Triggo pozyskało 6,3 mln zł z publicznej emisji akcji

Omawiane walory:

W zakończonej ofercie publicznej spółki złożono zapisy na akcje o wartości 11,6 mln zł, co przewyższa o 84 proc. oferowane 45,5 tys. sztuk akcji o wartości 6,3 mln zł brutto. Środki posłużą realizacji produkcji pilotażowej, uzyskaniu homologacji europejskiej oraz prac nad wdrożeniem produkcji seryjnej. Triggo planuje debiut na NewConnect w ciąg najbliższych miesięcy.

triggo, akcje, emisja, wywiad

(Fot. Triggo)

7 maja Zarząd Triggo podjął uchwałę o przydziale 45,5 akcji serii C7 oferowanych w ramach oferty publicznej. W transzy inwestorów indywidualnych (małych inwestorów) objęto 20 tys. szt. akcji (przy poziomie redukcji zapisów rzędu 24,57 proc.), w transzy dużych inwestorów objęto 25 tys. akcji.

– Z sukcesem uplasowaliśmy wszystkie oferowane akcje w ofercie publicznej, będącej ostatnim etapem przed naszym debiutem na rynku NewConnect. Niezwykle cieszy nas duże zainteresowanie, jakim cieszyła się nasza oferta. To wskazuje na zaufanie rynku do Triggo, jako rewolucyjnego w skali globalnej produktu, do naszego modelu biznesowego i do zespołu, który go z pełnym oddaniem wdraża. Dziękujemy za zaufanie, a sukces emisji z pewnością podziała na nas jako dodatkowy motywator. Pozyskane środki pozwolą zrealizować kluczowe zadania zmierzające do wdrożenia seryjnej produkcji – przybliżając nas do celu, jakim jest uczynienie z Triggo polskiego hitu eksportowego w skali globalnej – mówi Rafał Budweil, prezes zarządu Triggo.

Spółka w latach 2021-22 zakłada przeprowadzenie pilotaży w Europie, krajach azjatyckich oraz w Wielkiej Brytanii. Ich celem będzie sprawdzenie konstrukcji Triggo w warunkach realnej eksploatacji oraz prezentacja pojazdu szerokiej międzynarodowej publiczności. Pilotaże pomogą w realizacji pierwszego filaru komercjalizacji – sprzedaży pojazdów do flot Mobility-as-a-Service.

– Naszym kluczowym celem operacyjnym na najbliższe kwartały jest realizacji produkcji pojazdów serii pilotażowej oraz wdrożenie programu pilotażowego, prowadzonego wspólnie z partnerami flotowymi, zwłaszcza z branży Mobility-as-a-Service. Chcemy go realizować na rynkach europejskich, w Wielkiej Brytanii oraz w Singapurze. Ich celem będzie testowanie pojazdów w warunkach realnej eksploatacji przez zainteresowane pojazdem podmioty oraz przedstawienie Triggo szerokiej publiczności poprzez akcje medialno-promocyjne mające na celu wspomóc proces komercjalizacji – dodaje Rafał Budweil.

Triggo zakończyło ofertę publiczną, której przedmiotem było oferowanie do 45 500 akcji zwykłych, na okaziciela, serii C7 i cenie 138 zł, co odpowiada wycenie spółki na poziomie 215 milionów złotych.

– Nasza aktualna wycena, na poziomie zaledwie niecałych 60 milionów dolarów stanowi zaledwie ułamek wycen innych międzynarodowych projektów w branży elektromobilności – w większości nie posiadających produktu i strategii równie atrakcyjnych jak Triggo, bardzo często na dużo wcześniejszym, niż nasz etapie rozwoju i rzadko posiadających ochronę w postaci przyznanych międzynarodowych praw własności intelektualnej. Wierzymy zatem, że nasza aktualna wycena jest niezwykle atrakcyjna i niesie potencjał dla dalszego, znaczącego wzrostu w miarę osiągania przez Triggo kolejnych kamieni milowych. Fakt prawie podwójnej nadsubskrybcji naszej emisji zdaje się wskazywać, że rynek kapitałowy w znacznej mierze podziela to przekonanie – uzupełnia prezes zarządu.

Intencją zarządu Triggo jest wprowadzenie wszystkich akcji do obrotu na rynku NewConnect. Główny cel emisyjny dotyczy wydatków (do 3,4 mln zł) na produkcję pilotażową. Drugim (do 1,5 mln zł) jest zakończenie prac w zakresie uzyskania homologacji europejskiej L7e-CP oraz opracowania wersji homologacyjnej L5. Opracowanie wersji L5 poza rynkami europejskimi pozwoli także na użytkowanie Triggo w takich lokalizacjach jak Kalifornia i znaczna część innych stanów USA. Trzecim celem emisyjnym w wys. do 1 mln zł jest przygotowanie wdrożenia produkcyjnego. Planowane jest ono w Polsce w oparciu o istniejące zasoby produkcyjne wyspecjalizowanych podwykonawców, lub przy użyciu zbudowanej od podstaw infrastruktury spółki.

– Głównymi odbiorcami pojazdów Triggo będą operatorzy platform usług automatycznego wynajmu środków transportu w ramach szeroko pojętego rynku Mobility-as-a-Service (MaaS) oraz operatorzy profesjonalnych flot pojazdów. W nieco dalszej perspektywie drugim, niezwykle lukratywnym źródłem wysokiej jakości, powtarzalnych przychodów będzie świadczenie usług Mobility-on-Demand w obrębie własnych platform zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych komercyjnie metropoliach. Ponadto, jako właściciel praw niematerialnych do produktu, będziemy udzielać licencji na wdrażanie produkcyjne i sprzedaż swoich produktów – szczególnie na odległych i trudnych do bezpośredniego zaadresowania rynkach. Opłaty licencyjne stanowią trzecie główne źródło przychodu naszej spółki – wyjaśnia Rafał Budweil.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

NA PODOBNY TEMAT (o Triggo)



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR