pixelg
Andrzej Blumenfeld, Far From Home SA: Rola preprodukcji w procesie tworzenia gier premium indie
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Inwestowanie w premium gaming Konferencja online: Rola preprodukcji w procesie tworzenia gier premium indie

Dyskusja odbyła się dnia: 09.09.2020, godziny 12:00
Webinar:  Andrzej Blumenfeld, Far From Home SA: Rola preprodukcji w procesie tworzenia gier premium indie Andrzej Blumenfeld, prezes Far From Home SA

Wykład rozpocznie się 9 września o godzinie 12:00. Uczestnicy transmisji na żywo będą mogli zadać pytania dotyczące omawianych zagadnień. Dla pozostałych zainteresowanych na stronie StockWatch.pl, a także na naszych kanałach na Facebooku i YouTubie, dostępne będzie nagranie prezentacji.

Produkcja jest jednym z ostatnich etapów całego procesu tworzenia gier. Obserwujemy częstą praktykę przedwczesnego przystępowania przez zespoły do tego etapu. Może się wydawać, że takie podejście skraca czas wytworzenia produktu, ale zdarza się jednak, że decyzja ta wywiera efekt odwrotny. Finalnie może prowadzić do znaczącego wydłużenia czasu potrzebnego na stworzenie projektu, a w skrajnych przypadkach, nawet do upadku studia.

W trakcie prezentacji postaram się przybliżyć narzędzia, które pozwalają zdecydować, czy projekt jest już gotowy do wejścia w fazę produkcji. Można je także stosować do weryfikacji projektów będących już w produkcji.

O firmie:

Far From Home to wrocławskie studio game-developerskie, którego pracownicy zbierali doświadczenie przy pracy zarówno nad produkcjami AAA jak i indie, w firmach takich jak Techland, Larian Studios, Farm 51 czy Bloober Team. Spółka chce skupić się na tworzeniu gier akcji z rozwiniętymi elementacji narracyjnymi. Pierwsza gra studia, powstający na silniku Unreal Engine „Project Oxygen”, ma należeć do segmentu AA+. W planach wydawniczych przewidziane są jego wersję na PC, PS5 oraz XboX Series X.

Bio

Andrzej Blumenfeld CEO | Gameplay Lead | Far From Home SA

Studiował Informatykę ze specjalizacją Gry Komputerowe na wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej na Politechnice Łódzkiej. Kierunek wybrał z premedytacją, gdyż od najmłodszych lat wiedział, że w swoim życiu chce tworzyć gry. Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał jeszcze w trakcie studiów w bydgoskiej firmie Frontline Studios. Na czwartym roku zbudował zespół, z którym wystartował w międzynarodowym konkursie Imagine Cup 2011 organizowanym przez firmę Microsoft. Chwilę później trafił do firmy Nitreal Games w Warszawie, a stamtąd droga poprowadziła go przez Vivid Games, Techland, Artifex Mundi aż do Far From Home.

Partner główny konferencji:

W razie problemów z otworzeniem filmu na stronie StockWatch.pl, transmisja jest dostępna również na Facebooku >>Link i YouTubie >>Link.

Zapis dyskusji
  • Moderator: Witam na kolejnym wykładzie w ramach konferencji Inwestowanie w premium gaming. Pytania do prowadzącego możecie Państwo zadawać na tej stronie, a także w komentarzach do transmisji na Facebooku i YouTubie. Prosimy o zadawanie pytań związanych z tematem wykładu.
Spółka Cena emisyjna Wart. oferty Koniec zapisów
Allegro.eu 43,00 zł 8,26 mld zł 2020-09-28
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +138,44% +27 688,68 zł 47 688,68 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy