pixelg
JUJUBEE - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

JUJUBEE [JJB]

AKTUALNY KURS: 5,00 zł (-2,34%) 21-01-2021 16:24
vladinho
19
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 775
Wysłane: 17 lutego 2017 16:36:11 przy kursie: 27,79 zł
Wyniki ze steamspy za czwartek powinny być jutro, z zajmowanych miejsc na steam to ok 1000 - 1500 sztuk + preordery.
Kluczowy jest wynik za ten weekend.
W dywagacjach o kursie nie należy zapominać o tym, że gamedev ma u nas szczęśliwą passę, a że tutaj płynność jest dość niska, to i w poniedziałek może być równie gorąco.
Przypominam casus Bloober i Layers of Fear - tu też dla tej produkcji jest zewnętrzny wydawca i podobny target jeśli chodzi o liczbę sprzedanych kopii * cena (Przypominam, że dużo sprzedało się w cenie poniżej 10$). Wiadomo, że Bloober planuje wydać więcej gier... ale, też i ma odpowiednio wyższą kapitalizację.

Wojetek
84
Dołączył: 2011-08-17
Wpisów: 5 035
Wysłane: 17 lutego 2017 16:40:50 przy kursie: 27,79 zł
jurror napisał(a):
No własnie 8,6 MLn zysku w najbliższej przyszłości vesus 6 mln przychodów rocznie( jeśli założenia się sprawdzą), przy cenie ok 30 PLN za kopie co już wydaje się fantasmagorią z deczka.

Może uda im się w przeciągu 3 miesięcy sprzedać 30 K kopii z przychodem prawdopodobnie mniejszym niż 1 MLN pln. Potem zobaczymy jak to będzie z Kurskiem. Co do niemców to kokosów na tej współpracy tez nie zbijają. Reasumując póki co rynek wydaje się szarżować z tymi oczekiwaniami ok 9 mln zysku rocznie.Ale to moja opinia.

Lepiej jest kupić tanio dobrą spółkę , niż drogo przeciętną to słowa Warrena Buffetta. Co jest drogie co jest tanie i co dobre a co przeciętne, już każdy sam musi określić. Życzę podejmowania słusznych decyzji.

CIAO.


To brzmi w oryginale zupełnie inaczej niż kolega napisał:
Cytat:

It's far better to buy a wonderful company at a fair price than a fair company at a wonderful price.


Co daje w wolnym tłumaczeniu: Jest dużo lepiej kupić cudowną spółkę za średnią cenę, niż średnią spółkę w cudownej cenie.

Cała ta "burza" tutaj przypomina mi żywo to co działo się na 11B po premierze TWOM. I dobrze, bo empirycznie rzecz biorąc to dobrze rokuje. Też pozdrawiam :).

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
127
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 430
Wysłane: 17 lutego 2017 17:01:53 przy kursie: 27,79 zł
Oj, o 3 mln to była mowa o przychodzie a nie zysku z RP. W takim razie faktycznie rynek mógł przeszarżować, ale wszystko zależy od sprzedaży. Pytanie jak długo się utrzyma na pierwszej stronie. Aktualnie 18 pozycja.
Edytowany: 17 lutego 2017 17:04


baks
10
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 448
Wysłane: 17 lutego 2017 17:45:35 przy kursie: 27,79 zł
pandorinium napisał(a):
20 miejsce na steam o słabej godzinie patrząc na Amerykę. Cóż, możesz dalej pisać, co chcesz. To i tak nei ma znaczenia :)

Panowie .... czy Ty czy jurror
zapominacie o jednym fakcie otóż proporcja.
Można sobie wziąć te porównania do innych (uznanych) producentów gier.
Taki np. Sniper Elite 4 - (w słabym okresie sprzedażowym jaki jest obecnie) - nigdy po premierze nie był na 1 miejscu .... więcej był tylko na 3 miejscu i to bardzo krótko.
A może zastanówmy się jaka jest proporcja kosztów produkcji ?
Dla mnie bezapelacyjnie jest to sukces większy niż się spodziewałem po tej spółce. Jak będzie później licho wie - ale praktycznie całą dobę na TOP 25 to sukces w kategorii tej spółki i możliwości finansowych jakimi dysponowała na czas produkcji.
Trudno założyć ile się sprzeda. 25 tyś to chyba za mała skala więcej nie wiadomo ile.
Na produkcję ogromną presję miały możliwości finansowe i zatrudnienie.
Zakładając nawet sprzedaż tylko 10tyś w lutym spółka ma pewność sfinansowania prac nad kolejnymi grami.
Zakładając "zaproponowany przychód z gry 30% 5,1 E *10tyś to daje ponad 200tyś przychodu.
Inna sprawa, że 40% dla wydawcy to trochę przesadzone od ceny gry.....
przychodzi na gotowe i zgarnia więcej niż producent za 1,5-2 lata pracy .... raczej przesada - 30% chyba realniejsze. Zakładając nawet te 200tyś w lutym to przyzwoity zastrzyk gotówki dla tej spółki. Ja bym się nie martwił na waszym miejscu o przyszłość - widać, że powinni sobie poradzić.

Zrobili grę i pokazali się na Steam teraz wszystko w ich rękach. Koszty Reala mogą się spoko zwrócić w lutym i spółka ma płynność i możliwość dalszego dopływu kasy na nowe większe produkcje.
Po Take of można było mówić "może przypadek" ale teraz potwierdzają, że potrafią robić ciekawe gry potrafiące wspiąć się na TOP 25 .... i o to chodzi. A reszty nie da się przewidzieć.

Czy pójdą w ślady 11bit - niekoniecznie może obiorą nieco inny model rozwoju. Na razie jednak nie mają z czym się porywać więc robią to na co im pozwala budżet.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

aircanada15
98
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 417
Wysłane: 17 lutego 2017 20:27:47 przy kursie: 27,79 zł
Wyobraźmy sobie, że właśnie teraz, w oparach tej bańki gamedev, debiutuje This War of Mine. Dzień po dniu okupując Top3. Co by tu się działo, skoro lekko pozytywny debiut RealPolitiks wywołuje aż taką euforię rynku ?
Co do odczytów SteamSpy: im większa sprzedaż, tym wynik dokładniejszy. Dla gier mających poniżej 30 tysięcy owners, błąd statystyczny jest dość znaczący, a dla tych z wynikiem mniejszym niż 10 tysięcy, nie warto się już serwisem wogóle sugerować. Także pierwszym pytaniem jest: czy RP zdoła szybko osiągnać 20-30 tys. kopii ? Bo chyba większość zdaje sobie sprawę, że już kilka dni po premierze, przychody spadną diametralnie.

Tofik
1
Dołączył: 2009-12-08
Wpisów: 94
Wysłane: 17 lutego 2017 20:33:58 przy kursie: 27,79 zł
Panowie, przy tej grze pamiętajmy jedno , to strategia nie nastawiona na oszałamiającą grafikę. W związku z tym ten tytuł za pół roku dalej będzie świeży , nawet za rok i dwa będzie dalej nieźle się sprzedawał. Takie gry się starzeją znacznie wolniej niż gry pokroju farcry (oczywiście nie porównuję ilości sprzedanych sztuk a współczynnik spadku sprzedaży w czasie)
Realpolitiks może być bardzo fajnym long sellerem patrząc na podobne pozycje na rynku.

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 17 lutego 2017 21:51:28 przy kursie: 27,79 zł
Dzis sie przemielilo ca 135000 akcji czyli znaczny ff. To zawsze dobrze wrozy na wzrostowej sesji Think
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 17 lutego 2017 22:02

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 18 lutego 2017 16:45:03 przy kursie: 27,79 zł
vladinho napisał(a):
Wyniki ze steamspy za czwartek powinny być jutro, z zajmowanych miejsc na steam to ok 1000 - 1500 sztuk + preordery.
Kluczowy jest wynik za ten weekend.
W dywagacjach o kursie nie należy zapominać o tym, że gamedev ma u nas szczęśliwą passę, a że tutaj płynność jest dość niska, to i w poniedziałek może być równie gorąco.
Przypominam casus Bloober i Layers of Fear - tu też dla tej produkcji jest zewnętrzny wydawca i podobny target jeśli chodzi o liczbę sprzedanych kopii * cena (Przypominam, że dużo sprzedało się w cenie poniżej 10$). Wiadomo, że Bloober planuje wydać więcej gier... ale, też i ma odpowiednio wyższą kapitalizację.


przypadek blo był jednak inny z kilku powodów.

1. kapitalizacja po wejściu LOF na EA urosła na 55 mln mln PLN , żeby potem spaść w grudniu na 46 MLn PLn, wiec różnice są znaczne.

2. Amerykanie zapłacili blo kilka mln pln, co odpowiadało sprzedaniu jakby 100 K kopii extra przez same blo. Wątpie ze ruscy bedą mieli tak szeroki gest, może schemat będzie podobny ( lof kosztował 2 mln pln) zwrócą koszty produkcji + mały bonus np 50%, to by znaczyło jakieś 500 K pln wpływów.

3. Blo już wtedy miało zasobniejszy portfel w jeśli chodzi o gotówkę, i to przy 2 razy mniejszej kapitalizacji podczas gdy JJB ma 130 K pln na kontach + 180 K należności , blo miało ponad 4,4 mln PLN + 300 k należności, to tez robi sporą różnice jeśli chodzi o pokrywanie kosztów operacyjnych i wycenie spółek.

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 19 lutego 2017 17:45:03 przy kursie: 27,79 zł
Czy moge prosic Szanowną Redakcję Stockwatch o korekte struktury akcjonariatu Jujubee w profilu spółki -

podano iz free float wnosi 34,56% podczas gdy de facto wynosi 26,7%

struktura poprawna jest
https://stooq.pl/q/h/?s=jjb

PS w transakcjach pakietowych Członkow RN z H2 2016 odkupiono 5,05% (łaczna ilosc akcji z komunikatów EBI) tak wiec free float byc może jest nieco powyzej 20%
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 19 lutego 2017 17:52

vladinho
19
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 775
Wysłane: 19 lutego 2017 19:00:53 przy kursie: 27,79 zł
jurror napisał(a):


przypadek blo był jednak inny z kilku powodów.

1. kapitalizacja po wejściu LOF na EA urosła na 55 mln mln PLN , żeby potem spaść w grudniu na 46 MLn PLn, wiec różnice są znaczne.

2. Amerykanie zapłacili blo kilka mln pln, co odpowiadało sprzedaniu jakby 100 K kopii extra przez same blo. Wątpie ze ruscy bedą mieli tak szeroki gest, może schemat będzie podobny ( lof kosztował 2 mln pln) zwrócą koszty produkcji + mały bonus np 50%, to by znaczyło jakieś 500 K pln wpływów.

3. Blo już wtedy miało zasobniejszy portfel w jeśli chodzi o gotówkę, i to przy 2 razy mniejszej kapitalizacji podczas gdy JJB ma 130 K pln na kontach + 180 K należności , blo miało ponad 4,4 mln PLN + 300 k należności, to tez robi sporą różnice jeśli chodzi o pokrywanie kosztów operacyjnych i wycenie spółek.


Nie będę się upierał, że to identyczny przypadek, bo nie jest - natomiast rynek może grać pod podobny scenariusz.

ad1.
ale spółka miała kiepską renomę - najgorsza gra na playstation, tutaj pracują specjaliści od wiedźmina (ja to traktuję jak hasło marketingowe, ale rynek łapie się na to - w sumie bracia Miechowscy wyszli z CDprojekt)

ad2. Blo miało lepszą pozycję negocjacyjną, bo LOF był już wtedy dobrze przyjęty przez rynek. Tutaj ja bym się skłaniał do pokrycia części kosztów produkcji + cały marketing, ale w sumie to pewnie będzie około 500 K, związane z Realpolitiks - bo umowę mają też na Kursk.

ad3. Tutaj ewidentnie lepiej prezentuje się Blo, ale na Jujubee jest mniejsza płynność - dzięki temu pojawiają się takie skoki kursu jak w piątek.


Patrząc na zajmowane pozycje i steamspy, to jednak Realpolitiks nie dogoni LOF i nawet nie ma co porównywać teraz.


broker12
0
Dołączył: 2015-09-09
Wpisów: 23
Wysłane: 19 lutego 2017 19:41:28 przy kursie: 27,79 zł
Ci co się zagalopowali w porównaniach do 11bit zapominają o jednej istotnej rzeczy.

TWoM miał rewelacyjne oceny, co pompowało sprzedaż (każdy zachwycony gracz to żywa reklama, poleca znajomym itd.), dzięki czemu gra o wiele dłużej okupowała wysokie pozycje w rankingu.

Realpolitiks ma niestety przeciętne oceny, więc "hajp" przeminie (i gra zleci w rankingu) o wiele szybciej.

Poza tym w recenzjach (czytam recenzje od samego początku, oglądałem też sporo video jeszcze przed premierą) pojawiają się bardzo konkretne uwagi o brakach jakie ta gra posiada. Nie są to jakieś druzgoczące błędy, raczej rzeczy łatwe to poprawienia/usprawnienia, ale niestety, moim zdaniem, nie pozwoli to długo utrzymać dobrej sprzedaży.

Wierzę w tę grę, bardzo mi się podoba, uważam, że jakiś update albo dodatki mogą ją znacznie polepszyć. Jeśli twórcy wezmą sobie do serca cenne uwagi z recenzji może to być nawet początek świetnej serii, która kiedyś będzie realną (choć osadzoną we współczesności) alternatywą dla Europa Universalis, ale póki co nie ma co popadać w zachwyt, bo droga do tego daleka, a przed JujuBee jeszcze kupa roboty.


kliknij, aby powiększyć

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 19 lutego 2017 20:02:14 przy kursie: 27,79 zł
realpolitiks pokazuje iż spółka to jednak ludzie robiąc dobre gry- na 1 czy2 stronę steam trafiają cdr techland i 11bit, teraz też jjb....to jednak zespół od od W2


rynek tak postrzega spółkę i tak jak będzie wycenial, a ff malutki....
Everything you know is wrong.........

Tiruriru
0
Dołączył: 2017-02-01
Wpisów: 5
Wysłane: 19 lutego 2017 20:32:59 przy kursie: 27,79 zł
Sporo negatywnych komentarzy dotyczy polityki a nie grywalności/błędów technicznych. Mianowicie niektórzy są zbulwersowani tym, że od 2020 roku rozpoczynając rozgrywkę Krym i Donieck należą do Rosji. Z drugiej strony ta kontrowersja zrobiła trochę roboty pod względem marketingowym.

vladinho
19
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 775
Wysłane: 19 lutego 2017 20:40:53 przy kursie: 27,79 zł
chris_martin napisał(a):
realpolitiks pokazuje iż spółka to jednak ludzie robiąc dobre gry- na 1 czy2 stronę steam trafiają cdr techland i 11bit, teraz też jjb....


i bloober, i atrifex i playway i cigames i jeśli dobrze pamiętam, to nawet foreveren z merchants of kaidan był na pierwszej stronie, do tego też polskie spółki spoza giełdy - jak FWH czy imgn.pro (też były CDproject).
Nie jest to argument uzasadniający kapitalizację.

andy_dufresne
33
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 873
Wysłane: 20 lutego 2017 12:21:34 przy kursie: 25,10 zł
Gratuluję udanej premiery i trzymam kciuki za godziwe stopy zwrotu.

Z wyceną spółki trudno dyskutować, zwłaszcza tak zmienną, ale w kontekście porównań z 11bit warto zauważyć, że po premierze TWOM kurs ustabilizował się po około miesiącu wzrostów (i ta wycena okazała się raczej słuszna, bo obowiązywała przez kolejne półtora roku). Może więc tu też trzeba poczekać, aż opadnie kurz.

Ośmielę się też przypomnieć, że TWOM zwiększył wartość spółki siedmiokrotnie, ale start do wzrostów nastąpił z poziomu kapitalizacji ok. 20 mln zł. Moim zdaniem to powinno nieco stonować oczekiwania.

Jestem na Twitterze

sadhappy
0
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 8
Wysłane: 20 lutego 2017 12:46:48 przy kursie: 25,10 zł
Sćiągnołem dzisiaj realpolitiks jedyne co zasługuje na uwage to menu, bardzo pozytywne :D ( chodzi o grafike) reszta gry no cóż bardzo słaba, to ocena gracza który grał we wszystkie możliwe strategie nie inwestora.

Jedyne co zapamiętam z tej gry to postać przypominająca Donald Trump'a z czapeczką z napisem "lobby boy"
Najlepsze co mnie spotkało podczas przygody z tą grą :D

Ogólnie kiepski poziom a ceny akcji no coż hossa :P

baks
10
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 448
Wysłane: 20 lutego 2017 14:34:59 przy kursie: 25,10 zł
Co tu dużo dyskutować. Jednym się gra może podobać innym nie .... dlatego jest taki wybór aby każdy znalazł coś dla siebie ... Boo hoo!
Co zaś sukcesu - porażki ... to opinie są skrajne - ale części umyka fakt, że spółka startowała przed 1,5 roku niemal od zera funduszy podobnie jak 11bit ponad 6 lat temu.
Nie można więc oczekiwać cudów od gry za 200-300tyś ....wave

Faktem nie do zaprzeczenia jest, że do dnia dzisiejszego spółka sprzedała chyba co najmniej 7tyś gier co daje około 175 tyś przychodu brutto .... a to oznacza, że albo już pokryli koszty produkcji lub są blisko.Angel
Ile gier może się tym pochwalić ?
Z mojego rozeznania wynika, że spółce zależało na stworzeniu produkcji dość rozpoznawalnej i zarobienie na niej trochę. Spółka nie oczekiwała za dużo stąd nie prezentowali żadnych publicznych oczekiwań. Biorąc to pod uwagę odnieśli sukces. Zespół zgrał się, podniósł kompetencje i wiedzę ... ogółem kilka pieczeni na jednym ogniu...Dancing
Gra dalej będzie się sprzedawać i pozwalać na finansowanie innych produkcji .... każdy od czegoś zaczynał. Chyba nie znam spółki która nie mając żadnych funduszy ani źródeł finansowania porwałaby się na projekt skali AA lub AAA potrzebujący 150-400 osób pracujących 3-5 lat nad projektem.

Owszem istnieją inne sposoby ... emitowanie co 6-12 miesięcy kolejnego miliona akcji po 20-30 zeta i wciskanie jakiego to genialnego "produkta" wypuszczą...Boo hoo!

Według mnie na razie idą ścieżką podobną do 11bit ... spokojne budowanie kompetencji i finansów spółki.
Później przyjdzie czas na większe projekty.
Warto mieć świadomość, że ta gra miała być od początku forpocztą innego produktu "Kursk" , który może być (choć niekoniecznie) dla spółki tym czym TWOM dla 11bit.
Czy tak będzie na razie nie wiemy. Jednak niektórzy mniej lub bardziej w to wierzą lub liczą.Angel
Wydaje mi się, że Kursk powinien zarobić więcej i być może pozwoli na zwiększenie ilości lub wielkości produkcji. Jak pisałem spółka musi wypracować sobie dopiero źródła finansowania.
Moim zdaniem lepiej aby korzystała z finansowania ze sprzedaży (podobnie jak 11bit) niż z finansowania z kolejnych emisji lub przez zadłużeni.
Co z tego wyjdzie przekonamy się dopiero za jakiś czas w podobnym okresie jak FP.

Nie można wykluczyć, że Real będzie rozbudowywany przez jakieś patche czy DLC a może Real 2 za jakiś czas.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 20 lutego 2017 14:36

broker12
0
Dołączył: 2015-09-09
Wpisów: 23
Wysłane: 20 lutego 2017 15:55:59 przy kursie: 25,10 zł
Dwie recenzje ze Steama, które dobrze oddają aktualne problemy Realpolitiks i (póki co) zmarnowany potencjał:
Recenzja 1:
Cytat:
Zentinel
Current problems:
- The game is way too easy (won 1st try as the Netherlands)
- Project maintainence is broken
- War score is broken
- Having a problem of schrödinger's France (France has 1 province, but there is no province that belongs to France.)
- War mongerer points are broken (Got last warning from UN after 200 points, now have >10000)
- Taking over provvinces takes the ♥♥♥♥ (there should just be a simple drop down for this, instead of having to scavenge the globe to remember that the UK has the Falkland islands)
- Money is irrelevant
- War is boring, and it's never clear how I can improve my performance, as performance isn't listed
- You can only lead a bloc, not join one.
- There is no way to turn a bloc into a new country (not a problem, but so disappointing!)
- No other country ever builds an army big enough to fight yours, once you take off.

I'm currently living a powerfantasy I didn't want. The rest of the world is pathetic, and there is no coalition out to destroy me. After you take off a little, there is nothing stopping you. I can't recommend it for this reason.


Recenzja 2:
Cytat:
kmonsen
I have tried to like the game, and played it quite a bit. It is just too buggy right now, some being really obvious.

The most critical one is that GDP growth is calculated as an integer, so does not work for small provinces unless the growth is insanely high. Another thing is that GDP growth is insanely powerful which means if you use it correctly money becomes a non-issue in the second half of the game.

Another bug I found was that the game thought the country I was winning a war against had two provinces so I could not take it over, but in the province list it only had one. Which meant that I had a neighbour I could never win against.

The UI is also very clumsy, for example replenishing the units lost in war is hopelessy complicated and requires several clicks, it should be possible for the game to do that for you.

There is a good game in there, but for now stay away at any cost.
Edytowany: 20 lutego 2017 15:56

Tiruriru
0
Dołączył: 2017-02-01
Wpisów: 5
Wysłane: 20 lutego 2017 16:32:47 przy kursie: 25,10 zł
Cytat:
Zarząd Jujubee S.A. z siedzibą w Katowicach ("Emitent") informuje, że zgodnie z danymi otrzymanymi od wydawcy 1C Company EU tylko przez kanał Steam od premiery do końca weekendu sprzedano około 10.500 sztuk gry strategicznej czasu rzeczywistego Realpolitiks. Według wyliczeń Emitenta, koszt produkcji gry oraz marketingu powinien zwrócić się przy sprzedaży ok. 10.000 sztuk gry.
Ponadto Emitent podtrzymuje, że premiera mobilnej wersji Realpolitiks na platformy iOS i Android nastąpi w pierwszym półroczu bieżącego roku.


Także jest dobrze.

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

Kod:
Mod: proszę dodawać linki do źródła
Edytowany: 20 lutego 2017 17:13

vladinho
19
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 775
Wysłane: 20 lutego 2017 17:14:15 przy kursie: 25,10 zł
co pokazuje, że steamspy dość dokładnie pokazuje nawet w okolicach 10tyś - bo niewiele mniejsza ilość pokaże się w statystykach jutrzejszych za okres do niedzieli.

Inna sprawa, że spodziewałem się trochę wyższych kosztów, a te są całkiem niezłe. Po obniżce o 50% gra może się nieźle sprzedawać na wyprzedaży.


Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,969 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +154,55% +30 909,35 zł 50 909,35 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d