Sprzedaż Grupy Redan w I półroczu spadła o 2 proc. r/r

Omawiane walory:

Grupa Redan w czerwcu 2017 r. osiągnęła 51 mln zł i przychodów. W ujęciu narastającym od początku roku sprzedaż wyniosła 277 mln zł.

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2017 r. wyniosła ok. 51 mln zł i była o 3 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 277 mln zł i była niższa o 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu tego roku wyniosła około 21 mln zł i była wyższa o 5 proc. niż w czerwcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła około 112 mln zł i była 2 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

– W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2017 r. wyniósł ok. 30 mln zł co oznacza spadek o 8 proc. w porównaniu do czerwca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 165 mln zł i była 2 proc. niższa niż sprzedaż osiągnięta w tożsamym okresie roku poprzedniego – czytamy w komunikacie spółki.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl wyniosły w czerwcu około 0,8 mln zł co oznacza wzrost o 23 proc. w stosunku do czerwca 2016 roku. W ujęciu narastającym wyniosła ok. 4,1 mln zł i była 8 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 102,9 tys. mkw, która była o 22 proc. wyższa niż na koniec czerwca 2016.

– Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2017 wyniosły 2,3 mln zł co oznacza spadek o 13 proc. w stosunku do czerwca 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 15,3 mln zł i była 6 proc. niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego – czytamy w komunikacie

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca wyniosła 38,9 tys. mkw, tj. była na poziomie o 8 proc. niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 141,9 tys. mkw, co oznacza wzrost o 12 proc. w odniesieniu do czerwca 2016.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT redan, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR