BAHOLDING - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

4 5 6 7 8 9 10

BAHOLDING [BAH]

AKTUALNY KURS: 1,68 zł (-2,89%) 16-08-2019 17:00
le rom
Dołączył: 2010-01-20
Wpisów: 688
Wysłane: 16 stycznia 2019 16:08:33 przy kursie: 1,48 zł
angry3
Bez większej analizy:
- dyć to wyceniane jest na 62 mln zł
- dyć to ma BV =60 mln zł
- dyć to potrafi jeszcze wygenerować 15-25 mln zł zysku
- dyć to robi sprzedaż pod 800 mln zł
- dyć to włada sumą 535 mln zł.
Zatem , im więcej spienięży i odda dług bankom
tym lepiej dla spółki. Reszta barachła odkupi Jaguar i Land Rover i jakoś to będzie (w drugiej połowie 2020r).
Puki co cieszmy się (Nizio czy Książek) płaci (2x0,13) a co potem? Kurs akcji adekwatnie reaguje na ruchy głową.
Czy spadnie do 1 zł . Raczej barachło powinno się zbilansować, a widać, że w/w potrafią ruszać głową.
Za mało (Książek) w akcjonariacie, zatem niebawem ktoś tu przybędzie.
Edytowany: 16 stycznia 2019 16:13

piotrsobien
Dołączył: 2017-11-21
Wpisów: 199
Wysłane: 22 stycznia 2019 13:19:09 przy kursie: 1,97 zł
W weekend zastanawiałem się nad tym czy warto wejść na krótko w tę spółkę. Jeszcze wczoraj można było kupić akcje po 1,46 - 1,49... A dzisiaj niemal 30% w górę. Podpisano list intencyjny ws. kontynuowania współpracy z Jaguar Land Rover.

www.parkiet.com/Transport/3012...

diR
Dołączył: 2009-07-21
Wpisów: 933
Wysłane: 22 stycznia 2019 14:23:12 przy kursie: 1,97 zł
Po takiej " białej świecy" podpartej ponad przeciętnymi obr. można się technicznie spodziewać kontynuacji aprecjacji dobra love4
Nie nauczysz się pływać - nie wchodząc do wody


krewa
krewa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 5 457
Wysłane: 23 stycznia 2019 14:50:43 przy kursie: 1,82 zł
BAHOLDING - analiza techniczna na życzenie


Faktycznie, patrząc z perspektywy kilku tygodni, wczorajsze wybicie może imponować. Jeżeli spojrzymy jednak z szerszej perspektywy czasowej, to owe wybicie będzie praktycznie bez znaczenia.
Kurs akcji nadal pozostaje w strefie konsolidacji, która nastąpiła po ubiegłorocznej sierpniowej luce bessy. I patrząc na odchylenie wskaźnika FI w trakcie jej powstania, nie ma co liczyć na jej głęboką penetrację w najbliższym czasie.



kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Analityk Fundamentalny
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2011-12-27
Wpisów: 284
Wysłane: 4 kwietnia 2019 13:53:37 przy kursie: 2,33 zł
Jaguar czy wyliniały kot? - omówienie sprawozdania finansowego British Automotive Holding (BAH) po 4 kw. 2018 r.

W zasadzie od momentu spin-offu i rozdziału części motoryzacyjnej oraz developerskiej British Automotive Holding regularnie zawodzi akcjonariuszy prezentując słabsze wyniki rok do roku. Nie inaczej było i tym razem.

Uwaga! Pełna treść wpisu zarezerwowana jest dla osób posiadających abonament i stanie się ogólnodostępna dnia 03-04-2020 13:53:37.

Zamiast czekać, zamów abonament, a uzyskasz natychmiastowy dostęp do wszystkich treści i narzędzi serwisu.

(Liczba znaków: 22615)


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Analityk fundamentalny z zawodu, ale przede wszystkim z pasji. Miłośnik GPW - #giełdamojapasja.
Edytowany: 7 maja 2019 19:04

diR
Dołączył: 2009-07-21
Wpisów: 933
Wysłane: 7 maja 2019 16:11:42 przy kursie: 2,21 zł
oho, ktoś king się zirytował (rozpruł)
Nie nauczysz się pływać - nie wchodząc do wody

zjk
Dołączył: 2009-02-06
Wpisów: 912
Wysłane: 7 maja 2019 16:23:52 przy kursie: 2,21 zł
Czas BAH się kończy na następne kilka lat,
Import JLR nie da już zysków,
dystrybucja JLR będzie dawać niewielkie zapewne zyski,
Import nowej marki to pic na wodę obecnie, daje możliwość ale przez najbliższy rok dwa nawet złotówki z tego nie będzie, a sama marka jakoś nie nakłania aby ja kupić. Defakto nikt tej marki nie rozpoznaje w Polsce.
Kiedyś brand JLR był znane w Polsce ale po prostu nieosiągalne dla polaków, lub ci wybierali inne marki albo decydowali się na import bezpośredni do polski jednego wozu (bo taniej). Swoja droga tez JLR miał pewne problemy z produktami po 2000, stad obecny BAH nie rozwinął skrzydeł przed 2012

Inne biznesy BAH wg mnie są mało generujące gotówkę wiec pomijalne.

investkid
investkid PREMIUM
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2008-12-30
Wpisów: 456
Wysłane: 23 maja 2019 11:18:38 przy kursie: 2,48 zł
wracamy do rozmow - producent zglosil się do BAHolding o przedluzenie licencji na import do Polski.
Wg mnie to swietna informacja. Bah zagral vabank i wygrywa. Kto inny może przejąć imort ?

Do sprzedaży oczekiwanych 4200 szt rocznie tylko BaH jest gotowy.
Mysle ze chcieli w ten sposób ugrac dużo lepsze warunki.
To im się udaje wyśmienicie.
Od 3 zl BAH przez ostatnie misiace jest zbierany dużymi pakietami .
Zastanowcie się.

roberto_baggio
Dołączył: 2018-08-21
Wpisów: 10
Wysłane: 23 maja 2019 12:04:30 przy kursie: 2,48 zł
Od zaproszenia do negocjacji do podpisania nowej umowy jeszcze daleka droga, ale info bardzo dobre co było wczoraj widać w notowaniach. Dziwne jest to, że po każdy dobry info kurs znowu wraca w okolicę 2 zł... chyba za dużo spekuły się tutaj zadomowiło i robią sobie szybkie "kółeczka" z wysokim %, ale może w końcu ktoś im odbierze zabawki i kurs ruszy z przytupem na północ.

investkid
investkid PREMIUM
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2008-12-30
Wpisów: 456
Wysłane: 23 maja 2019 12:14:57 przy kursie: 2,48 zł
ważne jest siwetne zagranie biznesowe - wejście na gielde - upłynnienie papiera na czas ryzykownej zagrywki z producentem (przezucenie ryzyka na małych akcjonariuszy i fundy). Teraz gra na wyczekanie az zgłosi się sam producent do nich.
Zglasza się. te batalie maja wygrana. Teraz mogą stawiac warunki.
Dlatego tez wg mnie wiekszosciowy zbiera z rynku co się da. Widac na podkładanych pakietach.
Mali takowych pieniędzy nie maja.


krewa
krewa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 5 457
Wysłane: 23 maja 2019 12:23:36 przy kursie: 2,48 zł
Średnia wartość transakcji z ostatnich 20 sesji - 2.400 zł. Faktycznie, gruby rządzi binky
Edytowany: 23 maja 2019 12:23

roberto_baggio
Dołączył: 2018-08-21
Wpisów: 10
Wysłane: 23 maja 2019 12:26:21 przy kursie: 2,48 zł
2.400 zł ?? o czym Ty Krewa piszesz? dzisiaj już poszło papieru za 3,4 mln zł

krewa
krewa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 5 457
Wysłane: 23 maja 2019 12:34:37 przy kursie: 2,48 zł
Ja piszę o średniej wartości pojedynczej transakcji z ostatniego miesiąca a Ty porównujesz to z dzisiejszym obrotem. Po co?

Edit: brytyjska flaga w nowej odsłonie


kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 23 maja 2019 13:31

Miloszdobro
Miloszdobro PREMIUM
Dołączył: 2017-04-10
Wpisów: 4
Wysłane: 14 czerwca 2019 09:06:51 przy kursie: 2,44 zł
BAH z przedłużoną umową importerską z JLR.

infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 31
Wysłane: 14 sierpnia 2019 21:20:24 przy kursie: 1,73 zł
Sprawdzałem możliwości Ssangyonga na którego tak bardzo narzekają. Tivoli to raczej rynku nie zawojuje bo konkurencji jest sporo może nie w tym samym segmencie jak Rapid czy Corsa a nawet Polo. Droższe modele jak Vitara to trochę inna bajka

Ciekawie przedstawia się sytuacja Musso który sprzedaje się słabo (10 sztuk 2018) gdzie konkurencja sprzedaje minimum 200 a lider do 600 sztuk rocznie. Cena jest atrakcyjna ale rywalizuje z Isuzu czy Mitsubishi L200 w podobnych cenach jest ciężka choć do tych 100 sztuk jest możliwy wzrost sprzedaży

Rexton jak luksusowa terenówka z niskim spalaniem ma niską cene bo 135 tyś zł. Samochody z podobnej półki to od 140 tyś w góre. Brak marketingu i egzotyczna marka robi swoje

I przyszły hit sprzedaży czyli New Korando za kwotę 70 tyś aspirujący do Kia Sportage czy Hyundai które są droższe o ok 10 tyś. Problemem jest marketing i mała gama silników co u Ssangyonga to standard przez co dla Kowalskiego wydaje się droższy. Konkurencja w promocjach sprzedaje auta za 65-69 tys zł ale z silnikami 1.0 o małej mocy.

Jak widać potencjał jest bo sprzedaż wyniosła w 2018 roku tylko 600 sztuk na 24 salony

Koszty początkowe będą ale zwróci się to szybką sprzedażą

Martwi sytuacja z obniżającą się marżą w grupie Jaguar ,wiadomo że muszą zwiększyć sprzedaż o ok 30 % w stosunku do roku poprzedniego ale koszty tego odbijają się na zysku spółki niestety

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
4 5 6 7 8 9 10

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,471 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d