11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 393,50 zł (+0,00%) 19-06-2019 14:33
Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 545
Wysłane: 23 maja 2019 13:19:29 przy kursie: 393,50 zł
Skąd to przekonanie, że CoM będzie miało premierę na jesieni?
Zapowiadano tę grę na lato/Q3 (czyli do końca września).

Faktycznie grupa ma swój wynik, ale jeśli do tego dorzucimy fakt, że premiera będzie równocześnie na PC, PS4, Switch i X1, to wyniki mogą być mocne. Zresztą informacje o tym, że już mają bardzo dużą wishlistę nie bierze się z niczego. No i przede wszystkim dzielą się zyskami pół na pół z twórcami gry, więc będzie ciekawie. Kto wie czy nie wyjdzie od razu w Chinach.

Pytanie czy osiągną przychody na poziomie zeszłorocznych? Na dwoje babka wróżyła, bo jeśli okaże się, że Frostpunk konsolowy zaskoczy, to i są w stanie je przebić. Niemniej ten rok bez premiery własnej gry pokaże, że spółka doskonale radzi sobie z monetyzacją i rozwojem.

A potem już pozostanie nam oczekiwanie na zapowiedź P8 :)

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 811
Wysłane: 23 maja 2019 14:20:07 przy kursie: 393,50 zł
@Rif
właśnie o wrześniu myślałem - dla mnie wrzesień to już jesień happy11
Też jestem dobrej myśli jeśli chodzi o premierę CoM. Gra wygląda pięknie. Wizualnie moim zdaniem przebija Moonlightera. Oby tylko grywalność była na wysokim poziomie. Z dotychczasowych strzępków informacji można wywnioskować, że i z tym problemu nie powinno być.
Zainteresowanie tą grą też jest większe. W grupie ML w dniu premiery na PC było 20 tyś osób. W przypadku CoM będzie mam nadzieję sporo ponad 30 tyś - o ile nie 40 tyś.
(Oczywiście sama wysokość wishlisty nie daje żadnej gwarancji dobrej sprzedaży gry - zadecyduje jakość gry i jej odbiór przez graczy i recenzentów.)
Do tego równoczesna premiera na konsole. Będzie ciekawie.

sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 23 maja 2019 22:51:49 przy kursie: 393,50 zł
COM wielką niewiadomą choć ja strzelam w 10 mln dla bitów szczególnie myśle że mocna sprzedaż będzie w japoni na PS4 i Switch bo oni lubią te klimaty.

Co do Frostpuka. Zakładam że do wydania Dlc łącznie bedzie sprzedanych 1,7 mln sztuk.Ktoś kiedyś rzucił że Dlc to ok 10-15 % sprzedanej podstawy czyli 170-250 tyś sztuk. Cena 15-17 dolarów co daje dla bitów 10 $. Przychody na poziomie 1,7 mln-2,5 mln dolarów *3,4= 5,78-8,5 mln zł

Co wy na to?


Greenthumb
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 159
Wysłane: 24 maja 2019 13:51:23 przy kursie: 402,00 zł
Nie zapominajmy o 3 mln $, o których była mowa na konferencji, a kurs $ sprzyja.
Pytanie tylko, w którym kwartale będą zaksięgowane i o ile będzie pomniejszony przychód? Tylko CIT czy coś jeszcze?

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 24 maja 2019 16:35:02 przy kursie: 402,00 zł
Frey napisał(a):
@Rif
właśnie o wrześniu myślałem - dla mnie wrzesień to już jesień happy11
Też jestem dobrej myśli jeśli chodzi o premierę CoM. Gra wygląda pięknie. Wizualnie moim zdaniem przebija Moonlightera. Oby tylko grywalność była na wysokim poziomie. Z dotychczasowych strzępków informacji można wywnioskować, że i z tym problemu nie powinno być.
Zainteresowanie tą grą też jest większe. W grupie ML w dniu premiery na PC było 20 tyś osób. W przypadku CoM będzie mam nadzieję sporo ponad 30 tyś - o ile nie 40 tyś.
(Oczywiście sama wysokość wishlisty nie daje żadnej gwarancji dobrej sprzedaży gry - zadecyduje jakość gry i jej odbiór przez graczy i recenzentów.)
Do tego równoczesna premiera na konsole. Będzie ciekawie.

Lato i jesień to tematy "umowne" szczególnie w naszej strefie klimatycznej Think
złota polska jesień czy babie lato odnoszą się do tego samego okresu - i bądź tu mądry kto ma rację a może wszyscy Angel

Ukazał się dziś dość ciekawy wywiad Prezesa Think
Z jednej strony można by się martwić, że nad P8 pracuje "tylko" 20 osób. Jednak wzrost o ponad 20 chyba zaspokoi potrzeby w tym zakresie.
Zastanawia mnie co robi pozostałe 40 osób - nie pracują chyba w biurze .... Angel
Czy mogą być jakieś niespodzianki ? Tak się spodziewam ..thumbright

Jak piszą budżety kolejnych gier będą większe to już jakiś konkret. Tyle, że rosnące koszty to wymuszają. Można chyba jednak z tego domniemywać, że gry będą robiły większe zespoły i większe gry co zostało powiedziane wprost.
Wniosek większe gry, większe koszty, wyższe ceny. Większe nakłady na marketing szczególnie na rynku konsolowym. Wydaje mi się, że tu mogą pomóc dobre relacje z MS i Sony ...Angel

cytat
....... Prezes poinformował, że zespół, który w tej chwili kończy prace nad dodatkiem i wersją konsolową "Frostpunka" po ich zakończeniu zacznie projektować nową grę. To samo dotyczy zespołu (około dziesięciu pracowników), który zajmuje się trzecią historią do gry "This War of Mine". .......
www.bankier.pl/wiadomosc/Nad-P...

Zastanawiać może informacja o zespole FP ...
Jeśli zespół ma się zająć kolejną gra - można wnioskować, że prototyp gry jest na ukończeniu lub bliski finalizacji.
Można zakładać, że P8 ukaże się w 2021 a P9 w 2023.
Jednak chyba nie cały zespół FP zajmie się nową grą i ok 20 osób będzie nadal produkować dodatki do FP.
Jednak nawet 30 osób to byłoby dużo więcej niż aktualnie pracuje nad P8.
Świadczy to albo o dużo większym tempie prac nad grą P9 lub dużo większą grą.
Przy sprawdzeniu się powyższego scenariusza P10 można by się spodziewać w okolicach 2024-2025.
Ostatnia reko mBanku wydawała by się to potwierdzać - choć chyba nie zgodziłbym się, że może to być 2026. Szacunek 3 gry do 2027 niczego nie przesądza ale wydaje mi się zbyt dużą asekuracją w typowaniu.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 24 maja 2019 16:42

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 24 maja 2019 16:39:26 przy kursie: 402,00 zł
Greenthumb napisał(a):
Nie zapominajmy o 3 mln $, o których była mowa na konferencji, a kurs $ sprzyja.
Pytanie tylko, w którym kwartale będą zaksięgowane i o ile będzie pomniejszony przychód? Tylko CIT czy coś jeszcze?

To już jakiś czas temu było potwierdzone w jakiejś wypowiedzi. Większość w wynikach q3.
Trudno jednak oszacować jakie będą podatki i czy będą od tego prowizje. Nie znamy szczegółów rozmów - ale to już mniej istotne. Przychód za ten rok jeśli będzie gorszy to nie drastycznie. Na pewno istotnie wzrosną koszty (40-50 nowych etatów) i to się bez wątpienia odbije na relacji przychodów do zysków. Pozytywny impuls może dać CoM poprawiając relację do kosztów zewnętrznych dzięki 50:50.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Blaze
Blaze PREMIUM
Dołączył: 2018-09-02
Wpisów: 18
Wysłane: 24 maja 2019 17:02:27 przy kursie: 402,00 zł
sledzik007 napisał(a):
COM wielką niewiadomą choć ja strzelam w 10 mln dla bitów szczególnie myśle że mocna sprzedaż będzie w japoni na PS4 i Switch bo oni lubią te klimaty.

Co do Frostpuka. Zakładam że do wydania Dlc łącznie bedzie sprzedanych 1,7 mln sztuk.Ktoś kiedyś rzucił że Dlc to ok 10-15 % sprzedanej podstawy czyli 170-250 tyś sztuk. Cena 15-17 dolarów co daje dla bitów 10 $. Przychody na poziomie 1,7 mln-2,5 mln dolarów *3,4= 5,78-8,5 mln zł

Co wy na to?

Myślę, że nie ma to większego znaczenia na ten moment, czy zarobią PLN 15m, 20m czy 25m netto w 2019. Ważne jest czy dowiozą trzy obietnice:
- Projekt 8 zostanie wydany na PC i konsolach równocześnie, cena będzie 10$ wyższa niż FP
- Jakość gry Projek 8 będzie na poziomie 8,5 metacritic
- Od 2022 będą funkcjonować 3 niezależne zespoły które będą wydawać 1 gre co roku.

Jeśli to się spełni, to PLN 100m co roku jest w zasięgu. Dla takiego zysku, myślę, że 11bit może się zrównać z obecną wyceną Paradoxa tzn. ponad PLN 6mld. 11bit ma kilka przewag w długim terminie nad Paradoxem:
- tańsza siła robocza
- niższe podatki
- mniejsza, bardziej dynamiczna spółka.

Sprawy zewnętrzne wpływające na wycene:
- Premiera C77 będzie wpływać pozytywnie/negatywnie na cały polski gamedev
- Tencent prowadzący ekspansje, może zacząć przejmować/nabywać udziały w polskich spółkach
- Spore ryzyko dekoniunktury na rynkach globalnych w najbliższym czasie

sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 24 maja 2019 17:13:21 przy kursie: 402,00 zł
Blaze bity już nie raz pokazywały że terminy nie są ich dobrą stroną tak jak Frostpunkiem gdzie zaorali cały projekt i wyrzucili 1,5 roku do kosza żeby powstał większy lepszy więc jak będą beta testy to mogą mówić że mamy projekt 8. Ja skupiam się na razie na tym roku bo nie wiemy narazie nic na temat projekt oprócz tego że jest i tyle

Ciekawi mnie czy dowiemy się co to za gra jest w tym roku i zobaczymy pierwsze screenshooty

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 24 maja 2019 17:15:13 przy kursie: 402,00 zł
@Blaze
Myślę, że ten slogan 1 gra co roku jest nieco na wyrost. Na razie mało realne i w dłuższej perspektywie także mało prawdopodobne. To tylko skrót myślowy.
Wystarczy zobaczyć ile zajęła produkcja FP i ile trwa P8.
Cykl produkcyjny gier musiałby się skrócić do 3 lat. Samo prototypowanie zajmuje 18 miesięcy i tego raczej nie da się skrócić za bardzo - jeśli prototyp ma być świetny.
Gry mają być coraz większe i sama ich produkcja zajmie co najmniej 2 lata a z prototypem pewnie 4-5. Jeśli gra będzie się ukazywać co 2 lata to już będzie świetnie. W połączeniu z większą objętością i ceną i wzrostem woluminu sprzedaży - byłoby już fantastycznie.
Gra co rok (12-15 miesięcy) byłaby chyba osiągalna dopiero przy 4 zespołach. Cyklu produkcyjnego nie da się skrócić bez utraty jakości. Samo testowanie dużej gry trwa 6-12 miesięcy.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 24 maja 2019 17:17:37 przy kursie: 402,00 zł
sledzik007 napisał(a):
Blaze bity już nie raz pokazywały że terminy nie są ich dobrą stroną tak jak Frostpunkiem gdzie zaorali cały projekt i wyrzucili 1,5 roku do kosza żeby powstał większy lepszy więc jak będą beta testy to mogą mówić że mamy projekt 8. Ja skupiam się na razie na tym roku bo nie wiemy narazie nic na temat projekt oprócz tego że jest i tyle

Ciekawi mnie czy dowiemy się co to za gra jest w tym roku i zobaczymy pierwsze screenshooty

To "zaoranie" odbyło się tylko z zyskiem dla wszystkich.
Projektu małej skali nie da się przeskalować na dużo większy bez szkody dla samego projektu. Więc decyzja doskonała i mówiłem to od samego początku. Takie decyzje podejmują ludzie odważni.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 24 maja 2019 17:24:40 przy kursie: 402,00 zł
Blaze napisał(a):

Sprawy zewnętrzne wpływające na wycene:
- Premiera C77 będzie wpływać pozytywnie/negatywnie na cały polski gamedev
- Tencent prowadzący ekspansje, może zacząć przejmować/nabywać udziały w polskich spółkach
- Spore ryzyko dekoniunktury na rynkach globalnych w najbliższym czasie


Mam nadzieję, że nie martwi Cię to, że ktoś będzie chciał mieć udziały w 11bit ..... ?
Wrogie przejęcie jest mało realne, bo na razie Zarząd stanowi gigantyczny wkład w wycenę spółki. Tencent wykupując spółkę miałby tylko licencje na wydane gry nic poza tym. O tych tematach były rozmowy także na WZA już wcześniej.
Tencent w akcjonariacie dałby wzrost wartości i cen akcji ale tylko do pewnego poziomu zaangażowania.
Mógłby to być pozytywny skutek jeśliby zaoferowali dużo lepszy dostęp do rynku chińskiego i mocne promowanie gier spółki. Sam bym poparł np. 10% udziału z spółce. Im samym by zależało na dużej sprzedaży. Nie wiem czy ktoś by chciał pracować "u chińczyka" przy wyższym zaangażowaniu. Wyższy udział byłby szkodliwy.
Chińczycy pewnie oczekiwaliby albo wypłaty dywidendy albo mocne przyspieszenie produkcji co odbiłoby się na jakości - co jest symbolem spółki.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 24 maja 2019 17:26

Blaze
Blaze PREMIUM
Dołączył: 2018-09-02
Wpisów: 18
Wysłane: 24 maja 2019 18:01:42 przy kursie: 402,00 zł
@baks Tencent z tego co się orientuje nigdy nie robił wrogich przejęć. Niedawno przejęli GGG - największego game developera z Nowej Zelandii - ale zanim to zrobili to długo dogadywali się z wcześniejszymi właścicielami co do kierunku rozwoju, tego jak będzie spółka zarządzana po przejęciu itd. Nie spodziewam się, żeby akcjonariusze 11bit poszli na taki deal.
Zgadzam się natomiast, że 5% Tencent'u w 11bit by sporo pomogło wycenie, jak i potencjalnej sprzedaży w Chinach.

sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 24 maja 2019 18:03:32 przy kursie: 402,00 zł
baks napisał(a):
sledzik007 napisał(a):
Blaze bity już nie raz pokazywały że terminy nie są ich dobrą stroną tak jak Frostpunkiem gdzie zaorali cały projekt i wyrzucili 1,5 roku do kosza żeby powstał większy lepszy więc jak będą beta testy to mogą mówić że mamy projekt 8. Ja skupiam się na razie na tym roku bo nie wiemy narazie nic na temat projekt oprócz tego że jest i tyle

Ciekawi mnie czy dowiemy się co to za gra jest w tym roku i zobaczymy pierwsze screenshooty

To "zaoranie" odbyło się tylko z zyskiem dla wszystkich.
Projektu małej skali nie da się przeskalować na dużo większy bez szkody dla samego projektu. Więc decyzja doskonała i mówiłem to od samego początku. Takie decyzje podejmują ludzie odważni.


Masz racje baks mnie wkurzyło ukrywanie to przed rynkiem pod pretekstem przedłużających sie prac

Co do tego roku jak obstawiasz wynik?

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 24 maja 2019 21:05:32 przy kursie: 402,00 zł
Na razie za wcześnie na stawianie takich prognoz. Ja na swoje potrzeby bardziej przywiązuję wagę do w miarę liniowego rozwoju spółki czyli aby szli naprzód.
Ważne aby realizowali założone cele - przynajmniej te znane publicznie.
Oceniam, że mają jakieś asy w rękawie których nie znamy .... jeszcze Angel

Co do wyników mamy za mało danych a jest wiele niewiadomych - jakość premiery CoM, termin premiery i premiery DLC.
Ja jednak liczę na wynik dość zbliżony do ubiegłorocznego - są na to szanse.
Spodziewam się wyniku 25-30mln zysku netto.
Jest to uwarunkowane znacznym wzrostem kosztów zatrudnienia.
Wynikiem powyżej 20mln zysku usatysfakcjonuje mnie pod warunkiem, że będzie widać wyraźny postęp prac nad kolejnymi produkcjami.
Powyżej 25mln zysku będę zadowolony a powyżej 30mln byłbym bardzo zadowolony.
Wynik zbliżony do 2018 jest realny ale jest potrzebny do tego duży sukces CoM.

Podsumowując spodziewam się 25-30mln zysku. Jednak możliwa korekta pod wpływem faktów.
W q2 oczekiwałbym wyniku zbliżonego 4-5mln zysku., q3 8-12mln, q4 8-12mln.

Do przeciągających się prac trzeba brać pod uwagę specyfikę branży. Pośpiech nie jest wskazany mieliśmy co do tego wiele przykładów.
Widać jak łatwo pośpiechem i bylejakością można zepsuć teoretycznie ciekawy projekt
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 24 maja 2019 21:08

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 545
Wysłane: 24 maja 2019 22:38:22 przy kursie: 402,00 zł
@Baks
Oj, nie doceniasz Q3. Przecież te 8 baniek, to pewnie będzie tylko zysk z ich tajemniczego dealu, a w tym kwartale najprawdopodobniej pojawi się i Frostpunka na konsole i CoM multiplatformowy. Jeśli wszystko powyższe zostanie spełnione, to wynik >15 jest realny.

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 24 maja 2019 23:20:27 przy kursie: 402,00 zł
@RAF
Lubię miłe "niespodzianki"
wolę być miło "rozczarowany" niż niemiło zaskoczony .... Angel
Wiemy, że przychód zostanie zaksięgowany w q3. Nie wiemy tylko jaka to forma umowy i jakie obciążenia. Czy jest to przychód po prowizji czy przed. Dlatego podchodzę z rezerwą. Darek mówił, że możemy być zaskoczeni wynikami rocznymi.
Prawdopodobny jest scenariusz, że zysk za q3 będzie na poziomie 12-16mln ..... 6-8mln z umowy a jeśli już po prowizji czyli ponad 10mln.
Do tego premiery CoM i konsole mogą dać kolejne 6 lub więcej mln zysku. Nie wspominam już o ML czy TWOM.
Patrząc na wyniki to nawet tylko przy powtórzeniu w q2 i q3 wyników z q1 to spółka już wypełni 100% wymogów do przydziału całej puli akcji w PM.
16-18mln zysku w q3 mnie nie zszokuje tylko do tego jest potrzebne wypełnienie kilku warunków.
Jest jeszcze sporo czasu aby to właściwie ocenić. Na razie sama spółka nie oszacuje tego w pełni poprawnie. Nie ma się co stresować. To tylko zabawa w typowanie. Mnie 30mln zysku w pełni zadowoli. Tym bardziej biorąc pod uwagę znaczny wzrost kosztów.
Przy przekroczeniu wyniku 40mln zysku być może znów wróciłby temat wypłaty dywidendy tym razem za 2019. I kto wie może spółka by się na to zdecydowała symbolicznie ...d'oh!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 811
Wysłane: 24 maja 2019 23:35:33 przy kursie: 402,00 zł
Parę ciekawych informacji:

Cytat:

W drugiej połowie roku 11 bit studios planuje debiut konsolowej wersji „Frostpunka” oraz wydanie gry „Children of Morta” i wersji gry „Moonlighter” na urządzenia mobilne. Na rynek trafią też płatne dodatki do „Frostpunka”, „Moonlightera” i „This War of Mine”.

"Stopień zaawansowania naszych produkcji jest bardzo podobny - wersje konsolowe zaraz idą do certyfikacji, to samo dotyczy 'Children of Morta', dużo pracy zostało wykonane, jeżeli chodzi o dodatki do 'Frostpunka' - sam nie jestem w 100 proc. pewien, która premiera będzie pierwsza. Będzie to zależało od rozmów z Microsoftem i Sony" - powiedział prezes.

Studio chce zapowiedzieć w tym roku jeszcze jedną grę w ramach działalności wydawniczej. W marcu spółka podała, że ma podpisane dwie umowy na wydanie gier zewnętrznych producentów, jednak czeka z ogłoszeniem tych tytułów ze względów marketingowych.

"Wydaje mi się, że to (jedna zapowiedź wydawnicza - PAP) na ten rok będzie wszystko. Przeglądamy bardzo dużo gier, ta liczba idzie w 'grube setki'. Po pierwsze stawiamy jednak bardzo na jakość, a po drugie mamy swój profil gier, tzw. meaningful games i szukamy tylko takich gier, które pasują do naszego portfolio" - powiedział prezes.

Miechowski poinformował, że w tym i przyszłym roku spółka może podpisać "kilka" umów wydawniczych.

"Myślę, że uda nam się zrobić duży krok w stronę tego co zapowiadaliśmy - wydawać 3-4 takie tytuły rocznie" - powiedział.

biznes.pap.pl/pl/news/pap/info...(wywiad)

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 25 maja 2019 19:28:59 przy kursie: 402,00 zł
Spółka już informowała, że sukces ML zmienił ich markę jako wydawcy i mają teraz dużo projektów.
Równie duży lub większy sukces CoM jeszcze ugruntuje tą markę i pozwoli na dalszy wzrost dostępnych projektów dla wydawnictwa ...... nic tylko się cieszyć Angel
Pozostaje tylko patrzeć jak ta premiera wypadnie .. Think

Zastanawia mnie kiedy przesuną część ludzi do P9. Prawdopodobnie po wydaniu 2 DLC. Później już mniejsza grupa (20 osób) będzie kończyć trwające już prace nad kolejnymi DLC.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 25 maja 2019 19:31

sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 26 maja 2019 14:31:51 przy kursie: 402,00 zł
Dobrze że COM i konsole już są na ukończeniu choć wersja mac pokazała swoje ( z drugiej strony chłopaki sobie ją odpuścili chyba już). Ciekawie brzmi odnośnie DLC dla frostpunka że dużo zrobili choć nie znaczy że prace są już skończone. Ciekawi mnie ten ich super system sterowania na konsoli

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 26 maja 2019 14:33:50 przy kursie: 402,00 zł
Kompletny brak dyskusji o rekomendacji mBank - a wydaje się interesująca i zrobiona bardzo rzetelnie. Może warto poczytać.
Ciekawie wygląda porównanie wzrostów Paradoxu dzięki segmentowi wydawniczenu w którym został wydany największy hit większy niż produkcje własne.
Paradox od 2014 powiększył 5 krotnie przychody w 4 lata.
mBank prognozuje wzrost 11bit o ponad 100% w 3 lata i kolejne 50% w dalsze 2 lata. Wszystko dość dobrze uargumentowane - dane wykresy, wyliczenia.
Widać z tego, że 11bit konsekwentnie idzie drogą ogłoszoną na spotkaniu po WZA 2015.

Ciekawie wygląda także spory w ostatnim czasie wzrost zaangażowania Aviva TFI i NN.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,009 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d