pixelg
PKPCARGO - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4 5 6 7

PKPCARGO [PKP]

AKTUALNY KURS: 23,75 zł (-2,86%) 18-10-2019 17:03
heloslaw
heloslaw PREMIUM
Dołączył: 2019-07-30
Wpisów: 2
Wysłane: 3 września 2019 08:01:06 przy kursie: 27,85 zł
Czy można prosić o analizę sprawozdania półrocznego?

Z góry dziękuję!

le rom
Dołączył: 2010-01-20
Wpisów: 741
Wysłane: 7 października 2019 17:17:14 przy kursie: 22,95 zł
angry3 Oj,oj kapitałochłonność, kapitałochłonność - dyć nie chodzi tu o praktyki kolejarskie, tudzież budownictwa kolejowego, a konkretne oczekiwane profity w stosunku do nakładów środków.
A wygląda to tak: W PKP Cargo 77,3zł wyceniane jest dziś na 22,9 zł i można oczekiwać Eps~~2zł
a Div~~0,5-1,0 zł. Nie ma więc siły na wzrosty a raczej na spadki. Przy 15 zł za papier zda się być bezpiecznym zakupem- przy czym kapitałochonność na dłuższą metę zmieni i tą waluację.
Dla przykładu : spiętrzenie prac autostradowych -spustoszyło w Polsce krajowych wykonawców.
Podobnie zda się dziać na modernizacjach i budowach kolei. Spiętrzenie prac (wymuszone dopłatami UE) zda się wyłożyć polskich wykonawców.
A wygląda to tak: W Trakcja SA 11,77 zł dziś wyceniane jest na 1,96 zł i można oczekiwać straty Eps~(-2zł)a Div~~0 zł.
I nie ma siły na wzrosty a raczej na spadki.
Nawet przy 1,5 zł za papier - nie ma pewności, czy inwestor nie popłynie na południe jeszcze dalej.
A taki TORpol niby trzyma się : 9 zł wycenia rynek na 6,7 zł i można oczekiwać Eps~~0,8 zł i Div ~~0,2 zł
I nie ma siły na wzrosty a raczej na spadki.
Tu waluacja 4 zł , jest bardziej możliwa niż 9,4 zł.
Edytowany: 7 października 2019 17:37

kokospl
Dołączył: 2010-08-07
Wpisów: 1 228
Wysłane: 8 października 2019 13:27:17 przy kursie: 22,55 zł
15 zl. za akcje?
Przy tym sentymencie do spolki i ogolnie do calej gieldy wszystko mozliwecale obecne wyniki bynajmniej nie implikuja do takiej wyceny...
Kolejne kwartaly powinny byc nieco lepsze dzieki dostawom wegla


faluch
Dołączył: 2019-09-12
Wpisów: 4
Wysłane: 10 października 2019 10:46:15 przy kursie: 24,45 zł
Widzę, że mój poprzedni wpis został bardzo szybko usunięty, ciekawie z jakiego powodu?
Nie rozumiem dlaczego tolerowane tendencyjne wpisy kolegi "le rom", który wypisuje wszędzie to samo na wielu spółkach i nikt tego nie usuwa?, Rozumiem że są ludzie którzy nie mają nigdy nic pozytywnego do powiedzenia i nikogo nie obrażam. W końcu nie on jeden widzi tylko marność nad marnościami i wszystko marność:)

kokospl
Dołączył: 2010-08-07
Wpisów: 1 228
Wysłane: 10 października 2019 11:36:49 przy kursie: 24,45 zł
A co napisales ? Generalnie przy tej wycenie PKPC wyglada bardzo dobrze

Alpha_return
Dołączył: 2019-10-01
Wpisów: 3
Wysłane: 14 października 2019 21:43:05 przy kursie: 24,40 zł
Trudne czasy kolejowych przewoźników – omówienie sprawozdania finansowego PKP Cargo po II kw. 2019 r.

Uwaga! Pełna treść wpisu zarezerwowana jest dla osób posiadających abonament i stanie się ogólnodostępna dnia 13-10-2020 21:43:5.

Zamiast czekać, zamów abonament, a uzyskasz natychmiastowy dostęp do wszystkich treści i narzędzi serwisu.

(Liczba znaków: 18427)



Edytowany: 15 października 2019 10:50

rafsty
rafsty PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 255
Wysłane: 16 października 2019 16:08:28 przy kursie: 24,30 zł
Cytat:
Wysokie nakłady inwestycyjne, które muszą być ponoszone przez PKP Cargo wydają się być jednym z powodów słabego postrzegania tej spółki przez inwestorów.


Really? Mnie wystarczy spojrzeć na dwa wykresy, które wrzuciłeś do omówienia. Jeden to "Rynek węgla kamiennego w Polsce" i dwie linie - szara i pomarańczowa. Drugi to "Struktura masy przewozowej" i dwa słupki - niebieski i szary.
Pierwszy wykres to otoczenie rynkowe i zmiany w tymże. Drugi wykres to reakcja firmy na te zmiany.
Widzisz jakąś reakcję? Jakąś strukturalną zmianę?

A mówimy o wieloletnich przedziałach czasowych. 2007 rok był, zdaje się, 12 lat temu. Czasu na zorientowanie się co jest grane i działania, aby się dostosować, było sporo.

Drugi wykres dajesz od 2015, a tak na oko trend na pierwszym przyspieszył właśnie cztery lata temu. Struktura przewozów jakoś na to zareagowała? Ja tego nie widzę.

Jak dalej będą spać pod semaforem, to dostosować się będzie coraz trudniej, coraz drożej, a pozytywny efekt będzie coraz mniej prawdopodobny.

Od 2015 roku kurs spada. Może się mylę, a może inwestorzy też to tak postrzegają(?)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4 5 6 7

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,244 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d