pixelg
CIGAMES - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

CIGAMES [CIG]

AKTUALNY KURS: 1,468 zł (-0,68%) 07-08-2020 17:04
barata
barata PREMIUM
1
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 14
Wysłane: 22 czerwca 2020 14:26:34 przy kursie: 1,09 zł
To chyba nie to, bo to są znane dane + indie nie wygeneruje kolosalnego przychodu.
Chyba się wyjaśniło - informacja o przewidywanej premierze Snipera Contracts 2 na Q4
Edytowany: 22 czerwca 2020 14:28

Space Cowboy
Space Cowboy PREMIUM
1
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 98
Wysłane: 22 czerwca 2020 14:53:31 przy kursie: 1,09 zł
No tak, ale rozumiem że rosło przed raportem?
Klasyka
Edytowany: 22 czerwca 2020 14:53

spinor1
0
Dołączył: 2017-04-25
Wpisów: 131
Wysłane: 22 czerwca 2020 15:22:05 przy kursie: 1,09 zł
No i co, ktoś wierzy, że zdołają wydać grę jeszcze w tym roku? Negocjują przedłużenie spłaty kreydytu więc wypuszczają takie info aby pokazać bankowi " O widzicie zaraz nowa gra. dajcie piniązki" albo szykują podwaliny pod nową emisję.


barata
barata PREMIUM
1
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 14
Wysłane: 22 czerwca 2020 15:37:29 przy kursie: 1,09 zł
Sęk w tym, że coś może być na rzeczy. Możliwe, że mieli w planach zrobić dodatek do Contracts, ale wykminili sobie, że lepiej to opakować w grę z cyferką 2. To pewnie będzie "to samo" z ewentualnie mniejszą liczbą błędów oraz może jakąś jedną-dwiema nowymi mechanikami.
Na pewno biorą pod uwagę wiszący kredyt - gdyby nie on, to pewnie byśmy po prostu usłyszeli o jakimś płatnym dodatku.
Co by nie było - ja się cieszę. Wszedłem tutaj przed premierą (niewiele - moja chyba pierwsza inwestycja) i sobie tak trzymam. Nie oberwałem wcześniejszymi kłamstwami, więc staram się nie wietrzyć spisku ... mam nadzieję, że się nie przejadę. Mogę za to teraz wreszcie ustawić stop-loss (którego przydatności na początku nie znałem).

Skimixa
Skimixa PREMIUM
0
Dołączył: 2012-05-19
Wpisów: 191
Wysłane: 22 czerwca 2020 20:50:46 przy kursie: 1,09 zł
Mogą nie zdążyć wydać w 4 q ale:
Szef jest mistrzem omamiania. W obecnej sytuacji znajdzie chętnych i na akcje i na obligacje . Jest po prostu pod co grać . Sgw mnie się akurat podobał , teraz czas na opowieści o nowych konsolach , wywiady i 3 pln może wykręcić , chętnych na akcje producentów gier jest na pęczki .

barata
barata PREMIUM
1
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 14
Wysłane: 22 czerwca 2020 21:54:47 przy kursie: 1,09 zł
Podobno MBank wymaga by prezes utrzymał stan posiadania. Ciekawe, czy liczbowy czy jednak procentowy (wtedy emisja niemożliwa). Ja jednak myśle, że SGWC2 ma potencjał na sprzedaż także w bundlu z cz. 1 i tak sobie będzie to żyło, a bank w tych ciężkich czasach uzna, ze to wystarczy. Często najlepszymi płatnikami rat są Ci co maja kredyt na styk. Spłacają, bo boja się ze nigdzie indziej nie dostaną. Jakoś mam sentyment - chyba tylko dla tego, ze moja pierwsza inwestycja + trzymana nawet jak spadało poniżej 40gr (ale tylko dla tego, ze to relatywnie mała kwota)

krewa
krewa PREMIUM
40
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 6 706
Wysłane: 13 lipca 2020 10:01:41 przy kursie: 1,67 zł
CIGAMES - analiza techniczna na życzenie


Kurs akcji CIGAMES znajduje się w silnym trendzie wzrostowym, patrząc w ujęciu dziennym. Zwyżce towarzyszy wysoka zmienność i duże słupki wolumenu. Popyt przełamał opór strefy luki bessy, z którą w przeszłości wielokrotnie nie mógł sobie poradzić. W ten sposób przed notowaniami otworzyła się droga do strefy 1,54-1,73 zł, pokonanie której nie będzie należało do zadań łatwych - opór ten powstał na dużym wolumenie i kryje w sobie pokłady podaży. Zważywszy na sygnalizowane wykupienie waloru oraz fakt, że w ciągu ostatnich 20 sesji przemielono 80% free float, możliwe jest cofnięcie ze wskazanej strefy.
Jej ewentualne pokonanie otwierałoby drogę w kierunku 3,20 zł.
Najbliższe wsparcie znajduje się w niebieskiej strefie.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Lexsander
1
Dołączył: 2012-12-19
Wpisów: 24
Wysłane: 21 lipca 2020 02:08:18 przy kursie: 1,802 zł
Za chwilę premiera gry Roki, na steamie pierwsza strona w oczekiwanych, ale podobno to nintendo zgarnie większą część dystrybucji. Czy da się w jakiś sposób oszacować potencjalny przychód ze sprzedaży tego tytułu dla CIG?

Dix22
0
Dołączył: 2020-03-19
Wpisów: 18
Wysłane: 22 lipca 2020 01:36:30 przy kursie: 1,866 zł
Ciężko cokolwiek obecnie oszacować, ponieważ z tego co mi wiadomo nie znamy ceny gry.
Przypomina się to trochę z "Children of Morta" wydawaną w 3-4Q 2019 przez 11BIT, wówczas taka indie-gra osiągnęła break-even point w ciągu 2-3 dni sprzedaży. Tutaj może być podobnie, zwłaszcza jeśli gra zebrała tyle pozytywnych już recenzji + nagród.

Jeśli załóżmy, że 50 tys. osób zakupi grę (ponad tyle osób jest oczekujących na WISHLIST + dojdą nowe osoby) to w przypadku jeśli z każdej kopii mieliby 30 PLN przychodu do siebie (to jest już po odliczeniu kasy dla STEAM, podatku VAT i % dla studia), to:

50.000 x 30 PLN = 1,5 mln pln.

Wiadomo, że gra ma kosztować 1,3 - 1,5 mln pln, także taka ilość sprzedanych kopii powoduje już spłacenie się gry.

optimafinanse
0
Dołączył: 2016-08-03
Wpisów: 86
Wysłane: 30 lipca 2020 14:57:21 przy kursie: 1,454 zł
Cześć, czy ktoś się orientuje jaki wpływ na wyniki CI może mieć gra ROKI?


krzysztofk83
krzysztofk83 PREMIUM
0
Dołączył: 2011-06-29
Wpisów: 31
Wysłane: 30 lipca 2020 20:21:01 przy kursie: 1,454 zł
Ja bym z chęcią dołączył się do tego pytania o wpływ Roki, United Labels

Dodatkowo z chęcią chciałbym poznać Państwa opinie na temat ostatnich spadków akcji na giełdzie do 1,45 zł? Czy powód to obecna sytuacja na rynku przez Covid?

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
24
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 172
Wysłane: 1 sierpnia 2020 17:20:39 przy kursie: 1,60 zł
Gra raczej pozytywnego wpływu na wyniki mieć nie będzie. Po tygodniu sprzedaży są tylko 104 recenzje, a największa liczba graczy według steam.db wyniosła 127... Można szacować, że łączny wolumen to ok. 5-10 tys. egzemplarzy na PC, czyli przychód dla wydawcy na poziomie 180-360 tys. zł. To pewnie nie pokrywa kosztów jakie wyłożył CI Games na produkcję, nie mówiąc już o marketingu.

Dix22
0
Dołączył: 2020-03-19
Wpisów: 18
Wysłane: 4 sierpnia 2020 22:49:30 przy kursie: 1,598 zł
Sniper Ghost Warrior Contracts ostatnio na przecenie doszedł do 17 miejsca na liście Best Sellerów Steam. Tak wysoko (pomimo wcześniejszych przecen) był ostatni raz na premierze gry - dane z gamevizz.

Roki to bardzo dobrze oceniona gra - praktycznie 95% pozytywnych ocen, także spłaci się, ale będzie to wymagało czasu i z pewnością portowania na konsole (ale to dopiero w 4Q 2020 r.). Fajnie, że gra ma klimat i wszystko, ale jednak sprzedaje się jak się sprzedaje typowy indyk, czyli cienko na PC-tach.

Dobre info poszło ze strony Spółki, że chcą nawiązać współpracę z jakimś partnerem na stworzenie gry Lords of the fallen 2. No i jeszcze wejście United Label na New Connect w najbliższych miesiącach.

Prezes na webinarze mówił, że nie wykluczają dywersyfikowania ryzyka i wprowadzania nowych gier.

Obecnie Spółka mam wrażenie, że wietrzy magazyn i sprzedaje SGWC ile się da - pewnie już za kilka tygodni dostaniemy komunikat, że SGWC się sprzedało w nakładzie 800 tys. egzemplarzy. Info o premierze SGWC 2 też powinno być w sierpniu zgodnie z info z webinaru.

Lexsander
1
Dołączył: 2012-12-19
Wpisów: 24
Wysłane: 6 sierpnia 2020 00:26:50 przy kursie: 1,556 zł
Wycena giełdowa spółki nie do końca mówi o tym co jest ale raczej o tym co zdarzyć się może w przyszłości, więc mam kilka przewidywań w oparciu o to co się dzieje ze sprzedażą oraz z globalnymi rynkami, mając na uwadze "szalejącą" (w mediach) epidemię covid.
- Obecna sprzedaż gry Roki to klęska, liczba sprzedanych kopi oscyluje między 11k - 50k, w pełnej niemałej jak za tego typu grę cenie (około 70 zł) (źródło steam.db - ilość sprzedanych jest bliższa raczej pierwszej wartości), ale wiadomo, że gra kosztowała około 1,5 mln (czyli praktycznie tle co nic), w tym koszty marketingu które były praktycznie żadne, jest to typowa mała gra indi. Gra zebrała bardzo dobre recenzję na metacritic, chwalona jest głównie za niesamowitą historię. Fakty: historia ma około 11h, jest liniowa, więc jest to gra typu: zagraj, przeżyj, odłóż na półkę (jak dobra książka), nie ma co liczyć na rekordy graczy. Nie ma również co liczyć na gwałtowny skok sprzedaży, ale gra może generować przychody przez dziesięciolecia. Choć oczywiście na popyt będzie miała wpływ cena, która na wyprzedażach będzie pewnie w okolicy 30 zł. To co ważne to premiera na switch nintendo, który ma wielokrotnie większy zasięg sprzedażowy niż PC. Gra z pewnością się zwróci ale niestety nie będzie złotą kurą dla przedsiębiorstwa (pytanie jest, czy ktokolwiek wierzył że będzie?). Ma bardzo dobry PR medialny na przyszłość, wszyscy w branży będą wiedzieli, że: "to ta firma co wydało Roki".
- Sniper ghost warrior contracts. Gra była zapóźniona technologicznie, z ogromną ilością błędów, brakiem multiplayera na starcie, mimo tego okazała się bardzo udaną produkcją na którą rynek gamingowy zareagował bardzo pozytywnie, miesiąc temu mieliśmy 750 tysięcy sprzedanych kopii (mówimy tu cały czas o cenie praktycznie premierowej ~90zł). W ostatnim miesiącu gra była sprzedawana na promocjach więc biorąc pod uwagę dane z steamdb, oraz gamevizz zbliżamy się do 1 mln sprzedanych kopii. To co szczególnie ważne, gra jest, krótka - jest to bardziej "odcinek w serialu" niż pełna produkcja. Daje nam to pewne ważne informacje - trzeba spojrzeć jak wskoczyła sprzedaż sniper ghost warrior 3 po premierze i w ostatnich miesiącach. Na rynku panuje "głód" gier snajperskich. SGWC podniósł sprzedaż SGW3 (który od daty premiery osiągnął około 1 mln sprzedanych egzemplarzy), a SGW3 był niesamowicie zabugowaną grą, z niewciągającą historią, "tanim klonem Farcry", który teraz po wielu usprawnieniach jest całkiem przyzwoitą grą, która sprzedaje się, nadal, całkiem nieźle (wzrost notowań recenzji na steam). SGWC2 będzie kolejną małą częścią, która sprzeda się w podobnej liczbie egzemplarzy (1 mln jest niemal pewny) - być może będzie miała lepsze noty, ze względu na mniejszą ilość błędów, oraz multi zaaplikowane przy premierze.
- LOTF - tu będzie krótko, 100 mln przychodów, bardzo ładna liczba za bardzo kiepską grę. Gra, niezrobiona przez CIG, tylko Deck 13, zdobyła duże grono oddanych fanów. Widać, że CIG nie ma zasobów oraz bazy intelektualnej na zrobienie tego typu gry, dlatego pojawił się pomysł by oddelegować zrobienie kontynuacji tej gry, dla zewnętrznej firmy i podzielenie się zyskami. Według mojej opinii pomysł bardzo dobry, aczkolwiek pokazuje słabość firmy.
Inne czynniki:
Spadek wartości dolara w stosunku do złotówki ma druzgocący wpływ na wyniki, ale jeżeli na rynkach globalnych pojawi się niepewność, dolar natychmiast się umocni.
Pojawienie się niepewności na rynkach spowoduje krótkotrwały spadek wartości kursów akcji, w tym całego gamdev.
Kolejne lockdowny, będą nakręcały sprzedaż gier komputerowych.
Edytowany: 6 sierpnia 2020 00:29

Dix22
0
Dołączył: 2020-03-19
Wpisów: 18
Wysłane: 6 sierpnia 2020 01:39:23 przy kursie: 1,556 zł
@Lexsander, przyjemnie się to czytało - dzięki za swoje podsumowanie.

Ja jeszcze dodam ogólnie, że spółka w ostatnich latach naprawdę przeszła batalion - mam na myśli tutaj dodatkową emisję akcji oraz nieudaną premierę i mierne recenzje SGW3, którą musieli dosyć mocno przeceniać, aby się sprzedała. Tak jak piszesz - wyszli z motyką na słońce chcąc stworzyć coś, czego zespół nigdy nie robił. Dlatego zmiana polityki trzy lata temu i skupienie się na grach z segmentu AA (tzn. mid-price) + indie to dobry zabieg, może to jest ich docelowa nisza, którą szukali przez lata?

SGW3 co prawda sprzedał się w ponad milion kopii, ale po mega przecenach, dlatego też kasy z tego dużej nie było.

Wcześniejsze gry pochłaniały duże kapitały i szczerze mówiąc - miały duże problemy aby się zwrócić. Ale nie zapominajmy, że jest to najstarsza spółka growa na GPW, z bardzo dużym doświadczeniem (może najlepszym, bo zdobytym na porażkach).

Ja natomiast uważam, że w chwili obecnej CI GAMES ma duży potencjał do rozwoju:

1. Co jak co, ale wreszcie po 10 latach udana gra Sniper Ghost Warrior Contracts (średnio ponad 75% pozytywnych recenzji), który spłacił się na koniec 2Q i do dnia dzisiejszego stanowi główny przychód dla firmy. Teraz przez trzy dni gra była w rankingu bestsellerów Steam na pozycji od 18 do 25 (po 40% przecenie, czyli w cenie 19$). Najlepsze w tym wszystkim jest to, że minęło 9 miesięcy od jej premiery. To pokazuje, że potencjał sprzedażowy cały czas jest i będzie stanowił poduszkę finansową na przyszłe lata. Milion sztuk jest na pewno do osiągnięcia, ale i tak jak zarząd prognozuje, że to będzie dopiero początek 2021 roku - myślę, ze mają rację. Natomiast nie zdziwiłbym się szałem zakupowym w 4Q 2020 i super obniżkami na święta.

2. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - kolejna edycja, która mocno wierzę, że pod koniec sierpnia pokaże się na GamesCom 2020 (27-30 sierpnia). Koszt wytworzenia gry (z oficjalnych informacji z lipcowego Webinaru) ma być niższy od "jedynki" w zakresie od 10 do 20%. Prognozując taką samą sprzedaż, co jest wysoce prawdopodobne i lepszych ocen (jeśli wyeliminują te błędy, o których obecnie wiedzą, urozmaicą fabułę i dodadzą nowe mapy + trochę ciekawych mechanizmów) to powinien spłacić się może na początku 2Q 2021. Ciężko obecnie cokolwiek pisać o tej grze, gdyż na razie jedna wielka niewiadoma, która ostatecznie zasądzi o spółce "Być albo nie być".

3. Wydawca United Label - genialny pomysł z dywersyfikacją przychodów, trochę poszli w drogę PlayWaya sobie myślę. Obecnie Roki gra z genialnymi recenzjami, bardzo dobrą i wciągającą fabułą ale... słabą sprzedażą. Słaba sprzedaż jest najprawdopodobniej wynikiem zbyt wysokiej ceny jak na tytuł indie, gdzie czas gry wynosi od 9 do 15 godzin. Gdyby przecenili ją o 40%, uważam, że mogłaby się o wiele lepiej sprzedawać. Nie zapominajmy, że Nintendo Switch wrzucił ten tytuł jako jedną z najbardziej oczekiwanych gier 2020 roku (ma się ukazać dopiero w 4Q, data nieznana). Tytuł da zarobić, tylko trzeba dać temu czasu (moja prognoza: spłaci się w 4Q przy wyjściu na konsole + promocjach, o ile zrobią na zimę).
Większe nadzieje pokładam w "Eldest Souls", który ma wyjść w 4Q. Grafiką podobna gra do Carrion czy Children of Morta, a gry tego typu mają szerokie grono odbiorców souls-like'owych.
Ostatnio czytałem również, że Wishlisty obu gier wynoszą już ponad 70 tys. także sprzedaż tych obu gier powinny przynieść zyski już z samych wishlistów.
Debiut na NewConnect powinen być pozytywnie odebrany. United Label pozyskał ponad 4 mln złotych na crowdconnect.pl, a akcje rozeszły się w kilka minut... CI GAMES co prawda posiada 80%, ale to dobrze wróży. Debiut już niedługo, bo podobno 3 lub 4 kwartał 2020.

4. Współwydawnictwo Lord of the Fallen 2 - po tylu latach od LotF wydanie dwójki na pewno byłoby dobrze odebrane, ale ciężko cokolwiek oceniać czy prognozować... Musi być bardzo dobry partner, który ma doświadczenie w tworzeniu RPG-ów. Pytanie ile będzie trwała produkcja tej gry... Na razie tak jak wszyscy - nie nastawiam się na jakiekolwiek informacje i nie uwzględniam w prognozie wyceny Spółki.

Podsumowując: 4Q 2020 jest kluczowy dla CI GAMES, być może najważniejszy w ich historii, gdyż potwierdzi, czy chłopacy potrafią robić gry czy nie.
Obecnie uważam, że wycena 260 mln za Spółkę jest taka jakby był tylko Sniper Ghost Warrior Contracts i nic więcej. Mam wrażenie, że rynek i inwestorzy powoli zaczynają odzyskiwać wiarę w CIG-a i ta inwestycja da jeszcze wielu zarobić, bo są do tego wszelkie przesłanki.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
24
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 172
Wysłane: 6 sierpnia 2020 08:26:14 przy kursie: 1,556 zł
Cytat:
Obecnie uważam, że wycena 260 mln za Spółkę jest taka jakby był tylko Sniper Ghost Warrior Contracts i nic więcej

Czy możemy poznać uzasadnienie i wyliczenia?

Dix22
0
Dołączył: 2020-03-19
Wpisów: 18
Wysłane: 6 sierpnia 2020 13:57:01 przy kursie: 1,478 zł
Tak, moje prognozy finansowe były oparte na CI GAMES w czasie wydawania SGW3 oraz na bazie innych spółek z WIG-GAMES. Nie przedstawię całej mojej analizy, bo zachowuję ją dla siebie z prostych względów - kilkanaście dobrych godzin wyliczeń i postawione moje autorskie założenia.

Ale pokrótce:
Udział przychodów Q1-2020/Q4-2019 wynosił 34%, gdzie w 3Q-2017/2Q-2017 wynosił on 25%.
Z kolei udział przychodów Q4-2017/Q2-2017 wyosił 17,7% gdzie udział przychodów Q2-2020/4Q-2019 wynosi 37%.

Tłumacząc prościej: przychody mocno stąpniały już po dwóch kwartałach od wydania SGW3, natomiast w przypadku obecnej gry SGWC - przychody mocno wzrosły. A sama gra sprzedaje się w wyższej cenie o wiele dłużej (komunikat spółki).

Moja prognoza przychodów wygląda tak:
Q1-2020: 12 304 tys. (z raportu za Q1-2020)
Q2-2020: 13 100 tys. (również podany oficjalny komunikat)
Q3-2020: 11 100 tys. (zakładam sprzedaż niższą niż w Q1 ze względu na okres letni + moje analizy gamevizz)
Q4-2020: 46 264 tys. (zakładam sprzedaż SGWC na poziomie 15% z Q4-2019 + sprzedaż SGWC 2 na poziomie identycznym jak była na SGWC w czasie premiery + 5 mln jako moje niedoszacowanie ze sprzedaży indyków - ROKI na nintendo switch oraz Eldest Souls na PC oraz nintendo switch).

Suma: ok. 82,5 mln przychodów
Jeśli chodzi o zyski, to szacunki moje są, że zbliżymy się do 20 mln netto za cały 2020 r.

Znając wskaźnik chociażby C/Z w sektorze growym, licząc prognozowaną kapitalizację wychodzi mi o wiele wyższa wartość niż 260 mln PLN.

Oczywiście te prognozy nie zawierają jeszcze wartości spółki zależnej United Label wprowadzanej na New Connect + partnerstwo na LotF2 itp.

Edytowany: 6 sierpnia 2020 14:08

Space Cowboy
Space Cowboy PREMIUM
1
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 98
Wysłane: 6 sierpnia 2020 14:27:23 przy kursie: 1,478 zł
DM BOŚ prognozuje na 2020 r. 30,1 mln zł przychodów i stratę netto ;-)

Historycznie nieźle im wychodziło prognozowanie tej spółki, ale zakładają że premiera kolejnego Snipera będzie miała jednak miejsce w przyszłym roku i (biorąc pod uwagę dotychczasowy track record CIG) mogą mieć tu rację.
Edytowany: 6 sierpnia 2020 14:27

Dix22
0
Dołączył: 2020-03-19
Wpisów: 18
Wysłane: 6 sierpnia 2020 14:38:34 przy kursie: 1,478 zł
Cytat:
DM BOŚ prognozuje na 2020 r. 30,1 mln zł przychodów i stratę netto ;-)

Historycznie nieźle im wychodziło prognozowanie tej spółki, ale zakładają że premiera kolejnego Snipera będzie miała jednak miejsce w przyszłym roku i (biorąc pod uwagę dotychczasowy track record CIG) mogą mieć tu rację.


Spójrz na raport DM BOŚ z 5 maja: wydali rekomendację "TRZYMAJ" z kursem docelowym 0,64 PLN. Ewidentnie widać, że nikt znowu nie zajrzał w papiery albo dokonywał "okrutnego" skupu od owieczek. Obecny kurs to 1,50 - powiedz mi dlaczego się tak sromotnie pomylili? :)

www.stockwatch.pl/gpw/cigames,...

Ja cały czas zakładam, że SGWC 2 będzie w tym roku - a jak się pojawi komunikat + reklama na GamesCom2020 to wszystko będzie już wówczas jasne.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,922 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +154,54% +30 907,39 zł 50 907,39 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d