| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 3 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-01-13 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| KGL S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja nt. realizacji dostaw | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie (dalej Emitent Spółka ) w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI z dnia 10 stycznia 2025 r. nr 2/2025 w sprawie czasowych utrudnień w realizacji dostaw informuje, że w dniu 13 stycznia 2025 r. potwierdzono wyeliminowanie czasowych zaburzeń związanych z płynnym działaniem procesów przepływów materiałowych.
Wobec powyższego, od dziś Spółka w obszarze produkcyjnym pracuje w standardowym procesie przemysłowym. Obecne wszystkie działania wewnątrz organizacji skupione są na realizacji planów produkcyjnych w taki sposób, aby zapewnić terminowość w realizacji zamówień.
Jednocześnie Zarząd informuje, że w dalszym ciągu realizowany jest proces wdrożeniowy. Po zakończeniu wszystkich prac związanych z wdrożeniem Systemu, Emitent poinformuje w raporcie bieżącym.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-01-13 | Krzysztof Gromkowski | Prezes Zarządu | | |
| 2025-01-13 | Piotr Mierzejewski | Wiceprezes Zarządu | | |
| | | | | |