| Zarząd OEX S.A. z siedzibą w Warszawie ( Spółka ), działając zgodnie § 5 pkt 5 w zw. z § 10 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, informuje że, Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki w związku z wygaśnięciem mandatów Członków Rady Nadzorczej Spółki z dniem odbycia walnego zgromadzenia zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok 2023 w dniu 27 maja 2024 r. powołało do składu Rady Nadzorczej ósmej kadencji następujące osoby:
1. Pana Piotra Beaupré,
2. Pana Piotra Cholewę,
3. Pana Tomasza Mazurczaka,
4. Pana Marcina Malkę,
5. Pana Tomasza Witczaka.
Życiorysy Członków Rady Nadzorczej ósmej kadencji:
Piotr Beaupré Pan Piotr Beaupre posiada ponad 25 lat doświadczenia biznesowego w wielu dziedzinach, między innymi w usługach dla biznesu, głównie w branży reklamowej i marketingowej oraz energetyki i nieruchomości rolnych. Od 1993 roku działa aktywnie jako inwestor w nowych obszarach gospodarki. Jest partnerem zarządzającym w Neo Investments, odpowiedzialnym za rozwój i działalność spółek związanych z przemysłem rolniczym oraz energetyką.
Doświadczenia zawodowe:
w 1989 był współzałożycielem pierwszej polskiej Agencji Reklamowej - Galicja w Krakowie, działającej w obszarach marketingu oraz komunikacji reklamowej. W 2001 AR Galicja połączyła się z Euro RSCG,
w 1997 r. uczestniczył w tworzeniu pierwszego operatora call center w Europie Centralnej, firmy Call Center Poland,
Od 1999 r. pełni funkcję członka zarządu EBS S.A. którą, powołał wraz ze szwajcarskimi wspólnikami. EBS S.A. zarządza obecnie siecią blisko 200 najnowocześniejszych pralni ekologicznych 5 a SEC w wielkich sieciach i centrach handlowych,
w 2001 r. uczestniczył w połączeniu dwóch lokalnych agencji reklamowych: Marketing House i Dialog z Euro RSCG (obecnie Havas Worldwide Warsaw),
w 2002 r wraz z dwoma wspólnikami stworzył spółkę Real Management S.A, która stała się ramieniem deweloperskim w Neo Investments,
w 2005 r. założył spółkę EcoWind, która w krótkim czasie stała się największym deweloperem farm wiatrowych (1150 MW), co potwierdziła przeprowadzona w 2011 r. transakcja sprzedaży większościowych udziałów tej spółki do największego w Europie Wschodniej koncernu energetycznego tj. CEZ AS,
od 2006 r. pełni funkcję prezesa zarządu Funduszu Areał S.A., który jest jednym z pierwszych polskich podmiotów konsolidujących grunty rolne,
w 2012 r. współuczestniczył w założeniu spółki Nanovo Media sp. z o. o., która jest integratorem nowych technologii w offline,
w 2014 roku wraz z dwoma wspólnikami powołał spółkę Neo Energy sp. z o. o., która po 2 latach działalności stała się liderem produkcji energetycznej i cieplnej na składowiskach śmieci, operując na 10 takich obiektach w całej Polsce,
w 2015 r. powołał pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Samochodów Klasycznych ARDOR, który ma na swoim koncie przeprowadzone z sukcesem aukcje ok. 60 cennych samochodów,
w 2019r. prezes zarządu i współzałożyciel Neo Energy Group, jednego z największych developerów farm PV i farm wiatrowych w Polsce.
Piotr Cholewa posiada wykształcenie wyższe, ukończył Wydział Budownictwa Politechniki Śląskiej w Gliwicach.
Pan Piotr Cholewa pełnił funkcje w organach następujących Spółek kapitałowych:
ArchiDoc S.A. z siedzibą w Katowicach jako Prezes Zarządu i Przewodniczący Rady Nadzorczej,
Call One S.A. z siedzibą w Chorzowie jako Przewodniczący Rady Nadzorczej,
Cursor S.A. z siedzibą w Warszawie jako Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej,
Fon S.A., Spółka notowana na New Connect z siedzibą w Płocku jako Członek Rady Nadzorczej,
Galposter Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie jako Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej,
Grupa Archidoc SA. z siedzibą w Warszawie jako Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej,
Stark Development S.A. Spółka notowana na New Connect z siedzibą w Katowicach jako Prezes Zarządu, Członek Rady Nadzorczej, Przewodniczący oraz Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej,
Tamtron S.A. z siedzibą w Katowicach jako Wiceprezes Zarządu,
Voice Contact Center Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie jako Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej.
Tomasz Mazurczak jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Handel Zagraniczny. Jest związany z bankowością inwestycyjną i rynkiem kapitałowym od 30 lat. Posiada licencje doradcy inwestycyjnego nr 18 oraz maklera papierów wartościowych nr 263.
W latach 1994 2006 był związany z Grupą mBanku, kolejno jako: doradca prezesa banku w departamencie restrukturyzacji i prywatyzacji, zarządzający portfelami klientów w Domu Maklerskim mBanku, szef zespołu analiz oraz członek zarządu Domu Maklerskiego mBanku.
W latach 2007 2017 pracował w Skarbiec TFI oraz Trigon Dom Maklerski jako analityk oraz szef działu analiz a następnie w funduszu Zolkiewicz & Partners w obszarze inwestycji.
Był członkiem rad nadzorczych wielu spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie jest członkiem rady nadzorczej Ferro SA oraz przewodniczącym komitetu audytu rady nadzorczej w Odlewniach Polskich SA oraz w radzie nadzorczej OEX SA siódmej kadencji.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem pan Tomasz Mazurczak spełnia kryteria niezależności, o których mowa w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW 2021.
Tomasz Witczak jest związany z bankowością inwestycyjną i doradztwem korporacyjnym od 30 lat. Obecnie partner i współwłaściciel Solter Capital (od 01/09/2017), który prowadzi działalność inwestycyjną w projekty nieruchomościowe oraz przedsiębiorstwa z różnych branż. Wcześniej był Wiceprezesem Zarządu Pekao Investment Banking (od 10/07/2008 do 09/07/2017) i pracował dla spółek z Grupy UniCredit, Bank Austria Creditanstalt, HVB i Banku Creditanstalt w Polsce (od 01/07/1994), gdzie piastował m.in. funkcję Wicedyrektora, Executive Director a oraz Dyrektora Zarządzającego. Zajmował się transakcjami ofert publicznych oraz fuzji i przejęć spółek publicznych w różnych sektorach. Jego długoletnie doświadczenie obejmuje współpracę i doradztwo dla firm z sektorów: energetycznego, FMCG, budowlanego, infrastruktury, nieruchomości, TMT, finansowego i innych.
Tomasz Witczak ukończył:
Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji
Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania i Marketingu
studia MBA University of Illinois at Urbana Champaig,
Advanced Management Program IESE Business School.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem pan Tomasz Witczak spełnia kryteria niezależności, o których mowa w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW 2021
Marcin Malka posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i finansów firm z branży nieruchomości oraz usług dla biznesu. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej i członkiem the Association of Chartered Certified Accountants.
W swojej karierze zawodowej Pan Marcin Malka pełnił stanowisko dyrektora finansowego i prokurenta, odpowiadając przez wiele lat za obszary finansów, księgowości i ładu korporacyjnego w funduszu nieruchomościowym Europolis/CA Immo oraz jako członek zarządu międzynarodowej grupy deweloperskiej Immobel, gdzie zarządzał działem finansowym i prowadził projekty deweloperskie, między innymi w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.
Pan Marcin Malka przez kilka lat pracował w branży BPO, w Arthur Andersen i Accenture, uczestnicząc w organizacji i zarządzaniu centrami usług w zakresie usług księgowych, raportowania i zarządzania płynnością. Podczas swojej kariery zawodowej odbył staże zagraniczne w Austrii (branża nieruchomości) oraz Wielkiej Brytanii (BPO).
Od kwietnia 2018 Marcin Malka jest Prezesem Zarządu spółki Real Management S.A., która aktywnie działa w obszarze nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych w Polsce.
Doświadczenie zawodowe:
od 2020 r. obecnie członek Rady Nadzorczej OEX S.A.,
od 2018 r. obecnie Prezes Zarządu Real Management S.A. (odpowiedzialny także za pion finansów),
2014 2018 Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu Immobel Poland Sp. z o.o.,
2012 2014 Menedżer Projektu usługi księgowe i raportowanie finansowe, Accenture Services Sp. z o.o.,
2003 2011 Starszy Księgowy, Główny Księgowy, Menedżer ds. Finansów, Dyrektor Finansowy, Europolis Real Estate Asset Management Sp. z o.o.,
2001 - 2003 Leader zespołu księgowego, Roedl Outsourcing Sp. z o.o.,
1998 2001 asystent, księgowy, Arthur Andersen Sp. z o.o.
Zgodnie z oświadczeniami złożonymi przez powołanych Członków Rady Nadzorczej, nie wykonują oni działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki, nie uczestniczą w spółce konkurencyjnej jako wspólnicy spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członkowie jej organu, jak również nie są wpisani do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
| |