Dwukrotny wzrost przychodów Vivid Games z gry Real Boxing 2

Omawiane walory:

O ponad 100 proc. wzrosły przychody Real Boxing 2 w lutym 2020 r. w porównaniu do stycznia. Vivid Games spodziewa się większych wpływów z gry również w dalszej części roku, zwłaszcza że w przygotowaniu jest wersja mobilna Real Boxing 2020 oraz port gry na konsolę Nintendo Switch.

Vivid Games, gaming, akcje, wyniki,

Fot. materiały prasowe

Wielokrotnie nagradzana marka gier Real Boxing jest jedną z najpopularniejszych na świecie gier bokserskich na platformach mobilnych. Od 2012 roku trafiła do ponad 77 mln graczy, przynosząc Vivid Games blisko 70 mln zł przychodów ze sprzedaży. W 2020 roku planowana jest premiera nowej mobilnej wersji gry – Real Boxing 2020. W przygotowaniu znajduje się wersja na konsolę Nintendo Switch, której premiera planowana jest w drugim półroczu 2020 r.

Z końcem 2019 roku spółka zakończyła współpracę z MGM, właścicielem marki Rocky. Od 1 lutego w sklepach Apple App Store i Google Play dostępna jest wersja gry Real Boxing 2 nie wykorzystująca marki Rocky, a osoby, które wcześniej zakupiły zawartość związaną z marką Rocky będą mogły używać jej do końca czerwca br.

-Po wielu testach postanowiliśmy zakończyć umowę z MGM, w ramach której gra wykorzystywała wizerunek serii filmów “Rocky”. Zgodnie z oczekiwaniami – obserwujemy znaczny wzrost pobrań organicznych, co już teraz przekłada się na ponad dwukrotnie wyższe przychody ze sprzedaży gry. Nie musimy również odprowadzać opłat licencyjnych co pozytywnie wpłynie na zwiększenie marży. – tłumaczy Remigiusz Kościelny, CEO Vivid Games.

– Od początku roku zwiększyliśmy zespół Real Boxing, który pracuje nad wieloma usprawnieniami, głównie w zakresie mikropłatności – w tym subskrypcji – kontynuuje Kościelny.

W marcu i kwietniu premiery będą miały gry mobilne: Animal Hotel Manager, Juice Farm oraz Skyward Cities. Na platformie Nintendo Switch pojawią się przygotowywane i publikowane przez QubicGames gry Gravity Rider Zero oraz Pocket Mini Golf oraz Fly Sky High.

W styczniu spółka podpisała również dwie umowy wydawnicze gier z segmentu mid-core, grę RPG “Amusing Heroes” ze studiem Amuzing Park Corp z Korei Południowej, oraz adaptację konsolowej wersji gry sportowej “Smooth: Summer Games” z hiszpańskim developerem Kaneda Games.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT vivid, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • Vivid Games szacuje skonsolidowany zysk netto na 0,02 mln zł w sierpniu

    Skonsolidowany zysk netto VIVID Games w restrukturyzacji za sierpień 2020 spodziewany jest na poziomie 0,02 mln zł (narastająco 1,82 mln zł zysku od stycznia 2020), podała spółka, prezentując szacunkowe wstępne dane. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za sierpień 2020 spodziewane są na poziomie 2,15 mln zł (18,4 mln zł narastająco od stycznia 2020).

  • Vivid Games odłożył już 7 mln zł na spłatę zobowiązań związanych z postępowaniem układowym

    Do ponad 16,2 mln zł wzrosły narastająco przychody VIVID Games po siedmiu miesiącach bieżącego roku. Bydgoska spółka jest bliska realizacji prognoz sprzedaży zakładających w 2020 r. przychody na poziomie 19 mln zł. Systematycznie poprawia się również sytuacja finansowa developera. Na koniec lipca stan gotówki w kasie przekroczył 7 mln zł.

  • Koronahossa w środku lata, w grze XTB, Biomed-Lublin i Cormay

    Akcje spółek potocznie określanych jako "covidowe" niezmiennie pozostają w centrum uwagi inwestorów, szczególnie że liczba nowych przypadków koronawirusa w Europie wyraźnie rośnie. W środę tematem numer jeden jest XTB, którego kurs akcji spada po publikacji wyników.

  • Vivid Games miał 1 mln zł zysku netto w I kwartale

    VIVID Games odnotował 1,01 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2020 r. wobec 0,66 mln zł straty rok wcześniej. Kurs akcji studia rośnie w środę rano o 11,06 proc, a za jedną akcję płacono 2,46 zł.

  • Powrót strachu przed koronawirusem, mocna przecena Mabionu

    Rosnąca po odmrożeniu gospodarek liczba nowych zarażeń koronawirusem i powrót strachu przed nową odsłoną wojny handlowej między USA a Chinami, psują nastroje na globalnych rynkach akcji. Spadki nie omijają Warszawy. Pod kreską znalazły się wszystkie indeksy.


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR