pixelg
Paweł Miechowski (11 bit studios) – Marketing w grach wideo premium – z czym to się je i co powinno stać na stole
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Inwestowanie w premium gaming Konferencja online: Marketing w grach wideo premium – z czym to się je i co powinno stać na stole

Dyskusja odbyła się dnia: 08.09.2020, godziny 12:00
Webinar: Paweł Miechowski, 11 bit studios – Marketing w grach wideo premium – z czym to się je i co powinno stać na stole Paweł Miechowski - partnerships manager w 11 bit studios

Wykład rozpocznie się 8 września o godzinie 12:00. Uczestnicy transmisji na żywo będą mogli zadać pytania dotyczące omawianych zagadnień. Dla pozostałych zainteresowanych na stronie StockWatch.pl, a także na naszych kanałach na Facebooku i YouTubie, dostępne będzie nagranie prezentacji.

Marketing w grach premium jest w uproszczeniu procesem dążącym do przygotowania i wdrożenia sprzedaży gry poprzez możliwie liczne kanały, aby w konsekwencji dać graczom to, czego oczekują i na czym twórca realizuje zyski. Bywa jednak niestety, że marketing w grach premium jest traktowany po macoszemu, lub włączony do procesu produkcji gry za późno. Jeśli spojrzy się na gry jak na show business, a nie jak na IT, a na proces powstawania w sposób całościowy, to można ugryźć temat marketingu na wczesnym etapie i być lepiej przygotowanym. Opowiem o owych przygotowaniach i o tym jak realizujemy proces.

O firmie:

11 bit studios to jeden z najbardziej znanych w świecie polskich producentów gier komputerowych. Firma została założona w 2009 roku przez grupę branżowych weteranów i już jej pierwszy tytuł - Anomaly Warzone Earth - wydany na początku 2011 podbił listy przebojów i zdobył prestiżową nagrodę Apple Design Award. Kolejnymi krokami milowymi w rozwoju firmy były gry This War of Mine i Frostpunk. Tytuły wspięły się na I miejsce list sprzedażowych na całym świecie i zdobyły szereg nagród i wyróżnień, w tym nominację BAFTA i tytuł najlepszej polskiej gry (w 2015 i 2019 roku). Firma jest także wydawcą gier niezależnych, mającym na koncie takie hity wydawnicze jak Moonlighter (Digital Sun Games) oraz Children of Morta (Dead Mage). 11 bit studios ciągle pracuje nad kolejnymi tytułami - zarówno własnej produkcji, jak i wydawniczymi. Filozofię tworzenia i wydawania gier 11 bit studios podsumowuje sentencja MAKE YOUR MARK - czyli zostaw ślad: ślad w umyśle gracza, w szeroko rozumianej popkulturze i w świecie rozrywki.

Bio

Paweł Miechowski - partnerships manager w 11 bit studios. Odpowiedzialny za szeroko pojęty PR w zespole marketingowym 11 bit studios. Od ponad 20 lat w branży gier. Prywatnie ojciec, mąż, fan futbolu i dobrych trunków.

Partner główny konferencji:

W razie problemów z otworzeniem filmu na stronie StockWatch.pl, transmisja jest dostępna również na Facebooku >>Link i YouTubie >>Link.

Zapis dyskusji
  • Moderator: Witam na kolejnym wykładzie w ramach konferencji Inwestowanie w premium gaming. Pytania do prowadzących możecie Państwo zadawać na tej stronie, a także w komentarzach do transmisji na Facebooku i YouTubie. Prosimy o zadawanie pytań związanych z tematem wykładu.
Spółka Cena emisyjna Wart. oferty Koniec zapisów
Allegro.eu 43,00 zł 8,26 mld zł 2020-09-28
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +138,44% +27 688,68 zł 47 688,68 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy