pixelg
PLAYWAY - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

PLAYWAY [PLW]

AKTUALNY KURS: 473,00 zł (-5,12%) 27-05-2020 17:00
matternhorn
Dołączył: 2018-11-06
Wpisów: 4
Wysłane: 6 listopada 2018 22:19:21 przy kursie: 121,50 zł
To co piszesz to prawda.

Jeśli ktoś wierzy w spółkę to spadki po premierach będą okazją do zbierania.
Wśród spółek zależnych od PlayWay jest taka spółka co się nazywa SimFabric...
SimFabric specjalizuje się w przenoszeniu gier na inne platformy - głównie Switch. Na 2019 mają podpisane umowy na przeniesienie 55 gier.

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 94
Wysłane: 12 listopada 2018 22:06:17 przy kursie: 132,00 zł
www.bankier.pl/wiadomosc/PLAYW...

Cytat:
Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że gra Thief Simulator („Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 9.11.2018 r. już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu.


Cytat:
Wedle szacunkowych danych posiadanych przez Spółkę w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów trafiło ponad 36 tys. sztuk Gry.


Cytat:
Wytworzenie Gry razem z budżetem marketingowym kosztowało ok. 300 tys. zł.


kolejna udana premiera
Edytowany: 12 listopada 2018 22:24

matternhorn
Dołączył: 2018-11-06
Wpisów: 4
Wysłane: 12 listopada 2018 23:02:37 przy kursie: 132,00 zł
sprzedali 36 tys, cena sztuki to 60zł...
to daje 2,1 mln w trzy dni :)
Steam zabiera pewnie z 30%, do tego koszty produkcji, jakiś błąd obliczeń itp... to mają milion na czysto :)


anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 077
Wysłane: 11 stycznia 2019 22:33:27 przy kursie: 153,00 zł
Gamingowa ruletka – omówienie sprawozdania finansowego Playway po III kw. 2018 r.

Wyniki
Przychody spółki w III kw. wyniosły 20,8 mln zł i były zgodne z prognozami analityków, a w zasadzie delikatnie (0,7 mln zł) od nich wyższe. Wydaje się, że to doskonały rezultat jeśli wziąć pod uwagę, że kwartał w branży nie należy do najbardziej dochodowych, a sprzedaż kw/kw (po 2 ważnych premierach) spadła tylko o 18 proc. Wysokość przychodów trzeba też docenić jeśli patrzymy przez pryzmat wyników w roku ubiegłym. Playway w III kw. 2017 r. wydał przecież największy na tamtą chwilę swój hit, czyli Car Mechanic Simulator 2018 (dalej CMS18), a obecnie przychody były o 41 proc. wyższe. W tym miejscu trzeba dodać, że żaden znaczący tytuł nie miał premiery w raportowanym okresie.


kliknij, aby powiększyć


Największy kawałek przychodowego tortu wygenerował najpewniej House Flipper (dalej HF). Spółka nie podaje dokładnych wolumenów sprzedaży, ale z ujawnionych danych można próbować ją szacować. Wielu użytkowników wybiera do tego liczbę komentarzy, ale jest to narzędzie bardzo zwodnicze. Wystarczyć wspomnieć, że HF posiada obecnie 98 komentarzy na sprzedaną kopię (dane na koniec roku), natomiast CMS18 tylko 62. Rozrzut jest jak widać spory. Osobiście wolę aproksymację na podstawie ujawnionych danych i wykresu.


kliknij, aby powiększyć


Można odczytać że spółka sprzedała około 185 tys. sztuk swojego flagowego tytułu, co po uwzględnieniu średniego podatku (10 proc.), rozkładu geograficznego (-10 proc. na średniej cenie), prowizji Steam (30 proc.) oraz maksymalnej promocji w kwartale (20 proc.) powinno dać przy kursie dolara na poziomie 3,7 ok. 6,4 mln zł przychodów.

Playway chwali się w sprawozdaniu, że bardzo udaną premierę w rozumieniu zakończenia fazy Early Access miał Ultimate Fishing Simulator (dalej UFS), ale z raportu tej spółki zależnej wynika jednak, że jej całkowita sprzedaż w kwartale wyniosła raptem 1,5 mln zł. Oczywiście przychody wykazane przez Playway mogą być wyższe (przez narzut), ale w całym okresie życia UFS sprzedał się do końca roku w liczbie 50 tys. sztuk, więc w samym III kw. raczej ciężko oczekiwać aby wolumen był wyższy niż 25 tys. egzemplarzy. Przy takim (optymistycznym) założeniu całkowite wpływy z tej gry wyniosłyby ok. 0,6 mln zł przychodów do podziału między Playway, Ultimate Games i producenta (Bit Golem). Wydaje się wiec rozsądnym aby założyć po prostu że marża Playway’a wynosi zero i ująć jako sprzedaż okresu przychody Ultimate Games.

Zarząd spółki cieszy się także z bardzo dobrej monetyzacji CMS18 w wersji mobilnej. W sprawozdaniu czytamy, że:

Cytat:
W trzecim kwartale 2018 roku Grupa utrzymała wysoki poziom monetyzacji gry Car Mechanic Simulator 2018 na systemy iOS i Android. Jest to najlepiej monetyzująca się gra mobilna w historii Grupy.


Nie negując faktu, że jest to najlepsza gra mobilna ze stajni warto zerknąć na estymowane dane. Według sensortower.com CMS18 w wersji mobilnej w grudniu wygenerował 100 tys. dolarów przychodu łącznie na obydwu platformach (dane USA). Przemnażając taki wynik przez 3 i kurs dolara dostaniemy raptem 1,1 mln zł przychodu i to bez uwzględniania prowizji Google Play, czy sklepu Apple.

W sumie więc sprzedaż HF, UFS (i katalogu Ultimate Games) oraz CMS18 mobile wyniosła ok. 9 mln zł. Jak wspomniałem spółka zaraportowała przychody na poziomie 20,8 mln zł, więc do pełnego obrazu sporo brakuje. Można bardzo zgrubnie szacować, że w drugiej połowie roku spółka sprzedała też 150 tys. sztuk (+/- 50 tys.) CMS18, a to (po optymistycznym podziale przez 2) dałoby maksymalnie ok. 2,6 mln zł wpływu w samym III kw. roku.

Jak wyglądała sprzedaż DLC ciężko już niestety powiedzieć. Wiadomo jedynie, że 2 DLC w 2017 r. zrobiły podobny wolumen co sama gra. Teraz DLC jest znacznie więcej, tylko w tym roku wyszły 4 rozszerzenia, więc gdyby założyć, że sprzedaż DLC była wolumenowo 2 razy większa od samej gry to w drugiej połowie roku mogło się sprzedać ok. 300 tys. egzemplarzy (czyli 150 tys. sztuk w samym 3 kw.). DLC mogło zatem dać po uwzględnieniu rabatów, prowizji itp. ponad 1 mln zł, choć to bardziej zgadywanie niż szacowanie. W sumie dwie najbardziej popularne gry oraz UFS dają nam łącznie 12,6 mln zł – nadal brakuje ok. 8 mln zł do raportowanego przychodu. Ciężko spodziewać się aby taki wynik zrobił Farm Manager i Agony. Możliwe, że spółka zrobiła w międzyczasie jakiś deal z którego przyszły ekstra zyski - takim mogła być umowa z Tencentem, który mógł zapłacić pewien upfront za nabycie licencji na sprzedaż gier spółki na rynku chińskim.

Poniżej tabela z danymi ujawnionymi przez spółkę i maksymalną obniżką ceny danej gry w okresie:


kliknij, aby powiększyć


Koszty pracownicze wzrosły r/r o 1,2 mln zł (29 proc.), natomiast w ujęciu kw/kw spadły o 0,5 mln zł (8 proc.). Większego niepokoju tutaj nie ma. Znacznie ciekawszą pozycją są usługi obce. Dla przypomnienia zawierają one koszty zlecanych na zewnątrz prac, ale także tantiemy należne studiom, które nie wchodzą w skład grupy kapitałowej. Udział kosztów usług obcych w przychodach wyniósł 25 proc. w porównaniu do 22 proc. kwartał wcześniej i 27 proc. przed rokiem. Wydaje się, że spółka nadal utrzymuje korzystną relację podziału wpływów. Dla porównania 11bit studios jako wydawca musiał się nawet zadowalać marżą na poziomie tylko 30 proc.

Przypominam po raz kolejny, że spółka raportuje rozchód kosztów w najbardziej konserwatywnym modelu jaki istnieje. Do momentu kiedy przychody ze sprzedaży nie pokryją skapitalizowanych kosztów spółka wykazuje zysk z takiej gry na poziomie 0, a w zasadzie stratę, bo kosztów marketingu się nie kapitalizuje. W momencie pisania gry wydatki nie są aktywowane w zysku (czekają na bilansie) – wykazuje się je w rachunku kosztów, ale także powiększa o tę kwotę przychody przez pozycję zmiana stanu produktów. W momencie rozpoczęcia sprzedaży spółka raportuje przychody ze sprzedaży, ale pomniejsza je o zmianę stanu produktów aż do wyczerpania się tej pozycji. W tym kwartale rozliczenia związane z przychodami były wyższe od skapitalizowanych wydatków na nowe gry.

Playway zamknął III kw. z wynikiem operacyjnym na poziomie 11,8 mln zł co oznacza wzrost o 2,6 mln zł (29 proc.) r/r. i spadek o 6,9 mln zł (37 proc.) w stosunku do poprzedniego kwartału. Zysk brutto wyniósł 11,7 mln zł (+26 proc. r/r, -44 proc. kw/kw), natomiast zysk netto grupy kapitałowej 8,6 mln zł w porównaniu do 7,6 mln zł przed rokiem i 18,8 mln zł kwartał wcześniej. W tym miejscu należy zauważyć, że zysk przysługujący akcjonariuszom spółki wyniósł już tylko 6,9 mln zł i był mniejszy o 10 proc. r/r. Innymi słowy, udziałowcom spółek zależnych należy się 1,7 mln zł. z tego co mamy na poziomie grupy. Biorąc pod uwagę, że przychody spółki były o 40 proc. wyższe, spadek zysku akcjonariuszy jednostki dominującej jest jednak pewnym rozczarowaniem.


kliknij, aby powiększyć


Choć wynik netto był pozytywny, to gotówki z tego faktu nie przybyło, bo tak należy traktować kwotę ca 0,4 mln zł. Wszystko przez ujemne przepływy operacyjne na poziomie – 0,5 mln zł. Jeśli zerknąć na zmiany kapitału obrotowego to widać, że spadły należności (-5,5 mln zł), spadły zapasy (-0,5 mln zł), ale przede wszystkim spadły zobowiązania – spadek o 16,8 mln zł. Z bilansu spółki wynika, że spadek zobowiązań wynika przede wszystkim ze spadku pozycji „pozostałe zobowiązania”. Niestety spółka nie wyjaśnia, co dokładnie się tam kryje – szkoda.


kliknij, aby powiększyć


Skoro już jesteśmy przy bilansie to trzeba poruszyć dwie kwestie. W poprzednim omówieniu wskazywałem na stosunkowo wysoki stan produktów gotowych. W tym kwartale stan tej pozycji spadł do poziomu 1,7 mln zł. To oznacza, że nadal część gier nie wyszła jeszcze ponad próg rentowności. W ciągu kwartału pozycja spadła o 772 tys. zł, przy czym premierę miała gra The Works of Mercy, a UFS przeszedł z fazy Early Access do normalnej premiery, czyli spółka jak sądzę uznała, że produkt jest gotowy i przeniosła go z produkcji w toku do produktów gotowych.

Druga pozycja jaką warto się zainteresować to poziom gotówki. Mimo wypłacenia w tym roku 15 mln zł dywidendy spółka nadal posiada na kontach prawie 60 mln zł. Playway nie informował do tej pory o zmianie strategii, w szczególności zmianie budżetów realizowanych czy wydawanych gier. Po co zatem stan, który pozwala wydać kilkadziesiąt produkcji? Naprawdę ciężko mi to zrozumieć. W tym kontekście wypada też zapytać o potrzebę upublicznienia…

Realizacja strategii
Do tej pory Playway wydawał relatywnie małe gry. Wyjątkiem jest w tym przypadku Phantom Doctrine (dalej PD), którego budżet przekroczył 7 mln zł. Nieco większym budżetem niż standard w spółce mogła pochwalić się Agony. Obydwie premiery okazały się niestety klapą. Skok okazał się zbyt duży, a reputacyjny koszt wejścia w wyższy segment dość wysoki. Z mojej perspektywy zadziałał najzwyczajniej w świecie brak doświadczenia. Do zarządzania też można mieć pretensje. Agony była mocno niedopracowana w momencie premiery, a jakość w dniu udostępnienia graczom okazała się bolączką także w przypadku CMS18. Odpowiedz spółki na nie najlepszy początkowy odbiór flagowców jest informacja na stronie kalendarza wydawniczego:


kliknij, aby powiększyć

Niestety testowanie nie gwarantuje jeszcze sukcesu, a jedynie pozwala go nie zaprzepaścić już na początku. Wydaje się, że po negatywnych doświadczeniach spółka będzie jednak realizować gry z budżetami mniejszymi niż PD, większymi pewnie niż CMS18, czy HF, ale mniejszymi niż największa produkcja. Raczej nie należy się spodziewać milowego skoku w jakości i pozostaje nadal liczyć, że któraś gra trafi w gusta graczy jak HF czy seria CMS. W IV kwartale hitów zabrakło. Agony Unrated zostało lepiej ocenione przez graczy, ale spółka milczy co do sprzedaży podobnie jak spółka zależna, która ją wyprodukowała. Udaną premierę miał Thief Simulator, ale to nie jest produkt na miarę HF, czy CMS. Widać to choćby po sprzedaży na premierze – sprzedaż zbliżona do 911 operator czy fatalnie debiutującego Agony.


kliknij, aby powiększyć


Tyle, że to nie są jedyne gry które zadebiutowały w IV kw. Premierę miał Profesional Fishing w trybie FTP, który został wydany na Steam 30 listopada i zebrał… 362 komentarze. W mikołajki graczom udostępniono też Treasure Hunter, gdzie liczba ocen wynosi 236. „antyhitem” okazał się Mech Rage wydany przez Ultimate Games, który doczekał się od 14 grudnia… 1 opinii. To właśnie przez taki pryzmat należy patrzeć na liczbę gier w produkcji – 61. Takich które mogą zrobić pożądany wynik jest mniejszość. Nie znaczy to, że strategia spółki jest zła. Ona po prostu jest inna niż 11bit studios czy CD Projekt. Playway jest w stanie regularnie dostarczać gry które sprzedadzą się w liczbie 100 tys. plus., a wśród nich pewnie trafi się kolejny następca CMS. Oby tylko nie zabrakło pomysłów.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 7 maja 2019 19:10

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 94
Wysłane: 12 stycznia 2019 22:59:47 przy kursie: 153,00 zł
Znienawidzona spółka, przez "szpeców", "ynwestorów", najlepsza spółka 2018r, niemożliwe ? haha, od momentu debiutu około 240% zysku, i co teraz powiecie szpece ? gdybym wam zaufał ?

eptankers
Dołączył: 2016-05-28
Wpisów: 101
Wysłane: 21 marca 2019 13:50:12 przy kursie: 172,00 zł
Na strefie inwestorów YT jest filmik z prezesem Playwaya
www.youtube.com/watch?v=kybwVf...

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 94
Wysłane: 22 marca 2019 01:00:25 przy kursie: 172,00 zł
Co myślicie o debiucie "We the revolution" ? (playway jest większościowym udziałowcem w polyslash - 56%)

Gra wbiła się do top 2 steam global, max peak 599, oczywiście to mała gra, mała premiera ale zachowując proporcję chyba premiera udana.

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 530
Wysłane: 22 marca 2019 08:19:32 przy kursie: 172,00 zł
Nie liczy sie to które miejsce przez chwilę liznęła tylko liczą się miejsca zajmowane w rankingu w dłuższym okresie czasu (tygodnie). Z tego co widzę po kilkunastu godzinach od premiery zjechała na drugą stronę steam. W ciagu dnia na pewno wróci jeszcze do top20 ale nie zmienia to faktu że debiut jest mierny. Ale zapewne typowo dla plejwejowskich produkcji gra jest bardzo tania i zysk przyniesie.

Space Cowboy
Space Cowboy PREMIUM
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 82
Wysłane: 22 marca 2019 09:32:01 przy kursie: 168,00 zł
Daimyo napisał(a):
Co myślicie o debiucie "We the revolution" ? (playway jest większościowym udziałowcem w polyslash - 56%)

Gra wbiła się do top 2 steam global, max peak 599, oczywiście to mała gra, mała premiera ale zachowując proporcję chyba premiera udana.


Z jednej strony to chyba rzeczywiście typowa gra Playwaya, przynajmniej jeśli chodzi o model - czyli dość mała. Z drugiej strony nietypowa - jakościowa (na Steam zbiera same dobre recenzje), artystycznie wyrafinowana. Nie zdziwiłbym się gdyby jej cykl życia był długi. To byłaby dobra wiadomość dla Playwaya i super ważna dla Klabatera - jej wydawcy, który też idzie na giełdę.
W ogóle ciekawe, że wydawca jest spoza grupy, prezes odniósł się nawet do tego na wczorajszym czacie.

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 94
Wysłane: 22 marca 2019 11:10:10 przy kursie: 168,00 zł
Tak, to jedna z najmniejszych premier w tym roku, kokosów z tego nie będzie ale fakt dobrych ocen i ciepłego przyjęcia przez graczy ważny odnotowania chyba dla wszystkich 3 podmiotów (polyslash, klabater, playway - w tej kolejności).

Niedługo playway wyda znacznie większe tytuły: Diesel Brothers: Truck Building Simulator - 12 kwietnia, Uboat - 30 kwietnia, House Flipper Garden DLC - 16 maja, Cooking Simulator - Maj, Tank Mechanic Simkulator, Junkyard itd. wtedy będziemy mieli lepszy obraz na to jak przyjmowane są tytuły playwaya.
Edytowany: 22 marca 2019 11:10


Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 94
Wysłane: 2 kwietnia 2019 14:56:42 przy kursie: 187,60 zł
Cytat:
PlayWay ma "duże nadzieje" wobec premiery gry "Uboat", która 30 kwietnia trafi do sprzedaży na platformie Steam - poinformował PAP Biznes prezes PlayWay, Krzysztof Kostowski. Grupa ma ustalony kalendarz premier do sierpnia - "ważne" debiuty mogą odbywać się co 2-3 tygodnie.


link: biznes.pap.pl/pl/news/pap/info...
Edytowany: 2 kwietnia 2019 14:57

Blaze
Dołączył: 2018-09-02
Wpisów: 50
Wysłane: 20 kwietnia 2019 15:20:15 przy kursie: 194,80 zł
W związku z tym, że Playway działa głównie poprzez swoje spółki zależne, czy w związku z tym to co trafia ostatecznie do akcjonariusze nie przechodzi przypadkiem przez 4 opodatkowania? (CIT, podatek od dywidend, potem znów CIT w Playway, podatek od dywidend jeśli pieniądze trafiąją do akcjonariuszy)

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 077
Wysłane: 23 kwietnia 2019 12:16:58 przy kursie: 200,00 zł
Nie. W spółkach pod pewnymi warunkami oczywiście (https://cit-8.pl/wyplaty-opodatkowanie-dywidendy/) dywidenda nie jest opodatkowywana. Mamy więc CIT spółki zależnej, CIT PlayWay i podatek od dywidendy jeśli akcjonariusz PlayWay nie jest spółką tylko osobą fizyczną. Dodatkowo to PlayWay osiąga przeważające zyski, a nie jego spółki zależne. Są też pewne metody do ograniczania płaconych podatków - warto pamiętać o tym, że zysk podatkowy to nie zysk rachunkowy. Podatki są w ogólnym ujęciu gotówkowe, natomiast zyski memoriałowe

matternhorn
Dołączył: 2018-11-06
Wpisów: 4
Wysłane: 2 maja 2019 10:07:30 przy kursie: 200,00 zł
Kolejna ważna premiera za nami - Uboat.
Zadebiutował 30 kwietnia (early access).
Otarł się o pierwsze miejsce bestsellerów - dalej w top10.
Maksymalny peak był powyżej 5 tys.
komentarzy 780
78% pozytywów.

no i najważniejsze, koszt produkcji: ok 200 tys złotych

:)

Cahir16
Cahir16 PREMIUM
Dołączył: 2018-05-16
Wpisów: 79
Wysłane: 2 maja 2019 11:03:07 przy kursie: 200,00 zł
Był na pierwszym miejscu przez kilkadziesiąt minut, od tego momentu chodzi nieprzerwanie w pozycjach 2-4 (liczę gry, pomijam nowy zestaw VR od Valve).

Peak z debiutu 5 402, podbity następnego dnia do 5 755. Co ważne, debiut w odróżnieniu od pozostałych mocnych gier z portfolio Playway (HF, CMS, TS) wypadł we wtorek, a nie piątek. Czekamy na peaki w weekend.

Cena premierowa 107,99 * 0,85 = 91,79 zł (wyższa o około 40% od HF)

Należy też pamiętać, że część sprzedanych gier rozeszła się kanałem tradycyjnym - ja np. zakupiłem wersję pudełkową.
Edytowany: 2 maja 2019 11:06

dominik1
Dołączył: 2015-07-21
Wpisów: 8
Wysłane: 3 maja 2019 08:25:14 przy kursie: 200,00 zł
z głównej strony podłogi :
PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”:
Zeszłoroczne wyniki PlayWaya były rekordowe. Wiele wskazuje, że tegoroczne będą jeszcze lepsze. Spółka ma zdywersyfikowany portfel gier – tworzą je studia, z którymi jest związana kapitałowo, a sama jest de facto wydawcą. Taki model biznesowy zapewnia jej stosunkowo duże bezpieczeństwo i stabilność wyników. Zarząd rekomenduje, żeby z zysku za 2018 r. spółka wypłaciła 16,4 mln zł dywidendy, co daje 2,49 zł na akcję. Spółka analizuje też możliwość wypłaty zaliczki na poczet dywidendy z zysku za 2019 r.

dominik1
Dołączył: 2015-07-21
Wpisów: 8
Wysłane: 3 maja 2019 17:49:02 przy kursie: 200,00 zł
JEST RAPORT POSPRZEDAŻOWY OCZEKIWANIA WOBEC GRY ZOSTAŁY WIELKOROTNIE PRZEKROCZONE KOSZTY PRODUKCJI ZWRÓCIŁY SIĘ W 1 GODZINĘ !!!

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 20 / 2019
Data sporządzenia: 2019-05-03
Skrócona nazwa emitenta
PLAYWAY S.A.
Temat
Popremierowy raport sprzedażowy dot. gry UBOAT
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że gra UBOAT („Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 30.04.2019 r. o godz. 17.00 czasu polskiego (w formule wczesnego dostępu) po 72 godzinach została sprzedana w ilości ponad 53 000 sztuk w kanałach online, a kanały detaliczne i Kickstarter odnotowały ponad 3 700 aktywacji.

UBOAT to gra należąca do PlayWay S.A. i wykonana przez wewnętrzny zespół Spółki Deep Water Studio.
Łączny udział w zysku netto ze sprzedaży Gry dla zespołu nie przekracza 12%.

Pełne koszta produkcji i marketingu Gry zostały pokryte w części poprzez kampanię Kickstarter i sprzedaż modułu wody „PlayWay Water System” w sklepie Unity - a w całości zostały odrobione w pierwszej godzinie sprzedaży w sklepie STEAM.

Największym rynkiem sprzedaży dla Gry są Niemcy, a dalej Stany Zjednoczone, Rosja i Chiny.

Obecnie trwają prace nad rozwojem Gry oraz planowaniem kolejnych dodatków i usprawnień. Przejście Gry z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest na 2020 r. W planach jest także wydanie Gry w wersji mobilnej oraz na konsole.

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 750
Wysłane: 5 maja 2019 09:56:38 przy kursie: 200,00 zł
Gdyby koszty produkcji wynosiły 10 mln i zwróciły się w godzinę, to byłoby hurra. Tymczasem jakie były oczekiwania? Gra była chociaż chwilę na pierwszym miejscu steam?
Niemniej to dobra premiera, kolejny tytuł w portfolio, z którego może wyjść ciekawa marka. Wstydu nie ma.

dominik1
Dołączył: 2015-07-21
Wpisów: 8
Wysłane: 6 maja 2019 06:46:32 przy kursie: 200,00 zł
najwięcej stracą takie spółki jak nasz CDRED i 11 BIT bo są najpłynniejsze najwięcej zyska PLAYWAY bo ma znakomite premiery co kilka dni generujące olbrzymie ilości świeżej gotówki a koszty produkcji ma mikroskopijne

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 066
Wysłane: 6 maja 2019 07:36:22 przy kursie: 200,00 zł
Co kilka dni premiery generujące olbrzymią gotówkę ? To podaj te super-dochodowe premiery z ostatnich tygodni.
Aha, na Steamie już sprzedaż jakby siadała ? 20 miejsce z rana ?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,400 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +105,04% +21 008,06 zł 41 008,06 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d