pixelg
PYRAMID - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

4 5 6 7 8 9 10

PYRAMID [PDG]

AKTUALNY KURS: 67,50 zł (-1,32%) 27-10-2020 12:47
andbil9782
andbil9782 PREMIUM
1
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2019-12-18
Wpisów: 14
Wysłane: 30 sierpnia 2020 19:20:00 przy kursie: 71,61 zł
pfffff

kolejny zawirusowany komputer
(gra mi próbuje spalić komputer), dobre ale się uśmiałem.

1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
23
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 943
Wysłane: 31 sierpnia 2020 07:39:37 przy kursie: 71,61 zł
Cytat:
pfffff

kolejny zawirusowany komputer
(gra mi próbuje spalić komputer), dobre ale się uśmiałem.


Z tego co piszesz, to musi to być jakiś wirus dedykowany tylko do gry OM. W przypadku innych gier ten problem nie występuje na tym komputerze.

obserwator_parkietu
0
Dołączył: 2019-01-29
Wpisów: 2
Wysłane: 31 sierpnia 2020 09:00:39 przy kursie: 73,90 zł
1ketjoW napisał(a):
Podatek od sprzedaży akcji jest ryczaltowy a nie progresywny jak w przypadku PIT u. To ewidentny korzyść dla pracownika. Zostaje w kieszeni kilkanaście % więcej.

Podatek od zysków kapitałowych jest liniowy, a nie ryczałtowy (możliwe do odliczenia koszty uzyskania), natomiast - przyjmując informacje podawane przez inne spółki z branży IT - "pracownik" najczęściej jest na zasadach B2B, a tam w praktyce również wybierany jest liniowy więc stawka ta sama.
Zgadzam się, co do tego że obecnie w gamedev PM to forma zatrzymania na dłużej kluczowych pracowników, dlatego często progi wydają się mało ambitne, a tym samym wysoce prawdopodobne do osiągnięcia.


1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
23
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 943
Wysłane: 31 sierpnia 2020 09:19:21 przy kursie: 73,90 zł
Cytat:
Podatek od zysków kapitałowych jest liniowy, a nie ryczałtowy (możliwe do odliczenia koszty uzyskania), natomiast - przyjmując informacje podawane przez inne spółki z branży IT - "pracownik" najczęściej jest na zasadach B2B, a tam w praktyce również wybierany jest liniowy więc stawka ta sama.
Zgadzam się, co do tego że obecnie w gamedev PM to forma zatrzymania na dłużej kluczowych pracowników, dlatego często progi wydają się mało ambitne, a tym samym wysoce prawdopodobne do osiągnięcia.


Co do zasady masz rację. Podatek jest liniowy od zysków kapitałowych. Ile wynoszą koszty uzyskania dla pracownika w przypadku PM? Zero. Nie ma więc kosztów uzyskania przychodów. Skoro ich nie ma to de facto podatek jest ryczałtowy ad jure liniowy.

Oczywiście masz rację w przypadku formy zatrudnia pracowników. Ponawiam jednak prośbę - policz ile wynosi średnie wynagrodzenie "pracownika" spółki. Mi wychodzi poniżej 2 tys. zł za pierwsze 6 miesięcy 2020 r. Nie wydaje mi się aby była to stawka rynkowa.



lelo-pakero
4
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 674
Wysłane: 9 września 2020 10:13:08 przy kursie: 76,50 zł
Od ostatniego patcha z 1 września udział pozytywnych recenzji OM wzrósł do 83%. Wygląda to lepiej. Wciąż utrzymuje się wysoka dynamika przyrostu grupy na steamie (ok. 50 dziennie) i obecnie zbliża się do 24 tys. Moim zdaniem przy obecnej kapitalizacji (90 mln zł) spółka jest atrakcyjnie wyceniona. Szczególnie, że mają też inne projekty z pokaźną grupą na steamie - Dinosaur Fossil, Soviet Space Engineers.

andbil9782
andbil9782 PREMIUM
1
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2019-12-18
Wpisów: 14
Wysłane: 21 września 2020 19:20:05 przy kursie: 70,60 zł
PYRAMID GAMES Cel: zyski i nowe gry

ukonczenie 6 gier do 2021
zysk minimum do 2022 +10 mln. zł (min. pamietajcie, bo moze być + 100 mln.zł)
Ocucupy Mars jest testowane trzypoziomowo czyli wewnetrzy zespoł, testerzy PLayWaya a także fani z całego świata.
Data premiery uzaleniona jest od otrzymania zielonego swiatła na kazdynm z 3 poziomów.

po premierze Occupy Mars cały zespoł skupi sie na "CEO Slayer"

społka nie planuje dodatkowych emisji ponieważ srodki na inwestycje spolka posiada.

Utnapisztim
10
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 598
Wysłane: 21 września 2020 19:49:25 przy kursie: 70,60 zł
Cytat:
zysk minimum do 2022 +10 mln. zł (min. pamietajcie, bo moze być + 100 mln.zł)

Tak ci sie tylko wydaje że to minimum zapisane w programie motywacyjnym - proponuję eksperyment myślowy: ile akcji uprawnieni będą mogli objąć przy wydaniu (pardon: ukończeniu) 6 gier do 2021 oraz jednoczesnym hipotetycznym zysku 3 mln w 2021 i hipotetycznej stracie 3 mln w 2022. blackeye
Edytowany: 21 września 2020 19:51

Utnapisztim
10
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 598
Wysłane: 2 października 2020 08:27:11 przy kursie: 61,20 zł
Na strefie inwestorów wywiad z prezesem, trochę informacji o premierze Occupy Mars (najpierw early access, nie maja jeszcze daty, wprowadzają zmiany), wishliscie (wzrost o ok. 50 tys. po prologu), trybie coop (za 2 lata, robiony w ramach programu GameINN), wersjii mobilnej OM (znacznie różniącej się od wersji na pc).

qobaPL
qobaPL PREMIUM
21
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 266
Wysłane: 5 października 2020 11:16:38 przy kursie: 65,90 zł
Zgodnie z info od Spółki, Prologue Occupy Mars to tylko 5-10% contentu vs. Early Access, który ma się pojawić Q4 2020 - Q1 2021.

W tym tygodniu Steam Game Festival: Autumn Edition - zobaczymy czy przełoży się to na awans OM na Wishlist.

thumbright
To be a rock and not to roll

qobaPL
qobaPL PREMIUM
21
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 266
Wysłane: 6 października 2020 11:44:47 przy kursie: 66,00 zł
Jeszcze dodam coś w uzupełnieniu o Steam Game Festival:
partner.steamgames.com/doc/mar...

Zgodnie z powyższymi zasadami:
Cytat:
Gra na Steam posiada datę wydania wyznaczoną między 13 października 2020 a 1 maja 2021, a strona informująca o przyszłej dostępności produktu musi być publicznie widoczna do chwili rozpoczęcia festiwalu.


A Pyramid Games planuje pokazać na festiwalu 5 gier:
strefainwestorow.pl/artykuly/g...

Cytat:
„Podczas czerwcowego Steam Games Festival zaprezentowaliśmy po raz pierwszy wersję demo naszych dwóch tytułów Occupy Mars i Dinosaur Fossil Hunter. Gry spotkały się wówczas z ogromnym zainteresowaniem, dla przykładu: w ciągu tamtego tygodnia demo Occupy Mars pobrało ponad 50 tys. osób, a wishlista gry wzrosła w podobnym zakresie” – podkreśla prezes Pyramid Games. „Podczas jesiennego festiwalu chcemy zaprezentować wersje demo gier Castle Flipper, ZooKeeper i Farming Life, a także ulepszone wersje demo gier, które pokazywaliśmy podczas wcześniejszej edycji” – dodaje.


Innymi słowy, do 1 maja 2021 powinniśmy spodziewać się debiutu 6 gier, w tym dwóch najbardziej oczekiwanych - Occupy Mars (early access) i Dinosaur Fossil Hunter.
To be a rock and not to roll


qobaPL
qobaPL PREMIUM
21
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 266
Wysłane: 7 października 2020 23:01:28 przy kursie: 65,00 zł
Świeżo udostępnione dema kolejnych gier:
twitter.com/PyramidLab/status/...

Wprowadzono też kolejny update do Occupy Mars: Prologue

Cytat:
* New Crane control system (mouse or keyboard)
* New tutorial location (Power Management)
* Additional control tooltips on screen
* Building on grid setting


Cieszy ciągłe doskonalenie sterowania - na to głównie narzekali gracze, czytając ich opinie. Widać, że Spółka bierze sobie te uwagi do serca.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 7 października 2020 23:03

mateusz8888
mateusz8888 PREMIUM
0
Dołączył: 2020-07-08
Wpisów: 7
Wysłane: 9 października 2020 09:45:34 przy kursie: 64,00 zł
Skąd masz tą informację, że wprowadzono nowy update do Occupy Mars? Na Steamie nie ma takiej informacji. Oświeć mnie proszę.
Edytowany: 9 października 2020 09:45

qobaPL
qobaPL PREMIUM
21
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 266
Wysłane: 9 października 2020 11:24:56 przy kursie: 64,00 zł
@mateusz8888, trochę Pyramid Games tutaj zamieszał. Już tłumaczę.

Wypuścili nowe demo, które zawiera najnowsze poprawki o których wspomniałem powyżej. Nie są one jeszcze wprowadzone do wersji Prologue - ma nastąpić to w tym tygodniu, może nawet jeszcze dzisiaj.

Nie do końca rozumiem czemu zrobili osobne demo, może chodziło o prezentację na Steam Games Festival.

Mam jeszcze informację, że Early Access będzie tłumaczony na wiele języków, w tym hiszpański, rosyjski i chiński - fajnie, bo to duże rynki.

Poniżej screen z komunikacji dot. update'u o którym piszę powyżej.


kliknij, aby powiększyć
To be a rock and not to roll

qobaPL
qobaPL PREMIUM
21
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 266
Wysłane: 9 października 2020 20:47:23 przy kursie: 64,00 zł
@mateusz8888, jest już 'big update' Prologue Occupy Mars:
steamcommunity.com/games/13105...

Cytat:
New smooth Crane control system (mouse or keyboard) - make sure to check it out!
New separate tutorial location (Power Management made easy)
Mouse acceleration disabled by default in settings
New postprocess on crane camera inside the Rover
New setting: Realistic movement vs Instant Movement
Improved resource & component calculation
Additional control tooltips on screen
Improved game loading method
Improved Rover Door opening
Building on grid setting
Improved Save system
Fixed wide screen intro
New loading screen
Plus many bugfixes and improvements


Dodatkowo, tak jak pisałem wyżej:
Cytat:
Coming soon:
Many language versions are currently in testing: Russian, Chinese, Turkish, Spanish... and more!
To be a rock and not to roll
Edytowany: 9 października 2020 20:48

mateusz8888
mateusz8888 PREMIUM
0
Dołączył: 2020-07-08
Wpisów: 7
Wysłane: 10 października 2020 08:48:16 przy kursie: 64,00 zł
Gdyby tylko ten multi/coop był na start, a nie za 2 lata. Nikt tu tyle nie będzie czekał, a to by tu zrobiło dużą różnice w zainteresowaniu grą.

qobaPL
qobaPL PREMIUM
21
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 266
Wysłane: 14 października 2020 14:06:28 przy kursie: 67,00 zł
To prawda, że do trybu co-op jeszcze trochę czasu zostało, biorąc pod uwagę, że jeszcze nawet nie wiadomo jak gra się będzie dokładnie kończyć:

Z Steam Community:
Cytat:
Hi, thank you for your interest in our game! Occupy Mars will be a single player, sandbox game. We're considering to add campaign and free play mode, unfortunately we can't reveal too much information about this topic and about the ending, because we're still developing the game and some things may change during the development


Z plusów, to przed release trybu co-op, gra powinna już być mocno dopracowana - co chwilę wypuszczają patche lub hotfixy (dziś prawdopodobnie kolejny).

A kurs na razie spokojnie porusza się w okolicach 60-70 zł, choć co się pojawi większa ilość na sprzedaż w danej cenie, to jest dość szybko 'wciągana'.
To be a rock and not to roll

qobaPL
qobaPL PREMIUM
21
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 266
Wysłane: 16 października 2020 14:11:16 przy kursie: 74,60 zł
Ktoś tu wcześniej sobie żartował o tym, że może kiedyś Elon Musk wspomni o grze Occupy Mars - a tu widać, że Pyramid Games rzeczywiście 'kręci' się wokół społeczności zainteresowanej tematem Marsa:

Info z ich Facebooka:
Cytat:
We are excited to be an exhibitor at 23rd International Mars Society Convention which takes place right now. Among many interesting lectures SpaceX CEO Elon Musk will present his keynote with an update on his plans for Mars Colonization tomorrow at 3 PM PST. 🚀
www.marssociety.org/convention...


A samo Occupy Mars awansowało właśnie na miejsce 50 na Top Global Wishlist na Steam.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 16 października 2020 14:18

1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
23
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 943
Wysłane: 16 października 2020 14:52:17 przy kursie: 74,60 zł
Cytat:
A samo Occupy Mars awansowało właśnie na miejsce 50 na Top Global Wishlist na Steam.


Awans dodajmy z miejsca 51 na 50.Angel

qobaPL
qobaPL PREMIUM
21
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 266
Wysłane: 18 października 2020 21:10:16 przy kursie: 74,60 zł
Oczywiście @1ketjoW, pełna zgoda. Niemniej jednak od dłuższego czasu są to stabilne okolice miejsca 50.

Tymczasem dziś kolejny update do Occupy Mars Prolouge:
Cytat:
Changelog v0.44.5
improved Rover driving physics
adjusted Rover center of mass for better handling
adjusted Player's seat position inside Rover for better visibility
fixed bug which required pressing hotbar key 2x to deploy cable
fixed unloading the tipper on the shredder when Rover has low battery
fixed the possibility of pulling out trailers from the shredder storage
fixed Rover collider which caused jumping on rocks (clang bug)
fixed Rover remote controller camera bug and range bug
fixed "Repair" button on the workbench while fixing Rover board
crane camera postprocess is no longer black & white
fixed issue with mouse sensitivity on low FPS
enabled the possibility to set mouse sensitivity even lower than before
fixed UI on the shredder panel
performance improvements


W piątek ładna świeca wzrostowa, tym razem bez cienia podażowego, natomiast zabrakło trochę wyższych obrotów, ale może w końcu kurs wybije z tej konsolidacji.
To be a rock and not to roll

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
4 5 6 7 8 9 10

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,434 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +138,23% +27 646,07 zł 47 646,07 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d