pixelg
ULTGAMES - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2

ULTGAMES [ULG]

AKTUALNY KURS: 28,15 zł (+9,11%) 25-09-2020 17:00
anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
70
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 276
Wysłane: 19 stycznia 2019 14:40:13 przy kursie: 15,96 zł
Playway simulator – krótkie omówienie sytuacji fundamentalnej Ultimate Games po III kw. 2018 r.

Spółka wywodzi się spod skrzydeł PlayWay’a i ma bardzo zbliżony model biznesowy. Strategia zakłada wydawanie dużej liczby niskobudżetowych gier przez małe zespoły deweloperskie. Taka strategia ma swoje wady i zalety, które nie raz były omawiane przy starszym bracie, więc nie będę się powtarzał.

Inwestorów z pewnością może kusić plan wydawniczy, który zakłada 65 pozycji w latach 2019-2020, ale zanim przejdę do jego omówienia parę faktów z historii.

Ultimate Games (dalej UG) wydał swoją pierwszą grę Darkest Hunters (dalej DH) w III kw. 2017 r. (27 września), ale przed kumulacją premier w IV kw. 2017 r. (Bouncy Bob, Ultimate Fishing Simulator we wczesnym dostępie (dalej UFS)) przeprowadził emisję akcji w cenie 1 zł, co dało wycenę spółki po emisji na poziomie 5 mln zł. W 2017 r. już po premierze UFS (30 listopada), co miało miejsce jeszcze przed upublicznieniem spółki, akcjami serii E handlowano w cenie 1,5-1,58 zł (168 tys. sztuk). Na koniec kwietnia 2018 r. duże wolumeny (27,5 tys. sztuk) sprzedano po cenie 5,5 zł, co daje ponad 25 mln zł wyceny spółki. W pierwszym okresie notowań waloru akcje kosztowały od 6 do 10 zł, natomiast obecnie kapitalizacja wynosi prawie 80 mln zł, do czego niewątpliwie przyczynił się opublikowany w styczniu br. plan premier.

Jeśli się temu kalendarzowi dobrze przyjrzeć to okażę się, że prawdziwych premier jest tylko 16. Całą resztę stanowią głównie porty gier własnych lub gier z portfela PlayWay na Nintendo Switch lub inne platformy konsolowe, w tym Agony, Hard West, Phantom Doctrine. Ciężko oczekiwać, żeby PlayWay dzielił się w większym stopniu marżą ze swoją spółką córką – z biznesowego punktu widzenia byłoby to nielogiczne. Na chwilę obecną traktuję to tylko jako promocyjną formę „okrycia” UG tymi tytułami celem zwiększenia rozpoznawalności i… kapitalizacji.

Z drugiej strony nawet skorygowana/normalna liczba premier może robić wrażenie, ale jak wspomniałem wcześniej są to gry tanie i warto w tym aspekcie też pamiętać o dotychczasowych dokonaniach spółki. Do końca 3 kw. spółka wydała 7 tytułów, ale tak naprawdę uwagi wart jest tylko Ultimate Fishing Simulator, którego przejście z fazy Early Access do premiery dało w III kw. wyraźny impuls sprzedażowy. Można szacować, że gra wygenerowała w ostatnim zaraportowanym kwartale połowę obrotów (ponad 800 tys. zł, z czego na PC kwotę 700 tys. zł, natomiast prawdopodobnie wzorem kwartałów poprzednich 100 – 200 tys. zł dała dodatkowo jej wersja mobilna). Cały pozostały portfel razem z działalnością usługową i sprzedażą assetów wygenerował w III kw. ca 700 tys. zł, a przecież był to kwartał premiery Chicken Rider, Prodigi Tactics i premiery Earthworms oraz Phantaruka na NS.

W IV kw. ur. premierę miało 6 gier, z czego w projekcie Bad Dream Fever, Clinicaly Dead, Escape Doodland oraz Professional Fishing UG był współwydawcą łącznie z PlayWayem. O sukcesie gier wydanych samodzielnie (Mech Rage, Godly Corp) świadczy liczba komentarzy w serwisie, która wynosi odpowiednio… 1 i 5. Trochę więcej komentarzy posiada Professional Fishing, ale to gra wydana w modelu free to play. Wygląda na to, że projekty te przyniosą w IV kw. roku niezauważalny wpływ na sprzedaż. Na razie liczy się tylko UFS, który sprzedał się w liczbie przekraczającej 50 tys. egzemplarzy, z czego 10 tys. w IV kw. (przychód ok. 330 tys. zł). Nie jest to duży sukces, a i tak największy i skalą bijący pozostałe produkcje spółki.


kliknij, aby powiększyć


Nie oznacza to, że w portfelu nie ma tytułów, które mogą uzyskać większe zainteresowanie graczy jak Priest Simulator (2020), czy Naked and Afraid (2020). Ta ostatnia ma być wspierana (jako licencjodawca) przez Discovery. W tym miejscu jednak mówimy o szansie, a nie o pewności. Pomysły na gry wydają się ciekawe, ale mamy w historii rynku wiele przykładów na to, że fajny pomysł można zawalić choćby przez realizację, politykę cenową, czy marketing. Niestety na tę chwilę można mieć wątpliwości czy UG dysponuje odpowiednim kapitałem aby zrobić i wydać grę, która miałaby szanse przebić się wysoko w rankingu Steam. W kasie spółki na koniec III kw. było 1,5 mln zł. O ile jest to kwota pozwalająca napisać parę gier budżetowych, to z marketingiem może być już krucho. Możliwe jednak, że kasę spółki zasili umowa wydawnicza na rynek chiński. We współpracy z wydawcami z tamtego regionu zachodni partnerzy często dostają upfront payment. Być może jest szansa na dodatkowe parę set tysięcy złotych.

Ciekawą sprawą jest też działalność usługowa w postaci wydawnictwa na NS. Dotychczasowe pozycje wydała tak naprawdę Sonka SA, czyli spółka stowarzyszona PlayWay’a (drugim inwestorem jest Qubic Games). Za to UG zawiązał wspólnie z Forever Entertainment spółkę UF Games, która ma zająć się portami gier na konsole, czyli tym samym co w zasadzie Sonka. Jakość partnera na kolana raczej nie rzuca. Dlaczego nie skorzystano na doświadczeniach Sonka i po co spółce taki partner jak FE ciężko jest mi zrozumieć. Raczej nie jest to wynik segmentacji – nie pasuje wielkość gier w portfelach.

Ultimate Games wydaje się kroczyć przetartą drogą PlayWay, ale w znacznie mniejszej skali, w szczególności jakości gier i ich budżetów. Jak się można domyślać akcjonariusze spółki oczekują też kamieni milowych w rozwoju jakimi dla PlayWay okazały się Car Mechanic Simulator i House Flipper, oczywiście na swoją miarę (sprzedaż liczona w dziesiątkach tysięcy, a nie setkach tysięcy). Widać to także w wycenie spółki.

Wygląda na to, że w 2018 r. Ultimate Games pokaże przychody na poziomie 3,5-4 mln zł. i zysk netto w okolicy 1,5-2 mln zł, z czego większość wygeneruje UFS. To bardzo zgrubne oczekiwania, w dodatku nieuwzględniające możliwych ekstra zysków z umowy wydawniczej w Chinach. Tym niemniej przy takich wynikach kapitalizacja na poziomie 80 mln zł wydaje się wysoka i dyskontuje sukcesy przyszłych premier, czyli cykliczne pojawianie się gier na miarę wspomnianego symulatora wędkarstwa. Wydaje się także, że rynek liczy iż porty i wydawnictwo na NS takich gier jak Agony czy Phantom Doctrine dadzą spółce zyski porównywalne z kluczowym jak na razie tytułem, ale dla mnie jest to oczekiwanie nieuzasadnione – PlayWay ma większy udział w Sonce niż efektywnie w spółce zależnej UG i gdyby oddawał znaczące przychody na zewnątrz to raczej przez spółkę, gdzie udział ma większy.

Patrząc na spółkę warto pamiętać o tym, że czas życia wydawanych gier jest w większości krótki – proszę spojrzeć na tempo i skale obniżek ceny. Jedynym produktem, który się wyróżnia jest UFS. Z tego powodu spółka musi cały czas wydawać nowe gry, aby uzupełniać bazę przychodową produktów zamierających.
Proszę też zwrócić uwagę, że baza przychodowa z UFS mobile prawdopodobnie nie rośnie. O ile mamy dane wprost za 2017 r. i I kw. br. to z informacji Sensor Tower wynika, że przychody za grudzień są mniejsze niż 10 tys. USD. czyli kwartalnie mniejsze niż 30 tys. USD. To nie jest projekt tak rosnący jak Fishing Clush.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 7 maja 2019 19:09

Cahir16
Cahir16 PREMIUM
0
Dołączył: 2018-05-16
Wpisów: 84
Wysłane: 19 stycznia 2019 21:21:01 przy kursie: 15,96 zł
Dla mnie największym sprawdzianem dla UG będą poniższe premiery:

- pierwsze DLC do UFS (Q1), które pokaże na ile za pomocą wydawanych rozszerzeń potrafią stymulować dalszą sprzedaż tytułu;
- Deadliest Catch: The Game (H1), które to jest pierwszym projektem we współpracy z Discovery, jeszcze przed planowanym na 2020 Naked and Afraid. Interesuje mnie na ile popularność programu i obiecany oraz spisany w umowach marketing ze strony Discovery przełoży się na sprzedaż tej gry;
- UFS na konsole (H2), wiemy że na PC czy urządzenia mobilne tego typu gry potrafią mieć branie, zagadką pozostaje odbiór gry na konsolach;
- gry o których spółka informowała w komunikacie z sierpnia 2018 r., a które nie są zamieszczone w oficjalnym harmonogramie premier (https://www.stockwatch.pl/komunikaty-spolek/ULTGAMES,zawarcie-umowy-wydawniczej-na-3-gry-o-tematyc-2018-08-26,ESPI,20180826_183419_0000140493). Pytanie czy licencje na znane twarze pozwolą przebić się tym grom mobilnym (Vivid z Manny Pacquiao np. nie spełnił oczekiwań).
Edytowany: 19 stycznia 2019 21:24

krewa
krewa PREMIUM
81
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 6 928
Wysłane: 3 czerwca 2019 09:45:26 przy kursie: 19,24 zł
ULTIMATE GAMES - analiza techniczna na życzenie


Referatu na temat sytuacji technicznej nie należy się spodziewać, gdyż nie ma zbytnio o czym rozpisywać się. Mamy do czynienia z długoterminowym trendem wzrostowym, który w ostatnich miesiącach zaczął wytracać impet. Widać, że w przeszłości każde wybicie lokalnego szczytu skutkowało powstaniem poziomu wsparcia, zgodnie z zasadą zmiany biegunów. I owe wsparcie skutecznie spełniało swoją rolę. A więc dopóki ta sekwencja nie zostanie naruszona, należy zakładać kontynuację tendencji nadrzędnej. W konkretnym przypadku zejście notowań poniżej poziomu 17,90 zł byłyby sygnałem do rozbudowy korekty spadkowej. Najbliższy opór znajduje się na poziomie 20,50 zł.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.


mlutek68
mlutek68 PREMIUM
1
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2017-11-07
Wpisów: 252
Wysłane: 17 lipca 2019 10:10:40 przy kursie: 20,85 zł
HEJ:)
Troszeczkę sie ruszuło na społce...ciekawe czy sobie poradzą z wybicej 20,50
byc moze z powodu komunikatu albo z powodu wyjscia nowej gry
Warszawa, 17.07.2019 (ISBnews) - Ultimate Games liczy na "znaczące zwiększenie" wyników w II półroczu 2019 roku z uwagi na zbliżające się premiery gier, podała spółka. W tym roku planowany jest także debiut na głównym parkiecie GPW.
"Cały czas intensywnie pracujemy nad nowymi produkcjami i są one ciepło przyjmowane przez rynek. Kluczowe dla spółki będzie jednak drugie półrocze, w który odbędzie się najwięcej premier, co w naszych założeniach wpłynie na istotny wzrost wyników finansowych. Dodatkowo w tym okresie na zyski będą miały wpływ także przychody z premier gier na Nintendo Switch, wydanych w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku" - powiedział CEO Ultimate Games Mateusz Zawadzki, cytowany w komunikacie.

Według wstępnych szacunków, w I połowie 2019 roku spółka zarobiła 1,85 mln zł netto przy przychodach rzędu 3,38 mln zł. Wpływ na wzrost wyników finansowych miały liczne premiery mniejszych produkcji oraz stałe zyski generowane przez gry wędkarskie, takie jak m.in. "Ultimate Fishing Simulator" w wersji na PC i Mobile, wskazano w komunikacie.

"Zarząd spółki planuje rok do roku wykazywać stałe wzrosty w wynikach finansowych. W najbliższych planach, oprócz przeniesienia się z NewConnect na rynek główny GPW, znajduje się także podpisanie wielu kolejnych umów i wydawanie dużej liczby nowych gier. W 2019 roku Ultimate Games S.A. zamierza wydać ponad 50 gier, zarówno nowe produkcje, jak i porty wydanych już tytułów na nowe platformy" - czytamy dalej.

Wśród nich znajdują się m.in. "Unlucky 7" (PC), "Bakery Simulator" (PC), "Woodzone" (PC) czy "Deadliest Catch: The Game" (PC), tworzone w ścisłej współpracy z Discovery Channel. Rok ten zapowiada się więc dla spółki rekordowo, zarówno pod kątem liczby tytułów, jak i związanych z ich wydaniem przychodów oraz zysków, podsumowano w informacji.

Ultimate Games prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. W 2016 r. spółka pozyskała znaczącego inwestora PlayWay, wiodącego producenta i wydawcę gier komputerowych, notowanego na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2018 r.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
70
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 276
Wysłane: 23 września 2019 10:32:03 przy kursie: 19,08 zł
Czas rozstrzygnięć – krótkie omówienie sytuacji fundamentalnej Ultimate Games po II kw. 2019 r.

Akcje spółki zadebiutowały na rynku NC w 2018 r. i od tamtej pory ich kurs wzrósł już prawie 3 krotnie.
Ultimate Games (dalej UG) wydał swoją pierwszą grę we wrześniu 2017 r. (Darkest Hunters PC). W roku tym pojawiły się także Bouncy BoB (PC) oraz Ultimate Fishing Simulator na urządzenia mobilne i PC we wczesnym dostępie, który znalazł się w TOP 7 Steam global top sellers. Już od początku działalności spółka skupiła się na działalności wydawniczej – to z tej aktywności pochodziły zarówno Darkest Hunters jak i Bouncy BOB. Trzeba wspomnieć, że w 2017 r. spółka sprzedała także prawa do 2 gier wraz z kodami źródłowymi.

Już przy okazji publikacji dokumentu informacyjnego portfel zwiastował rozwój spółki – w pipeline było 18 pozycji, dla których UG miał być wydawcą z czego dla 16 także producentem. Po debiucie spółka dosłownie zalała ESPI komunikatami, z czego większość dotyczyła umów na wydanie gier. W tym roku mamy ich już 155, co oznacza że średnio wypada więcej niż raport na 2 dni. Taka liczba komunikatów świadczy oczywiście o tym, że spółka się rozwija, ale pozostaje pytanie czy wartość fundamentalna rośnie tak szybko jak wycena rynkowa. Na dzień publikacji dokumentu informacyjnego spółka posiadała 10 zespołów deweloperskich w których pracowało ok. 50 osób.

W 2017 r. przychody spółki wyniosły 670 tys. zł, z czego 420 tys. zrobił Ultimate Fishing Simulator (połowa przychodów z wersji mobile, połowa z PC). W 2018 r. mieliśmy premierę 9 gier z czego 2 na Nintendo Switch (dalej NS). Najważniejszym tytułem była jednak Ultimate Fishing Simulator (dalej UFS), która miała swoją globalną premierę w pełnej wersji. Tytuł ten w wersji na PC przyniósł spółce 1 mln zł. 4 gry mobilne (w tym UFS) odpowiadały za 0,47 mln zł przychodu, natomiast pozostałą kwotę przychodów (2,3 mln zł) spółka osiągnęła przede wszystkim na usługach deweloperskich i sprzedaży assetów do podmiotów trzecich (1,6 mln zł). Profesional Fishing, Bad Dream:Fever, Earthworms i Escape Doodland wygenerowały przychody na poziomie 0,36 mln zł.

W roku 2019 spółka była znacznie aktywniejsza. W I kw. wydała 11 gier, z czego 8 na NS. Pojawił się w tym czasie DLC do UFS, a wśród gier na platformę Nintendo dobrze odbierany przez graczy PC Hard West. Zaraportowane przychody wyniosły tylko 1 mln zł, ale trzeba wziąć pod uwagę, że UG nie otrzymała wszystkich raportów sprzedażowych na NS za ten okres. Podobne problemy miał 11bit, gdzie w II kw. korygowano „w locie” sprzedaż Moonlightera na NS. Ze względu na dłuższy czas od zakończenia kwartału do publikacji raportu półrocznego takich problemów już nie było. Od kwietnia do czerwca premierę miało 17 tytułów z czego 14 na NS. W tym okresie wydano przede wszystkim Thief Simulator, ale także takie gry jak Phantom Doctrine czy Car Mechanic Manager.


kliknij, aby powiększyć


Wraz z raportem półrocznym spółka zmieniła segmentację sprzedaży i zamiast podziału mobile/UFS/pozostałe mamy podział mobile/PC/Switch. W sumie to nawet lepiej, bo wraz z publikacją wolumenów sprzedaży w poszczególnych kanałach widać więcej.

Gry na PC, sprzedaż assetów i produkcja gier dla podmiotów trzecich przyniosły w pierwszym półroczu 1,78 mln zł. Z wolumenów sprzedaży gry i DLC można szacować przychody w tym okresie na kwotę ok. 0,8 mln zł. Relatywnie wysokie wolumeny Bad Dream: Coma (14,7 tys. sztuk) mogły dać około 0,2 mln zł. Pozostałe tytuły miały sprzedaż niższą niż 7,5 tys. i ceny niższe niż Bad Dream, w związku z czym można mniemać iż ok. 0,7 mln zł przychodów dotyczyło sprzedaży assetów i usług. Inaczej mówiąc, choć w portfelu było ok. 10 gier to sprzedaż tak naprawdę robi tylko UFS.

Przychody z platformy Switch wyniosły 612 tys. zł, a w okresie tym mieliśmy 25 pozycji. Daje to średni przychód na grę w wysokości 25 tys. zł na całe półrocze. Jednak biorąc pod uwagę, że większość premier miała miejsce w II kw (14), a wśród nich znalazły się między innymi Thief Simulator, Car Mechanic Manager, czy Phantom Doctrine, gry miały różny rozkład czasowy to lepiej jest podejść inaczej i podzielić tylko przez premiery półrocza, a dodatkowo uznać, że sprzedaż została zrobiona bardziej w kwartale niż całym półroczu. Mimo wszystko tak policzone 27 tys. przychodu z tytułu na kolana nie rzuca.

W III kw. roku premierę miały lub za chwilę będzie miało 13 gier (9 NS), natomiast w IV według kalendarza wydawniczego 35 gier (28 NS). Przychody III kw. pomimo mniejszej liczby premier mogą być jednak wyższe niż w II (1,75 mln zł), bo gry wydane w okresie styczeń-czerwiec będą ciągle w dystrybucji. Żniwa szykują się na IV kwartał roku. 28 dodatkowych gier na NS powinno według statystyki dać ok. 0,8 mln zł dodatkowej sprzedaży.

W tym okresie mamy też debiut na PC gier: Deadliest Catch: The Game, Anthology of Fear, Fishing Adventure, Wanking Simulator, Robot Squad Simulator czy Bakery Simulator. Potencjał tych gier do pewnego stopnia oddaje wielkość całkowitej wishlisty na Steam – 0,7 mln sztuk na 50 pozycji. Pierwsza z wymienionych gier ma być sprzedawana w cenie 20 USD, a na jej zakup czeka ponad 40 tys. osób. Stosując przelicznik sprzedaży wishlist x 3 dostaniemy ok. 4,7 mln przychodu w kwartale premiery. Osobiście wydaje mi się, że przelicznik ten dla gier w Early Access jest zawyżony i można liczyć tak naprawdę na znacznie mniej.

Spółka ma wprowadzonych do Steam ok. 50 gier, co daje średnio ok. 14 tys. na tytuł. Przy średniej cenie na poziomie 15 USD i sprzedaży na poziomie 1,5xwishlista z pozostałych 5 tytułów dostalibyśmy ok. 2 mln zł przychodu. Łącznie w IV kw. może się pojawić więc sprzedaż na poziomie 7,4 mln zł.

Do tej pory koszty operacyjne pomniejszone o zmianę stanu produktów wahały się w okolicy 38 - 65 proc. przychodów.


kliknij, aby powiększyć


Dla większości tytułów spółka jest wydawcą, więc konieczność oddania połowy przychodu dla dewelopera nie rodzi większych kontrowersji. Z takiego wyliczenia wychodziłoby, że zysk operacyjny w IV kw. może wynieść ok. 4 mln zł, natomiast wynik netto ok. 3 mln zł. Na podstawie tych prostych szacunków zakładam, że w całym roku może się pojawić ok. 5 mln zł zysku netto.

W 2020 r. spółka zamierza wydać prawie 50 gier, z czego znaczną część także na PC, a jak widać po wishlistach i dotychczasowych osiągnięciach to ważniejszy segment niż NS. Pozostaje pytanie czy grom tym uda się wygenerować ok. 10 mln zł zysku netto, bo według mnie takie oczekiwania są zawarte w kapitalizacji spółki. 10 mln zł na poziomie netto oznacza 12 mln zł zysku brutto, a przy 50 proc. koszcie uzyskania przychodu ok. 24 mln zł przychodu. Teoretycznie biorąc pod uwagę wielkość wishlisty (po odliczeniu tej do rozliczenia w 2019 r.) przy średniej cenie gry na poziomie 15 USD z przelicznikiem w kwartale premiery x 3 z samych premier może się pojawić ok. 18 mln zł przychodów. Biorąc pod uwagę, że sprzedaż nie zamiera po premierze taki wynik (24 mln zł) wydaje się być do osiągnięcia.

Kluczowym jest jednak pytanie, czy można zastosować taki wskaźnik do wszystkich gier? Prezes Kostkowski użył go dla najlepszych gier PlayWaya, a nie oznacza to, że będzie działał dla wszystkich. Ciężko liczyć, że wśród nabytych gier są same prawdziwe hity, bo spółka pozyskuje tytuły do wydawnictwa niemal hurtowo. Trzeba też wziąć pod uwagę, że część z wydawanych gier będzie wydawana przez spółkę UF, gdzie UG posiada tylko niecałe 50 proc. UG jest konsolidowana metodą praw własności, co oznacza, że w sprawozdaniu UG efektem wydania gier przez UF SA będzie zmiana wartości udziałów w jednostkach konsolidowanych metodą praw własności, czyli inaczej mówiąc przynależna UG zmiana kapitału własnego UF.

Biorąc pod uwagę powyższe, wydaje się, że wycena spółki jest optymistyczna, albo inaczej mówiąc zakłada jeszcze większy rozwój niż tylko zaplanowane 50 gier do wydania w 2020 roku.

Muszę też dodać, że w powyższych rozważaniach nie starałem się ocenić potencjału każdej z produkcji, a szacunki są bardzo orientacyjne – to właściwie nawet nie tyle szacunki, co próba zwymiarowania wyceny. W Ultimate Games dzieje się bardzo dużo, ale znaczna część tego „ruchu” nie jest mocno przychodotwórcza o czym świadczy także fakt przejęcia portfela gier od PlayWay’a. „Tata” nie był już zainteresowany rozwijaniem części produkcji, więc oddał je młodszej córce, a skarbów rodowych raczej by się nie pozbył, skoro to osobnik w kwiecie wieku, posiadający jeszcze aspiracje.

>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 23 września 2019 11:56

Amol
Amol PREMIUM
0
Dołączył: 2010-02-11
Wpisów: 251
Wysłane: 5 grudnia 2019 23:56:49 przy kursie: 18,10 zł
dzisiejszy czat z Prezesem:
www.tuinwestor.pl/czat-inwesto...

krewa
krewa PREMIUM
81
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 6 928
Wysłane: 12 lutego 2020 08:41:27 przy kursie: 22,30 zł
ULTIMATE GAMES - analiza techniczna na życzenie


Krótko, gdyż właściwie nie ma o czym. Walor w rocznym trendzie bocznym, aktualnie gracze testują górny pułap strefy konsolidacji. Warto zauważyć, że obroty rosną wraz z kursem, co napawa lekkim optymizmem i zwiększa szanse na wyjście górą. Szczególnie, że wskaźniki techniczne właśnie wygenerowały świeże zalecenia kupna.
W przypadku skutecznego wybicia oporu kolejnymi poziomami docelowymi będą 27,90 zł oraz 30,50 zł.

kliknij, aby powiększyć



Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

krewa
krewa PREMIUM
81
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 6 928
Wysłane: 15 maja 2020 11:04:43 przy kursie: 31,25 zł
ULTIMATE GAMES - analiza techniczna na życzenie


Z szóstym podejściem popyt sforsował opór w okolicy 23 zł a kurs zrealizował zakładany zasięgi wybicia, czyli sięgnął zewnętrznego zniesienia 161,8%. Osiągnięcie podstawowego celu wystarczyło kupującym, na kontynuację zwyżki nie było zbyt wielu chętnych i trend delikatnie wytracił swój impet. Na oscylatorach pojawiła się niegroźna negatywna dywergencja, ale korekta w dalszym ciągu jest kontrolowana przez popyt i nie wymyka się poza obszar wyznaczony przez korpus świecy z 128 kwietnia, powstaniu której towarzyszył spory wolumen. Nie widać przesłanek do odwrócenia trendu, należy zatem zakładać, że po korekcie/konsolidacji gracze będą chcieli kontynuować zwyżkę. Rozkład wolumenu poprawny - wzrost w trakcie zwyżki i spadek podczas korekty.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

mackopl
mackopl PREMIUM
23
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 978
Wysłane: 24 lipca 2020 00:55:51 przy kursie: 35,60 zł
25 miesięcy od debiutu i brak jakichkolwiek danych?

rlx
rlx PREMIUM
0
Dołączył: 2018-05-30
Wpisów: 32
Wysłane: 24 lipca 2020 07:25:11 przy kursie: 35,60 zł
ult jest wydawcą większości jak nie wszystkich gier GF, to także beneficjent hypu na GF. Jak dla mnie jeszcze niedowartościowana na tle rynku i wszystkich grzanek dookoła.


krewa
krewa PREMIUM
81
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 6 928
Wysłane: 28 lipca 2020 08:21:53 przy kursie: 35,35 zł
ULTIMATE GAMES - analiza techniczna na życzenie


Po imponującej zwyżce i osiągnięciu jednego z poziomów docelowych walor przeszedł w fazę konsolidacji. Przebiega ona poprawnie, konsolidacji towarzyszy malejący wolumen. W trakcie wzrostowych sesji widać wykraczające poza średnią słupki wolumenu. Należy założyć, że trend nadrzędny będzie kontynuowany, warunkiem zaś jest zdecydowane wybicie powyżej poziomu 37 zł. Scenariusz ten przestanie obowiązywać w momencie opuszczenia strefy konsolidacji dołem.
Należy bacznie obserwować zachowanie kursu akcji względem poziomu 45,40 zł gdyż występuje tam kumulacja zniesień a to oznacza potencjał punktu zwrotnego.


kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 28 lipca 2020 08:23

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
70
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 276
Wysłane: 29 lipca 2020 23:08:14 przy kursie: 33,10 zł
mackopl napisał(a):
25 miesięcy od debiutu i brak jakichkolwiek danych?

Nie chodzi o czas od debiutu, ale o dostępność danych finansowych. Abyśmy mogli wszystko policzyć tak jak trzeba potrzebujemy danych z 8 kwartałów. O ile z wynikami problemu nie ma, to z wartościami bilansowymi i owszem. Trzeba jeszcze trochę poczekać.

krewa
krewa PREMIUM
81
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 6 928
Wysłane: 25 sierpnia 2020 15:19:37 przy kursie: 30,25 zł
ULTIMATE GAMES - analiza techniczna na życzenie [aktualizacja]


Konsolidacja przedłuża się a gracze stopniowo tracą cierpliwość. Od kilku tygodni kurs akcji znajduje się poniżej 50-okresowej średniej. Istnieje ryzyko, że dojdzie do testu strefy wsparcia 27,50-28,50 zł. Jego utrata może zaowocować zejściem do poziomu długoterminowej średniej.
Nie pozostaje nic innego jak wyczekiwanie na impuls. Biorąc pod uwagę fakt, że aktualnie powstaje szósta z kolei podażowa świeca w interwale tygodniowym, ryzyko rozbudowy korekty jest naprawdę spore.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

pivovarit
pivovarit PREMIUM
0
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 4
Wysłane: 7 września 2020 15:34:12 przy kursie: 26,50 zł
No to zrobiło się ciekawie.

Szacunki za H1 2020 są wyższe niż za cały 2019, kurs leci a na bankierze wywaliło szambo.

ramirez1
ramirez1 PREMIUM
0
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-03-16
Wpisów: 135
Wysłane: 7 września 2020 16:05:44 przy kursie: 26,50 zł
ostatnio na wszystkich walorach leci bez roznicy czy byly dobre czy zle wyniki - takie czasy
nauczka dla mnie na przyszlosc - wyskoczyc z akcji przed wakacjami i predko nie wracac

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,979 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +138,44% +27 688,68 zł 47 688,68 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d