X
Wiadomości StockWatch.pl
AD.bx ad0c
RSS

Creepy Jar: Produkcja „Green Hell’ zwróciła się w 6 tygodni od premiery

Opublikowano: 2018-10-10 10:01:07

Omawiane walory:

Koszty produkcji gry "Green Hell" wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry w wersji early access. Dotychczas gra sprzedała się w ponad 93.000 kopii.

Fot. materiały prasowe Creepy Jar

– Grę kupiono już ponad 93 tysięcy razy, co oznacza zwrot kosztów produkcji wraz z marketingiem, które wyniosły 3,5 mln zł. Świetne oceny graczy sprawiają, że znajdujemy się wciąż w czołówce gier na platformie Steam. Cały czas pracujemy nad tym, by gra była coraz bardziej atrakcyjna dla użytkowników. I tak się dzieje. Wydaje się, że nasze szacunki zakładające sprzedaż 300.000 kopii w rok od premiery były bardzo ostrożne – powiedział członek zarządu Creepy Jar Marek Soból.

Do wiosny 2019 r. spółka przygotowuje 6 dużych aktualizacji „Green Hell”. Gra trafiła na rynek w wersji early access 29 sierpnia. Należy do cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej.

Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

    - analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,
    - moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,
    - aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,
    - narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ (o CreepyJar)



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa PayU tradingview Szukam-Inwestora.com

Polub stronę na Facebooku