| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | |
|
| | | Raport bieżący nr | 15 | / | 2025 | | | |
| | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-09-25 | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | |
| GAMING FACTORY S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Przyjęcie strategii rozwoju Gaming Factory na lata 2025 - 2027 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR informacje poufne
| |
| | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Gaming Factory S.A. z siedzibą w Warszawie ( Spółka ) informuje o przyjęciu w dniu 25
września 2025 roku nowej strategii rozwoju Gaming Factory na lata 2025 - 2027.
W Nowej Strategii Spółka zakłada:
- zwiększenie przychodów ze sprzedaży gier komputerowych Spółki;
- poprawę rentowności operacyjnej Spółki;
- rozwój i wykorzystanie własnych IP oraz marek Spółki.
Ww. cele Spółka zamierza osiągnąć poprzez oparcie i rozwój działalności oparciu o 4 szczegółowo
zdefiniowane filary, które obejmują w szczególności:
1) Filar I związany z rozwojem projektu i marki JDM: Japanese Drift Master ;
2) Filar II związany z budową i rozwojem projektu pt. Pizza Slice ;
3) Filar III związany z działaniami mającymi na celu zwiększenie efektywności operacyjnej;
4) Filar IV związany ze zwiększaniem udziału produkcji Spółki na rynku globalnym, w tym poprzez
pozyskiwanie globalnych wydawców w celu promowania produkcji Spółki, w tym JDM 2.
Pełna treść nowej strategii rozwoju Spółki, zawierająca opis planowanych działań i przewidywanych
skutków jej realizacji, stanowi załącznik do niniejszego raportu. | |
| | | | | | | | | | |
| Załączniki | | | | | | | | | | |
| Plik | Opis | |
| Strategia GIF 2025-2027.pdf | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | |
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-09-25 | Mateusz Adamkiewicz | Prezes Zarządu | Adamkiewicz | |
| | | | | |