Portfel Mr Gambler'a - Indywidualne kroniki giełdowe - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Portfel Mr Gambler'a

Mr Gambler
Wpisów: 111
Wysłane: 13 listopada 2011 14:04:55
Witam wszystkich forumowiczów!

Na początek chciałbym powiedzieć dlaczego zdecydowałem się na założenie tego wątku. Przede wszystkim dlatego, że jestem niedoświadczonym, początkującym inwestorem, który z przyjemnością wymieni swoje poglądy z bardziej doświadczonymi graczami. Nie jestem żadnym znaczącym inwestorem który ma "wielki" wpływ na giełdę, więc sądzę, iż nie ma głębszego sensu aby ukrywać moje zagrania. W dodatku pomoże mi to w zdobywaniu doświadczenia a także nauczy nieco innego spojrzenia na giełdę, z perspektywy innych inwestorów. Poza tym dzięki systematycznemu prowadzenia owej kroniki, łatwiej będę mógł wyciągać wnioski z moich inwestycji. To tyle jeśli chodzi o wstęp. A teraz do konkretów Angel

Jak już wspomniałem nie jestem inwestorem, który miałby znaczący wpływ na giełdę. Póki co inwestuję niewielkie kwoty, więc postanowiłem nie dywersyfikować portfela. Na początek postanowiłem zainwestować prawie wszystko w spółkę solidną fundamentalnie, która powinna mi przynieść (niekoniecznie wielki) zysk. W dodatku mamy czas raportów okresowych, więc postanowiłem zainwestować pod sprawozdanie. Padło na KGHM, który opublikował raport kwartalny. Wyniki jak pewnie wiecie, są bardzo dobre. Kupiłem KGHM po 155,50 zł. Póki co będę obserwował rynek. Nastroje moim zdaniem są dobre, co potwierdziła piątkowa sesja w Stanach. Mam nadzieję, że na KGH-u też tak będzie. Nie tylko ze względu na wyniki, lecz także ze względu z Włochy (uspokojenie).

Mój skromny portfel prezentuje się teraz następująco:

kliknij, aby powiększyć

Zapraszam do dyskusji.
Edytowany: 13 listopada 2011 14:05

cad_man
Wpisów: 1 159
Wysłane: 13 listopada 2011 15:57:48