dostępne są na całym świecie w cyfrowej dystrybucji. Bloober Team to jedyny niezależny deweloper, który stworzył tytuły na premierę dwóch kolejnych konsol Sony – PlayStation Vita i PlayStation 4.

Zapis dyskusji
  • moderator: Serdecznie witam na czacie inwestorskim z Piotrem Babieno, prezesem spółki Bloober Team. W związku z przełożeniem daty publikacji raportu rocznego spółka chce poinformować wszystkich akcjonariuszy o powodach jego przełożenia, a także omówić kwestie związane ze zbliżającymi się premierami gier “Red game without a great name” spółki zależnej iFun4all oraz “Layers of Fear”.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora; publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami; u dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania; moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem, powiadamiając użytkownika o powodach.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać równo o 11:00.
  • Piotr Babieno: W imieniu całego zarządu Bloober Team SA chciałem serdecznie przywitać Państwa na tym spotkaniu i jednocześnie podziękować, że mimo pierwszego dnia wakacji znaleźli Państwo czas by z nami porozmawiać
  • Rafał niepotwierdzony: wza, co z osobami, które rejestrowały się na 29.06? czy teraz ponownie muszą?
    Piotr Babieno: Niestety wymagana jest ponowna rejestracja. Przepraszamy za tą niedogodność - wynika to z zasad pracy KDPW.
  • Gość niepotwierdzony: Jaki jest powód przesunięcia daty publikacji raportu rocznego?
    Piotr Babieno: Na początku przede wszystkim chcemy przeprosić wszystkich akcjonariuszy za powstałe opóźnienie w publikacji raportu rocznego za 2014 rok. Jakkolwiek opóźnienie wynika z czynników niezależnych od zarządu spółki, chcemy przekazać, że zarząd dołoży wszelkich starań, aby w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca.
    Przesunięcie publikacji raportu związane jest z brakiem możliwości jednoznacznego ustalenia terminu płatności znaczącej kwoty przez jednego z naszych azjatyckich kontrahentów. Zarząd i zaangażowani partnerzy do końca starali się otrzymać potwierdzenie sald, ale niestety nasz partner handlowy przeprowadził w ostatnich miesiącach wymianę praktycznie całego personelu odpowiedzialnego za nową platformę, w związku z czym cała procedura jest mocno opóźniona.
    Biegły rewident badający sprawozdanie dla celów pełnej transparentności spółki zaproponował dokonanie odpisu aktualizacyjnego, który będzie widoczny w raporcie za rok 2014. Spółka pragnie jednak podkreślić, że w jej opinii należność jest egzekwowalna, a zarząd planuje z końcem lipca spotkanie z kontrahentem w Azji.
  • TD niepotwierdzony: Czy dane z raportu rocznego będą znacząco różnić się od danych publikowanych w raportach kwartalnych?
    Piotr Babieno: Nie możemy podać tej informacji przed opublikowaniem raportu (28.06.2015 r.). Jest to informacja poufna.
  • Rafał niepotwierdzony: jaki mniej więcej obecny harmonogram debiutów gier i na jakich platformach?
    Piotr Babieno: Red Game without a great name w wersji na iOS pojawi się na rynku przed 15 lipca. Gra Layers of Fear w wersji PC zadebiutuje na rynku zgodnie z dzisiejszym raportem bieżącym 10 sierpnia. W międzyczasie odbędą się premiery BRAWL w wersjach na inne platformy (będziemy o nich informować raportami bieżącymi).
  • Munio niepotwierdzony: Kiedy poznamy oficjalne wyniki sprzedaży Brawl?
    Piotr Babieno: Wyniki sprzedażowe na platformach zamkniętych w dystrybucji cyfrowej nie mogą być podawane przez kontrahentów. Będą widoczne w raporcie za II kwartał, ale łącznie z innymi przychodami. Podobnie było w przypadku Basement Crawl w zeszłym roku. Zupełnie inna sytuacja jest w przypadku platform otwartych (PC, iOS, Android, MAC OS) - tam te wyniki są możliwe do publikacji.
  • GośćZKrakowa niepotwierdzony: Mam pytanie o Medium - czy gra jest w produkcji? Jesli tak, to na jakim etapie? Jaki to bedzie rodzaj gry? Bede wdzieczny za jak najwiecej szczegolow, jakie moga byc publicznie ujawnione.
    Piotr Babieno: Medium - tak, gra jest w produkcji - pozyskaliśmy w ostatnich miesiącach jednych z najbardziej doświadczonych pracowników w tej branży i prace nad grą idą w bardzo dobrym kierunku. Jako, że to nasz flagowy produkt i związany jest z tajemnicą na chwilę obecną nie możemy podawać więcej informacji na jego temat.
  • mezard: Klaniam sie szanownym panom. Na pewno nie jestem jedynym, ktory chcialby uslyszec jakies pikantne szczegoliki na temat Red game without a great name? Poza tym, keep up the good work panowie
    Piotr Babieno: W najbliższy poniedziałek rozpocznie się kampania promocyjna tego tytułu. W naszej opinii spółka córka - iFun4all zrobiła jedną z najbardziej wciągających gier na iOS. My w każdym razie mamy z nią kupę zabawy. Już wkrótce będą mogli się Państwo przekonać o tym sami.
  • starski75 niepotwierdzony: Dzien dobry jak ocenia pan szanse na przejście na główny parkiet i co z szansą na dywidendę
    Piotr Babieno: Do tego potrzebujemy zgody WZA na przejście na MSR, która będzie przedmiotem głosowania na przełożonym WZA. Zarząd dokłada wszelkich starań, aby stało się to jak najszybciej, aczkolwiek oczywiście to zależy od procesów formalnych, które zabierają około 6 miesięcy. Mamy więc szansę, aby stało się to na przełomie roku.
  • TD niepotwierdzony: Ilu z pośród obecnych pracowników zajmuje się pracą przy tych tytułach, czy równolegle te same osoby uczestniczą w produkcji Medium czy Scopophobii ?
    Piotr Babieno: Spółka współpracuje obecnie z ponad 50 osobami. Osobne zespoły pracują nad Scopophobią i Medium.
  • Sebastianawf: Jak przebiega tworzenie gry Medium?
    Piotr Babieno: To jest nasz najważniejszy projekt, a pracownicy, których udało nam się pozyskać do tego projektu są nim niezwykle zachwyceni. Więcej naprawdę nie możemy ujawniać.
  • Rafał niepotwierdzony: Rozumiem, że gdzieś zapis czata będzie można potem przejrzeć ponownie??
    Piotr Babieno: Tak, będziemy chcieli udostępnić zapis na naszej stronie internetowej.
  • moderator: Dodam, że zapis czata będzie dostępny na stałe pod tym samym linkiem w serwisie StockWatch.pl
  • Adam niepotwierdzony: Kiedy rynek ujrzy pierwsze trailery Layers of fear? Kiedy spółka wystartuje z kampanią reklamową gry? Na jakich platformach gra będzie sprzedawana?
    Piotr Babieno: Z początkiem lipca. Proszę zwrócić uwagę, że nasza nowa strategia skupia się na realizacji gier z gatunku horror/thriller, a więc wszelkie działania marketingowe muszą wpisywać się strategię tego gatunku. Myślę, że o tej grze będzie naprawdę głośno. Na razie planujemy wersję PC.
  • Adam niepotwierdzony: Czy spółka rozważa wprowadzenie spółki iFun4all na giełdę?
    Piotr Babieno: Na chwilę obecną spółka stara się pomóc iFun4all w jak najlepszej sprzedaży nowego produktu. iFun4all skupia się więc obecnie wyłącznie na produkcji Blind'n"Bluff i promocji Red Game Without A Great Name.
  • Rafał niepotwierdzony: A-men pojawił się bodajże na steamie. Jaki wynik spółka uznałaby za niezły. 10, 100, 1000 czy ilości znacznie większe. Dodam, że osobiście średnio wierzę w jakieś znaczące wyniki sprzedażowe tej gierki
    Piotr Babieno: Spółka nie liczy tego tytułu w swoich wewnętrznych prognozach. Mieliśmy gotową grę, która wymagała kilku dni pracy, aby pojawiła się na Steam. Każdy wynik na plus będzie więc miłym dodatkiem. Nie jest to jednak w żadnym stopniu znaczący tytuł w portfolio.
  • Adam niepotwierdzony: czy wydanie Blind'n'Bluff na przełomie 2 i 3 kw. jest zagrożone?
    Piotr Babieno: Premiera Blind'n'Bluff uzależniona jest w głównej mierze od strategii promocyjnej (przypominam, że uległa zmianie platforma docelowa z iOS na Xbox). Na chwilę obecną nie widzimy zagrożenia premiery (raczej przełom 3 i 4 kwartału).
  • reuters niepotwierdzony: Czy rozważacie wydanie Brawl na PS3?
    Piotr Babieno: Na chwilę obecną skupiamy się na realizacji innej wersji konsolowej :)
  • michal0110 niepotwierdzony: Czy możemy liczyć na jakieś trailery/gameplaye z gier “Red game without a great name” oraz “Layers of Fear”?
    Piotr Babieno: Tak. W przypadku "Red Game.." możecie Państwo spodziewać się go w przyszłym tygodniu, "Layers of Fear" ma nieszablonową strategię promocyjną, która już się rozpoczęła choć nie jest na razie powiązana z samym tytułem. Wkrótce jednak pojawią się pierwsze materiały dotyczące tej gry.
  • Gość niepotwierdzony: Informował pan o utworzeniu przedstawicielstwa firmy w Azji jak wygląda sytuacja w tym zakresie
    Piotr Babieno: Nasz najbliższy wyjazd do Azji związany będzie nie tylko z kwestią odzyskiwania należności, ale również planowanej ekspansji na tamtejszym rynku.
  • Gość niepotwierdzony: Kiedy w opinii zarządu uda się odzyskać sporne należności z Azji?
    Piotr Babieno: Chcemy by stało się to oczywiście jak najszybciej, ale nie dopuszczamy możliwości by sporne płatności nie były wyjaśnione do października.
  • Gość niepotwierdzony: Czy Zarząd poda prognozę wyników na ten rok?
    Piotr Babieno: Nie będziemy publikować prognoz.
  • Sebastianawf: Ile spółka pozyskała nowych pracowników?
    Piotr Babieno: Blisko 20.
  • GośćZKrakowa niepotwierdzony: Dziękuję za odpowiedź w sprawie Medium i bardzo mnie takowa cieszy. Mam natomiast pytanie - czy zespół uciągnie produkcję gry finansowo? Gra zapowiada się na bardzo ambitną, ale też bardzo kapitałochłonną. Czy są jakieś plany pozyzskania dalszego zewnętrznego finansowania? Życzę powodzenia we wszystkich projektach!
    Piotr Babieno: Tak, jesteśmy w trakcie pozyskiwania dodatkowych środków na produkcję tej gry. Serdecznie dziękujemy!
  • Gość niepotwierdzony: Na jakim poziomie bedą ceny gier Red Game i Layers of Fear
    Piotr Babieno: Red Game do 5 USD, Layers of Fear do 20 USD.
  • Gość niepotwierdzony: Czy w ocenie zarządu jest szansa na dodatni wynik finansowy w tym roku?
    Piotr Babieno: Tak. Nie wyobrażamy sobie innej sytuacji.
  • remedium niepotwierdzony: Czy pracownicy pracujący przy Medium sa zachwyceni że dostaną wynagrodzenie? A jakie oceny dostanie gra żeby zachwyceni byli też gracze?
    Piotr Babieno: Myślę, że są zadowoleni z tego przy jakim produkcie pracują. A Bloober Team jest znany w branży z tego, że płaci swoim pracownikom wynagrodzenia na czas. W przypadku Medium chcemy osiągnąć średnią ocen co najmniej na poziomie 85 proc.
  • Gość niepotwierdzony: Kiedy dowiemy się czegoś więcej o Scopophobii i Medium, czemy spółka nie publikuje żadnych zdjęć, filmików ze swoich najnowszych produkcji ?
    Piotr Babieno: Spółka w takiej branży musi skupiać się na realizacji swego core biznesu. Strategia marketingowa jest więc indywidualnie ustalana dla każdego tytułu i nie mamy możliwości puszczać materiałów, które zachwycą rynki finansowe. To są naczynia połączone i proszę nam wierzyć, że staramy się zrobić wszystko, aby te działania znalazły efekt w tym co najważniejsze dla spółki - czyli jej wynikach finansowych. A myślę, że na niedosyt materiałów z naszych gier już w najbliższym czasie nie będziecie Państwo narzekać.
  • janosik01: Gra Browl ma słabe oceny na Metacritic. Czy mógłby pan to skomentować.
    Piotr Babieno: BRAWL ma całkiem dobre oceny, jak na swój gatunek. Gra jednym bardzo się podoba (oceny 9,0). Najniższa branżowa to 40 proc. więc naprawdę oceniamy to dobrze. Mamy nadzieję, że kolejne produkcje pokażą wzrost ocen na wszystkich polach (również sprzedażowych). To często spotykany cykl życia spółek w tej branży.
  • Sebastianawf: Czy gra Brawl jest dostępna w Japonii
    Piotr Babieno: Jeszcze nie, ale ta wersja jest właśnie już w rękach Sony.
  • Rafał niepotwierdzony: czy wiadomo coś o planach i zamierzeniach Satusa, odnośnie swojego pakietu akcji BT??
    Piotr Babieno: Niestety, to pytanie raczej do samego funduszu, a nie zarządu Bloober Team SA.
  • Gość niepotwierdzony: Czy może Pan się odnieść do słabego przyjęcia gry Brawl na rodzimym rynku gier?
    Piotr Babieno: Nie powiedziałbym o słabym przyjęciu BRAWL na polskim rynku. Doliczyliśmy się co najmniej pięciu ocen 9,0. Oczywiście były też niższe. Znamienne jest to, że na rynkach zagranicznych średnia jest wyższa, ale to dotyczy wielu polskich produktów.
  • Gość niepotwierdzony: Z jakiego źródła będzie pochodzić dodatkowe finansowanie Medium? Dług, akcje czy dotacje?
    Piotr Babieno: Aplikujemy o środki unijne.
  • Gość niepotwierdzony: Czy spółka planuje pozyskiwać środki w najbliższym czasie emitując obligacje?
    Piotr Babieno: Spółka na chwilę obecną nie przewiduje potrzeby posiłkowania się długiem.
  • Gość niepotwierdzony: Jaki będzie model biznesowy gry “Red game without a great name”. Czy będzie to gra w wersji premium czy free-to-play z mikropłatnościami?
    Piotr Babieno: Na chwilę obecną jest to model premium. Na rynkach azjatyckich rozpatrywane jest implementowanie modelu f2p.
  • Gość niepotwierdzony: Jakiej kwoty dotyczą sporne należności?
    Piotr Babieno: Przepraszamy, ale na wszystkie pytania dotyczące informacji poufnych przed informowaniem giełdy nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć.
  • michal0110 niepotwierdzony: Dzieź dobry, Czy w związku z dobrym przyjęciem gry Deathmatch Village spółki Freeky Games, mają Państwo informację/wiedzę na temat czy spółka planuje wydanie gry na urządzenia mobilne w trybie freemium?
    Piotr Babieno: Na chwilę obecną nie planujemy. Mimo zwiększonych mocy produkcyjnych nie jesteśmy w stanie robić jakiegokolwiek projektu poza tymi wpisanymi nasz najbliższy kalendarz.
  • Rafał niepotwierdzony: czy cokolwiek wiadomo (tzn, co możemy usłyszeć :) o wynikach sprzedaży Brawla? Jaki spółka szacuje potencjał innych platform i innych rejonów świata, gdzie Brawla nie ma jeszcze?
    Piotr Babieno: Tak jak wspominałem wcześniej, spółka nie jest w stanie ujawniać ani liczb, ani kwot w przypadku platform zamkniętych (konsol). Po części wyniki będzie można wysondować w raportach za II i III kwartał. Wyniki sprzedaży w Azji będą natomiast widoczne w raportach za III i IV kwartał.
  • janosik01: Czy myślicie o poszerzeniu współpracy z Techlandem?
    Piotr Babieno: Techland jest naszym dobrym partnerem i zamierzamy kontynuować tę współpracę w przyszłości.
  • Gość niepotwierdzony: Która z dotychczasowych produkcji przyniosła spółce największe przychody?
    Piotr Babieno: Nie znamy jeszcze wyników sprzedażowych BRAWL, więc na chwilę obecną Basement Crawl.
  • reuters niepotwierdzony: My tu gadu gadu a kurs - 10% :(
    Piotr Babieno: Do rynku należy ocena działań spółki. W naszej opinii mamy coraz lepsze produkcje, które powinny w najbliższym czasie spowodować wzrost zainteresowania walorami Bloober Team.
  • Gość niepotwierdzony: Z czego borą się trudności w uzyskiwaniu informacji o wynikach sprzedaży poszczególnych gier?
    Piotr Babieno: W przypadku konsol i dystrybucji cyfrowej firmy produkujące konsole (Nintendo, Sony, Microsoft) nie zezwalają na ujawnianie takich danych. W przypadku innych platform jest to możliwe.
  • Gość niepotwierdzony: witam , czy spółka planuje podać prognozy finansowe za 2015 r i 2016 r ?
    Piotr Babieno: Nie. Nie planujemy publikowania prognoz. Szczególnie w przypadku dystrybucji cyfrowej prognozowanie sprzedaży na tak znaczącym rynku jest bliskie wróżeniu z fusów. Spółka podejmuje wszelkie działania mające na celu zwiększenie szans na sprzedaż znaczącą (w tym min. specjalizację).
  • Gość niepotwierdzony: Czy problem danych sprzedażowych jest po stronie ich uzyskiwania czy zakazu ujawniania?
    Piotr Babieno: Ujawniania.
  • pinokio niepotwierdzony: Dlaczego nie obniżacie Państwo ceny gry Brawl?Czy powodem jest to, że obniżenie ceny mogło by być źle odebrane przez inwestorów? Czy poświęca Pan wystarczająco dużo czasu biznesowi, bo można mieć wrażenie, że komunikacja z rynkiem i wycena spółki na giełdzie zajmują Panu dużo więcej czasu.
    Piotr Babieno: Planujemy wydanie gry na inne platformy. Nie możemy więc kanibalizować sprzedaży. Odbiór rynku inwestorskiego nie jest tu w żaden sposób decydujący - na końcu dnia liczą się wyniki. Praktycznie całe nasze zaangażowanie związane jest z działalnością operacyjną. Stąd działania IR prowadzi dla nas zewnętrzna firma. Miło mi jednak, że uważa Pan, że komunikacja z rynkiem jest prawidłowa, bo część inwestorów tak nie uważa. My staramy się swoimi działaniami być jak najbardziej transparentni i dawać możliwość spotkań z zarządem jak najczęściej.
  • Gość niepotwierdzony: Czy (patrząc na notowania) może Pan do tej beczki dziegciu dodać jakąś chocby małą łyżeczkę miodu?:)
    Piotr Babieno: Tak, wydaje nam się, że pokaz materiałów z gier w przyszłym tygodniu osłodzi Panu herbatę lepiej niż miód :)
  • Gość niepotwierdzony: Czy nadal Pan uważa że spółka w tej branży na tle innych podmiotów np. 11 bit, Vivid jest niedowartościowana?
    Piotr Babieno: Zarówno 11bit jak i Vivid Games to bardzo dobre spółki. Do tego grona dołożyłbym jeszcze BLO i Farm51. Naszym zdaniem każda z tych spółek pracuje nad świetnie zapowiadającymi się produkcjami i mamy nadzieję, że każda z nich wzmocni naszą pozycję na światowych rynkach. Co do niedowartościowania - to ocena rynku. My robimy swoje i mamy nadzieję, że nasze premiery planowane na drugą połowę roku pozwolą nam naprawdę dobry odbiór rynku.
  • Gość niepotwierdzony: Czy podmioty któe objęły ostatnią emisję akcji są usatysfakcjonowane tym to dzieje się w spółce?
    Piotr Babieno: To pytanie bardziej do każdej z tych instytucji, ale w naszej ocenie przedstawiliśmy konkretny plan, w który oni uwierzyli. Na chwilę obecną nikt nie zgłaszał nam zastrzeżeń, co do naszych planów i nie wymagał od nas dodatkowych informacji ponad te, które na bieżąco przekazujemy do rynku.
  • Gość niepotwierdzony: Kiedy i gdzie usłyszymy opierwszych informacjach dot. nowych produkcji
    Piotr Babieno: Już w przyszłym tygodniu media powinny publikować zapowiedzi gry Red Game Without A Great Name, a chwilę później powinny pojawić się materiały dotyczące gry Layers of Fear.
  • reuters niepotwierdzony: Na spotkaniu 23.05 mówił Pan, że wyniki sprzedaży Brawl będą znane spółce pod koniec czerwca. Mam świadomość, że wyniki będą widoczne w raporcie 12.08, ale czy jakieś informacje jak będzie się czym chwalić puścicie w eter?
    Piotr Babieno: Tak jak wspominaliśmy wcześniej, nie mamy możliwości ujawniania takich informacji. Musimy odesłać Pana do raportu za II kwartał.
  • gruby: To kiedy przejmujecie CD Projekt?
    Piotr Babieno: Cały czas rozważamy Techland czy CD Projekt :) A tak całkowicie serio, przy okazji tego pytania, jeszcze raz wielkie gratulacje dla obu firm - stworzyliście znakomite gry.
  • Gość niepotwierdzony: Czy celem spółki jest aby o jej grach było głośno czy też żeby na nich zarabiała?
    Piotr Babieno: Oczywiście, żeby na nich zarabiać. Ale sprzedaż bez reklamy jest niemożliwa. Więc musimy robić i jedno i drugie :)
  • Gość niepotwierdzony: Czy planujecie BRAWL na xbox one
    Piotr Babieno: Nigdy nie mów nigdy :)
  • Gracz: Świetny pomysł z organizacją czaty. Czy spółka planuje regularnie spotykać się w ten sposób z inwestorami? To bardzo wygodne rozwiązanie.
    Piotr Babieno: Będziemy starać się prowadzić jak najbardziej otwartą komunikację z rynkiem.
  • Piotr Babieno: Serdecznie dziękujemy za wszystkie pytania - również na te, na które nie zdążyliśmy odpowiedzieć. Jeśli pominęliśmy pytania istotne z Państwa widzenia zachęcamy do kontaktu ze spółką - postaramy się na nie odpowiedzieć. Do usłyszenia następnym razem!
  • moderator: Ja również w imieniu StockWatch.pl serdecznie dziękuję za tak liczny udział w dyskusji i zapraszam na kolejne czaty.
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +138,66% +27 732,30 zł 47 732,30 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy