| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 2 | / | 2020 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2020-02-06 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| SOFTBLUE S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie umowy dystrybucji | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Spółki Softblue S.A. z siedzibą w Bydgoszczy ( Emitent ), informuje, że w dniu dzisiejszym wpłynęła do Emitenta podpisana umowa dystrybucji ze spółką Mimic (HK) Group Trading and Consulting Co. Ltd. z siedzibą w Hongkongu, Chiny ( Kontrahent ).
Przedmiotowa umowa określa zasady współpracy Stron w zakresie sprzedaży produkowanych przez Emitenta urządzeń umożliwiających mierzenie parametrów zanieczyszczeń powietrza ( Produkt ) na rzecz Kontrahenta oraz dalszej ich dystrybucji przez Kontrahenta na rzecz klientów zlokalizowanych na terytorium Chin. Umowa dotyczy dystrybucji niewyłącznej na terytorium Chin, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy Kontrahent w okresie do 2 lat od dnia zawarcia umowy zakupi Produkty za kwotę 5 mln USD otrzyma wyłączność sprzedaży Produktu na terytorium Chin. Umowa została zawarta na czas określony 3 lat, przy czym strony zastrzegły możliwość jej wcześniejszego wypowiedzenia z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
Urządzenie umożliwiające mierzenie parametrów powietrza jest autorskim produktem Emitenta. Urządzenie to znalazło zastosowanie w Polsce wśród wielu odbiorców publicznych i prywatnych. Rynek chiński ze względu na obecne problemy ze smogiem jest rynkiem przyszłościowym i otwartym na tego typu rozwiązania, szczególnie pochodzące z Europy.
Kontrahent jest podmiotem mającym bogate doświadczenie biznesowe oraz kontakty wśród podmiotów chińskich, co powinno umożliwić Emitentowi wejście na rynek chiński, który jest jednym z największych rynków światowych. W konsekwencji powinno się to przełożyć na zwiększenie skali działalności Emitenta a także na osiągane przez niego wyniki finansowe oraz jego rozpoznawalność (markę) na świecie.
| |
| | | | | | | | | | | | |