| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | |
|
| | | Raport bieżący nr | 5 | / | 2017 | | | |
| | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2017-04-03 | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | |
| PAGED | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| kluczowe elementy Strategii rozwoju holdingu Paged na lata 2017-2021 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Paged S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka) informuje, że w dniu 03.04.2017 r. Rada Nadzorcza Spółki pozytywnie zaopiniowała Strategię rozwoju holdingu Paged na lata 2017-2021.
Strategicznym celem Grupy Paged jest wzrost jej wartości dla Akcjonariuszy. Zgodnie z założeniami Strategii ma on zostać osiągnięty poprzez:
- rozwój biznesu podstawowego Grupy, za który Zarząd Spółki uznaje obecnie segment sklejkowy,
- rozwój Europa Systems sp. z o.o., która, wraz z innymi firmami o dużym potencjale wzrostu, które Spółka spodziewa się pozyskać w pięcioletnim horyzoncie czasu, ma stanowić źródło dynamicznego wzrostu Grupy,
- działalność inwestycyjną, skoncentrowaną na firmach wpisujących się w profil źródeł dynamicznego wzrostu , dopuszczającą inwestycje oportunistyczne, o wysokiej stopie zwrotu.
W ocenie Zarządu Spółki jedną z najważniejszych przewag konkurencyjnych Grupy Paged jest know-how w budowaniu wartości spółek - poprzez aktywny udział w kreowaniu wzrostowych strategii i wsparcia w ich skutecznej realizacji, szczególnie w obszarach:
- rozwoju mocy produkcyjnych,
- sprzedaży w segmencie B2B oraz zarządzania dystrybucją,
- optymalizacji operacyjnej,
- ekspansji międzynarodowej,
- wyszukiwania i realizacji szans rozwojowych poprzez transakcje M&A.
Strategicznym celem dla biznesu podstawowego jest ok. 5% średnioroczny wzrost przychodów w horyzoncie pięcioletnim (przy założeniu utrzymania dotychczasowej rentowności).
Inicjatywy strategiczne dla segmentu sklejkowego, stanowiącego dzisiaj biznes podstawowy to:
- umacnianie pozycji na rynkach zagranicznych,
- utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku,
- potencjalne zwiększenie mocy produkcyjnych,
- wzrost utylizacji mocy produkcyjnych,
- szukanie dodatkowych źródeł surowca,
- zwiększenie udziału sklejki o wysokiej wartości dodanej w strukturze produkcji,
- budowanie kompetencji B+R.
Natomiast strategicznym celem dla źródeł dynamicznego wzrostu Grupy jest ok. 15% średnioroczny wzrost przychodów w horyzoncie pięcioletnim (przy założeniu utrzymania dotychczasowej rentowności biznesu). W przypadku Europa Systems ma zostać osiągnięty poprzez:
- rozwijanie portfela produktowego,
- wzmocnienie sił sprzedażowych,
- rozwijanie kompetencji smart engineering ,
- budowanie zespołu badan i rozwoju,
-modularyzacja produktów,
- optymalizacja produkcji,
- usprawnianie procesów,
- ulepszenie procesów zakupowych.
W odniesieniu do segmentu meblowego, Strategia rozwoju Grupy Paged w krótkim terminie zakłada kontynuację procesu odbudowy wartości segmentu poprzez realizację planu naprawczego. W dłuższym okresie dokonując analizy potencjalnych kierunków rozwoju oraz przeglądu opcji strategicznych dla segmentu.
Podsumowanie najważniejszych informacji nt. Strategii holdingu Paged na lata 2017-2021 stanowi załącznik do niniejszego raportu. | |
| | | | | | | | | | |
| Załączniki | | | | | | | | | | |
| Plik | Opis | |
| Strategia holdingu Paged_2017-2021.pdf | Strategia holdingu Paged na lata 2017-2021 | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | |
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2017-04-03 | Tomasz Modzelewski | Prezes Zarządu | | |
| | | | | |