| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 29 | / | 2024 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2024-08-13 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| XTB | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Aktualizacja informacji nt. planu produktowego na 2024 rok | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiązaniu do informacji przekazanych w raporcie bieżącym nr 28/2024 z dnia 2 sierpnia 2024 r. w zakresie planu produktowego Zarząd XTB S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: XTB , "Spółka") informuje, iż w dniu 13 sierpnia 2024 r. podjął decyzję o rewizji priorytetów produktowych w kontekście przyjętych celów strategicznych XTB poprzez:
rozpoczęcie prac przygotowawczych nad dwoma nowymi produktami, które z punktu widzenia Spółki są strategiczne w ujęciu długoterminowym;
w związku z powyższym, zamrożenie projektu wdrożenia obligacji do oferty XTB (Spółka zostawia sobie otwartą ścieżkę do dodania tego produktu w przyszłości w przypadku ewentualnej rewizji celów biznesowych);
podtrzymanie planu produktowego na 2024 rok w pozostałym zakresie, tj. wdrożenia produktów emerytalnych (IKE w Polsce, ISA w Wielkiej Brytanii) oraz wirtualnego portfela z multiwalutową kartą.
Jednocześnie w 2025 r. i w latach kolejnych XTB planuje dalsze wzbogacanie swojej oferty produktowej o czym Spółka będzie informować w przyszłości.
W ocenie Zarządu aktualizacja planu produktowego w lepszym stopniu odpowiada na długoterminowe cele biznesowe związane z budowaniem marki globalnej, dotarciem do klienta masowego oraz budowaniem wiodącej aplikacji inwestycyjnej All-in-One w Europie. | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2024-08-13 | Paweł Szejko | Członek Zarządu | | |
| 2024-08-13 | Jakub Kubacki | Członek Zarządu | | |
| | | | | |