StockWatch.pl wykorzystuje dane przechowywane w plikach cookie do realizowania podstawowych funkcjonalności serwisu. Informacje te, umożliwiają lepsze funkcjonowanie i pomagają w dostosowaniu wyświetlania treści. Ciasteczka możemy podzielić na kilka kategorii, których opisy znajdują sie poniżej.
Ciasteczka niezbędne do prawidłowego działania strony
Niezbędne do działania witryny. Są wykorzystywane i wysyłane zazwyczaj w odpowiedzi na wykonane przez Ciebie działania, takie jak logowanie do konta, wysyłanie wiadomosci, zakup abonamentów lub szkoleń. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała Cię o tych plikach cookie, ale niektóre części witryny mogą wtedy nie działać. W tej grupie ciastek znajdują się również ciastka, które mogą zostać umieszczone w Twojej przeglądarce przez narzędzia firm trzecich, z których usług korzystamy, takich jak Vimeo, YouTube czy TradingView.
Ciasteczka statystyczne
Ciasteczka używane do śledzenia zasobów witryny i zbierania informacji o użytkownikach. Umożliwia przeglądanie statystyk dotyczących wydajności witryny, takich jak liczba odwiedzin, średni czas spędzony na stronie, strony odwiedzane itp.
Dane reklamowe
To ciasteczko jest wykorzystywane przez Google do przechowywania informacji o reklamach, które zostały pokazane użytkownikom na stronach internetowych. Może przechowywać informacje, takie jak to, ile razy użytkownik zobaczył daną reklamę, czy kliknął na nią, a także inne informacje, które pomagają w personalizacji reklam.
Dane użytkownika
Ta zgoda zezwala Google na przechowywanie danych użytkownika do celów remarketingu. Może przechowywać informacje takie jak wiek, płeć, zainteresowania, które są następnie wykorzystywane do dostarczania bardziej spersonalizowanych reklam dla użytkownika.
Personalizacja reklam
Ta zgoda wykorzystywana jest przez Google do personalizacji reklam wyświetlanych dla użytkownika na podstawie jego aktywności na stronie internetowej. Informacje zebrane za pomocą tego cookie mogą obejmować strony, które użytkownik odwiedził, linki, w które kliknął, oraz produkty lub usługi, które wydają się go interesować. To wszystko pomaga Google dostarczyć użytkownikowi bardziej spersonalizowane reklamy.