11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 386,00 zł (+0,00%) 21-08-2019 17:00
Bidzos
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 72
Wysłane: 6 maja 2019 22:27:11 przy kursie: 371,00 zł
Z forum spółki
Na pytanie odnośnie targów otrzymałem poniższą odpowiedź

"Dzień dobry

Już w najbliższy weekend 11-12 maja będziemy obecni na targach Game Fusion w Pekinie gdzie na naszym stoisku będziemy pokazywali "Moonlightera" i "Children of Morta". Kolejne tygodnie do dwa duże press-tour'y (w Europie i USA), czyli indywidualne spotkania z wiodącymi mediami branżowymi, na których będziemy prezentowali nasze portfolio. Będziemy też obecni na targach Gamescom gdzie na naszym stoisku w części biznesowej będziemy promować "Moonlightera", "Children of Morta" i konsolowego "Frostpunka". Kolejna duża impreza to PAX West gdzie będziemy mieć stoisko w części otwartej (dla szerokiej publiczności), na którym będziemy pokazywać nasze portfolio. W międzyczasie nasi pracownicy będą też odwiedzać inne światowe imprezy branżowe, na których będą szukać m.in. nowych tytułów do portfolio wydawniczego i spotykać się z partnerami biznesowymi.

Pozdrawiamy."
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

topfacet
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 451
Wysłane: 10 maja 2019 01:08:44 przy kursie: 386,00 zł
11bit na pierwszej stronie parkietu w ramach spółek wytypowanych do portfela na maj. Według eksperta DM Boś jest szansa na atak na maksima z 2018 roku :)

andy_dufresne
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 741
Wysłane: 10 maja 2019 12:36:03 przy kursie: 389,00 zł
Nie da się nie zauważyć, że spółka jest bardzo silna relatywnie przy wszechobecnej rynkowej mizerii.


kliknij, aby powiększyć


W artykule na gamesindustry.biz pojawiły się ciekawe zajawki wersji konsolowej FP ze strony "pana od marketingu":
Cytat:
The city the player creates spirals out from that central point, a structure that proved to be a neat fit for the field of motion allowed by a controller's analogue sticks. Through a context-based system of radial menus, Grzeszczuk proudly stated, every part of Frostpunk's PC UI is accessible to the console user within two button presses.

Most of what you see here is our own invention," he continued. "The good part about Frostpunk -- and we've been talking about this since its initial release on PC -- is that it's a radial city, and so it's a perfect fit for the sticks. The whole game is about the generator and those rings around it, so the menus should be like that; everything should be in line with that so we can maintain the cohesion of the game.
"It actually works, but it took us a while. We had at least three iterations: the first was not very good; the second was a bit better, but it still lacked something; and we are very happy with this one."

11 bit believes that this is the first of two key factors in attracting a substantial audience for Frostpunk in the console space. For the most part, Grzeszczuk said, strategy games have faltered on console because, "they are not usually on par with their PC equivalents.

With its elegant, intuitive solution for the game's controls, however, Grzeszczuk believes that the superior version of the game is a matter of subjective taste. There is nothing objective that makes the PC version better," he added.

I jeszcze o przyszłości FP:
Cytat:
"We've had that approach since day one," he said. "We were discussing Frostpunk as a universe. We wanted to create a world, and then fill that world with stories, with places, and then build connections between them.

"[The DLC] is expanding on the universe, it is adding new story, and explaining some things that might be hinted at in the past. This is what really drives us; the world of Frostpunk is growing, and we're thinking that, in the future we should think about, maybe not a sequel, but a spin-off -- an RPG set in the same universe."
Edytowany: 10 maja 2019 12:38


Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 566
Wysłane: 10 maja 2019 14:51:02 przy kursie: 389,00 zł
Patryk Grzeszczuk jest świetny w klocki marketingowe, co udowadnia za każdym razem podczas konferencji inwestorskich. Czytając ten artykuł, tylko się w tym przekonaniu umacniam. Szkoda, że takie teksty nie powstają na potrzeby inwestorów.

Zatem wersja konsolowa jest tak dobra, że w zasadzie nie stanowi różnicy na jakim sprzęcie gramy, a jeśli pojawią się mocne oceny w konsolowych mediach, to kto wie jakie wolumeny sprzedaży zaliczymy. W zasadzie możemy zakładać, że będą wynosić gdzieś pomiędzy od niewiele więcej niż konsolowe TWOM aż po zbliżone do wersji PC wyniki na poszczególnych platformach Whistle

No i wstawka o planowanym RPG w świecie Frostpunka. Duża rzecz. Pytanie czy to będzie P9 czy też P10.

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 828
Wysłane: 10 maja 2019 15:56:32 przy kursie: 389,00 zł
Warto też dostrzec, że FP będzie o wiele lepiej wyglądał na dużych ekranach telewizorów niż TWOM. Duża dbałość o oprawę graficzną Frostpunka w przypadku konsol z pewnością będzie plusem.

pikupiku
Dołączył: 2016-08-14
Wpisów: 22
Wysłane: 10 maja 2019 17:47:50 przy kursie: 389,00 zł
Do ekipy 11 bit z początkiem maja dołączył kolejny brodacz - Peter Gelencser, który ostatnio pracował jako Level Design Coordinator przy Cyberpunk 2077, a wcześniej m.in.
WatchDogs 2, Far Cry 5 i Wiedźmin 3.

Tu jego profil na Linkedin: www.linkedin.com/in/peter-gele...

Na YouTube jest sporo wywiadów z nim dot. Wiedźmina 3 i Cyberpunka.

Robi się coraz ciekawiej:)

trudno100
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 15
Wysłane: 11 maja 2019 10:32:34 przy kursie: 389,00 zł
Na Yahoo Finance wyliczenia wartości spółki metodą dcf - 520 zł

finance.yahoo.com/news/11-bit-...

krewa
krewa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 5 474
Wysłane: 13 maja 2019 11:42:03 przy kursie: 392,50 zł
11 bit studios - analiza techniczna na życzenie



Kurs spółki odrabia straty spowodowane rozpoczętą przeszło rok temu korektą. Na chwilę obecną kupującym udało się osiągnąć istotny sukces domykają lukę bessy. Impuls wzrostowy zatrzymał się na zniesieniu 61,8% korekty, ale gracze wykorzystali najbliższe poziome wsparcie do wyprowadzenia kolejnego impulsu, w którym aktualnie znajdujemy się.
Jeżeli kupującym uda się przełamać opór poziomu 425 zł to na dobrą sprawę nic nie będzie w stanie powstrzymać ich przed konfrontacją z historycznym szczytem. Obraz, który płynie z obserwacji wskaźników technicznych, sprzyja takiemu rozwojowi wydarzeń. Nas chwilę obecną znajdują się one bowiem po jasnej stronie mocy i nie wysyłają niepokojących sygnałów.

Najbliższe wsparcie plasuje się na poziomie 363 zł.


kliknij, aby powiększyć



Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

greqq
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 68
Wysłane: 15 maja 2019 19:08:46 przy kursie: 391,00 zł
Cisza przed burzą? Raport wtopa czy euforia Whistle

slider
slider PREMIUM
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2013-08-03
Wpisów: 66
Wysłane: 15 maja 2019 19:24:01 przy kursie: 391,00 zł
Wtopy raczej nie będzie. Mz w Q1 będzie solidny wynik


Elemis
Elemis PREMIUM
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 189
Wysłane: 15 maja 2019 20:13:11 przy kursie: 391,00 zł
Wtopy też się nie spodziewam. Tyle że nie dobry wynik kwartalny zadecyduje tu także o euforiiangry3 Jeśli szeroki nie będzie szczególnie przeszkadzać zadecyduje o tym prędzej DLC, COM, konsole. Albo " gra pod nie".
A tymczasem ktoś na inwestorskim wywlókł artykuł z PC Games Insidera: www.pcgamesinsider.biz/success... ,w którym publishing director 11tki pan Paweł Feldman niejako autoryzuje, że pierwej konsola - potem DLC. Co dla mnie osobiście jest jakimś tam zaskoczeniem. No bo co na summer sale? Mac? blah5 Po takim czasie to chyba powinien być sprzedawany z miejsca z dyskontem, albo powinni do niego rozdawać TWoM w gratisie.... - 50% ? Też trochę mi nie w smak marketingowo.
Ponieważ jednak wzmiankowany fragment:
" There's plenty of future in Frostpunk yet. The base game is coming to PS4 and Xbox one this summer, with DLC planned for release on all platforms a little later. 11 bit has a few new titles in the works, including the elusively-named Project 8 " nie jest cytatem pana Pawła a jedynie wplecionym w artykuł tekstem autora poczekajmy na komentarz spółki.

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 828
Wysłane: 16 maja 2019 17:08:11 przy kursie: 392,00 zł
Bidzos napisał(a):
16.05 odbędzie się publikacja wyników za I kw, zatem można zacząć prognozować
Frostpunk
wg moich wyliczeń sprzedało się 150k sztuk FP, wg mojej opinii większość poszła na promocjach z tych 150k w 70% pełnej ceny, tj. średnio -30% zatem 109złx150k=16 350 000 -30% (promocje)= 11 445 000zł - 30% prowizja =8 011 500zł przychodu z FP na steam + 7% z innych źródeł (mega uproszczenie)
FP 8 572 305zł

TWOM
65k sztuk, poszło w 40% pełnej ceny, tj. średnio -60% zatem 65 000kx60zł= 3 900 000zł - 60% promo= 1 560 000zł -30% prowizja 1 092 000zł przychodu z TWOM na steam + 15% z innych źródeł (mega uproszczenie, większy procent niż w FP bo są mobilki i konsole)
TWOM 1 255 800 zł

MOONLIGHTER
130k sztuk, poszło w 75% pełnej ceny(sporo poszło na Switch, gdzie promo było dużo mniejsze), tj. średnio -20% zatem 130 000złx69zł= 8 970 000 -25% promo = 6 727 500zł -30% prowizja = 4 709 250 zł (przychód zawiera wszystkie platformy)
Moonlighter 4 709 250 zł

Suma powyższych daje 14 537 355zł przychodu w zaokrągleniu dodając pozostałe przychody wychodzi 15mln może ktoś zaestymuje koszty???
Idąc proporcją z 4kw gdzie 22,5 mln przychodu dawało 9,1mln zysku czyli zysk to ok. 40% przychodu. Zatem 40% z 15mln to 6mln zysku
Po przeliczeniu wydaje mi się, że przeszacowałem, gdyż wynik ten wygląda co najmniej dobrze. Proszę o merytoryczne uwagi/krytykę ewentualnie poprawione estymacje.





czy ma ktoś dostęp do konsensusu?


Gratulacje Bidzos - niemal w punkt!

Bartas_Gda
Bartas_Gda PREMIUM
Dołączył: 2018-05-12
Wpisów: 46
Wysłane: 16 maja 2019 17:32:23 przy kursie: 392,00 zł

koladzio
Dołączył: 2010-11-23
Wpisów: 44
Wysłane: 16 maja 2019 17:54:27 przy kursie: 392,00 zł
Cytat:
Zauważalny wpływ na wielkość przychodów 11 bit studios S.A. miała
też sprzedaż gry „This War of Mine”, której premiera, w wersji na komputery PC, miała miejsce jesienią 2014 roku.
Przychody z tego źródła były w I kwartale 2019 roku większe niż rok wcześniej gdy sprzedaż „TWoM” była głównym źródłem
przychodów Spółki.


Ja nie wiem jak oni to robią, ale nie mam nic przeciw :)

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 828
Wysłane: 16 maja 2019 18:03:58 przy kursie: 392,00 zł
Doszły przychody z TWOM na Switch. TWOM ma na tej konsoli dobre noty - i mimo, że wolumeny sprzedaży nie powalają, to cena robi swoje.

Oxygen21
Dołączył: 2016-05-19
Wpisów: 29
Wysłane: 16 maja 2019 18:30:31 przy kursie: 392,00 zł
Jak dla mnie raport rozczarowujący. Znowu jesteśmy pod znaczną kreską jeżeli chodzi o konsensus.

pandorinium
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 242
Wysłane: 16 maja 2019 18:45:36 przy kursie: 392,00 zł
Weź mi powiedz, czy spółka nie postarała się i mniej zarobiła, czy fundy ot sobie liczą jak chcą i potem podają te "miarodajne" konsensusy?. To już lepiej jakby zatrudnili z tego forum, który wyliczył prawie że idealnie.

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 356
Wysłane: 16 maja 2019 18:45:55 przy kursie: 392,00 zł
O tak, 11% czyli całe 600 tysi poniżej konsensusu. To jutro będzie dobry pretekst żeby odparować ze 100mln z rynkowej wyceny. blackeye


I jeszcze większość SummerSale w tym roku przypada na III kwartał, czyli II kw. też będzie biedny blackeye
www.gry-online.pl/newsroom/wyc...
Cytat:
Serwis Steam Database, powołując się na chińską stronę SteamCN i kilka innych źródeł, donosi, że w tym roku Steam Summer Sale wystartuje 25 czerwca 2019 roku o godzinie 19:00. Wydarzenie ma potrwać dwa tygodnie i zakończyć się 9 lipca.

Edytowany: 16 maja 2019 18:51

t1098
t1098 PREMIUM
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-09-08
Wpisów: 11
Wysłane: 16 maja 2019 20:26:42 przy kursie: 392,00 zł
Tymczasem na Steam znowu promocja minus 40%

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 698
Wysłane: 16 maja 2019 20:43:41 przy kursie: 392,00 zł
Można kryrykować konsensusy, bo anale się mylą i liczyli na nieco wiecęj. Chciałbym jednak aby Ci co je krytykują po wydanych rekomendacjah z cenami wyższymi od rynkowych też krytykowali anali za zbyt wysokie ceny akcji....
Wiecie jak to działa przecieź:
Ovzekiwania/prognozy -> liczenie dcf -> rekomendacja -> weryfikacja -> prognozy itd.
Skoro obrywa się za zbyt wysokie oczekiwania, to nie można się cieszyć i epatować cenami docelowymi z rekomendacji.

BTW. Takie odchylenie to żadne odchylenie. Bez wpływu na modele i ceny docelowe

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,929 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d