| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | |
|
| | | Raport bieżący nr | 59 | / | 2025 | | | |
| | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-08-14 | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | |
| GRENEVIA S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Opinia niezależnego biegłego rewidenta do Planu Podziału. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | |
| Inne uregulowania
| |
| | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiązaniu do raportów bieżących nr 44/2025 z dnia 10.06.2025 r., nr 47/2025 z dnia 30.06.2025 r. oraz nr 55/2025 z dnia 23.07.2025 r. dotyczycących planowanego podziału Grenevia S.A. ( Emitent ) poprzez przeniesienie części majątku spółki dzielonej tj. Grenevia S.A. na istniejącą spółkę Famur S.A. (spółka przejmująca) za akcje w spółce Famur S.A., które obejmie spółka Grenevia S.A. (podział przez wyodrębnienie art. 529 § 1 pkt 5 kodeksu spółek handlowych) Plan Podziału , Zarząd Emitenta przekazuje pisemną opinię biegłego rewidenta z dnia 14 sierpnia 2025 r. z badania Planu Podziału doręczoną Emitentowi w dniu 14 sierpnia 2025 r. Opinia stanowi załącznik do niniejszego raportu bieżącego. Zgodnie z otrzymaną opinią, na podstawie wykonanych procedur, Plan Podziału we wszystkich istotnych aspektach został sporządzony poprawnie i rzetelnie, zgodnie z przyjętymi kryteriami. W szczególności w Planie Podziału zawarto wszelkie niezbędne informacje określone w art. 534 par. 1 pkt 1, 2(1), 6 i 7 i par. 2 k.s.h.
Podstawa Prawna :
Art. 538 par. 1 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 18 z późn. zm.). | |
| | | | | | | | | | |
| Załączniki | | | | | | | | | | |
| Plik | Opis | |
| Opinia z badania planu podziału GEA-sig.pdf | Opinia biegłego rewidenta z badania Planu Podziału | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | |
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-08-14 | Beata Zawiszowska | Prezes Zarządu | | |
| | | | | |