Ireneusz Węgłowski i Marcin Szewczykowski - członkowie zarządu Orbis SA - czat inwestorski - StockWatch.pl - portal informacyjno-analityczny poświęcony inwestycjom na polskiej giełdzie i rynkach globalnych.
AD.bx ad0a
StockWatch.pl
AD.bx ad0b

Ireneusz Węgłowski i Marcin Szewczykowski - członkowie zarządu Orbis SA

Dyskusja odbyła się dnia: 27.02.2017, godziny 06:00
Ireneusz Węgłowski i Marcin Szewczykowski - członkowie zarządu Orbis SA Ireneusz Węgłowski i Marcin Szewczykowski - członkowie zarządu Orbis SA
ORBIS
W poniedziałek 27 lutego 2017 r., o godz. 10:00 odbędzie się czat inwestorski z przedstawicielami zarządu Orbis SA: Ireneuszem Węgłowskim, wiceprezesem spółki oraz Marcinem Szewczykowskim, CFO. Tematem spotkania będzie omówienie wyników za 2016 r.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferująca prawie 20 000 pokoi w ponad 115 obiektach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z przedstawicielami zarządu Orbis SA: Ireneuszem Węgłowskim, wiceprezesem spółki oraz Marcinem Szewczykowskim, CFO. Tematem spotkania będzie omówienie wyników za 2016 r.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami u dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać o 10:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony klawisz F5.
  • Ireneusz Węgłowski i Marcin Szewczykowski: Dzień dobry, witamy na czacie poświęconym omówieniu wyników spółki w 2016 r. Zapraszamy do zadawania pytań.
  • AT: Witam, czy będziemy mieć w tym roku wyższą dywidendę, czy nadmiar gotówki pochłoną kolejne wykupy hoteli z leasingu operacyjnego?
    Ireneusz Węgłowski: Ostateczna rekomendacja dotycząca wysokości dywidendy będzie podjęta w kwietniu 2017 r. Wielkość dywidendy jest wypadkową potrzeb inwestycyjnych spółki i oczekiwań akcjonariuszy.
  • Gość niepotwierdzony: Dzień Dobry! Chciałbym zapytać, czy widzą Panowie na dzień dzisiejszy miejsce do wzrostu RevPar? Jak ten wskaźnik wygląda na tą chwilę w 1 kwartale względem analogicznego okresu 2016 r?
    Marcin Szewczykowski: Jako spółka giełdowa wyniki publikujemy po zakończeniu kwartału. Jednakże widzimy możliwość wzrostu RevPar głównie poprzez dalszą optymalizację średniej ceny.
  • Gość niepotwierdzony: Jaka będzie w roczna różnica dla wyniku po wykupie hoteli w Budapeszcie na poziomie operacyjnym? Chodzi mi o kwotę jaka zostanie po odjęciu amortyzacji od kosztów dzierżawy.
    Marcin Szewczykowski: Różnica wyniesie pomiędzy 1 a 2 mln euro.
  • AT: Ile hoteli planujecie wykupić w tym roku z leasingu?
    Ireneusz Węgłowski: Większość mamy już za sobą. Następna transakcja odbędzie się w maju 2017 r.
  • Gość niepotwierdzony: Czy w tym kwartale także były podwyżki wynagrodzeń w Orbisie?
    Ireneusz Węgłowski: Nie było podwyżek w I kwartale 2016 r.
  • Gość niepotwierdzony: Chciałbym zapytać o koszty amortyzacji i leasingu. Z czego wynika wzrost tej sumy kosztów r/r? Dlaczego nie widać efektów wykupu hoteli skoro baza własnych nieruchomości co do liczby pokoi się nie zmieniła?
    Marcin Szewczykowski: Jest to pochodna zmian związanych ze zwiększeniem amortyzacji z tytułu nowych inwestycji, buy-backu. Natomiast wielkość kosztów wynajmu została zmniejszona na skutek wykupu dwóch hoteli w lutym 2016 r. Powiększenie tego kosztu jest spowodowane różnicami kursowymi i zmiennym składnikiem niektórych umów leasingowych.
  • MR: Czy w 2017 r. wzrośnie opłata dla Accor?
    Marcin Szewczykowski: Proszę pamiętać, gross opłat dla Accor jest uzależniona od wielkości obrotów (sprzedaży). Dlatego istnieje prawdopodobieństwo, że wartościowo będzie to kwota większa.
  • Gość niepotwierdzony: Czy spółka ma jeszcze dużo aktywów nieoperacyjnych w postaci gruntów, które zamierza sprzedać? Jaka jest ich wartość bilansowa? Czy wszystkie znajdują się w aktywach przeznaczonych do sprzedaży?
    Ireneusz Węgłowski: Większość aktywów niestrategicznych została już sprzedana. Szczegółowe informacje zawiera nota 9 i 10 w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym.
  • mrTwister niepotwierdzony: Czy obecność byłego prezydenta Francji w grupie AH jest bardziej wizerunkowym chwytem, czy może ma pomóc w ekspansji na nowe rynki?
    Ireneusz Węgłowski: Nie komentujemy decyzji personalnych w Grupie AccorHotels.
  • Gość niepotwierdzony: Dlaczego spółka dostaje co roku zastrzeżenia audytora do raportu? Moim zdaniem to źle wygląda i może odstraszać część inwestorów
    Marcin Szewczykowski: Stanowisko zarządu w tej sprawie jest zawarte w nocie 2.3 w skonsolidowanym raporcie rocznym.
  • Gość niepotwierdzony: Czy wzorem lat poprzednich spółka opublikuje prognozę na ten rok w późniejszych miesiącach?
    Marcin Szewczykowski: Spółka planuje publikację w późniejszych miesiącach.
  • epresso: W których krajach grupa radzi sobie najlepiej? Pomińsmy Polskę w tym zestawieniu.
    Ireneusz Węgłowski: Wszystkie kraje regionu wykazywały bardzo dobrą dynamikę w 2016 r.
  • MR: Dobry! Jaki budżet inwestycyjny zaplanowaliście na ten rok?
    Marcin Szewczykowski: Zaplanowaliśmy budżet w wysokości pomiędzy 150 a 170 mln zł
  • Jula niepotwierdzony: Dlaczego w Orbisie funkcjonuje aż tyle marek? Czy planujecie unifikację?
    Ireneusz Węgłowski: Liczba marek na rynku dostosowana jest do segmentacji i potrzeb gości, którzy potrzebują zakwaterowania w hotelach różnej kategorii.
  • Jula niepotwierdzony: Kiedy operacyjnie zostaną uruchomione nowe hotele?
    Ireneusz Węgłowski: O które hotele chodzi?
  • nikt niepotwierdzony: Witam Panów. Czy spodziewany wzrost stóp procentowych i inflacja będą korzystnie wpływać na wyniki spółki czy wręcz odwrotnie
    Marcin Szewczykowski: Oceniamy, że wzrost inflacji przełoży się na wzrost średniej ceny.
  • Gość niepotwierdzony: Czy w portfelu macie jeszcze hotele po sprzedaży Karpacza i Jeleniej Góry, które zachowują się znacznie słabiej niż średnia?
    Marcin Szewczykowski: Średnia charakteryzuje się tym, że zawsze są hotele, które są poniżej i powyżej :)
  • Gość niepotwierdzony: Który rynek jest dla Orbisu najbardziej perspektywiczny? Gdzie mamy największe zwroty z kapitału?
    Ireneusz Węgłowski: Jedną z najważniejszych korzyści z transakcji z początku 2015 r. jest dywersyfikacja geograficzna. Każdy z tych rynków jest dla nas równie ważny.
  • Gość niepotwierdzony: Jakie są prognozy na 2017 r. dla rynku hotelarskiego w Polsce i Europie?
    Ireneusz Węgłowski: Prognozy są pozytywne, o ile nie nastąpią nieprzewidziane wydarzenia.
  • Gość niepotwierdzony: Kiedy zostaną wybudowane, kiedy uruchomione ibis Styles Warszawa Centrum oraz ibis Styles Szczecin? Jak dużo czasu potrzeba aby obiekty te doszły do rentowności?
    Marcin Szewczykowski: Hotele powinny być otwarte w 2018 r. Zwyczajowo tego typu hotele potrzebują ok. dwóch lat na osiągnięcie optymalnej zdolności eksploatacyjnej.
  • nikt niepotwierdzony: Jakie widzą Panowie największe zagrożenia dla wzrostu w tym roku?
    Ireneusz Węgłowski: Mogą to być załamanie wzrostu gospodarczego w regionie i czynniki geopolityczne.
  • Jula niepotwierdzony: Warszawa, Wilno, Szczecin
    Ireneusz Węgłowski: Planowane otwarcia nastąpią w 2018 r.
  • Gość niepotwierdzony: Oczywiście, że tak działa średnia : Ale myślę, że wie Pan o co mi chodziło o takie które zachowują się wyraźnie gorzej.
    Marcin Szewczykowski: Jest jeszcze kilka hoteli, których wyniki są poniżej naszych oczekiwań.
  • ruma niepotwierdzony: Ile w tym roku chcecie zainwestować w rozwój sieci?
    Marcin Szewczykowski: Rozwój sieci następuje nie tylko poprzez nasze inwestycje, ale również przez strategię Asset Light.
  • Jula niepotwierdzony: Orbis skupia się na większych ośrodkach, ale czy ta strategia dotyczy także franczyzy?
    Marcin Szewczykowski: Własne inwestycje chcemy realizować w dużych ośrodkach. Natomiast umowy typu Asset Light mogą być realizowane w większości lokalizacji.
  • Gość: Jakie były główne powody poprawy frekwencji w IV kw. 2016 w stosunku do IV kw. 2015?
    Ireneusz Węgłowski: W grudniu 2016 r. odnotowaliśmy "nietypową" wysoką frekwencję w całym regionie, która wpłynęła na nasze wyniki w IV kw. 2016 r.
  • MR: Czy jesteście zadowoleni ze wzrostu w gastronomii przy takim wzroście frekwencji?
    Marcin Szewczykowski: Jesteśmy zadowoleni, jednak jest to ta część naszej działalności, którą wciąż daje duże możliwości dalszego wzrostu.
  • MR: Czy spółka odczuwa zmiany w zakresie wynagrodzenia minimalnego? Czy wzrost ten mocno obciąży wynik pierwszego kwartału?
    Marcin Szewczykowski: Wzrost płacy minimalnej nie wpływa bezpośrednio na grupę, ale wpływa na cały rynek zatrudnienia w Polsce. Wierzymy jednak, że bogacenie się społeczeństwa wpłynie na średnioterminową poprawę naszych wyników.
  • Marek: Może powiedzą Panowie coś więcej na temat wyzwań dla zarządu na 2017 r.?
    Marcin Szewczykowski: Najważniejszym naszym celem jest zwiększenie zaangażowania w regionie Europy Wschodniej oraz utrzymywanie wysokiego poziomu usług świadczonych naszym gościom.
  • Gość niepotwierdzony: Czy w związku z licznymi operacjami na aktywach nie mamy problemów ze skarbówką? Większa liczba kontroli, kwestionowania odliczeń te sprawy?
    Ireneusz Węgłowski: Wszystkie nasze transakcje są transparentne i zgodne z linią orzecznictwa.
  • MR: Jaki proc. tegorocznego budżetu przeznaczycie na działania innowacyjne?
    Marcin Szewczykowski: Rozpoczynamy tę przygodę i analizujemy różne przedsięwzięcia, dlatego na tym etapie ciężko jest określić wydatki i dokładne kwoty.
  • Turbo: Jaki kosztów usług obcych stanowią prowizje? Czy te udział się zmienił w stosunku do roku 2015? Jakie kwoty są przeznaczane na reklamę i marketing?
    Marcin Szewczykowski: Nie udzielamy tak szczegółowych informacji.
  • Gość niepotwierdzony: W jakim kierunku chcecie się rozwijać?
    Ireneusz Węgłowski: Jak już pisaliśmy, naszym celem jest zwiększenie zaangażowania w regionie Europy Wschodniej oraz utrzymywanie wysokiego poziomu usług świadczonych gościom naszych hoteli.
  • Gość niepotwierdzony: Jak duży proc. zamówień pochodzi od pośredników? Czy to się zmienia w czasie?
    Marcin Szewczykowski: Jest to podstawowym zadaniem naszej spółki, aby optymalizować strukturę naszych kanałów dystrybucyjnych. Pragniemy zwrócić uwagę, że ok. 60 proc. stanowią klienci biznesowi, z większością których mamy podpisane bezpośrednie umowy.
  • Marek: Czy mogą Panowie podać przykład wprowadzonej w tym roku innowacji? Czy zespół Shadow Comex przyczynił się do wprowadzenia nowatorskich rozwiązań?
    Marcin Szewczykowski: Jak już wspominaliśmy, jest to początek naszej przygody.
  • Wojtek: Jak oceniają Panowie przyjęcie przez rynek nowej marki budżetowej Joe&Joe? Czy to już odpowiedni moment na ocenę, czy na efekty należy jeszcze zaczekać?
    Marcin Szewczykowski: Tej marki nie ma jeszcze w naszym regionie. Jest za wcześnie, by oceniać efektywność tego projektu.
  • mrTwister niepotwierdzony: Czy dokonywaliście Państwo symulacji biznesowej dla scenariuszy takich jak Brexit/Frexit/Polexit w ramach być może przedwczesnego, ale zawsze, zarządzania ryzykiem?
    Marcin Szewczykowski: Zarząd aktywnie analizuje zdarzenia geopolityczne, które mogą mieć wpływ na działalność naszych hoteli w regionie. Na ten moment nie odnotowujemy znaczącego wpływu na wyniki.
  • Gość niepotwierdzony: Witam. Czy mogli by Panowie powiedzieć dlaczego koszty usług obcych rosną szybciej niż przychody? Tym bardziej, że sprzedaż to także efekt wyższej ceny? Dlaczego rosną prowizje dla pośredników i kto tak naprawdę nimi jest?
    Marcin Szewczykowski: Na wzrost usług obcych miały wpływ przede wszystkim usługi outsourcingowe, które w ostatnich miesiącach odnotowały wzrosty. Zadaniem spółki jest zachowanie odpowiedniej proporcji pomiędzy wzrostem całości przychodów i całości kosztów, co przekłada się na wyższy wynik i marżowość.
  • Gość niepotwierdzony: Czy przewidujecie istotny wpływ zdarzeń jednorazowych na wynik w tym roku?
    Ireneusz Węgłowski: Najbardziej prawdopodobnym wydają się potencjalne zyski ze sprzedaży nieruchomości.
  • inwestor: Dzień dobry, Panowie, poważne pytanie od waszego długoterminowego akcjonariusza: Czy nie czas na założenie na czegoś na kształt Klubu akcjonariusza?
    Marcin Szewczykowski: Dziękujemy za propozycję. Rozważymy ją.
  • Gość niepotwierdzony: Jak widzą Panowie spółkę za 510 lat? Gdzie chcecie dokonać największych zmian, największego wzrostu? Co chcecie w Orbisie zmienić? Czy zostało jeszcze dużo miejsca na poprawę efektywności?
    Marcin Szewczykowski: Jest to bardzo ważne pytanie, na które niestety nie da się odpowiedzieć w kilku zdaniach w formie czatu.
  • Marcin Szewczykowski: Chcemy być liderem w regionie, chcemy poprawiać jakość naszych usług i chcemy być jednym z najlepszych pracodawców w branży.
  • Gość niepotwierdzony: Czy w tym roku będzie tak samo dużo wydarzeń wspierających sprzedaż jak Światowe Dni Młodzieży, Szczyt NATO itd.?
    Ireneusz Węgłowski: W naszej ocenie te 2 wydarzenia nie odegrały istotnego wpływu w 2016 r. szczególnie, że odbywały się w szczycie sezonu, czerwiec-lipiec. w 2017 spodziewamy się powtarzalnych wydarzeń w różnych miastach regionu.
  • MR: Czy wpływ na wyniki w postaci eventów które mają miejsce w pobliżu hoteli Orbisu jest znaczący? Pytam o takie wydarzenia jak ME w siatkówce przykładowo?
    Marcin Szewczykowski: Hotelarze korzystają z eventów sportowych, kulturalnych i politycznych, które odbywają się w otoczeniu hoteli. Ale prawdziwe wyniki generuje się dzięki codziennej działalności operacyjnej hoteli.
  • Gość niepotwierdzony: Panowie, z pewnością da się odpowiedzieć, tylko trzeba chcieć... Nawet w formie 5 czy 6 haseł
    Marcin Szewczykowski: Serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu, np. na najbliższą konferencję w kwietniu po wynikach za I kwartał.
  • Gość niepotwierdzony: Z czego jesteście najmniej zadowoleni w tym roku? Co się nie udało? Co mogło pójść lepiej?
    Marcin Szewczykowski: Ten rok pod wieloma względami był wyjątkowy i rekordowy, dlatego trudno mówić, że coś mogło pójść lepiej. Mamy świetne wyniki, wzrost sprzedaży, nowe hotele, wyższą marżę, bardzo dobre finansowanie, czy można chcieć więcej? Pewnie tak :) Ale to był bardzo udany rok.
  • Gość niepotwierdzony: Czy w tym roku w jakimś obiekcie planujecie remonty, a jeśli tak to w jakim zakresie? Jaka liczba miejsc zostanie ewentualnie wykluczona?
    Marcin Szewczykowski: Jak co roku planujemy inwestycje w produkt. Do największych projektów w 2017 r. zaliczamy Novotel Poznań i kilka hoteli w Budapeszcie.
  • bankrutGPW: Szanowni Panowie, a może czas się zwijać z giełdy do PE? Popatrzcie na innych, ostatnio Integer i InPost, wcześniej choćby JWC, Pegas i wiele innych. Orbis jest cały czas dość nisko wyceniany jak na potencjał cashowy. Po co Wam zawracanie sobie głowy notowaniem na GPW?
    Marcin Szewczykowski: Ciekawa uwaga :)
  • ruma niepotwierdzony: W raporcie rocznym jest mowa o przyśpieszeniu w tym roku. Co dokładnie oznacza to sformułowanie, co zarząd miał na myśli?
    Marcin Szewczykowski: Tak jak już wspominał prezes Gilles Clavie na konferencji wynikowej, poprzednie lata były czasem restrukturyzacji, ekspansji w regionie i integracji. Teraz czas na zwiększenie portfela hoteli zarówno poprzez model Asset Light, jak i hotele własne. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera regionu.
  • Gość niepotwierdzony: Skoro nie można chcieć więcej, to można myśleć, że będzie w tym roku gorzej. Tak Pan uważa Panie Marcinie?
    Marcin Szewczykowski: Jak już pisaliśmy, rok 2017 powinien przynieść dalszą poprawę średniej ceny przy utrzymaniu lub minimalnym zwiększeniu frekwencji.
  • SW-fan: Witam ponownie na czacie. Poprzednio pojawiał się już wątek Airbnb i zawsze twierdziliście Panowie, że nie ma zagrożenia z jego strony dla Orbisu. Tymczasem serwis rośnie i poszerza się, jak to wygląda obecnie, czy coś się zmieniło?
    Marcin Szewczykowski: Jest to poważny gracz na rynku, ale zawsze zwracaliśmy uwagę, że dotyczy to głównie klienta indywidualnego, przybywającego w celach turystycznych. Strategia Orbisu w dużej mierze jest skoncentrowana na kliencie biznesowym. W tym przypadku nasz produkt lepiej pasuje do oczekiwań tego typu klientów.
  • Gość niepotwierdzony: Czy w Polsce jest jeszcze miejsce na wzrost bazy hotelowej?
    Marcin Szewczykowski: Według statystyk, Polska wciąż ma jeden z najniższych wskaźników nasycenia bazy hotelowej w stosunku do innych krajów europejskich. Tym samym dalszy wzrost bazy hotelowej jest możliwy.
  • Gość niepotwierdzony: Czy w tym roku spółka planuje większy udział outsourceingu?
    Marcin Szewczykowski: Biorąc pod uwagę wysokie obłożenie i warunki na rynku pracy, dążymy do optymalnej struktury zatrudnienia.
  • Jula niepotwierdzony: Czy Orbis jakimiś parametrami operacyjnymi ustępuje konkurencji? W czym upatrujecie swojej przewagi?
    Marcin Szewczykowski: Naszą przewagą konkurencyjną jest duża sieć i koordynacja działań.
  • Turbo: Jaką macie już zabookowaną frekwencję na szczyt sezonu? Jak to wygląda w ujęciu r/r?
    Marcin Szewczykowski: Nie udzielamy tego typu informacji, ale początek roku wygląda obiecująco :)
  • SW-fan: Dziękuję za odpowiedź. Nie ukrywam że ciekawi mnie jak bronicie się przed firmami tzw. nowej gospodarki. Mam jeszcze jedno pytanie po tej linii. Czy sami nie mieliście pokusy próbować oferować swoje ew. nadwyżki miejsc na platformie Airbnb czy chociażby Booking?
    Marcin Szewczykowski: Booking.com jako kanał rezerwacyjny jest wykorzystywany przez grupę Orbis, szczególnie w niskim sezonie. Jeśli chodzi o AirBnB, ta platforma jest skierowana do indywidualnych właścicieli mieszkań.
  • Gość: Gra Pan Panie Marcinie w Szachy, albo Brydża?
    Marcin Szewczykowski: Po godzinach preferuję wysiłek fizyczny :)
  • Gość niepotwierdzony: Nie każdy mieszka w dużym mieście : Nie każdy dysponuje czasem :
    Marcin Szewczykowski: Dla osób nie mogących wziąć bezpośredniego udziału w konferencji proponujemy transmisję online na stronie korporacyjnej Orbisu.
  • Mieszko Drugi: Szanowni Państwo, niestety nie widzę dla Was premii na rynku dopóki nie zaczniecie sprzedawać usług premium i super premium. Samo budowanie hoteli i sprzedawanie pokoi, no i dodatkowo śniadań czy obiadów, to niskomarżowy i ciężkowzrostowy biznes. A przecież jest tak wielki potencjał na crosselling i upselling, tylko nie wydaje mi się że macie to na radarze? Czy coś przegapiłem?
    Marcin Szewczykowski: Wydaje mi się, że wyniki ostatnich lat pokazują pozytywny trend, co odzwierciedlone jest w cenie akcji.
  • SW-fan: Proszę jeszcze powiedzieć czy przyglądacie się rynkowi sharingu, czy takie coś ma w Polsce rację bytu?
    Marcin Szewczykowski: Rynek sharingu charakteryzuje się tym, że jest globalny i trudno oceniać go w tylko na rynku polskim. Ostatnie 10 lat całkowicie zmieniły rynek hotelowy na świecie. Myślę, że grupa Orbis dostosowała się do zmieniającego otoczenia.
  • Ireneusz Węgłowski i Marcin Szewczykowski: Bardzo dziękujemy za wszystkie pytania i zapraszamy do kontaktu z działem IR oraz do zapoznania się z materiałami inwestorskimi na stronie www.orbis.pl
  • moderator: Ja także dziękuję za niezwykle dynamiczne spotkanie i zapraszam na kolejne czaty w StockWatch.pl

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +73,09% +14 618,55 zł 34 618,55 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
Ostatnio zaktualizowane dane
AD.bx ad3b
AD.bx ad3d