| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 17 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-08-07 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| Arlen S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Wybór oferty Arlen-Tec Sp. z o.o. jako najkorzystniejszej w postępowaniu przetargowym | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Arlen S.A. z siedzibą w Warszawie ( Spółka ) niniejszym informuje, że w dniu 7 sierpnia 2025 roku Spółka powzięła informację o wyborze przez Skarb Państwa Komendanta Głównego Policji (dalej Zamawiający ) oferty spółki Arlen-Tec Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ( Wykonawca ), tj. spółki zależnej od Spółki, jako najkorzystniejszej w przetargu nieograniczonym ogłoszonym przez Zamawiającego pn. Zawarcie umowy ramowej na produkcję i dostawę kurtek służbowych zimowych z podpinką i ocieplaczem z polaru na okres 36 miesięcy . Spółka wskazuje przy tym, że oferta Wykonawcy została wybrana przez Zamawiającego jako jedna z trzech najkorzystniejszych ofert złożonych w postępowaniu, co stanowi maksymalną liczbę wykonawców z którymi stosownie do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) mogą zostać zawarte umowy ramowe w ramach ww. przetargu.
Cena oferty złożonej przez Wykonawcę w ramach opisanego powyżej postępowania przetargowego wynosi 1 105,77 zł brutto za jedną sztukę kurtki służbowej zimowej z podpinką i ocieplaczem z polaru.
Spółka informuje, że przedmiotem ww. przetargu było wyłonienie przez Zamawiającego wykonawców, z którymi zawarte zostaną umowy ramowe na okres 36 miesięcy, określające zasady i warunki, na jakich Zamawiający może zlecić danemu wykonawcy (w drodze odrębnych umów wykonawczych (zamówień)) produkcję i dostawę kurtek służbowych zimowych z podpinką i ocieplaczem z polaru dostarczanych do jednostek organizacyjnych Policji. Umowy te mają charakter umów ramowych i nie zobowiązują Zamawiającego do udzielenia poszczególnym wykonawcom (w tym Wykonawcy) jakichkolwiek zamówień, lecz regulują tryb zawierania umów wykonawczych (zamówień). Stosownie do projektowanych postanowień umowy ramowej wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) poszczególne zamówienia mogą dotyczyć od 2 000 do 5 000 sztuk kurtek służbowych zimowych z podpinką i ocieplaczem z polaru. Łączna wartość środków, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o wskazaną umowę ramową, wynosi 52 830 000,00 zł brutto. W wykonaniu umowy ramowej zawierane będą umowy wykonawcze w ten sposób, że do wybranych przez Zamawiającego wykonawców kierowane będą zapytania dotyczące dostawy poszczególnych partii zamówienia, w odpowiedzi na które poszczególni wykonawcy zobowiązani są składać oferty na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż określone w umowie ramowej, przy czym cena jednostkowa ma być nie wyższa od ceny jednostkowej określonej w umowie ramowej (z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian ceny jednostkowej w przypadkach szczegółowo określonych w umowie ramowej). Termin realizacji poszczególnych zamówień udzielanych w ramach umowy ramowej wynosi maksymalnie 150 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy wykonawczej.
O zawarciu umowy ramowej oraz o jej warunkach Spółka poinformuje niezwłocznie po jej zawarciu.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-08-07 | Andrzej Ryszard Tabaczyński | Prezes Zarządu | | |
| | | | | |