pixelg
Czat: Tomasz Strzałkowski, prezes i Piotr Strzałkowski, wiceprezes Duality SA - start 16 września o 12:00
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Czat inwestorski z Tomaszem Strzałkowskim, prezesem Duality SA i Piotrem Strzałkowskim, wiceprezesem zarządu

Dyskusja odbyła się dnia: 16.09.2020, godziny 12:00
Tomasz Strzałkowski, prezes i Piotr Strzałkowski, wiceprezes Duality SA: Mamy ambicję zbudowania szerokiego portfolio, żeby każdy fan gier wideo mógł znaleźć coś dla siebie Tomasz Strzałkowski, prezes i Piotr Strzałkowski, wiceprezes Duality SA

W środę 16 września o godz. 12:00 zapraszamy na czat inwestorski z Tomaszem Strzałkowskim, prezesem Duality SA i Piotrem Strzałkowskim, wiceprezesem zarządu. Tematem spotkania będzie debiut spółki na NewConnect oraz plany wydawnicze na najbliższe kwartały.

Studio Duality Games rozpoczęło działalność w branży gier komputerowych w 2017 roku. Spółka została utworzona przez weteranów branży gamingowej i jest związana z grupą PlayWay. W kilkunastoosobowym zespole pracują deweloperzy z doświadczeniem zdobytym w takich studiach, jak People Can Fly, Flying Wild Hogs czy Platige Image. Strategia spółki zakłada produkcję, wydawanie i dystrybucję gier o zróżnicowanym klimacie i stylu. Wiodącym tytułem spółki jest utrzymana w stylistyce horroru gra Unholy, której premiera planowana jest na rok 2021. Duality pracuje obecnie nad pięcioma projektami, z których dwa planuje wydać jeszcze w 2020 roku. Spółka zakłada także rozwijanie działu wydawniczego.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z Tomaszem Strzałkowskim, prezesem Duality SA i Piotrem Strzałkowskim, wiceprezesem zarządu. Tematem spotkania będzie debiut spółki na NewConnect oraz plany wydawnicze na najbliższe kwartały.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać o 12:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Tomasz Strzałkowski i Piotr Strzałkowski: W imieniu Duality SA chcielibyśmy powitać wszystkich Państwa na czacie inwestorskim. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania i mamy nadzieję, że udzielimy wyczerpujących odpowiedzi dotyczących spółki.
  • staszek: Kiedy możemy spodziewać się debiutu spółki na NewConnect?
    Piotr Strzałkowski: Mamy nadzieję na debiut jeszcze we wrześniu br. :)
  • Gość: Po I kw. 2019 podczas emisji informowaliście, że Barn Finders i Accident miały wyjść odpowiednio w 3Q2019 i 4Q2019, a zatem mamy opóźnienia o prawie rok czasu. Wobec tego trzeba zapytać jakie jest doświadczenie szefów zespołów w prowadzeniu projektów? Kto jest product menagerem w spółce?
    Piotr Strzałkowski: Opóźnienia premier są czymś absolutnie normalnym w świecie gamedevu, niezależnie od rozmiarów spółek (np. CD Projekt RED). W przypadku Barn Finders przesunięcie premiery i dopracowanie gry przełożyło się na bardzo dobry wynik finansowy i świetny odbiór wśród graczy. Złożoność projektów związanych z produkcją gier niejako zakłada wystąpienie opóźnień, także przykład Duality nie jest wyjątkiem na tym rynku. Szacunki sprzedażowe, które zakładaliśmy w trakcie emisji akcji serii J (03-05.2019) zostały spełnione o wiele szybciej - Barn Finders sprzedało się obecnie w nakładzie ponad 70 tys. egzemplarzy, przy wcześniejszym założeniu, że taki wynik osiągniemy w 2 lata.
  • Gość: Czy i jak Bearn Finders sprzedaje się w Chinach?
    Piotr Strzałkowski: Bardzo cenimy współpracę z wydawcą na rynku chińskim i widzimy jej pozytywne efekty. Sprzedaż na rynku chińskim stanowi obecnie znaczący procent ogółu. Obecnie pracujemy nad wersją gry przygotowywaną stricte na tamtejszy rynek, gdzie odbędzie się lokalna premiera.
  • drobny akcjonariusz: Po sytuacji z SimFabric wypada zapytać, jak będą wyglądały relacje z inwestorami i polityka komunikacji z rynkiem? Czy Duality ma w tym zakresie konkrety do przedstawienia?
    Piotr Strzałkowski: Zgodnie z wymogami będziemy informować o wszelkich istotnych informacjach. Zamierzamy rzetelnie wypełniać nasze obowiązki informacyjne. W najbliższym czasie planujemy także wdrożenie w spółce polityki informacyjnej dostosowanej do naszych potrzeb i realiów naszej spółki.
  • piesekleszek: Czym wyróżnia się Duality spośród innych spółek związanych z PlayWay S.A.?
    Tomasz Strzałkowski: Przede wszystkim pomysłami na gry. Mamy bardzo zróżnicowane tytuły, nie chcemy zamykać się tylko w monotonii kolejnych symulatorów coraz to innych zawodów czy dziedzin życia. Mamy ambicję zbudowania szerokiego portfolio, żeby każdy fan gier wideo mógł znaleźć coś dla siebie. Doświadczenie naszego zespołu daje nam szerokie pole do działania i pozwala patrzeć na branżę szerzej, niż tylko przez pryzmat jednego gatunku. Jesteśmy studiem produkującym gry indie, ale chcemy stać się czymś znacznie większym i to wyróżnia nas na tle innych, podobnych do nas spółek.

    Warto w tym miejscu wspomnieć o naszym bardzo doświadczonym zespole deweloperskim. Duality stworzyły osoby dobrze obyte z realiami branży gamingowej. Obecnie na pokładzie są deweloperzy z doświadczeniem zdobytym w takich studiach jak People Can Fly, Flying Wild Hogs czy Platige Image. To topowe brandy w branży.
  • Gość: Bardzo cenimy współpracę z wydawcą na rynku chińskim i widzimy jej pozytywne efekty - kto jest wydawca gry? Z informacji prasowych wynika, ze BF jest dostępny za pośrednictwem Steama, który w Chinach jest mało popularny..
    Tomasz Strzałkowski: Wydawcą gry na rynek chiński jest doświadczona firma HeartBeat Games. Sprzedaż w Chinach nawet za pośrednictwem samej platformy Steam jest znacząca i zadowalająca, głównie dzięki działaniom PR-owym i promocyjnym wspomnianego wydawcy. Tak jak wcześniej pisaliśmy - pracujemy nad wersją gry dostosowaną do lokalnych przepisów i po certyfikacji nastąpi premiera na tamtejszym rynku na platformach innych niż Steam.
  • Gość: Kurs odniesienia to przeważnie kurs z ostatniej emisji akcji. Jaki będzie kurs odniesienia dla notowań Duality?
    Piotr Strzałkowski: Ostatnia emisja akcji emitowana była po cenie 3,75 zł. Będziemy starali się, by kurs na dzień debiutu był wyższy, tak by był wypadkową ceny emisyjnej akcji i transakcji na akcjach.
  • inwestor_2k: Witam, jak na spółkę dopiero wchodzącą na rynek macie spore rozwodnienie akcjonariatu. Ile rund finansowania przeprowadziliście do tej pory?
    Piotr Strzałkowski: Spółka przeprowadziła dotychczas trzy rundy finansowania – włączając w to emisję założycielską. Ostatnia emisja akcji (serii J) dokonana została w okresie marzec-maj 2019 r. Cena emisyjna akcji serii J wyniosła wówczas 3,75 zł/sztuka. Emisja zakończyła się pełnym sukcesem!
  • Gość: Czy dotychczasowa sprzedaż BF skłoniła już Was do podjęcia decyzji o portowaniu tego tytułu na inne platformy lub nie, czy jeszcze nie macie w tej kwestii stanowiska?
    Tomasz Strzałkowski: Myślę, że wkrótce będziemy gotowi ogłosić informację na ten temat.
  • player_one: Accident jest współfinansowany przez Rocket People Games. Jaki część udziału w zyskach i przychodach przypada na tę spółkę? Czy spółka ta jest też akcjonariuszem Dulatity? Czy zamierzacie dla kolejnych gier także pozyskiwać partnerów?
    Tomasz Strzałkowski: Gra Accident jest współfinansowana jest wspólnie z firmą Rocket People Games i tworzona w kooperacji przez Duality SA i Glob Games Studio sp. z o.o. Szczegółowe informacje na temat zasad finansowania i podziału przychodów z gry będą ujawnione w Dokumencie Informacyjnym. Spółka ta nie jest akcjonariuszem Duality.

    W przyszłości nie planujemy tworzyć gier we współpracy z partnerami zewnętrznymi. Nie wykluczamy jednak współpracy z dużymi wydawcami, z którymi obecnie trwają rozmowy na temat finansowania i wydania gry Unholy.
  • Gość: Po ile obejmowane były akcje w kolejnych rundach finansowania i jaka jest kapitalizacja wynikająca z ostatniej rundy?
    Piotr Strzałkowski: Emisja serii I obejmowana była po cenie 1,20 zł. Seria J oferowana była po 3,75 zł, co daje kapitalizację na poziomie 15 mln zł. Wycena ta jest jednak na podstawie emisji z maja 2019 r. Obecnie giełdowe wyceny spółek gamedevowych znacznie urosły, dlatego też staramy się o wyższy kurs odniesienia na dzień debiutu na NewConnect.
  • dex: Witam Panów. Jaką obecnie ma wishlistę Accident?
    Tomasz Strzałkowski: Obecnie wszystkie nasze gry przekroczyły łącznie 200 tys. zapisów na listę życzeń Steam. Zgodnie z polityką informacyjną, którą finalizujemy, nie planujemy publikować stanu wishlisty poszczególnych gier.
  • Gość: W mediach przewinęła się informacja, że chcecie debiutować w wakacje. Co poszło nie tak, że debiut się odwlekł w czasie?
    Piotr Strzałkowski: Ciężko powiedzieć, że coś poszło nie tak. Proces upublicznienia jest procesem złożonym, a finalną decyzję w zakresie wyrażenia zgody na debiut danego podmiotu podejmuje GPW. Obserwując inne spółki, które zadebiutowały i które chcą zadebiutować, można powiedzieć, że niestety nie da się z dużym wyprzedzeniem założyć i często dochować założonego terminu. W naszym konkretnym przypadku proces upublicznienia uległ wydłużeniu, gdyż zostaliśmy poproszeni przez pracowników GPW o uzupełnienie dokumentacji o dane finansowe za okres II kwartału 2020 roku, czyli obejmujący pierwsze dwa tygodnie sprzedaży gry Barn Finders.
  • gamedevInfo: Jaką rolę w wydaniu gry pełnił HeartBeat skoro mieliście zaplecze w postaci PlayWaya, który mógł spółkę wesprzeć? Jaki udział w przychodach ma HeartBeat?
    Tomasz Strzałkowski: Firma działająca na swoim rodzimym rynku ma zdecydowanie lepsze dotarcie do lokalnych YouTuberów i kuratorów. Wyniki Barn Finders to synergia naszych wewnętrznych działań, wsparcia PlayWay SA (szczególnie w zakresie cross marketingu) oraz wydawcy na rynek chiński. Informacja o podziale przychodów będzie ujawniona w Dokumencie Informacyjnym.
  • Gość: Czy Accident jest grą większą od BF? Prace rozpoczęliście wcześniej, a skończycie później, więc raczej musiała być droższa…
    Tomasz Strzałkowski: Accident jest grą zdecydowanie mniejszą i tańszą niż Barn Finders. Jest też produkowana przez znacznie mniejszy zespół. Niemniej jednak, jest również ciekawą grą, wokół której urosło spore zainteresowanie. Świadczy o tym liczba pobrań i oceny darmowego prologu gry, który jest dostępny w serwisie Steam. Z pozytywnym odzewem spotkała się również wersja beta gry, którą udostępniliśmy wybranym osobom biorącym udział w kampanii Barn Finders na Kickstarterze.
  • Gość: Czy Unholy będzie posiadać wydawcę, czy wchodzicie na rynek sami ze wsparciem PlayWay’a?
    Tomasz Strzałkowski: Wciąż analizujemy, jakie rozwiązanie będzie optymalne dla spółki i gry Unholy. Idealną sytuacją byłoby pozyskanie rozpoznawalnego, globalnego wydawcy, co z pewnością przyczyniłoby się do jeszcze większego sukcesu Unholy, natomiast jako Duality jesteśmy w pełni gotowi wydać dopracowany produkt własnym nakładem.
    Pozyskanie wydawcy pozwoliłoby nam wydać grę w bardziej rozszerzonej wersji, niż zakładamy obecnie.
  • Gość: Która z produkowanych i zapowiedzianych obecnie gier ma największy potencjał? Pozycja na Global Wishlist go oddaje?
    Tomasz Strzałkowski: Zdecydowanie liczymy, że największy potencjał ma nasz wiodący tytuł - Unholy. Jest to jednocześnie nasza największa produkcja. Barn Finders jest natomiast grą, która ten potencjał już wypełnia i jest projektem mocno rozwojowym. Mediana czasu gry oraz liczba graczy na Steam jest stosunkowo wysoka i to daje potencjał na dalszy rozwój tytułu, zarówno poprzez nowe mechaniki, patche, jak i większe DLC rozbudowujące grę o nowe lokacje czy zadania.
  • kaśka: Czy planujecie kolejne gry ?
    Tomasz Strzałkowski: Zdecydowanie tak. Już jesteśmy na etapie przygotowywania kolejnego tytułu, który mamy nadzieję zapowiedzieć w ciągu najbliższych tygodni. Analizujemy także kilkadziesiąt pomysłów, które powstały w naszym zespole podczas licznych spotkań kreatywnych. Każdy pomysł dogłębnie analizujemy i staramy się kierować do pre-produkcji tylko te, które mają wg nas największy potencjał do pełnej produkcji.
  • Gość: Czy spółka będzie ujawniać w sprawozdaniach wolumeny sprzedaży lub segmentację przychodów na poszczególne tytuły?
    Piotr Strzałkowski: Z pewnością będziemy informować w raportach kwartalnych o wolumenie sprzedaży poszczególnych gier.
  • mirek7: Nad iloma produkcjami obecnie pracuje spółka? Czy są jakieś gry, o których Panowie nie wspominaliście w wywiadach ?
    Tomasz Strzałkowski: Na ten moment pracujemy nad 4 tytułami: Accident, Tales of Tomorrow: Experiment, Radiance oraz oczywiście Unholy. Wkrótce zapowiemy kolejny tytuł, który obecnie jest w fazie pre-produkcji. Skierowany będzie w szczególności do grupy docelowej podobnej do graczy Barn Finders, co pozwoli nam na maksymalizację efektów cross marketingu.
  • Gość: Czy uważacie, że eksploracja dobrze zagospodarowanej i relatywnie małej niszy jaką są horrory to dobry pomysł? Agony poległo, Blair Witch sprzedaż nie zachwycił. Dlaczego Wam się ma udać?
    Tomasz Strzałkowski: Rynek gier z gatunku horrorów rzeczywiście nie jest łatwym segmentem, jednak głównie dlatego, że pozostało jeszcze wiele ścieżek, a nie dlatego, że jest zagospodarowany. Unholy opiera się na określonej wizji, autorskim pomyśle i oryginalnej kreacji. Kluczem do sukcesu jest umiejętne wykorzystanie horroru jako swoistej stylistyki, przy jednoczesnej inspiracji z innych gatunków. Unholy łączy w sobie grę skradankową, survival horror i elementy gry akcji. Do tego stworzyliśmy szereg rozwiązań urozmaicających gameplay i dających wiele możliwości działania, co już odróżnia Unholy od tzw. klasycznego survival horroru, polegającego w dużej mierze na ukrywaniu się i ucieczce. Ponadto, sytuacje rynkowe związane z wymienionymi w pytaniu tytułami są dla nas cennymi wskazówkami i lekcją, którą odrabiamy podczas produkcji Unholy. Warto również zauważyć, że oprócz wspomnianych tytułów można wskazać zdecydowanie więcej takich, które odniosły sukces i doskonale wpasowały się w oczekiwania gatunkowe związane z tym specyficznym segmentem.
  • mirek7: Jak mogą Panowie określić sytuację finansową spółki?
    Piotr Strzałkowski: Sprzedaż gry BarnFinders zapewniła nam bardzo stabilną sytuację finansową, szczególnie, że po 3 miesiącach sprzedaż nadal jest zadowalająca a tytuł ma potencjał rozwojowy, który zamierzamy w pełni wykorzystać.
  • mirek7: Barn Finders ładnie się Wam sprzedało, zakładam, że będą dodatki, pewnie w przyszłości część 2, 3, itd. Zakładam, że będziecie też szukać swojego drugiego tytułu, by mieć więcej tytułów do monetyzacji. I przechodząc do pytania - czy Spółka planuje w jakimś terminie wypłacać dywidendę ?
    Piotr Strzałkowski: Na ten moment jako zarząd będziemy rekomendować akcjonariuszom niewypłacenie dywidendy w ciągu najbliższych 3 lat. Zyski zamierzamy reinwestować w celu zoptymalizowania rozwoju spółki. Ostateczna decyzja o wypłacie dywidendy w najbliższych latach może ulec zmianie i uzależniona będzie od potrzeb inwestycyjnych spółki oraz jej zapotrzebowania na środki finansowe.
  • piesekleszek: Z iloma developerami/zespołami developerskimi współpracujecie
    Tomasz Strzałkowski: Obecnie mamy jeden główny zespół wewnętrzny, który pracuje nad grami Unholy, Barn Finders oraz Tales of Tomorrow. Dwa dodatkowe zespoły pracują nad grami Accident i Radiance. Zdecydowanie planujemy powiększać zespół produkcyjny, który następne tytuły będzie wykonywać wewnętrznie. To pozwala na znacznie większą elastyczność i bardziej komfortowe planowanie czasu produkcyjnego kolejnych tytułów. Zespół wewnętrzny daje nam też większą responsywność w kwestii testów wewnętrznych, Testing Centre PlayWaya oraz beta testy.
  • Tomasz Strzałkowski i Piotr Strzałkowski: Dziękujemy Państwu za udział w dzisiejszej rozmowie i mamy nadzieję, że udzieliliśmy obszernych informacji dotyczących Duality. Zachęcamy do uczestnictwa w debiucie, śledzenia naszych dalszych poczynań i, mamy nadzieję, że już wkrótce, komunikatów giełdowych. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym działem IR: investors@dualitygames.eu
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
Spółka Cena emisyjna Wart. oferty Koniec zapisów
Allegro.eu 43,00 zł 8,26 mld zł 2020-09-28
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +136,42% +27 284,98 zł 47 284,98 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy