Dwukrotny wzrost przychodów Vivid Games z gry Real Boxing 2

Omawiane walory:

O ponad 100 proc. wzrosły przychody Real Boxing 2 w lutym 2020 r. w porównaniu do stycznia. Vivid Games spodziewa się większych wpływów z gry również w dalszej części roku, zwłaszcza że w przygotowaniu jest wersja mobilna Real Boxing 2020 oraz port gry na konsolę Nintendo Switch.

Vivid Games, gaming, akcje, wyniki,

Fot. materiały prasowe

Wielokrotnie nagradzana marka gier Real Boxing jest jedną z najpopularniejszych na świecie gier bokserskich na platformach mobilnych. Od 2012 roku trafiła do ponad 77 mln graczy, przynosząc Vivid Games blisko 70 mln zł przychodów ze sprzedaży. W 2020 roku planowana jest premiera nowej mobilnej wersji gry – Real Boxing 2020. W przygotowaniu znajduje się wersja na konsolę Nintendo Switch, której premiera planowana jest w drugim półroczu 2020 r.

Z końcem 2019 roku spółka zakończyła współpracę z MGM, właścicielem marki Rocky. Od 1 lutego w sklepach Apple App Store i Google Play dostępna jest wersja gry Real Boxing 2 nie wykorzystująca marki Rocky, a osoby, które wcześniej zakupiły zawartość związaną z marką Rocky będą mogły używać jej do końca czerwca br.

-Po wielu testach postanowiliśmy zakończyć umowę z MGM, w ramach której gra wykorzystywała wizerunek serii filmów “Rocky”. Zgodnie z oczekiwaniami – obserwujemy znaczny wzrost pobrań organicznych, co już teraz przekłada się na ponad dwukrotnie wyższe przychody ze sprzedaży gry. Nie musimy również odprowadzać opłat licencyjnych co pozytywnie wpłynie na zwiększenie marży. – tłumaczy Remigiusz Kościelny, CEO Vivid Games.

– Od początku roku zwiększyliśmy zespół Real Boxing, który pracuje nad wieloma usprawnieniami, głównie w zakresie mikropłatności – w tym subskrypcji – kontynuuje Kościelny.

W marcu i kwietniu premiery będą miały gry mobilne: Animal Hotel Manager, Juice Farm oraz Skyward Cities. Na platformie Nintendo Switch pojawią się przygotowywane i publikowane przez QubicGames gry Gravity Rider Zero oraz Pocket Mini Golf oraz Fly Sky High.

W styczniu spółka podpisała również dwie umowy wydawnicze gier z segmentu mid-core, grę RPG “Amusing Heroes” ze studiem Amuzing Park Corp z Korei Południowej, oraz adaptację konsolowej wersji gry sportowej “Smooth: Summer Games” z hiszpańskim developerem Kaneda Games.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT vivid, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • Vivid Games miał 0,42 mln zł zysku netto w 2019 r.

    VIVID Games odnotowało 0,42 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2019 r. wobec 5,45 mln zł straty rok wcześniej.

  • Fed zafundował wzrosty na giełdach, w grze Orlen, PKO BP i PZU Wystarczył mały gest ze strony Fed, żeby inwestorzy zapomnieli o strachu przed drugą falą epidemii, a na światowych giełdach ponownie się zazieleniło. GPW nie jest tu wyjątkiem. Akcje PKN Orlen, PKO BP i PZU ciągną warszawską giełdę w górę.
  • Energetyka szaleje, a reszta rynku czeka na Fed

    Koncerny energetyczne drożeją kolejną sesję. Tym razem wspierane przez raport kwartalny Enei. To jednak za mało, żeby pociągnąć w górę indeksy. Giełda w Warszawie czeka na wyniki posiedzenia Fed... i długi weekend.

  • Vivid Games wypracował w maju 3,2 mln zł przychodów ze sprzedaży

    Ponad 11 mln zł przychodów ze sprzedaży i ponad 2 mln zł zysku netto wypracował VIVID Games narastająco na koniec maja bieżącego roku, wynika ze wstępnych wyników finansowych opublikowanych przez spółkę. Bydgoski wydawca i developer przedstawił również zaktualizowaną strategię. Przewiduje ona m.in. powiększanie portfolio o 2-3 wysokiej jakości gry z segmentu mid-core rocznie oraz komercjalizację poza platformami mobilnymi.

  • Vivid Games liczy, że w optymistycznym scenariuszu zrealizuje PPU już we wrześniu

    VIVID Games ocenia, że w optymistycznym scenariuszu przyspieszone postępowanie układowe (PPU) może zakończyć się już we wrześniu, poinformował ISBtech prezes Remigiusz Kościelny. W jego ocenie, portfolio gier ma wysoki potencjał skalowania, a wzrost przychodów wskazuje na "otwartą drogę" do realizacji prognoz finansowych.


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR