pixelg
Czat: Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games - start 17 marca o 10:00
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Gościem czatu będzie Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games

Dyskusja odbyła się dnia: 17.03.2020, godziny 10:00
Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games: Jesteśmy jedną z niewielu branż, która nie będzie dotknięta bezpośrednimi konsekwencjami pandemii koronawirusa Remigiusz Kościelny - prezes zarządu Vivid Games
VIVID
We wtorek 17 marca br. o godzinie 10:00 rozpocznie się czat inwestorski z Remigiuszem Kościelnym, prezesem Vivid Games. Tematem rozmowy będzie omówienie planów rozwoju spółki na najbliższy okres oraz trwająca emisja obligacji.

Vivid Games to polskie studio tworzące gry mobilne free-to-play. W portfolio spółki znajdują się marki takie jak Real Boxing, która osiągnęła status kultowej serii bokserskiej na urządzenia iOS oraz Android, czy popularna gra Space Pioneer. W ostatnich miesiącach spółka skupia się na dystrybucji gier na konsolę Nintendo Switch oraz PC w ramach dywersyfikacji kanałów i platform. Vivid Games prowadzi również działalność wydawniczą tytułów z segmentu hyper-casual.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z Remigiuszem Kościelnym, prezesem Vivid Games. Tematem rozmowy będą plany rozwoju spółki oraz trwająca emisja obligacji.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać o 10:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony.
  • Remigiusz Kościelny: Dzień dobry, miło mi wszystkich powitać. Dziękuje StockWatch za umożliwienie spotkania się z Państwem na łamach tego 1,5 godzinnego czatu.
  • Gość21: Jak oceniają Państwo wpływ epidemii koronawirusa na działalność Vivid games?
    Remigiusz Kościelny: Skutkiem ograniczonego dostępu do wielu rozrywek, oraz większej ilości wolnego czasu spędzanego w domu jest większa konsumpcja tej rozrywki która jest dostępna - filmów, seriali czy gier. Jesteśmy jedną z niewielu branż, która nie będzie dotknięta bezpośrednimi konsekwencjami pandemii koronawirusa. Od początku lutego obserwujemy 25 proc. globalny wzrost pobrań na całym portfolio, w tym największy ponad 200 proc. w Chinach. Real Boxing 2 wybija się znacząco ponad tą średnią jednak z przyczyn niezależnych - związanych z usunięciem marki Rocky - co w efekcie jest rezultatem długotrwałym niezależnym od innych czynników.
  • Agrest: Największą bolączką gier typu free to play są reklamy- w przypadku namolnych reklam gracza ogarnia wściekłość i zaczyna pałać nienawiścią do samej gry jak i do danej reklamy co skutkuje utratą gracza i negatywną recenzją- byłoby majstersztykiem gdyby gracze wyczekiwali możliwości obejrzenia reklamy- Czy zespół pracuje nad ulepszeniami i innowacyjnymi rozwiązaniami w tym zakresie?
    Remigiusz Kościelny: Posiadamy zespół zajmujący się monetyzacją reklamową, osiągamy na tym polu ponadprzeciętne wyniki. W zależności od gry generujemy różny % przychód z reklam w stosunku do mikropłatności. W grach segmentu mid-core dążymy do tego, aby jak największy procent przychodów pochodził z mikropłatności.
  • nowy83: Dzień dobry. Jak wygląda struktura źródeł finansowania spłaty obligacji? Jak wygląda budowanie księgi popytu na nowe obligacje? Dziękuje z góry za odp.
    Remigiusz Kościelny: Planujemy spłacić obligacje ze środków własnych, środków pozyskanych z emisji obligacji serii B, jak również z finansowania dłużnego z banków. Nie jesteśmy jeszcze w połowie zapisów, zapisy nie rozkładają się również równomiernie w czasie, do momentu zakończenia zapisów nie planujemy informować o postępach.
  • Gość: W styczniu 2020 r. została podana informacja, że Vivid Games przeprowadzi publiczną emisję obligacji serii B w lutym 2020 r. Z jakich przyczyn emisja obligacji serii B finalnie została przesunięta na marzec 2020 r.?
    Remigiusz Kościelny: Rozpoczęcie zapisów na obligacje rozpoczęło się z opóźnieniem z przyczyn od nas niezależnych, związanych z formalnościami ze stronami zaangażowanymi w proces przygotowania emisji.
  • Lagos: Czy gry na Nintendo w porównaniu do mobilnych generują chociaż 10procent przychodu na przykład z google play
    Remigiusz Kościelny: W tej chwili w sprzedaży od grudnia znajdują się dwie pierwsze gry - jest to Space Pioneer oraz Sheep Patrol. W najbliższych tygodniach do sprzedaży trafią kolejne - Gravity Rider, Pocket Mini Golf oraz Fly Sky High. Na platformę tą trafią również nasze największe produkcje w tym Real Boxing 2, Mayhem Combat oraz Godfire. Przewidujemy, iż w tym roku przychody z Nintendo Switch mogą stanowić około 15 proc. przychodów.
  • debren: Gra Mayhem Combat zapowiadała się na bardzo mocną pozycję w portfolio firmy. Niestety na ten moment praktycznie nie istnieje w rankingach ściągalności. Czy z wyjątkiem wydania jej na NS, są jakieś plany aby nadać temu tytułowi nowe życie? Jeżeli tak, na jakie zmiany mogą liczyć gracze?
    Remigiusz Kościelny: Kolejnym krokiem będzie wydanie jej na Nintendo Switch, która będzie adaptacją, a nie tylko portem - tzn. będą w niej gruntowne zmiany, które wpłyną na gameplay. W chwili obecnej skupiamy się na innych projektach, które są w stanie wygenerować wyższe wzrosty w krótszym czasie. Do tematu Mayhem Combat na platformie mobilnej powrócimy po wersji NS.
  • debren: Kiedy będzie widać efekty współpracy z Anzu.io. Czy są jakieś konkretne terminy do kiedy ich rozwiązania mają zostać wdrożone do Real Boxing 2 oraz Gravity Rider Zero? Czy dysponujecie szacunkowymi wyliczeniami, jaki wpływ mogą mieć te rozwiązania na grossing gier? To może dać bardziej +10 procent czy +100 procent do zarobków z reklam?
    Remigiusz Kościelny: Jest to komplementarne rozwiązanie do systemów wyświetlania reklam, które posiadamy aktualnie. Trwają prace wdrożeniowe w obu grach. W pierwszej kolejności pojawi się w Gravity Rider Zero w najbliższym czasie. Przychody mogą być wysokie ze względu na to, iż w tym systemie reklamy pochodzą z umów z dużymi markami zawartymi konkretnie pod dany tytuł. Wspólnie z Anzu spodziewamy się, że Real Boxing 2 jako brand premium przyciągnie wysokiej klasy reklamodawców. W tej chwili nie jestem jednak w stanie podać, jaki udział przychodów względem innych reklam przyniesie Anzu.
  • debren: Na kiedy planujecie wydanie Real Boxing na platformę PC? Czy będziecie się tym zajmować sami czy też zrobicie to we współpracy z inną firmą?
    Remigiusz Kościelny: Gra Real Boxing jest dostępna na platformie PC m.in w sklepie Steam od 2014 roku.
  • debren: Jaki jest status specjalnej wersji Gravity Rider dla rozgrywek wieloosobowych we współpracy z firmą Skillz? Na czym dokładnie polega ten projekt? Te wersja będzie dostępna tylko poprzez specjalny portal lub platformę czy również w sklepach Apple i Google?
    Remigiusz Kościelny: Zespół pracuje nad tą wersją od początku roku, soft-launch przewidziany jest w kwietniu, a premiera w I półroczu 2020. Docelowo wersja ta będzie dostępna wyłącznie w sklepie Apple App Store. Gravity Rider jako jedna z pierwszych gier na świecie będzie wykorzystywać system synchronicznych rozgrywek Skillz. System ten charakteryzuje się również tym, iż monetyzacja jest w całości oparta na rywalizacji pomiędzy dwoma graczami i wzajemnymi zakładami o wygrane.
  • raport Espi: spółka ogłosiła dziś umowy wydawnicze na tytuły "Knights Fight 2" oraz “The Cash: Criminal Minds". Czy może Pan powiedzieć coś więcej o tych grach?
    Remigiusz Kościelny: Więcej na ten temat jest tutaj: https://vividgames.com/aktualnosci/miecze-zbroje-pistolety-planie-wydawniczym-vivid-games/
  • gość: spółka złożyła wniosek o dotację w ramach programu "Szybka ścieżka" o wartości 4,6 mln zł. Czy dostaliście już odpowiedź?
    Remigiusz Kościelny: Przeszliśmy pozytywnie pierwszy etap. W chwili obecnej oczekujemy na zaproszenie na panel. Wczoraj złożyliśmy również 2 wnioski do programu GameInn w wysokości dofinansowania 5,5 mln zł.
  • Portorik: Dzień dobry, jakiś czas temu formowali Państwo o produkcji gravity rider z prawdziwym synchronicznym trybem multiplayer. Kiedy można spodziewać się takiego trybu? Czy gry np zombie czy Real boxing również otrzymają taki tryb? Dziekuje
    Remigiusz Kościelny: Prace trwają. Soft-launch wersji Gravity Rider opartej na systemie Skillz planowany jest w przyszłym miesiącu. W chwili obecnej mamy podpisaną umowę tylko na tę grę. Jeżeli będziemy zadowoleni z wyników, będziemy rozważać integrację z innymi grami.
  • Portorik: Czy pracujecie obecnie nad jakąś nową własną grą?
    Remigiusz Kościelny: We współpracy z zewnętrznymi partnerami pracujemy nad kilkoma grami casual, które będziemy testować i publikować w kolejnych kwartałach tego roku. Zespoły wewnętrzne są skupione głównie nad rozwojem gier mid-core przede wszystkim Real Boxing 2 i Zombie Blast Crew.
  • Tomek : Rząd Polaski wspominał coś na temat zawieszenia spłaty raty kredytu. Będzie korzystać z tej możliwości?
    Remigiusz Kościelny: Nie posiadamy w tej chwili żadnych kredytów bankowych.
  • dss: Ile premier gier planujecie na 2020 r. z podziałem na segmenty ?
    Remigiusz Kościelny: Planujemy premiery 15 gier. 4 pierwsze premiery były już albo odbędą się w najbliższych tygodniach: Gear of Heroes, Juice Farm, Skyward City, Animal Hotel Manager. Podpisaliśmy również umowy wydawnicze na 4 większe gry mid-core: Amusing Heroes, Smoot: Summer Games, Knights Fight 2 oraz The Cash.
  • dss: Jak na obecną chwilę wygląda płynność finansowa VIVID ?
    Remigiusz Kościelny: W chwili obecnej posiadamy płynność finansową, rosnąca sprzedaż pokrywa wszystkie bieżące koszty i generuje zyski.
  • Gość: W ostatnich miesiącach zauważyliście zwiększoną liczbę pobrań w Chinach. Czy planujecie zwiększyć tam działania promocyjne tak, aby Vivid Games zadomowił się tam nawet po zakończeniu się epidemii koronawirusa?
    Remigiusz Kościelny: Działania związane z marketingiem (user-acquisition), które prowadzimy dla gier Gravity Rider Zero, Zombie Blast Crew oraz od niedawna Real Boxing 2 kierujemy głównie na rynek USA, Europy Zachodniej oraz niektórych państw azjatyckich. Rynek chiński pod kątem pozyskiwania jest bardziej skomplikowany, zostawiamy go na późniejszy etap skalowania.
  • dss: Czy prognoza zysku netto za 2020 r. w wysokości 3,05 mln jest aktualna, czy może ulec zmianie w związku z koronowirusem zarówno na plus jak i na minus ?
    Remigiusz Kościelny: Podtrzymujemy prognozy wyniku za 2020 r.
  • Lagos: Kiedy można spodziewać się premiery boxing 2020
    Remigiusz Kościelny: Real Boxing 2020 będzie nową wersją, aktualizacją gry Real Boxing 2. Będzie to największa aktualizacja od premiery Rockiego, która będzie adresować wiele obszarów gry - nie mamy jeszcze ustalonej daty, ale chcemy, aby odbyło się to nie później niż w III kwartale br.
  • dss: Jak wygląda podział zysków pomiędzy QubicGames dotyczący gier na NS ?
    Remigiusz Kościelny: Nie możemy ujawniać szczegółów handlowych umów wydawniczych. Mogę dodać, że Vivid Games nie ponosi żadnych kosztów związanych z procesem adaptacji do nowej platformy, jest to dla nas czysty zysk.
  • Arkadiusz TFI: Jak określony jest target powstających gier pod względem czysto demograficznym? Czy spółka zamierza celować wciąż w tych samych graczy? Pozdrawiam
    Remigiusz Kościelny: Dywersyfikujemy portfolio również ze względu na grupy docelowe, pracujemy nad grami casual adresowanymi dla kobiet.
  • SW-fan: Witam serdecznie. Panie Prezesie. Czym chce w końcu być Vivid Games. Pecet czy mobilki. A plus czy FTP. Nie można być wszystkim po trochu, a chyba próbujecie udawać że wiecie co robić gdy tak naprawdę nic nie wychodzi.
    Remigiusz Kościelny: Naszym core biznesem pozostają gry mobilne free-to-play. Tym niemniej korzystamy z możliwości szerszego komercjalizowania naszego portfolio, m.in. na platformie Nintendo Switch czy PC we współpracy z zewnętrznymi partnerami. Nie angażuje to naszej uwagi ani środków.
  • Gość: Czy nadal rozważacie refinansowanie obligacji za pomocą emisji akcji?
    Remigiusz Kościelny: Ze względu na obowiązujące przepisy prawa nie możemy podawać informacji nt. emisji w trakcie jej trwania. Na finansowanie obligacji serii A oprócz środków dostępnych w spółce składać się będą kredyty bankowe, jak również możliwość konwersji do akcji. Jesteśmy w trakcie dopinania formalności.
  • dociekliwy: Dlaczego zdecydowaliście się na emisję jeszcze przed publikacją raportu rocznego? Boicie się pokazać oblicze wyników po badaniu przez audytora?
    Remigiusz Kościelny: Przekazaliśmy spodziewane wyniki za 2019 już w styczniu, rok zamknęliśmy z 0,6 mln zł zysku.
  • dss: Czy przewidujecie emisje akcji w latach 2020-2021 ?
    Remigiusz Kościelny: Nie jest to nasz priorytetowy kierunek działania, tym niemniej dopuszczamy możliwość emisji akcji. Może ona być spowodowana przez wiele czynników, również związanych z konwersją obligatariuszy lub inną.
  • Gość: Po tylu wtopach na Catalyście Wasza umowa z administratorem zastawu nie przewiduje żadnych działań z jego strony bez pokrycia kosztów przez obligatariuszy… Nie uważa Pan, że takie zabezpieczenie to po prostu śmiech na sali i lepiej byłoby się nie wygłupiać i oferować obligacje niezabezpieczone?
    Remigiusz Kościelny: Administrator zabezpieczeń został zaoferowany przez podmiot świadczący usługę oferowania, a sama umowa jest zgodna z praktyką rynkową. Zabezpieczenie zostanie ustanowione bezpośrednio po przydziale obligacji, a koszty funkcjonowania będą pokryte na rok z góry. Obligacje przez cały okres były przez nas obsługiwane wg umowy.
  • Gość: Dlaczego nie chcecie wprowadzić obligacji do obrotu na Catalyst? Boicie się, że rynek wyceni je na podstawie osiągnięć?
    Remigiusz Kościelny: Płynność obligacji serii A pozostawała na niskim poziomie, poza tym wprowadzenie obligacji na rynek Catalyst to dodatkowy, jak pokazuje historia notowań serii A, nieuzasadniony koszt.
  • Gość: Jaki szacunkowy wpływ na wynik grupy miała konsolidacja metodą pełną Vivid Games Spółka Akcyjna S.K.A. w 2019 r. i jaki na przychody?
    Remigiusz Kościelny: Zmiana sposobu konsolidacji ze spółką zależną Vivid Games SA SKA miała marginalny wpływ na wynik i przychody w 2019 roku.
  • Gość: Gdzie następuje najwięcej pobrań gier Vivid Games? w Azji?
    Remigiusz Kościelny: Największym azjatyckim rynkiem są Chiny.
  • Gość: Kiedy można spodziewać się wypłaty dywidendy (regularnej)?
    Remigiusz Kościelny: Nie mamy na razie decyzji w tym zakresie.
  • Gość: Czy można powiedzieć, że portowanie gier na Switcha okazało się sukcesem? Jeśli tak, to czy planujecie próbę podobnej sztuczki z konsolami PlayStation i Xbox?
    Remigiusz Kościelny: Na razie nie mamy planów związanych z dużymi konsolami. Spodziewamy się, iż przychody z NS mogą stanowić do 15 proc. przychodów w 2020 r.
  • Gość: Witam W raporcie za 3q pisaliście, że jesteście w stanie sfinansować spłatę obligacji z generowanych operacyjnie środków pieniężnych. Czy to okazało się teraz nieprawdą?
    Remigiusz Kościelny: Nie jest to prawdą. W raporcie podaliśmy warianty możliwości pozyskania środków z następujących źródeł: sprzedaż produktów, finansowanie zewnętrzne poprzez emisje oraz zaciągnięcie kredytów lub pożyczek.
  • Gość: Jaki jest udział gier casual w przychodach spółki, które gry pozytywnie Was zaskoczyły. Czy bardziej opłacalne są gry casual, czy mid core analizując wasze portfolio (czas produkcji, koszty vs przychody).
    Remigiusz Kościelny: Przychody z gier casual rosną, największe przychody z tego segmentu pochodzą z gier typu idle - aktualnie dostępne są Idle Fish Aquarium i Gear of Heroes, a w najbliższych tygodniach dołączą jeszcze Juice Farm, Skyward City oraz Animal Hotel Manager. Oba segmenty gier mid-core i casual są dla nas istotne - jest to również dywersyfikacja w zakresie wielkości projektu (czasu i środków potrzebnych na produkcję pojedynczego).
  • Monk: Dzień dobry Z prostych wyliczeń wynika, że w IV kwartale przychody wyniosły ok. 4,2 mln zł. Jaką część tych przychodów stanowiły gry z serii Real Boxing i Space Pioneer, a jaką gry wprowadzone do sprzedaży w 2019 r.?
    Remigiusz Kościelny: Około 60 proc. przychodów w IV kwartale było wygenerowanych przez nowe produkty.
  • Goś: Co pan myśli o obecnym kursie? Czy VIVID będzie spółką groszową?
    Remigiusz Kościelny: Uważam, iż świetle obecnego kryzysu CV-19 kursy wszystkich spółek są narażone na bardzo duże wahania i spadki, rozważając inwestycje należy przede wszystkim patrzyć z perspektywy bieżącego i przyszłego biznesu, a w tym zakresie jesteśmy na ten kryzys odporni.
  • danield1982: Co różni w Pana ocenie spółki z sektora gier mobilnych, które odnoszą sukcesy od tych, które zmagają się ze spłatą zobowiązań i zaciąganiem nowych? Vivid Games miał swoje lepsze i gorsze czasy. Czy to wciąż ta sama spółka? Co w Pana opinii wpłynęło na pogorszenie sytuacji w firmie?
    Remigiusz Kościelny: Trudności, spowodowane w dużej mierze wysokimi kosztami w latach 2016-2018, są już za nami. Przychody ze sprzedaży rosną, a koszty są optymalizowane. W tym roku czeka nas dużo premier gier mobilnych, premiery na platformie Nintendo Switch i PC. Perspektywy rozwoju są coraz szersze, a co ważniejsze już zaczęły się realizować - w 2019 r. wypracowaliśmy 0,6 mln zł zysku netto, jak również zmniejszyliśmy koszty działalności operacyjnej o blisko 20 proc. r/r.
  • Ok: Dlaczego Panie Prezesie nie możecie zrobić gravity rider z trybem multi na platformę android, wspomniał Pan że ten ten tryb będzie wyłącznie na platformę Ios.
    Remigiusz Kościelny: Wynika to z dostępności platformy Skillz, która jest definiowana przez uregulowania związane z każdą z platform. Nie jest to nasza decyzja.
  • Gośćq: Ostatnio mówił pan, że nie jest planowana emisja akcji więc nie rozumiem dzisiejszej odpowiedzi. Czy będzie nieplanowana emisja akcji w 2020/2021?
    Remigiusz Kościelny: Nie możemy kategorycznie powiedzieć, że nie będzie emisji w tym czy przyszłym roku, jeśli będą inwestorzy zainteresowani objęciem nowych akcji lub konwersją z obligacji.
  • WojciechKuklicz: Czy nie obawia się Pan, że w dobie globalnego kryzysu klienci zaprzestaną zakupu gier i tego typu dobra odejdą na dalszy plan, jaką strategię wtedy może przyjąć?
    Remigiusz Kościelny: Obserwujemy odwrotny trend. Skutkiem ograniczonego dostępu do wielu rozrywek, oraz większej ilości wolnego czasu spędzanego w domu jest większa konsumpcja tej rozrywki, która jest dostępna - filmów, seriali czy gier. Jesteśmy jedną z niewielu branż, która nie będzie dotknięta bezpośrednimi konsekwencjami pandemii koronawirusa. Od początku lutego obserwujemy 25-proc. globalny wzrost pobrań na całym portfolio, w tym największy ponad 200-proc. w Chinach. Real Boxing 2 wybija się znacząco ponad tą średnią, jednak z przyczyn niezależnych - związanych z usunięciem marki Rocky - co w efekcie jest rezultatem długotrwałym niezależnym od innych czynników.
  • Ok: Czy widzicie możliwość samodzielnego portowaniu i wydawania gier na platformie NS, czy korzyści że współpracy z Qubicgames są na tyle duże że nie miałoby to senu, czy rzeczywiście potrzebny jest Wam wydawca na taką platformę.
    Remigiusz Kościelny: Nie jest to wyłącznie kwestia dostępnych zasobów czy doświadczenia, ale przede wszystkim skupieniu na naszym corowym biznesie, w którym nie ma miejsca na inne platformy niż mobilne free-to-play.
  • OK: Witam Panie Prezesie. Można powiedzieć, że wciąż razem z prezesem Playway jesteście najwiekszymi posiadaczami pakietów akcji swoich spółek. Czy wiara w rozwój firmy jest na tyle duża przed zbliżającymi się projektami, że ewentualną sprzedż części swoich pakietów zostawiacie na późniejszy okres?
    Remigiusz Kościelny: Wierzymy w firmę, której jesteśmy założycielami i prowadzimy codziennie od ponad 13 lat.
  • Lagos: Jak wygląda obecnie przychód pomiędzy mikrpłatnościami a reklamami w procentach
    Remigiusz Kościelny: W IV kwartale przychody z reklam stanowiły około 50 proc. całości, stosunek reklam do mikropłatności jest zależny od segmentu gry.
  • Leg: Wspominaliście kiedyś o edytorze tras do gry Gravity Rider, o trybie craftingu w grze Zombie last crew. Dużo obiecujecie sporo fajnych rozwiązań kluczowych dla gier a później okazuje się że ich nie ma i nie są wdrażane. Dlaczego oszukujecie rynek zapowiedziami bez pokrycia
    Remigiusz Kościelny: Nie oszukujemy rynku. Gry w formule GaaS - czyli takie, które są rozwijane przez długi okres po premierze analizowane są na bieżąco. W dniu premiery pewne elementy gry są sensowne i atrakcyjne do wprowadzenia w przyszłości, jednakże później może okazać się, że gracze oczekują czegoś innego, lub inne bardziej atrakcyjne rozwiązania są realizowane w pierwszej kolejności.
  • Go: Czy osoby które wchodziły w akcję po 6,5,4 PLN mają szansę w Pana opinii na odrobienie strat? Na zysk?
    Remigiusz Kościelny: Uważam, że aktualna cena za akcje jest atrakcyjna w stosunku do potencjału wzrostu.
  • Leg: Panie Prezesie dlaczego usunięcie marki Rocky wydawałoby się super dźwigni reklamującej produkt wpływa zbawiennie na ściągalność gry. Wychodzi na to że ta licencja osłabiła potencjał gry?
    Remigiusz Kościelny: Usunięcie marki Rocky nie było oczywistym posunięciem, jednak po testach okazało się, że nie tylko zwiększa się ściągalność ale biznesowo zwiększa się również marża dzięki temu, iż nie ma potrzeby płacenia licencji dla MGM.
  • Lagos: W jakim stopniu kurs walutowy wpływa na przychód
    Remigiusz Kościelny: Większość sprzedaży realizujemy w EUR i USD, w związku z czym osłabiający się w ostatnich dniach złoty jest dla nas korzystny.
  • Remigiusz Kościelny: Dziękuję za wzięcie udziału w czacie. Zachęcam do zapoznania się z aktualnym Teaserem Inwestycyjnym. Zachęcam również do zapisów na obligacje serii B. Więcej informacji w tym zakresie na stronach: https://vividgames.com/obligacje/
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +139,66% +27 931,85 zł 47 931,85 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy