| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 8 | / | 2024 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2024-03-14 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| HM INWEST S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podpisanie umowy kredytowej przez spółkę zależną | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd spółki HM Inwest S.A. (Spółka) podaje do publicznej wiadomości informacje o podpisaniu przez spółkę zależną Jasielska Inwest Sp. z o.o. w dniu 14.03.2024 r. umowy kredytu z Bankiem Nowym S.A.
Kwota kredytu to 71.990.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden milionów dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) z przeznaczeniem na:
a) finansowanie do kwoty 61.912.348,31 zł, kosztów netto zadania inwestycyjnego, zwanego dalej zadaniem inwestycyjnym , polegającego na budowie części nadziemnej budynku A (składającego się z dwóch segmentów), wraz z dwukondygnacyjnym garażem podziemny, zagospodarowaniem terenu oraz zewnętrzną i wewnętrzną infrastruktura techniczna na działkach 2/22, 2/21, 2/23, 2/24, 1/5, 2/9, 3/17, 3/18 obręb Golęcin, położonych w Poznaniu przy ul. Jasielskiej 8c, kod pocztowy: 60-476, realizowanego w ramach przedsięwzięcia deweloperskiego zwanego dalej Inwestycją , polegającego na budowie zespołu zabudowy mieszkalnej wielorodzinnej z usługami, dwukondygnacyjnymi garażami podziemnymi, zagospodarowaniem terenu oraz zewnętrzną i wewnętrzną infrastruktura techniczna na nieruchomości przy ul. Jasielskiej 8c w Poznaniu (dz. nr 1/5 ark. 11, obręb Golęcin, dz. nr 2/9, 2/21, 2/22, 2/23, 2/24, 3/17, 3/18 ark. 10 obręb Golęcin);
b) finansowanie kosztów miękkich zadania inwestycyjnego w kwocie 1.028.346,00 zł;
c) finansowanie kosztów udzielenia kredytu (w tym ustanowienia zabezpieczeń) i kosztów obsługi kredytu w okresie karencji spłaty kapitału kredytu w terminach i wysokościach wynikających z aktualnego harmonogramu spłaty do łącznej kwoty 9.049.305,69 zł,
szczegółowo opisanych w Biznesplanie stanowiącym załącznik do wniosku
o kredyt.
Okres kredytowania to 14.03.2024 r. do 14 września 2026 r.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2024-03-14 | PIOTR HOFMAN | PREZES ZARZĄDU | | |
| | | | | |