pixelg
11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 545,00 zł (+0,09%) 20-04-2021 09:06
anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
205
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 566
Wysłane: 30 marca 2020 16:40:16 przy kursie: 350,00 zł
Konsolowe K2 – omówienie sprawozdania finansowego 11bit studios po IV kw. 2019 r.


W IV kwartale miało miejsce parę ważnych wydarzeń. Przede wszystkim w październiku miała miejsce premiera konsolowego Frostpunka. Także w październiku zaproponowano posiadaczom konsol PS4 i X1 Children of Morta, a w listopadzie także użytkownikom Switch. Przychody w IV kw. wyniosły 21,8 mln zł i były o 0,7 mln zł (3 proc.) niższe r/r i 3,1 mln zł (17 proc.) wyższe kw/kw. Choć przychody były nieco wyższe od oczekiwań analityków to mimo wszystko należy traktować je jako rozczarowanie – prognozy analityków powstały już po efektach sprzedaży (rankingi) wydawanych gier. Zauważmy, że rok wcześniej sprzedaż kw/kw wzrosła o 62 proc.


kliknij, aby powiększyć


Z ujęcia geograficznego wynika, że przychody z rynku japońskiego były o 25 proc. (0,9 mln zł) niższe r/r i tylko o 0,56 mln zł (28 proc.) wyższe kw/kw. To oznacza, że Children of Morta miał znacznie słabszy debiut na konsoli Nintendo niż Moonlighter (listopad 2018). Oczywiście COM był w sprzedaży o 15 dni w kwartale dłużej, ale oceny to nie zmienia. O 2,3 mln zł (13 proc.) r/r były niższe przychody z rynku amerykańskiego (a w zasadzie dystrybutorów mających tam siedzibę), natomiast o 1,95 mln zł (189 proc.) wzrosły przychody z EU i wyniosły w IV kw. blisko 3 mln zł. Prawdopodobnie są to głównie przychody otrzymane od Merge Games, które jest wydawcą pudełek dla Frostpunka i Children od Morta, oraz Moonlightera (PS4 i Switch).


kliknij, aby powiększyć


Na podstawie sprzedaży geograficznej oraz rezerw tworzonych na tantiemy można próbować oszacować sprzedaż Frostpunka i łączną sprzedaż COM i Moonlightera. To oczywiście tylko szacunki opatrzone pewnym błędem. Na bazie deklaracji spółki, że ok. 40 proc. sprzedaży pochodzi z wydawnictwa sprawdziłem odchylenie moich szacunków kwartalnych – wynosi mniej niż 10 proc. Z estymacji, nie znając dokładnego udziału w przychodach, otrzymałem 25,8 mln zł, natomiast z rocznych przychodów i udziału 40 proc. dostaniemy 28,5 mln zł.

Z poczynionych szacunków wynika, że przychody ze sprzedaży Frostpunka i starego katalogu (ok. 2 mln zł) na wszystkie platformy wyniosły 15,6 mln zł. Kwartał wcześniej była to kwota 6,8 mln zł, a biorąc pod uwagę sezonowość sprzedaży (a także mniejszą prowizję Steam w związku z przekroczeniem 10 mln USD przychodów) można mniemać, że sprzedaż na PC wzrosła co najmniej o 50 proc. (przed rokiem wzrost o 100 proc.). Z tego wynika, że konsole w kwartale premiery wygenerowały łącznie prawdopodobnie mniej niż 6 mln zł. Inaczej mówiąc Frostpunk konsolowy wygenerował ok. 15 proc. przychodów tego co Frostpunk na PC. W tym miejscu mała ciekawostka. Spółka ujawniła, że TWOM wygenerował już 95 mln zł przychodów. Jeśli odjąć od tej kwoty przychody skonsolidowane za okres od premiery do końca 1 kw. 2018 r. otrzymamy 85 mln zł. Z tego można wnioskować, że przez ostatnich 7 kwartałów TWOM wygenerował ok. 10 mln zł, co daje ok. 1,5 mln zł kwartalnie.


kliknij, aby powiększyć


Wiemy już jak wyglądała sprzedaż i przychody, więc przejdziemy do kosztów. W ujęciu nominalnym wzrosły one o 0,5 mln zł r/r czyli 4 proc. Względem poprzedniego kwartału mamy jednak spadek o 21 proc. Koszty usług obcych wzrosły o 8 proc. r/r, czyli 0,4 mln zł (spadek o 43 proc. kw/kw), ale po eliminacji tantiem mamy spadek z 1,7 mln zł przed rokiem do 1 mln zł obecnie. Za to koszty pracownicze spadły r/r o 1,08 mln zł czyli 27 proc. Niektórych może to dziwić ze względu na fakt, że spółka cały czas mówi o wzroście zatrudnienia, a z rynku wiemy o wzroście płac. Wyjaśnienie tego faktu jest stosunkowo proste – raportowane koszty wynagrodzeń nie dotyczą pisania i produkcji gier, tylko wszystkich innych aktywności. Koszty produkcji (czyli przede wszystkim koszty pracowników) nie przechodzą przez rachunek wyników, tylko są kapitalizowane na pracach rozwojowych i po premierze pokazują się w rachunku wyników jako amortyzacja. To samo tyczy się kosztów usług obcych.


kliknij, aby powiększyć


W tym roku wyniki spółki dość mocno zależą od działalności wydawniczej, a jak wiemy w takim przypadku spółka pokazuje całość przychodów ze sprzedaży i dość wysokie koszty usług obcych (tantiemy). Dla zobrazowania perspektywy przychodów stricte spółki przedstawiłem dodatkowo wykres na którym zobrazowałem przychody pomniejszone o wartość szacowanych tantiem dla deweloperów.


kliknij, aby powiększyć


Wynik operacyjny zamknął się ostatecznie kwotą 10,6 mln zł, czyli kwotą o 1,1 mln zł (9 proc.) niższą niż przed rokiem. Zysk brutto wyniósł 11,1 mln zł i był o 0,6 mln zł niższy r/r.
Na poziomie zysku netto mamy progres z odnotowanych w IV kw. 2018 r. 9 mln zł do 11,7 mln zł, ale wynik na tym poziomie jest nieporównywalny i zaburzony o zdarzenia jednorazowe (2,7 mln zł ulgi IP BOX za cały rok rozpoznane w jednym kwartale). W całym roku efektywna stopa podatkowa wyniosła 13 proc. i stosując tę stopę w IV kwartale roku dostalibyśmy zysk na poziomie 9,6 mln zł. Stosując podobną operację dla IV kw. 2018 r. otrzymamy 9,2 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Jak na okres w którym mieliśmy debiut Frostpunka na PS4 i X1 oraz premierę COM na PS4, X1 i Switch wyniki są mało satysfakcjonujące, choć to rozczarowanie już zostało uwzględnione w wycenie spółki.

W bilansie oczywiście najciekawsze są ruchy na pracach rozwojowych. W IV kw. spółka przeniosła z prac rozwojowych w toku do gotowych kwotę 4,6 mln zł. To oznacza, że port Frospunka na konsole tani raczej nie był. To co jednak ważniejsze to widoczne przyspieszenie w produkcji nowych gier. Tylko w IV kw. spółka wydała 5,7 mln zł, czyli więcej niż w całym I półroczu 2019 r.

Pozostaje pytanie, czy radość ta nie jest przedwczesna, bo pamiętać trzeba, że w IV kw. spółka poinformowała o posiadaniu 3 umów wydawniczych. Możliwe, że środki na finansowanie produkcji tychże gier zwiększyły wartość niezakończonych prac rozwojowych. Dodać trzeba, że budżet pojedynczego projektu wzrósł obecnie nawet do 5,5 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Na koniec roku spółka posiadała 12,2 mln zł nierozliczonych kosztów napisanych i wydanych gier oraz 12,7 mln zł skapitalizowanych gier w produkcji. Co dokładnie się na wartość tej pozycji składa ciężko powiedzieć, ale z pewnością jest tam dodatek Last Autumn do Frostpunka i Project 8. Prawdopodobnie mamy jeszcze jedno DLC w ramach season pass. Gdybym nie czytał raportu napisałbym, że „raczej nie należy się spodziewać kosztów Projekt 9 i kosztów Projekt 10. Gry te znajdują się w fazie koncepcyjnej, wiec koszty zespołów (kilkanaście osób) w tej chwili raczej przechodzą przez rachunek wyników”. Spółka w sprawozdaniu zarządu informuje jednak:

11bit napisał(a):
Na pozycję aktywa niematerialne składały się głównie zamortyzowane częściowo nakłady na gry, które trafiły już do sprzedaży („Frostpunk”, w tym edycja konsolowa, „Moonlighter” i „Children of Morta”), nakłady na niezakończone prace rozwojowe, czyli wydatki na gry „Projekt 8”, „Projekt 9” i „Projekt 10” oraz nowe gry z wydawnictwa 11 bit publishing a także na rozwój silnika do gier (Game Engine).



kliknij, aby powiększyć


Warto także zwrócić uwagę, że mocno wzrosły w tym kwartale zobowiązania z tytułu umów z klientami, czyli zaliczki otrzymane przez spółkę na poczet przyszłej sprzedaży. Z pewnością dotyczyły między innymi Frostpunka i Children of Morta w programie XBOX GAME PASS, a być może także innych platform.

11bit tradycyjnie opływa w gotówkę. Na koniec roku na kontach posiadała 15 mln zł środków pieniężnych, a do tego 67 mln zł aktywów finansowych w postaci lokat. W takim przypadku naprawdę ciężko mi zrozumieć niechęć do wypłaty dywidendy. Nawet biorąc pod uwagę 12 mln zł zobowiązań finansowych dostaniemy 70 mln zł gotówki netto. Za tę kwotę można kupić 14 projektów w zakładanym budżecie do 5 mln zł, lub wydać 7 gier pokroju Frostpanka, czy 3 gry wielkości Projekt 8. Brak dywidendy w takiej sytuacji oznacza, że albo spółka nie wierzy w sukces przyszłych projektów i trzyma gotówkę w razie serii pomyłek biznesowych, albo szykuje się do przejęć, albo nie chce podzielić się zyskiem z akcjonariuszami.

Kapitalizacja spółki wynosi obecnie 807 mln zł, a po uwzględnieniu gotówki netto 737 mln zł. Dla mnie oznacza to oczekiwanie 50-70 mln zł powtarzalnego zysku netto. Inaczej mówić podwojenia dotychczasowych efektów działalności. To jest jak najbardziej możliwe. Można wyobrazić sobie wydawanie gry pokroju Frostpunka co roku, ale można także myśleć o przeprofilowaniu się mocniej w stronę gracza konsolowego. Strategie jakimi były TWOM i Frostpunk na konsolach znajdują małą rzeszę fanów nie tylko z powodu problemów ze sterowaniem, ale także ze względu na profil gracza. Pora zacząć próbować eksplorować inne gatunki gier, nawet jeśli miałyby to być także gry mniejsze.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 31 marca 2020 11:00

krewa
krewa PREMIUM
364
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 7 874
Wysłane: 3 kwietnia 2020 12:54:13 przy kursie: 362,50 zł
Zbyt wiele miejsca do apeksu nie pozostało, rozkład wolumenu prawidłowy. Rozstrzygnięcie - jeżeli miałoby nastąpić - lada dzień.


kliknij, aby powiększyć

topfacet
8
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 606
Wysłane: 6 kwietnia 2020 14:56:51 przy kursie: 394,00 zł
Jest chyba decyzja popytu, kurs 390 obroty już ponad 8 milionów.


krewa
krewa PREMIUM
364
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 7 874
Wysłane: 6 kwietnia 2020 15:03:05 przy kursie: 394,00 zł
Fakt, na chwilę obecną wygląda optymistycznie, wybicie potwierdzone wolumenem. Wychodząc z założenia, że chorągiewka powiewa w połowie masztu, każdy może oszacować teoretyczny zasięg impulsu.

MichalBrick
MichalBrick PREMIUM
12
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-01-28
Wpisów: 178
Wysłane: 6 kwietnia 2020 16:30:26 przy kursie: 394,00 zł
Jak to dziala z tymi chorogiewkami? Na ile szacujesz zasieg?
"Cut your losses short and let your profits run on" - David Ricardo

trtr
trtr PREMIUM
9
Dołączył: 2019-01-10
Wpisów: 86
Wysłane: 7 kwietnia 2020 16:51:42 przy kursie: 362,00 zł
wybicie nie zostało zanegowane?

krewa
krewa PREMIUM
364
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 7 874
Wysłane: 7 kwietnia 2020 19:44:10 przy kursie: 362,00 zł
Zanegowane, na dodatek poważnie - patrz na wolumen. Teoretyczny zasięg wybicia to 46x zł, ale tutaj aktywowała się podaż w strefie luki bessy.

bbartt
bbartt PREMIUM
1
Dołączył: 2010-11-25
Wpisów: 69
Wysłane: 7 kwietnia 2020 19:57:54 przy kursie: 362,00 zł
spokojnie to tylko lider pociągnął gaming w dół.

Inveskor
0
Dołączył: 2018-06-12
Wpisów: 2
Wysłane: 7 kwietnia 2020 23:49:01 przy kursie: 362,00 zł
Kurs osiadł na oporze, ale niestety formacja objęcia bessy zwiększa prawdopodobieństwo zejścia jeszcze niżej.

Inveskor
0
Dołączył: 2018-06-12
Wpisów: 2
Wysłane: 8 kwietnia 2020 00:03:20 przy kursie: 362,00 zł
Nic w tym zlego dla kursu, tak to widze, ot korekta, jak na calym wiekszym gamingu. Dlugoterminowo powinno byc zdrowo, ale w najblizszym czasie zjezdzamy.


Bidzos
Bidzos PREMIUM
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 8 kwietnia 2020 08:38:15 przy kursie: 362,00 zł
Jeszcze jedno info, które chyba mało kto wyłapał. Wczoraj Kostowski z PLW podczas czatu stwierdził, że zgłasza się do nich sporo zespołów, gdyż są wypłacalni i mają bardzo dobrą sytuację finansową. W kontekście zatrudniania przez 11bit i dotychczasowych trudności ze znalezieniem fachowców na rynku to jest bardzo dobre info.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Bidzos
Bidzos PREMIUM
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 8 kwietnia 2020 18:56:25 przy kursie: 367,00 zł
Bidzos napisał(a):
Jeszcze jedno info, które chyba mało kto wyłapał. Wczoraj Kostowski z PLW podczas czatu stwierdził, że zgłasza się do nich sporo zespołów, gdyż są wypłacalni i mają bardzo dobrą sytuację finansową. W kontekście zatrudniania przez 11bit i dotychczasowych trudności ze znalezieniem fachowców na rynku to jest bardzo dobre info.

Odpowiedź Darka z forum na moje pytanie odnośnie powyższego
"Dzień dobry

Możemy potwierdzić, że w ostatnich tygodniach i dniach obserwujemy zwiększony napływ aplikacji na różne stanowiska, na które prowadzimy rekrutację. Największy ruch dotyczy stanowisk o kompetencjach typowo informatycznych, np. programistów. Ale trafiają się też ciekawe oferty od najbardziej poszukiwanych specjalistów o kompetencjach "growych". Bardzo nas to cieszy.

Pozdrawiamy"
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

sledzik007
4
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 145
Wysłane: 8 kwietnia 2020 23:43:21 przy kursie: 367,00 zł
Siedzibę odpowiednią mają, rezerwy na przetrwanie mają teraz brakuje im czegoś co w tej branży najważniejsze czyli zespołów i dobrze realizowanych pomysłów( sam pomysł to nie wiele). Pozostaje tylko czekać.

Ciekaw jestem co napiszą w programie motywacyjnym bo cdr zrobił na mnie wrażenie.

trudno100
4
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 79
Wysłane: 10 kwietnia 2020 16:41:54 przy kursie: 380,00 zł
Spoglądając na PM Redów, oczekiwałbym tutaj co najmniej następujących parametrów: zysk netto za okres 2020 - 2022 140-160 mln, przy progresji wynikowej 2020 - 20/25 mln, 2021 - 30/35, 2022 - 90/100. Plus 100 % względem wigu.

baks
18
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 546
Wysłane: 10 kwietnia 2020 21:56:20 przy kursie: 380,00 zł
Dla mnie takie założenia byłyby dość zachowawcze i nieco rozczarowujące. Ale "popijemy" i zobaczymy.
Szczególnie wynik względem WIG jest mało ambitny. Mało prawdopodobne jest aby WIN20 wrócił do poziomu sprzed likwidacji OFE czyli do poziomu 2900-3000 - czyli dla mnie to słaby benchmark.
PM pokaże na ile można liczyć na siną ekspansję spółki.
Moim zdaniem dobre byłoby wydłużenie PM do 4 lub 5 lat tak aby objął P9.
Inna sprawa, że nie wiemy ile produkcji z wydawnictwa uda się wydać w tym terminie.
Chyba można oczekiwać 1 gry w 2021 i 2 w 2022.
Jeśli gry przeskalują się przychodami względem nakładów 2-3 razy większe od poprzednich to wynik z samego wydawnictwa powinien dać jakieś powyżej 50mln zysku - na to bym liczył. Z grami jednak nigdy nie wiadomo. CoM miał być mocniejszy o ML a niekoniecznie tak wyszło.
Przy okazji programu mam nadzieję, że dowiemy się coś więcej o produkcjach i terminach.
Po PM CDP już świat jest inny. Mało ambitny PM na pewno spowoduje falę krytyki.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

sledzik007
4
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 145
Wysłane: 13 kwietnia 2020 20:24:12 przy kursie: 380,00 zł
Jak pamiętam słowa prezesa to:ten rok będzie spokojny tzn że p8 możemy sie spodziewać na 2021. Pytanie co to będzie ale wiadomo że celują w o wiele wyższą półkę. Co do PM to jeżeli ma napędzać zespół musi być ambitny. Ciekawi mnie kiedy planują 3 dodatek : Listopad?

Glitch Mob
11
Dołączył: 2019-11-19
Wpisów: 29
Wysłane: 20 kwietnia 2020 17:32:29 przy kursie: 409,50 zł
Ostatnio raport z DM BOŚ wyszedł 22 kwietnia 2019, potem 21 październik. Co pół roku odświeżają spółkę. Zakładając, że Pan Pająk z DM BOŚ trzyma dyscyplinę zespołu, to pewnie na dniach, albo najpóźniej tygodniach powinien wyjść nowy raport, od najbardziej byczego w stosunku do 11 bit analityka.

Myślę, że powszechne już stosowanie ulgi IP BOX, osłabienie złotówki o około 10%, oraz wzrost zainteresowania grami (rekordy na Steam), spowoduje podniesienie prognozy o co najmniej 15% w górę, czyli ponad 550 zł. za akcje. W poprzednich raportach analitycy prognozowali od 2021 powtarzalne zyski na poziomie 100-120 milionów złotych, myślę, że mogą spokojnie to zwiększyć do 120-150 milionów złotych.

Zapyta ktoś, czemu w takim razie market cap dla 11 bit wynosi 900 milionów złotych?
Odpowiedź: a czemu market cap CD Projektu w 2016 po raporcie rocznym przez kilka miesięcy wciąż wynosił około 2,5 miliarda złotych, gdy już było wiadomo, że zarobili ponad 340 milionów złotych, a zysk uśredniony będzie w granicach 200-250 milionów w cyklu produkcyjnym implikując P/E 10-12?
Wydaje się, że w obu przypadkach mamy do czynienia z anomalią. Czas pokaże. Oczywiście mogę się mylić, co do swoich założeń, jednak myślę, że obecne 11 bit to bardzo byczy case, a obecną cenę tłumaczy jedynie nieracjonalny strach przed pandemią i obecna faza cyklu produkcyjnego (mało newsów). Obie te rzeczy za kilka miesięcy się skończą.

inwestycjoza
0
Dołączył: 2020-01-07
Wpisów: 1
Wysłane: 24 kwietnia 2020 15:44:50 przy kursie: 410,00 zł
Data dodatku?

Ciekawe czy data prawdziwa albo chociaż zbliżona

baks
18
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 546
Wysłane: 24 kwietnia 2020 22:47:25 przy kursie: 410,00 zł
Nie ma co tego traktować śmiertelnie poważnie ...
W tej branży do dat rzadko należy się przywiązywać.
Raczej spodziewamy się pod koniec roku. Taki termin trochę nie tego "lato" chyba, że to dodatek pasujący do pory roku ..
Jeśli jednak masz rację to potwierdzałoby, że prace były już zaawansowane przed wydanie części drugiej.
Ponadto jeśli termin się potwierdzi ..... to chyba należałoby się spodziewać jeszcze czegoś pod koniec roku albo kolejnego dodatku w lutym..
Teraz jednak mamy inne tematy na tapecie.
Na dniach poznamy założenia Programu Motywacyjnego.
Pytanie czy wyrwie nas z kapci czy będzie się nadawał do użycia w toalecie ....
To co pokażą zdefiniuje spojrzenie na spółkę na dłuższy okres.
Mam nadzieję, że nie będę rozczarowany.
Po PM CDR nie będzie łatwo zadowolić akcjonariuszy.
Mnie zastanawia jak technicznie zorganizują ZWZA.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 25 kwietnia 2020 10:36:20 przy kursie: 410,00 zł
Dzień dobry wszystkim.
Obecnie w Bestsellerach Steam
Rank
49. Frostpunk
89. Frostpunk: Game of the Year Edition
186. Frostpunk: Season Pass
613. Frostpunk: The Last Autumn
986. This War of Mine: Complete Edition
Rok temu o tej porze był tylko Frostpunk plus Twom, teraz sprzedaż Frostpunka rozbita jest na inne pozycje. Część graczy kupuje edycję GOTY, część tylko podstawkę. Ładnie sprzedaje się też Season Pass.
To powoduje, że miejsce FP w promocji rozbite jest na dwie pozycje i to trzeba brać pod uwagę.
Zeszły rok dla 11 BIT to 30 mln zysku netto nie licząc papierowych odpisów, to daje świetne C/Z i to przed nadchodzącymi premierami. Do 2025 roku wyjdzie P8, P9, P10 plus gry z wydawnictwa i o to idzie gra, ja bym kamieniami w Bitów nie rzucał...

Pozdrawiam


Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,886 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +160,31% +32 061,89 zł 52 061,89 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło