Wiadomości StockWatch.pl
AD.bx ad0c
RSS

11 bit studios zarobiło 4,4 mln zł w I kwartale 2019 r.

Opublikowano: 2019-05-16 18:27:15

Omawiane walory:

W pierwszych trzech miesiącach br. 11 bit studos wypracowało 4,4 mln zł zysku netto i 14,2 mln zł przychodów, głównie dzięki sprzedaży Frostpunka i Moonlightera. W II półroczu mają zapaść decyzje w kwestii dwóch kolejnych tytułów, które spółka zamierza produkować po Projekcie 8.

W I kwartale 2019 r. warszawski producent gier wypracował 14,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, 5,8 mln zł zysku operacyjnego i ponad 4,4 mln zł zysku netto.

W pierwszym kwartale br. 11 bit studios wypracowało blisko 14,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, prawie 5,8 mln zł zysku operacyjnego i ponad 4,4 mln zł zysku netto. Wartość aktywów finansowych spółki na koniec marca wynosiła prawie 75 mln zł.

– Bardzo dobre wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku to zasługa skutecznej sprzedaży całego portfolio naszych tytułów, w tym przede wszystkim Frostpunka i Moonlightera – komentuje Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit studios.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Przypomina, że od premiery wymienionych tytułów minęło już kilka kwartałów. Jego zdaniem obie produkcje jeszcze przez długi czas będą generowały solidne strumienie pieniężne i powtórzą casus gry This War of Mine, która po przeszło czterech latach od premiery nadal świetnie się sprzedaje i ma istotny wpływ na wyniki finansowe. Prezes studia dodaje, że swoją opinię opiera m.in. na bazie wielkości tzw. wishlisty na Steam.

W przypadku Frostpunka wishlista liczy blisko 1,2 mln pozycji, co pokazuje, jak ogromny potencjał sprzedażowy ma nadal nasz tytuł – mówi Miechowski.

W drugiej połowie roku oprócz debiutu konsolowego Frostpunka, spółka przygotowuje premierę Children of Morta, jednocześnie na cztery platformy sprzętowe i Moonlightera w wersji na urządzenia mobilne. Na rynek trafią też płatne dodatki do Frostpunka, Moonlightera i This War of Mine. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom 11 bit studios

Według prezesa, II półrocze bieżącego roku dla 11 bit studios zapowiada się, jeśli chodzi o spodziewane wyniki finansowe, wyraźnie lepiej niż pierwsze sześć miesięcy.

Miechowski deklaruje, że w II półroczu 2019 roku można też oczekiwać pierwszych decyzji na temat dwóch kolejnych tytułów, które zamierza produkować spółka. Trafią one na rynek po grze Projekt 8.

– Równoczesna produkcja kilku tytułów znacznie przybliży 11 bit studios do realizacji średnioterminowego celu, czyli jednej premiery własnej gry rocznie – wskazuje.

Żeby zwiększyć potencjał produkcyjny spółka prowadzi rekrutację nowych pracowników, również na stanowiska menedżerskie. Celem na ten rok jest zwiększenie zatrudnienia do 140-150 osób. Prezes 11 bit studios zapewnia, że po pierwszych miesiącach roku wszystko wskazuje na to, że ten cel jest w zasięgu.

W czwartek na zamknięciu sesji jeden walor 11 bit studios kosztował 392 zł. Kapitalizacja całej grupy wynosi blisko 900 mln zł.

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

    - analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,
    - moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,
    - aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,
    - narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ (o 11bit)



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa PayU tradingview Szukam-Inwestora.com

Polub stronę na Facebooku