pixelg
FOREVEREN - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4 5 6 7

FOREVEREN [FOR]

AKTUALNY KURS: 7,36 zł (-6,12%) 06-05-2021 17:00
anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
225
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 599
Wysłane: 9 sierpnia 2019 11:14:59 przy kursie: 4,18 zł
Mogę spróbować coś napisać, ale nie będzie to tekst który wniesie dużo wartości. Spółka pokazuje bardzo mało, w związku z czym w zasadzie możemy tylko gdybać, nawet co do zasad rachunkowości.
Robić?

Amol
0
Dołączył: 2010-02-11
Wpisów: 252
Wysłane: 9 sierpnia 2019 14:00:02 przy kursie: 4,18 zł
robić

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
225
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 599
Wysłane: 9 sierpnia 2019 15:13:27 przy kursie: 4,18 zł
Wykonanie analizy uzależniam od odpowiedzi ze spółki na moje pytania.


aircanada15
aircanada15 PREMIUM
143
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 528
Wysłane: 11 sierpnia 2019 15:52:26 przy kursie: 4,18 zł
Dzięki, daj proszę znać nawet w przypadku, gdy spółka nic nie odpowie.

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
143
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 528
Wysłane: 26 sierpnia 2019 15:45:04 przy kursie: 3,91 zł
Rozumiem, że spółka zignorowała zapytania ?

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
225
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 599
Wysłane: 27 sierpnia 2019 14:27:51 przy kursie: 4,03 zł

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
143
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 528
Wysłane: 16 listopada 2019 18:55:32 przy kursie: 4,16 zł
Anty-teresa, czy raport kwartalny z tego tygodnia daje jakieś pole do analizy ?

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
225
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 599
Wysłane: 8 stycznia 2020 19:04:40 przy kursie: 5,04 zł
Pewne tak, ale są znaki zapytania - przepraszam, że dopiero teraz, ale przegapiłem

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
225
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 599
Wysłane: 8 stycznia 2020 19:04:51 przy kursie: 5,04 zł
Różowe okulary – omówienie sprawozdania Forever Entertainment po III kw. 2019 r.

Niniejsze omówienie zacznę nietypowo od bilansu, ale wydaje mi się, że takie podejście pozwoli pokazać co się w spółce dzieje lub działo i zrozumieć efekty tej działalności w rachunku wyników.

Forever Entertaiment (dalej FE) raportuje według UOR, co ma pewne konsekwencje dla wyników. W przypadku polskich zasad rachunkowości wartość firmy jest amortyzowana, a to aktywo w przypadku spółki jest dość znaczące – 13 proc. sumy bilansowej (na początku 2016 r. jej ponad połowa). W związku z powyższym mamy 160 tys. zł dodatkowego kosztu amortyzacji. Niektórych może dziwić, że FE sporządza jednostkowe sprawozdanie finansowe, a w bilansie występuje wartość firmy. Stało się tak na skutek dokonanego w 2014 r. przejęcia i połączenia ze spółką Madman Theory Games.

Jak można zobaczyć na poniższym wykresie spółka w 2016 r. posiadała na bilansie dość spore jak na tamten okres wartości produkcji gotowej, czyli kosztów gier wprowadzonych do sprzedaży, ale nie pokrytych przez przychody. Z tego można wnioskować, że produkty spółki nie sprzedawały się najlepiej.

Na koniec 2016 r. w bilansie pojawiła się kolejna istotna pozycja (inne rozliczenia międzyokresowe), która w kolejnych okresach rosła w największym tempie spośród pozycji w aktywach – były to zakupione licencje na gry rozliczane w ciągu 5 lat. W 2017 r. roku spółka zaczęła w RM pokazywać także skapitalizowane wydatki (które nie obciążały wyników finansowych) na projekt Sterio, czyli narzędzie graficzne, które ma pozwolić taniej i szybciej odwzorowywać rzeczywiste miejsca w grach – dostała na to dofinansowanie. W II kw. 2018 r. obserwowaliśmy spadek długoterminowych rozliczeń międzyokresowych i wzrost krótkoterminowych co zapowiadało, że Sterio zostanie ukończone w ciągu roku. Faktycznie w I kw. 2019 r. krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe zniknęły i zamiast nich pojawiły się koszty zakończonych prac rozwojowych, które spółka od tego momentu amortyzuje, a z drugiej strony zgodnie z zasadami rachunkowości powinna pokrywać dotacjami. Całą drogę wędrówki kosztów pokazałem czerwonymi strzałkami


kliknij, aby powiększyć


Jednocześnie w oczy rzuca się, że w IV kw. 2017 r. znacząco spadła pozycja produkcja w toku. Jak się można domyślać było to związane z premierą. W tym przypadku była to gra Hollow na PC. Od tamtej pory ani razu wartość skapitalizowanych na zapasach kosztów produkcji gier w toku nie osiągnęła tego poziomu pomimo tego, że spółka zapowiedziała parę swoich projektów. Wnioski z tego mogą być co najmniej trzy. Po pierwsze, być może obecne gry mają znacznie mniejsze budżety i koszty. Po drugie, spółka jest na wczesnym etapie prac, po trzecie skupia się przede wszystkim na wydawnictwie. Ta ostatnia też współgra ze wzrostem rozliczeń międzyokresowych czyli kosztów nabytych licencji na gry.

W III kw. 2018 r. obserwujemy wzrost pożyczek do spółek powiązanych, a następnie w II kw. 2019 r. ich konwersję na wartość udziałów. To wynik emisji akcji, ale także przeszacowania wartości już posiadanych.

Raczej z obowiązku wypada też wspomnieć o pasywach, choć w nich akurat wiele ciekawego się nie dzieje – większość to kapitał własny. Widać, że od 2018 r. spółka się zadłużyła odsetkowo, choć na koniec III kw. ur. zobowiązania z tytułu kredytów i pożyczek były raczej marginalne – niecałe 400 tys. zł. To co najciekawsze to rozliczenia międzyokresowe na kwotę 1,38 mln zł, gdzie spółka pokazuje przyznaną, ale jeszcze nierozliczoną dotację na Sterio.


kliknij, aby powiększyć


Trzymanie kosztów zakupionych licencji do gier na rozliczeniach międzyokresowych to mało popularne podejście i w dodatku rodzące parę znaków zapytania. W przypadku gier własnych koszty są kapitalizowane na zapasach, a następnie po rozpoczęciu sprzedaży (zgodnie z UOR), wykazuje je jako kompensatę przychodów w pozycji zmiana stanu produktów. Inaczej mówiąc do momentu kiedy nie zostaną pokryte koszty produkcji sprzedaż nie generuje żadnego zysku w rachunku wyników, tak samo jak koszty nie generowały strat podczas produkcji – wtedy zmiana stanu produktów kompensowała przychód in plus. Jak jest w przypadku licencji? Można tylko zgadywać, bo takiej informacji w sprawozdaniach brak. Można się domyślać, że nabycie jakichś praw do gry wiąże się z pojawieniem kosztu usług obcych, który jest kompensowany w przychodach przez dodatnią zmianę produktów. Pozostaje pytanie czy w momencie rozpoczęcia sprzedaży jest tak samo jak z zapasami, czy koszty nie są na przykład rozpoznawane liniowo przez wspomniany okres 5 lat.
W tym drugim przypadku przy znacznej liczbie premier (a taką sytuację mamy w spółce) mamy niejako niedoważenie kosztów względem rozpoznawanych przychodów, gdyż te w okresie około-premierowym są zwyczajowo najwyższe. Jak jest w przypadku FE ciężko stwierdzić.

Jedno jest pewne – spółka rośnie. Premiera Hollow spowodowała dynamiczny wzrost przychodów, który został spotęgowany przez Fear Effect Sedna, czyli grę wydawaną wraz ze Square Enix. To jednak nie jedyne powody eksplozji przychodów. Spółka od 2018 r. zasypała ESPI komunikatami na temat nowych umów i premier. Na poniższym wykresie z przychodami zamieściłem tytuły o których spółka wspomina w raportach okresowych, natomiast poniżej tabelę w której policzyłem liczbę komunikatów o nowych umowach i premierach nowych gier.


kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć


Jak widać pewna korelacja liczby tytułów występuje, choć niewątpliwie gry takie jak Thief Simulator czy Phantom Doctrine mają większy potencjał od malutkich gier. Dodatkowo wspomniane tytułu były wydane przez spółkę, ale licencji na to udzielała spółka UF Games, czyli podmiot współkontrolowany wraz z Ultimate Games, a to oznacza, że przychodem najpierw trzeba się podzielić (przez koszty usług obcych) z UF Games, a następnie ta spółka ze studiem i PlayWayem. To oczywiście widać w rachunku kosztów. Oczywiście część prac nad tytułami na które spółka pozyskała licencje a nie jest czystym wydawcą zleca podmiotom trzecim, ale w takim przypadku należy się spodziewać ich kapitalizacji na produkcji w toku. W tym roku produkcja w toku już w zasadzie nie rośnie, a jak widać poniżej koszty usług obcych są rekordowe – pozostaje tylko pytanie jak są rozliczane, o czym wspomniałem wcześniej.
W rachunku wyników od drugiego kwartału znacząco wzrosła także amortyzacja, co jest efektem ukończenia projektu Sterio. Projekt ten ma generować przychody z licencji i oczywiście być wykorzystywany do własnych celów. Normalnym jest, że generuje obciążenia w postaci amortyzacji. Według raportu za II kw. wartość bilansowa Sterio wynosiła 2,45 mln zł, natomiast po III kw. 2,23 mln zł, co oznacza, że amortyzacja wyniosła ok. 223 tys. zł. Inaczej mówiąc spółka będzie rozliczać projekt przez około 10 kwartałów, czyli niecałe 3 lata.


kliknij, aby powiększyć


Zysk ze sprzedaży w III kw. wyniósł 1,18 mln zł i był o 15 proc. niższy r/r, natomiast EBIT (gdzie mamy rozliczane dotacje mające niwelować wpływ amortyzacji od Sterio) 1,4 mln zł, czyli o 1 proc. więcej r/r. Zarząd spółki próbuje jednak powiedzieć inwestorom, że „prawdziwe” wyniki za ten rok są lepsze, czego ja zupełnie nie rozumiem. Zarząd dokonał wyłączenia amortyzacji za okres (niesłusznie w mojej opinii, ale to relatywnie mała kwota), ale co ważniejsze zwiększył zmianę stanu produktów o wartość projektu netto, czyli ponad 2 mln zł. Przyznam, że to dla mnie nie lada zagadka. Wcześniej koszty były kapitalizowane na rozliczeniach międzyokresowych, czyli nie przechodziły przez wynik, albo przechodziły i niwelowała je dodatnia zmiana stanu produktów, a przynajmniej powinna. Teraz wartość tą należałoby przeksięgować na zakończone prace rozwojowe, czyli też bez wpływu na wynik. Skąd zatem proponowana korekta? Wyłączanie wpływu Sterio wydaje mi się działaniem zupełnie nieuprawnionym, bo nie mającym podstaw merytorycznych do korekty. Gdyby jeszcze spółka nie kapitalizowała tych kosztów (ale to robiła – pokazałem strzałkami na wykresie aktywów), to można by rozmawiać, ale o korekcie częściowej przypadającej tylko na ten rok, a nie o całości.

Obraz wyniku EBIT w mojej opinii w pełni pokazuje efekt ekonomiczny prowadzonej działalności. Oczywiście na razie pewnie dochody ze Sterio są niskie lub wręcz zerowe, ale nikt przecież nie kazał tego produktu spółce robić. Tylko mówimy tutaj o 2xx amortyzacji kwartalnie, a to kwoty nie wysokie. Z mojego punktu widzenia można wyłączyć amortyzację wartości firmy, ale ona wynosi kwartalnie tylko 40 tys. zł.


kliknij, aby powiększyć


W wynikach poprzedniego kwartału widzimy za to faktycznie jednorazowy i niegotówkowy zysk z tytułu przeszacowania wartości udziałów w jednej ze spółek zależnych. To akurat jest jak najbardziej do wyłączenia z wyniku brutto i wyniku netto – kwota niebagatelna – 2,2 mln zł.

Sterio miało także swój wpływ na prezentację przepływów pieniężnych. Jak widać poniżej spółka pokazała bardzo duże przepływy operacyjne i bardzo duże, ale ujemne przepływy inwestycyjne. To jest efekt przeniesienia Sterio z RM do prac rozwojowych. Wydaje mi się, że dla czystości przekazu należałoby ten efekt zniwelować przez korekty w pozycjach inne, bo jasnym jest, że ani do spółki taka gotówka w I kw. nie wpłynęła, ani z niej nie wypłynęła – to tylko zmiana prezentacyjna.


kliknij, aby powiększyć


Kroczący zysk netto wynosi obecnie 6,5 mln zł, ale powtarzalny rezultat który należałoby brać do prognoz i wycen jest niższy. Przede wszystkim 2,2 mln zł na minus za aktualizację, ale także 0,16 mln zł na plus za wartość firmy i ewentualnie 0,2 mln zł na plus za moduł graficzny, choć tutaj mam bardzo duże opory. To co należałoby jeszcze uwzględnić to podatek. Spółka do tej pory podatków nie płaciła ze względu na straty z lat ubiegłych, ale zakładając powtarzalność działalności raczej ciężko spodziewać się aby taki stan trwał wiecznie. Według mnie bezpieczniej przyjąć 4 mln zł.

Przed nami IV kwartał, gdzie liczba premier jest ograniczona, ale na świątecznych wyprzedażach dobrze powinien sobie radzić obecny portfel, a przecież premierę miało w tym okresie także Agony.

Wydaje się, że portfel umów daje potencjał do wzrostu – w ciągu ostatnich dwóch lat o ile dobrze liczę spółka podpisała 76 umów wydawniczo-licencyjnych, natomiast premier było około 58, przy czym przez umowę rozumiem papier niezależnie czy dotyczył jednej platformy, czy kilku. Podobnie z premierami – liczyłem liczbę komunikatów. Jasnym jest, że spółka powinna zwiększyć jeszcze sprzedaż, a do gry wchodzą nowe platformy jak Google Stadia, gdzie już jeden projekt został uplasowany. Perspektywy wzrostu wyników są interesujące, natomiast jeśli zerknąć na kapitalizację spółki, która teraz wynosi 140 mln zł to entuzjazm do inwestycji mocno się studzi – w mojej opinii rynek dyskontuje już potrojenie wyników. Ja takiej możliwości oczywiście nie neguję, ale nie będzie to zadanie proste, a żeby na tym zarobić wzrost musiałby być jeszcze wyższy.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 9 stycznia 2020 11:25

Amol
0
Dołączył: 2010-02-11
Wpisów: 252
Wysłane: 9 stycznia 2020 18:49:06 przy kursie: 5,20 zł
Dzięki za analizę, napisz jeszcze proszę jak oceniasz potencjał sprzedażowy najważniejszej gry Forever, czyli Panzer Dragoon? Ile tysięcy sztuk może się sprzedać w tym roku...?


anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
225
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 599
Wysłane: 10 stycznia 2020 12:38:18 przy kursie: 5,40 zł
Sprzedaż gier to zawsze jest zagadka, a remake'ów w szczególności. Widzę potencjał sprzedaży tej gry na Switchu i myślę, że będzie to projekt, który powinien dać podobną sprzedaż jak najlepsze do tej pory tytuły.

Amol
0
Dołączył: 2010-02-11
Wpisów: 252
Wysłane: 10 stycznia 2020 12:56:45 przy kursie: 5,40 zł
Cytat:
Sprzedaż gier to zawsze jest zagadka, a remake'ów w szczególności. Widzę potencjał sprzedaży tej gry na Switchu i myślę, że będzie to projekt, który powinien dać podobną sprzedaż jak najlepsze do tej pory tytuły.

tylko co masz na myśli: najlepsze do tej pory tytuły.w ogóle na Switchu (czyli powyżej 1mln sztuk), czy najlepsze do tej pory tytuły.spółki, czyli po 200k sztuk...?
p.s. cena ma byc w granicach 25-35 euro

gienek_majonez
0
Dołączył: 2008-12-21
Wpisów: 24
Wysłane: 10 stycznia 2020 14:27:43 przy kursie: 5,40 zł
Amol, naprawdę sądzisz, że jest to gra, która może konkurować z największymi hitami na tej konsoli?
Edytowany: 10 stycznia 2020 14:29

Amol
0
Dołączył: 2010-02-11
Wpisów: 252
Wysłane: 10 stycznia 2020 14:55:58 przy kursie: 5,40 zł
a naprawdę nie zauważyłeś znaku zapytania o interpretację myśli poprzednika...?
Edytowany: 10 stycznia 2020 14:56

gienek_majonez
0
Dołączył: 2008-12-21
Wpisów: 24
Wysłane: 10 stycznia 2020 15:42:37 przy kursie: 5,40 zł
Spokojnie, bo ja pytam czemu Ty pytasz... ja np. nie rozumiem w ogóle zachwytów nad tą produkcją i w zasadzie jedyne co pozwala mi patrzeć optymistycznie to to, że w projekt w jakimś stopniu jest zaangażowane samo Nintendo.

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
143
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 528
Wysłane: 10 stycznia 2020 17:59:59 przy kursie: 5,40 zł
Panzer Dragoon ma dużo większy potencjał niż dotychczasowe gry Foreveren. Może to się wydać śmieszne, ale swoistą szansą owej produkcji jest fakt, że FOR ten tytuł jedynie uaktualnia (głównie pod względem grafiki, mechanika podobno ma być jak najbardziej zbliżona do oryginału). Nie łudźmy się, załoga FOR do tuzów gamedevu nie należy. Trzeba więc przyklasnąć ich biznesowym decyzjom z ostatnich dwóch lat (koncentracja na portowaniu i wydawnictwie NS).
IP ma naprawdę wielu fanów, a sam tytuł będący swego rodzaju strzelaniną na szynach, powinien dostarczyć użytkownikom Nintendo Switch tego, czego szuka duża część z nich: wysokiej grywalności przyprawionej nostalgią.
Jeśli jakość gry będzie zadowalająca, to wsparcie Nintendo i przeszło 50-milionowa baza konsol w momencie premiery dają tu spore pole do popisu. Oczywiście w granicach rozsądku, bo to pozostaje gra third party, a nie te rządzą platformą NS. Cykl życia konsoli wyznaczają kolejne premiery Mario, Pokemon, Zeldy czy Animal Crossing.
Koalicja z Segą i Nintendo na pewno wyjdzie FOR na na dobre, przecież w kolejce czekają już kolejne tytuły.

walduci50
0
Dołączył: 2019-10-18
Wpisów: 21
Wysłane: 10 stycznia 2020 22:13:51 przy kursie: 5,40 zł
ostawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

rząd Forever Entertainment S.A. informuje, iż podpisał umowę licencyjną z Inlogic Software s. r. o. ze Słowacji. Na mocy tej umowy FE otrzymała wyłączną licencję do dystrybucji gry Tennis Open 2020 na platformie Nintendo Switch.

Warunki umowy nie odbiegają od standardów przyjętych w branży.

Przewidywany termin premiery to pierwszy kwartał 2020 .

W opinii Zarządu sprzedaż gry Tennis Open 2020 na platformie Nintendo Switch może mieć wpływ na wynik Spółki w roku 2020 jak i w kolejnych latach.

Więcej na: biznes.pap.pl/pl/reports/espi/...

kom espi zdz

Depesza pochodzi z pełnej wersji serwisu biznes.pap.pl

walduci50
0
Dołączył: 2019-10-18
Wpisów: 21
Wysłane: 10 stycznia 2020 22:15:16 przy kursie: 5,40 zł
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Forever Entertainment S.A. informuje, iż znana jest data premiery gry OmoTomO na platformie Nintendo Switch.

Gra zadebiutuje 23 Stycznia 2020 w Europie, Australii i Nowej Zelandii, a także w USA, Kanadzie, Meksyku. Cena gry to 9.99 Euro/9.99 USD.

W opinii Zarządu sprzedaż gry OmoTomO na platformie Nintendo Switch może mieć wpływ na wynik Spółki w roku 2020 jak i w kolejnych latach.

OmoTomO będzie 60-tą grą w portfolio Spółki na Nintendo Switch.

Więcej na: biznes.pap.pl/pl/reports/espi/...

kom espi zdz

walduci50
0
Dołączył: 2019-10-18
Wpisów: 21
Wysłane: 10 stycznia 2020 22:24:59 przy kursie: 5,40 zł
"FE poinformowała o przekroczeniu sprzedaży łącznie ponad 2 mln gier na konsolę Nintendo Switch, która od 2017 roku święci sukcesy sprzedażowe na całym świecie. Spółka korzysta także z sukcesu sprzedaży konsoli Nintendo Switch Lite, która została wprowadzona do sprzedaży 20 września 2019 roku. FE i współpracujące z nią studia deweloperskie koncentrują się obecnie produkcji i portowaniu 5 ważnych tytułów: 'Panzer Dragoon: Remake', 'Panzer Dragoon: Zwei Remake', 'The House Of the Dead: Remake', 'Fear Effect Reinvented', 'Rise Eterna', które zgodnie z obecnie prezentowanym terminarzem, mają wejść do sprzedaży w 2020 roku" - czytamy w komunikacie.

"W dużym napięciu razem z naszymi partnerami, Nintendo i Sega oczekujemy premiery gry 'Panzer Dragoon: Remake', która ma zadebiutować zimą 2019/2020 roku na wielu konsolach, a także premier kolejnych dwóch remake'ów w 2020 roku. Dzięki sukcesom tych tytułów FE przejdzie na wyższy poziom rozwoju, nie tylko pod względem osiąganych wyników, ale także możliwości pozyskiwania nowych atrakcyjnych IP. Nie zapominamy o naszych produkcjach, których premiery są wyczekiwane od dłuższego czasu. Wspomnę o zbliżającej się premierze gry 'Hollow 2', której pierwsza część sprzedała się w liczbie ponad 200 tys. sztuk" - powiedział prezes Zbigniew Dębicki, cytowany w komunikacie.

Dodał, że jest przekonany, iż 2020 rok będzie niezwykle ciekawy w rozwoju spółki, a wysiłki będą "pozytywnie ocenione przez akcjonariuszy i inwestorów".

cała tresć ponizej link

stooq.pl/n/?f=1323496&sear...

Amol
0
Dołączył: 2010-02-11
Wpisów: 252
Wysłane: 11 stycznia 2020 14:23:22 przy kursie: 5,40 zł
gienek_majonez napisał(a):
Spokojnie, bo ja pytam czemu Ty pytasz... ja np. nie rozumiem w ogóle zachwytów nad tą produkcją i w zasadzie jedyne co pozwala mi patrzeć optymistycznie to to, że w projekt w jakimś stopniu jest zaangażowane samo Nintendo.

Spokojnie, bo ja też pytam czemu Ty pytasz...
To napisz teraz merytorycznie: ile może się sprzedać PD w tym roku...?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4 5 6 7

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,556 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +167,49% +33 498,69 zł 53 498,69 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło