pixelg
Edward Mężyk, prezes zarządu Oxygen SA

Czat inwestorski z prezesem zarządu Oxygen SA, Edwardem Mężykiem

Dyskusja odbyła się dnia: 26.04.2021, godziny 14:00
Edward Mężyk, prezes zarządu Oxygen SA: Nasz cel wydawniczy to 17 premier w tym roku Edward Mężyk, prezes zarządu Oxygen SA

W poniedziałek, 26 kwietnia o godzinie 14:00, zapraszamy na prezentację oraz czat inwestorski z prezesem zarządu Oxygen SA, Edwardem Mężykiem. Tematem spotkania będzie wpływ wejścia na giełdę na rozwój studia gamingowego i pracę zespołu oraz plusy i minusy takiego rozwiązania z perspektywy Grupy Kapitałowej Oxygen. Rozmowa będzie dotyczyła także inwestowania w spółki gamingowe i współpracę z inwestorami, a także bieżące wydarzenia w spółce Oxygen, podsumowanie roku 2020 oraz cele na najbliższe miesiące.

Oxygen SA to polska spółka akcyjna w sektorze gamingowym notowana na giełdzie NewConnect. Spółka tworzy Grupę Kapitałową Oxygen, do której należą zarówno wrocławska spółka Mousetrap Games, jak i Hypercat Games (dawniej Glass Cannon Games). GK Oxygen skupia się na produkcji i działalności wydawniczej na rynku gier mobilnych, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji z gatunków mid-core, casual i hyper-casual. W celu zwiększania jakości oferowanej rozgrywki, spółki GK prowadzą działania mające na celu dostosowanie produktów do aktualnych trendów i preferencji ich użytkowników. Oxygen SA wspierana jest przez znaczące podmioty z branży, jakie jak The Knights of Unity czy CShark.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na prezentacji i czacie inwestorskim z prezesem zarządu Oxygen SA, Edwardem Mężykiem. Tematem spotkania będą bieżące wydarzenia w spółce Oxygen, podsumowanie roku 2020 i cele na najbliższe miesiące.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Edward Mężyk: Witam Państwa na czacie inwestorskim i zapraszam do zadawania pytań.
  • radeek07: Kiedy wprowadzone zostaną akcje serii F?
    Edward Mężyk: Wszystkie czynności rejestracyjne są już w trakcie realizacji, m.in. została już zawarta umowa z autoryzowanym doradcą na wprowadzenie akcji serii F do obrotu oraz w przygotowaniu jest dokument informacyjny. Należy pamiętać, że akcje serii F zostały zarejestrowane w KRS 2 marca 2021 roku, a spółka podejmuje wszelkie starania, aby proces dematerializacji maksymalnie usprawnić.
  • wiktorZ: niedawno w komunikacie giełdowym ogłaszana była współpraca z dużym wydawcą, jakim jest niemiecki dedalic, ale od tamtej pory cisza. Jak wygląda ta wspólpraca, bo niestety nie widziałem zandych innych komunikatów??
    Edward Mężyk: Spółka zobowiązana jest publikować w ramach raportów giełdowych informacje spełniające kryteria informacji poufnych, tj. posiadających m.in. charakter cenotwórczy. Zasady przekazywania informacji w tym trybie nie pozwalają na przekazywanie informacji o charakterze marketingowym. Umowa z tym wydawcą zastrzega, że działania marketingowe i PR-owe będą koordynowane przez wydawcę globalnie. Prosimy o cierpliwość, o Jarsach na pewno będzie jeszcze głośno. Dodatkowo warto podkreślić, że ta umowa mówi o w pełni globalnej premierze Jarsów.
  • andxxp: Dzień dobry. Panie prezesie GK Oxygen skupia takie perełki jak Mousetrap Games czy Hypercat Games. Potężny zespół dość mocnych ludzi. Kreatywnych i z pomysłami. Oxygen posiada już wiele równie dobrych produktów. Spółka się rozwija.... a mimo to nie przenosi się to na równie dobre zyski czy na cenę akcji. Powinna ona latać już dawno równie wysoko z dość dużymi obrotami. Dlaczego tak nie jest? Czy jednak nie jest tak dobrze? Nad jakimi produkcjami teraz pracujecie? kiedy wyjdą? Jak rtynek Chiński? Czy planujecie wyjść z NC???
    Edward Mężyk: Dziękuję za dobre słowa na temat naszej spółki. Cieszymy się, że dostrzega Pan siłę GK Oxygen. Tak jak mówiłem podczas dzisiejszej prezentacji, produkcja tytułów to tylko początek podróży dla każdego tytułu. Po wyprodukowaniu następuje żmudny proces jego publishingu, który jest rozłożony na kilka faz: techniczny launch, soft launch, launch właściwy (tzw. hard launch), a potem optymalizacja pozyskiwania użytkowników. Obecnie jesteśmy w zaawansowanym soft launchu dla takich tytułów jak: Rocat Jumpurr, Cards Up, Sword of Glory, czy Jars (z czego Jarsy idą ścieżką tytułów Premium). Moment, w którym dojdziemy do launchu właściwego, dla któregoś z tytułów będzie momentem, w którym pojawią się przychody. Wcześniej nie ma sensu inwestować dużych kwot marketingowych, szczególnie jeśli KPI gier nie są wystarczająco dobre (czyli koszt pozyskania użytkownika nie jest mniejszy niż średni przychód z jednego użytkownika). Jeśli byśmy ruszyli z szeroko zakrojoną kampanią zanim te współczynniki będą się zgadzały, to kampania byłaby finansowym fiaskiem. Obecnie pracujemy nad nowymi produkcjami oraz cały czas poświęcamy część sił na iterowanie wybranych tytułów wytworzonych w zeszłym roku. Dodatkowo cały czas pozyskujemy tytuły do wydania z zew. tak, aby nie zwiększać kosztów operacyjnych, a wydawać coraz to większe tytuły. To co warto podkreślić, w tym roku wydamy jedną grę ze studiem Ulpo z Chile oraz nową grę ze studiem Goobsta Games, z którym w zeszłym roku wydaliśmy Train Station Tycoon. Dodatkowo prowadzimy cały czas rozmowy z innymi potencjalnymi studiami, których tytuły warto wydać. Będziemy informować na bieżąco o sukcesach w tym zakresie. Rynek chiński jest potęgą gamingową, zwłaszcza jeśli chodzi o rynek gier mobilnych. Rocat Jumpurr przeszedł szereg testów na tamtym rynku, szczególnie jeśli chodzi o różnice kulturowe. Wywołały one konieczność zmian w samej grze jak i metodach monetazycji. Cały czas iterujemy i zmieniamy Rocat Jumpurr, aby zmaksymalizować KPI zarówno na rynkach zachodnich jak i na rynku chińskim.
  • Gość: Uważam, że zalewanie kanału EBI i ESPI informacjami na temat umów wstępnych ma na celu wywołanie wrażenia, że dużo w spółce się dzieje, a tak naprawdę przecież chodzi o wyniki. Czy macie przyjęty ISR zgodnie z MAR? Czy nie należałoby go zmienić, aby uniknąć takich informacji jak w przypadku Orange?
    Edward Mężyk: Każde zdarzenie, jakie zaistnieje w spółce oceniamy indywidualnie w oparciu o przepisy MAR i wytycznych ESMA, weryfikując czy stanowi podstawę do publikacji raportu bieżącego. Korzystamy przy tym z fachowego wsparcia doświadczonego autoryzowanego doradcy i kancelarii prawnej. Wszystkie takie zdarzenia musimy oceniać mając na względzie aktualny etap rozwoju grupy i potencjalny wpływ na jej przyszłe wyniki finansowe. Biorąc te argumenty pod uwagę nie możemy pomijać informacji o zawarciu porozumień, które mogą stanowić podstawę umów, z których wynik może mieć istotny wpływ na sytuację spółki, zaznaczając oczywiście ich wstępny charakter, co miało miejsce w przypadku term shet z Orangeanimation. Mając na uwadze dynamikę zmian w działalności grupy podjęliśmy decyzję, że wprowadzanie sztywnych ram raportowania byłoby w tym etapie nieodpowiednie, a każda istotna informacja wymaga indywidualnej oceny w bieżącym dla niej kontekście. W odpowiednim momencie będziemy dążyć do przyjęcia ISR, które nie mają charakteru obligatoryjnego Dodatkowo, należy podkreślić, że podchodzimy do naszych komunikatów bardzo powściągliwie, staramy się aby komunikaty informowały tylko i wyłącznie o istotnych zdarzeniach w GK Oxygen. Bardzo nam zależy, aby nasze komunikaty nie były marketingowe, ani aby ich treść traktowała o tematach błahych spraw.
  • raist77: 1.Jaki był główny powód sprzedania przez Pana tak dużego pakietu akcji poza głównym systemem obrotu? Czy przyświecał temu inny cel oprócz finansowego? 2. Cena akcji spółki Oxygen znacząco ostatnio spada, prawdopodobnie głównym powodem jest obawa przed wprowadzeniem nowych akcji do obiegu. Jakie działania zamierza podjąć spółka w celu "obrony kursu" 3. Kiedy możemy spodziewać się dopuszczenia akcji serii F do obiegu. W ESPI informowali Państwo o powołaniu biegłego w tej kwestii. 4. Kiedy powstanie nowa strona Spółki? O pracach nad nową stroną informowali Państwo ok. pół roku temu.
    Edward Mężyk: Wszystkie moje działania widoczne w raportach są podyktowane dobrem spółki, w tym przypadku również tak było. Nie była ta sprzedaż w żadnym wypadku podyktowana obawami o stan spółki. Jako zarząd często staje przed trudnymi wyborami i w tym przypadku też tak było. Nie był to cel finansowy, gdyż gdyby tak było, to nie sprzedałbym po tak niskiej cenie akcji. Oczywiście obserwujemy na bieżąco kurs akcji, jednak przypominamy, iż to akcjonariusze w drodze realizacji zleceń kupna i sprzedaży kształtują ten kurs. Jako spółka nie mamy bezpośredniego wpływu na kształtowanie się kursu akcji, a jedynie w drodze prowadzenia działalności, która jest oceniana przez akcjonariuszy, na podstawie czego podejmowane są indywidualne decyzje inwestycyjne. Tak, jak pisałem powyżej - dokładna data nie zależy od GK Oxygen, obecnie realizujemy procedurę upublicznienia akcji i dokładamy wszelkich starań, aby akcje zostały wprowadzone do obrotu jak najszybciej. Nowa strona spółki powstanie do lipca br. inne działania operacyjne przesunęły priorytet z tego projektu, ale wróciliśmy do prac. Przedsmak klimatu strony można zobaczyć w naszym show reelu: https://www.youtube.com/watch?v=izavb9i4riQ
  • Gość: Czy spółka przyjęła już program motywacyjny?
    Edward Mężyk: Nie, spółka jeszcze nie przyjęła programu motywacyjnego, ale zgodnie ze strategią planujemy przyjęcie takiego programu. Jednak na tym etapie nie potrafimy podać konkretnej daty ani jego założeń.
  • Gość: Ile spotkań odbyło się z Orange ws niedoszłej do skutku umowy na produkcję gry w oparciu o wizerunek Roberta Lewandowskiego?
    Edward Mężyk: Niestety, nie liczyliśmy liczby spotkań, jednak wszelkie dane wskazują, że nasza decyzja o niepodpisaniu tej umowy była trafiona, szczególnie patrząc z perspektywy ilościowej, która dla gamingu jest bardzo istotna. Jeśli popatrzymy na liczbę tytułów i ich jakość jaką wydaliśmy w zeszłym roku, wygenerowała nam ciekawe szanse rynkowe - m.in. umowa z Daedalic i Jars. Podkreślam, że nasza strategia zakłada promowanie i wydawnictwo tytułów w największej możliwej liczbie krajów. Stąd poszukiwaliśmy tytułów, które miałby możliwie duże szanse na jak najszerszym rynku.
  • WKZ: Dzień dobry Dlaczego w prezentacji skupił się Pan na przedstawieniu wad i zalet bycia spółką giełdową? Spodziewałem się więcej informacji o biznesie, grach, planach itd.
    Edward Mężyk: Cykl Gaming na Giełdzie to cykl czatów inwestorskich, ale także cykl edukacyjny. Niedawno minął rok dla wejścia Oxygen SA do branży gamingowej, dlatego zdecydowaliśmy się na taki temat, który pomoże innym studiom podjąć decyzję o wejściu na giełdę, a inwestorom pokaże drogę, którą przeszliśmy w ostatnich kilkunastu miesiącach. Czat inwestorki poświęcony jest już stricte naszym spółkom, po liczbie pytań widzę, że zainteresowanie nasza spółką jest bardzo duże i rozważymy częstsze czaty. O planach GK Oxygen opowiemy już w trybie raportów giełdowych, nie możemy ich zdradzić poza oficjalnym obiegiem informacji.
  • Gość: Dla których z wydanych gier spółka jest producentem, a dla których wydawcą? Czy studia są zadowolone ze współpracy? Bo efekty ekonomiczne raczej mizerne…
    Edward Mężyk: Wydawcą jesteśmy dla tytułów: Sword of Glory oraz Train Station Tycoon. Nasi partnerzy współpracują z nami na bieżąco przy testowaniu i poprawianiu tytułów. Jak większość tytułów mobilnych, te gry są jeszcze we wczesnej fazie rozwoju, więc powodzenie rynkowe oceniać będziemy dopiero w przyszłości. Od pierwszego wydania tytułu do tzw. hard launchu (czyli wydania tytułu z pełnym budżetem marketingowym) zwykle dzieli nas cykl iteracji i balansowania tytułu, tak, aby osiągnąć odpowiednie wskaźniki. Ten cykl trwa pomiędzy kilka a kilkanaście miesięcy. Więc jeszcze za wcześnie aby oceniać efekty tej współpracy, gdyż tytuły są ciągle aktualizowane. Aby przybliżyć nasz warsztat pracy i omówić jak funkcjonuje rynek gamingu, wraz z nową stroną GK Oxygen uruchomimy cykl szkoleń dla inwestorów, aby omówić mechanizmy rynku gamingowego oraz przejść przez większość zagadnień ważny w pełnym poznaniu i zrozumieniu jak funkcjonuje rynek gamingowy.
  • Pete85: Czy spółka przed wprowadzeniem na rynek testuje pomysły na gry w oparciu o jakieś szersze beta testy?
    Edward Mężyk: Tak, oczywiście. Większość z naszych gier znajduje się w takich beta testach, które nazywamy “technical launchem”. Niestety te testy odbywają się głównie w państwach takich jak Filipiny, gdzie koszt pozyskania jednego gracza jest znacznie niższy, a telefony, jakie są używane do grania, są zwykle znacznie starsze niż te używane na rynkach zachodnich. Dzięki temu nasze testy są bardzo krytyczne - robimy je na mniej wydajnych urządzeniach i na większej populacji, niż te które moglibyśmy przeprowadzić na rynku lokalnym.
  • Gorky: Jaka była liczba pobrań poszczególnych gier?
    Edward Mężyk: W sklepach znajdują się konkretne liczby pobrań gier, proszę pamiętać jednak, że we wczesnym etapie launchu (tzw. tech launch) pobrania nie są zapisywane do ogólnej liczby, jednak ten etap jest dla nas ważny, aby wyłapać więcej błędów, a nie liczyć pobrania. Dodatkowo pobrania nie są wymiernym wskaźnikiem. Gdyż 1000 pobrań z państw Tier 4, czyli np. z Filipin może kosztować ok. 100-200 USD, jednak użytkownicy z takich państw nie są skłonni płacić lub odpowiednio długo grać w tytuł, aby zarobić odpowiednią ilość środków z reklam. Dlatego pobranie nie jest równe pobraniu. Najważniejsze statystyki są niestety niewidoczne dla inwestora.
  • Miko: Czy budżety gier które mają być wydane w tym roku są większe?
    Edward Mężyk: Tak. W tym roku wydamy też więcej gier od developerów zewnętrznych niż w zeszłym roku. A te, które wyprodukujemy, będą większe, przez co ich development zajmie więcej czasu. Nadal jednak więcej tytułów będzie pochodziła z naszej wewnętrznej produkcji niż od developerów zewnętrznych.
  • Gość: Czy w najbliższym czasie są planowane jakieś gry?
    Edward Mężyk: Oczywiście. Zgodnie ze strategią zaplanowaliśmy 17 tytułów i 17 tytułów wydamy. Pierwsze z nich będą się pojawiały już w najbliższych tygodniach w sklepach.
  • Piotr: Na koniec roku mieliście na poziomie skonsolidowanym, czyli razem ze spółkami zależnymi 87 tys. gotówki. Kiedy następna emisja akcji?
    Edward Mężyk: Mamy wiele możliwości pozyskiwania finansowania. Rozważamy jakimi się posłużyć. Jednak naturalnie zwiększamy przychody z gier i część finansowania będzie pochodziła z przychodów z gier.
  • Gość: Czy dobrze rozumiem strategię, że w zasadzie od zera chcecie się uczyć gier mobilnych do roku 2023?
    Edward Mężyk: Nie do końca. Mousetrap Games jest na rynku gier mobilnych od 2016 roku. W 2017 byliśmy największym polskim developerem gier mobilnych w Polsce. Jednak przeniesienie się na rynek globalny wiąże się z innymi wyzwaniami. Przede wszystkim ze znacznie większą konkurencją. Dlatego nasza strategia opiera się o statystykę. Gdyż w grach mobile nie ma przestrzeni na podejście “eksperckie”. Podejście “eksperckie” ma mniejsze szanse na osiągnięcie sukcesu niż podejście statystyczne.
  • Gość: Czy któraś z wydanych gier osiągnęła sukces?
    Edward Mężyk: Jeśli chodzi o sukces finansowy, to jeszcze żadna, ale to za wcześnie, aby patrzeć na ten wskaźnik. Już można powiedzieć o ogromnym sukcesie Jarsów, które będą wydawane przez Deadalica. Sam ten kontrakt wygenerował nam przychody, a jeszcze nie nastąpił hard launch gry.
  • Gość: Mieliście być ekspertami w analizie danych, pomóc miała przeszłość w Big Data itd. A jak jest w rzeczywistości widać po przychodach. Jak Pan to skomentuje?
    Edward Mężyk: Za wcześnie na efekty finansowe. Gaming nie jest rynkiem "szybkim". Jeśli zerkniemy na cykl wydawniczy gry, to największe przychody pojawiają się po 3 latach i dla największych gier ciągle rosną. Np. Candy Crush Saga.
  • Gość: Dzień dobry. Ile osób pracuje obecnie w spółce?
    Edward Mężyk: Obecnie w spółce Oxygen pracuję tylko ja oraz office manager. Korzystamy z zewnętrznych usług doradcy giełdowego, obsługi prawnej i wsparcia PR i IR. W Mousetrap Games mamy 30 stałych członków zespołu.
  • Gość: "spółka podejmuje wszelkie starania, aby proces dematerializacji maksymalnie usprawnić." Kiedy więc zostaną akcje przydzielone na konta maklerskie? Proszę o podanie daty a nie o samo zapewnienie zajmowania się tym.
    Edward Mężyk: Rozumiem zniecierpliwienie, jednak proces wprowadzenia do obrotu, po rejestracji w KRS, zależy w dużej mierze od procedowania sprawy przez GPW i KDPW. Nie jesteśmy w stanie prognozować tempa działania tych instytucji.
  • Gorky: Jak skomentuje Pan wyniki zeszłego roku? Dlaczego wasze gry kompletnie się nie monetyzują?
    Edward Mężyk: Pomimo braku zysku, osiągnęliśmy nasz cel, gdyż celem nie był zarobek w pierwszym roku, a wyprodukowanie określonej liczby tytułów i zmieszczenie się w budżecie jaki posiadaliśmy. Cele wyznaczone na lata 2020-2022 są skupione na realizacji liczby tytułów, w oparciu o badania rynku. To jest kluczowe na tym etapie rozwoju spółki. Realizacja strategii ilościowej, zwiększa nasze szanse na realizację zysków spółki, jednak na początku musimy wypracować odpowiednią ilość materiałów, oczywiście odpowiednio dobranych, w różnych kategoriach i gatunkach, tak aby tym materiałem iterować w celu poprawienie współczynników. Nie wszystkie tytuły będą iterowane, tylko te najbardziej obiecujące. Zgodnie ze strategią, działamy tak, gdyż na stosunkowo małych tytułach pozyskujemy bezcenną wiedzę o rynku i zmieniających się trendach. Dzięki temu każdy nowy wydawany tytuł jest modyfikowany o wnioski z poprzednich, a statystycznie nasze szansę na duży, międzynarodowy sukces rosną.

    Zgodnie z cyklem wydawniczym, nasze gry dopiero będą monetyzowane. Muszą przejść przez cały cykl wydawniczy, aby mogły osiągnąć odpowiednie wskaźniki. Dopiero po osiągnięciu odpowiednich wskaźników, można przykładać dźwignię marketingową do tytułu.
  • Miko: Czy koszty którejkolwiek gry się zwróciły?
    Edward Mężyk: Jeszcze za wcześnie, aby mówić o zwrotach. Na rynku gier mobile, potrzeba przynajmniej kilku do kilkunastu miesięcy, aby gra po wyprodukowaniu mogła się zwrócić, a większość naszych tytułów wydaliśmy w czwartym kwartale 2020 roku.
  • Gość: W listopadowym press info napisaliście, że mocną stroną spółki są gry casual i midcore, że w 2020 r. wydaliście 4 gry… W raporcie za IV kw. jest informacja, że w sumie na rynek trafiło 15 produkcji. Przychody w 2020 r. to 44 tys. zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych). To jest efekt tej mocnej strony?
    Edward Mężyk: Jeszcze za wcześnie, aby w przypadku gier mobile patrzeć na wyniki. Produkcja gry, w zależności od gatunku, zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy (albo i dłużej przy większych tytułach). Proces wydawniczy również zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy, zanim do gry zostanie przyłożona odpowiednia dźwignia marketingowa. Więc jeśli grę wydaliśmy w listopadzie 2020, to znaczy że pierwszych efektów finansowych należy się spodziewać w Q3/Q4.2021, o ile grze uda się uzyskać odpowiednie współczynniki. Dla przykładu: Grę Jars kupiliśmy w maju 2020 roku. Była w 85% ukończona. Ukończenie tej gry, aby zrobić z niej zamkniętą całość, zajęło nam dodatkowe 6 miesięcy. Tym samym w grudniu 2020 r. opublikowaliśmy ją na Itch.io. To był moment w którym mogliśmy pokazać grę potencjalnym wydawcom. Bardzo szybko gra spotkała się z odzewem ze strony dużych międzynarodowych wydawców. W marcu 2021 podpisaliśmy umowę wydawniczą i od tego czasu pracujemy bardzo intensywnie, aby integrować z grą pod okiem Daedalica. Premiery spodziewamy się w Q3/Q4. Niestety tyle czasu potrzeba aby dopracować balans gry, lokalizować ją na największe rynki, dopracować metody marketingu. Jarsy są wyjątkowe, bo są tytułem Premium, ale gry F2P mają jeszcze dłuższe ścieżki tweakowania i balansowania. Czyli tytuły, nad którymi pracujemy dzisiaj, mają realną szansę na przychody pod koniec przyszłego roku.
  • AT: Dlaczego pomimo wydania tylu gier w zeszłym roku nie macie prawie przychodów?
    Edward Mężyk: Myślę, że moje wcześniejsze odpowiedzi wyczerpały temat.
  • Gość: Jaka gra jest w tym momencie Waszym flagowym produktem?
    Edward Mężyk: Z największą uwagą patrzymy na parę tytułów: Jars (wydawana z Daedaliciem), Sword of Glory (tytuł The Knights of Unity), Rocat Jumpurr (nasz zwycięzca Big Indie Pitch 2020), Cards Up! (najmłodszy z grupy, ale już pokazuje bardzo ciekawe współczynniki).
  • Gość: Witam Jakie są Wasze aktualne cele wydawnicze? Jakie tytuły planujecie wprowadzić i na jakim etapie są prace nad nimi?
    Edward Mężyk: Konkretne cele to 17 tytułów w tym roku. Każdy tytuł będzie ujawniony osobno, w zależności od stanu jego zaawansowania i ewentualnych umów licencyjnych lub wydawniczych. Część z nich już ujawniliśmy (umowa z Ulpo oraz Goobsta Games).
  • Gość: Czy został złożony wniosek do GPW o wprowadzenie akcji serii D do obrotu?
    Edward Mężyk: Aby nie zazębiać w czasie procedur upublicznienia różnych serii akcji oraz w celu ograniczenia kosztów tych procesów, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu wszystkich akcji na podstawie jednego wniosku. Obecnie, po rejestracji przez sąd akcji serii F, realizujemy poszczególne etapy całego procesu upublicznienia, czego konsekwencją będzie złożenie dokumentacji o wprowadzenie akcji do giełdy.
  • Annonim: Dzień dobry, kiedy Rocat Jumpurr pojawi się w Mightier? Czy planują Państwo kolejne emisje akcji?
    Edward Mężyk: Rocat Jumpurr jest wyprodukowany w lepszej technologii niż inne gry Mightier. Produkt jest już przekazany producentowi Mightier, jednak proces przejścia platformy na nowszą technologię wymaga czasu i niestety nie mamy informacji ile potrwa, a bardzo chcielibyśmy cieszyć się już tym, że gra GK Oxygen wspomaga terapię ADHD i pomaga dzieciom lepiej kontrolować swoje emocje. Jesteśmy pod wrażeniem tego narzędzia.
  • Edward Mężyk: Szanowni Państwo, nasze spotkanie dobiegło końca. Dziękuję za udział, liczne pytania i poświęcony czas. W razie dalszych pytań zapraszam do kontaktu z naszym działem relacji inwestorskich pod adresem: ir@oxygen.com.pl
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty w ramach cyklu Gaming na Giełdzie.
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +169,37% +33 874,13 zł 53 874,13 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy