Od studenta do milionera ;) - Indywidualne kroniki giełdowe - forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
X
AD.bx ad0c
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Obserwuj ten wątek | RSS
idź do strony: << < [1] 2 3 4 > >>
Od studenta do milionera ;) Opcje
Stopień: Obeznany
Grupa: StockWatcher
Wpisów: 71
Wysłane: 13 marca 2017 00:47:28
Cześć,

postanowiłem też założyć swoją kronikę. Inwestowaniem zajmuję się od czerwca 2015, kiedy zacząłem z ekstremalnie skromnym kapitałem w wysokości 1100zł. Póki co studiuję i pracuję na pół etatu, więc siłą rzeczy nie dysponuję wielkimi oszczędnościami, ale co miesiąc wpłacam określony procent swoich przychodów, co w połączeniu z kilkoma zyskownymi transakcjami sprawiło, że teraz wartość portfela oscyluje w granicach 8500zł i powoli, ale regularnie przybiera na wartości.

W inwestowaniu kieruję się w 95% fundamentami, a w pozostałch 5 analizą techniczną czy intuicją. Z perspektywy czasu na początku to moje inwestowanie było trochę "na farta", z czasem stałem się coraz bardziej wnikliwy i złapałem bakcyla, który sprawił, że czytanie na tematy ekonomiczne stało się przyjemne i wolę poświęcić wieczorem kilka godzin na czytanie sprawozdań finansowych niż na serial albo inne pożeracze czasu. Zauważam też u siebie coraz większy głód wiedzy, kiedy tylko się da to chodzę na uczelni na różnego rodzaju szkolenia o tematyce giełdowej, obecnie jestem też w trakcie przygotowań do drugiego etapu egzaminu na doradcę inwestycyjnego.

Transakcje zawieram zdecydowanie rzadziej niż większość osób prowadzących tu kroniki, więc wątek pewnie będzie mniej żywy niż pozostałe, ale przynajmniej raz w miesiącu będę wrzucał podsumowania - od czasu do czasu pewnie jakieś przemyślenia. Sam jestem ciekaw jak ten wątek będzie wyglądał - wyjdzie w praniu.

Po krótce przedstawię historię swoich transakcji: