| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 2 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-01-10 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| KGL S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja nt. czasowych trudności w realizacji dostaw | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie (dalej Emitent Spółka ) informuje, że podczas działań związanych z wdrożeniem w Spółce zintegrowanego systemu ERP (dalej System ), o którym Zarząd informował między innymi
w ostatnim raporcie okresowym za III kwartały 2024 r., w którym Spółka wskazywała, iż jest w trakcie przygotowywania się do planowanego kilkudniowego przestoju, na przełomie grudnia i stycznia, związanego z wyżej wymienionym wdrożeniem, w dniu dzisiejszym tj. 10 stycznia 2025 r., zostały stwierdzone wcześniej nie ujawnione podczas testów wdrożeniowych oraz nieprzewidziane problemy techniczne, skutkiem których jest występowanie między innymi zaburzeń związanych z płynnym działaniem procesów przepływów materiałowych. Wspomniany powyżej problem techniczny utrudnia terminową realizację zamówień.
Zarząd Emitenta podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby w jak najkrótszym czasie wyeliminowany zostały wszystkie błędy systemowe, tak aby przywrócić niezakłócone i płynne działanie wszystkich procesów w Spółce.
Emitent będzie informował w kolejnych raportach o postępach prac związanych z wdrażaniem Systemu.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-01-10 | Krzysztof Gromkowski | Prezes Zarządu | | |
| 2025-01-10 | Piotr Mierzejewski | Wiceprezes Zarządu | | |
| | | | | |