rvjnbudr
PARTNER SERWISU
lanrzbcu

Czat inwestorski z Jarosławem Modrzejewskim, CEO i Martą Jakubek, dyrektor zarządzającą w BTC Studios SA

Dyskusja odbyła się dnia: 19.10.2022, godziny 14:00
Jarek Modrzejewski, prezes zarządu w BTC Studios i Marta Jakubek, dyrektor zarządzający w BTC Studios: Skupiamy się na portfolio naszych gier i wykorzystaniu know how Xi4G Jarosław Modrzejewski, CEO i Marta Jakubek, dyrektor zarządzający w BTC Studios

W środę 19 października o godz. 14:00 odbędzie się prezentacja i czat inwestorski z Jarkiem Modrzejewskim, prezesem zarządu BTC Studios i Martą Jakubek, dyrektorem zarządzającym w BTC Studios. Tematem spotkania będzie przedstawienie i omówienie nowej strategii spółki oraz zmian, które nastąpiły niedawno w jej strukturach. Przedstawiciele spółki opowiedzą o planach wydawniczych oraz zaprezentują, na czym będą budować fundamenty studia w najbliższej przyszłości.

BTC Studios to notowany na NewConnect producent, developer i wydawca gier wideo na konsole, komputery PC/Mac oraz urządzenia mobilne. Spółka w najbliższych latach będzie skupiać swoje działania w obszarze wydania i developmentu gier mobilnych w tym wydanej właśnie na koncie Google Play BTC Studios SA - House Secrets The Beginning. Spółka będzie także rozważać możliwości produkcji i wydania mobilnej wersji gry Zorro The Chronicles. Dodatkowo Emitent będzie rozwijać współpracę z dotychczasowymi partnerami, jak Cyber Group Studios, NACON oraz PVP Games. Spółka nie zamyka się na nowe ścieżki rozwoju i chce budować stabilny, realny fundament przychodów w oparciu o produkty, wiedzę i doświadczenie jakie obecnie posiada. Po przejęciu Spółki gamingowej Xî4G Sp. z o.o. Emitent posiada zespół doświadczonych programistów i developerów, jak i Zarząd z bogatym kilkunastoletnim doświadczeniem w branży gamingowej.

Czat odbywa się w ramach dziewiątej edycji projektu #GamingNaGiełdzie, który organizowany jest przez portal StockWatch.pl oraz agencję PR Strict Minds. Celem projektu jest edukacja środowiska inwestorskiego w zakresie tematyki gier wideo. Skierowany jest przede wszystkim do inwestorów, ale także do przedstawicieli branży, prasy oraz wszystkich entuzjastów gier. Serię indywidualnych wystąpień spółek uzupełni konferencja online, podczas której zaproszeni eksperci będą dyskutować na bieżące tematy związane z branżą gier i rynkiem kapitałowym.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z z Jarkiem Modrzejewskim, prezesem zarządu BTC Studios i Martą Jakubek, dyrektorem zarządzającym w BTC Studios. Tematem spotkania będzie przedstawienie i omówienie nowej strategii spółki oraz zmian, które nastąpiły niedawno w jej strukturach. Przedstawiciele spółki opowiedzą o planach wydawniczych oraz zaprezentują, na czym będą budować fundamenty studia w najbliższej przyszłości.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać po zakończeniu prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Bingo: Dzień Dobry. Kiedy zostaną dopuszczone do obrotu akcje serii L?
    BTC Studios: Zarząd jest obecnie na etapie kontynuacji prac nad dopuszczeniem Akcji Serii L do obrotu. Po zakończeniu i spełnieniu wymogów formalnych oraz przeprowadzeniu wszelkich procedur prawnych poinformujemy akcjonariuszy stosownym komunikatem. Co do zasady i w naszej subiektywnej ocenie nie powinno to trwać dłużej niż 2 kolejne kwartały.
  • Bingo: Ile sprzedano do chwili obecnej kopii gry Zorro The Chronicles?
    BTC Studios: Raport sprzedażowy nie jest jeszcze dostępny. Z naszych informacji wynika, że pierwsze dane powinny pojawić się do końca tego roku. Wówczas będziemy mogli poinformować o wynikach sprzedaży akcjonariuszy. Dane sprzedażowe są udostępniane przez NACON, bezpośredniego wydawcę gry.
  • Bingo: Czy spółka zamierza podejmować kolejne projekty gier na licencjach Cyber Group Studios?
    BTC Studios: Priorytetem dla nas jest obecnie House Secrets, projekt Chrobry oraz projekty zewnętrzne które będą generowały przychody. Chcemy stworzyć fundament i mocne podstawy do uruchomienia kolejnych projektów. Natomiast spółka posiada w portfelu określone IP i nie możemy wykluczyć komercjalizacji gier w przyszłości. Na tę chwilę, chcemy dać inwestorom mocne poczucie gruntu i podstaw do dalszego rozwoju. Mamy projekty o potencjale przychodowym i je będziemy realizować w pierwszej kolejności.
  • Bonanza: Spółka przedstawiała przez ostatnie lata wiele różnyh pomysłów, od jakigoś urządzenia (kontrolera ? ) do gier, przez wejście w tokenizację gier (oczywistych hitów jak np. sadie sparks, czy taffy ) . Będą Państwo próbowali kontynuować te mizerne plany, czy odcinają się Państwo od zaszłości spółki i wreszcie spółka z nazwy gamingowa, będzie robiła sensowne gry, skoro wkońcu w spółce są ludzie, którzy kiedykolwiek grę zrobili. ?
    BTC Studios: Koncentrujemy się na naszej działalności i tym co będzie w nadchodzących kwartałach. Oczywiście mamy świadomość bagażu spółki, ale chcemy skupić się na rozwoju gier w naszym potencjale przychodowym. Generalnie projekty House Secrets, Chrobry oraz działalność XI4G jako Software House jest dla nas priorytetem.
  • Gość: Czy obecna sytuacja na giełdach i ogólnie na świecie sprzyja gamingowi?
    BTC Studios: Sytuacja na rynkach kapitałowych jest trudna. Natomiast skupiamy się na naszej działalności i jej rozwoju niejako, nie spoglądając wyłącznie na akcjonariuszy. Oczywiście dla spółki giełdowej to bardzo istotny aspekt, ale ważny jest dla nas nasz biznes i jego rozwój. To z kolei będzie miało odzwierciedlenie w notowaniach. Także z naszej perspektywy - gaming ma się dobrze, potrzeby nowych tytułów i sprzedaż urządzeń mobilnych wciąż rośnie. W naszej ocenie perspektywy są więcej jak OK.
  • Glicz: Jak oceniają Państwo dotychczasową historię firmy i jej osiągnięcia? Co by Państwo zaliczyli do fundamentów firmy i jej najlepszych assetów?
    BTC Studios: Obecnie największym asetem jest zespół XI4G, portfolio i możliwości. Oczywiście kontakty biznesowe BTC i doświadczenia na rynku kapitałowym są niezwykle cenne. Również współpraca z NACON i CGS to dobry horyzont i trampolina dla naszych obecnych priorytetów. Skupiamy się jednak na doświadczeniu XI4G i możliwościach wydawniczych. Tutaj upatrujemy największych szans i perspektyw rozwoju.
  • Gość: Czego Spółka oczekuje po wdrożeniu nowej strategii?
    BTC Studios: Oczekujemy stabilnego modelu przychodów opartego o mocny fundament doświadczonego zespołu. W dalszej perspektywie chcemy i będziemy rozwijać projekty o największym potencjale, także ekonomicznym.
  • Glicz: Jaki jest faktyczny potencjał projektu Chrobry? Jak powinni na niego patrzeć inwestorzy?
    BTC Studios: Na tę chwilę badamy ten potencjał budując projekt od podstaw. Dofinansowanie dotyczy stworzenia Game Design Document, który pozwoli nam określić realny potencjał. Natomiast podobnie jak rynek zdążył się zorientować ten projekt może okazać się hitem i przebojem wejść na polski rynek gamedev. Mamy bardzo dobre przeczucia.
  • Glicz: Jakie Państwo majadoświadczenie w gamingu - chodzi o Pana Jarka i Panią Martę?
    BTC Studios: Pan Jarek prowadził zespół budujący gry "Lew Leon", "Zagadki Lwa Leona", "CLASH" oraz "Voter Golem" w ramach Leryx Longsoft. Następnie nastąpił rozwój wydawnictwa multimedialnego "CD Romek" w latach 1998-2005. W latach 2004-2007 pracował nad serią aplikacji użytkowych na rynku amerykańskim. Pracował nad grami PC oraz Nintendo w ramach współpracy z wydawcami na rynek amerykański. W latach 2009-2011 był producentem w Techlandzie, zaś od 2013 zajmował się grami mobilnymi z segmentu Hidden Object. Pani Marta z kolei rozpoczęła współpracę w XI4G w 2017 roku, była odpowiedzialna między innymi za stronę fabularną w grze "House Secrets: The Beginning", w spółce XI4G pełniła również rolę Project Managera. Obecnie w BTC Studios pełni rolę Dyrektora Zarządzającego.
  • Gość: Kiedy opublikowane zostaną bieżące wyniki sprzedaży Zorro?
    BTC Studios: Wyniki sprzedaży Zorro powinny być dostępne pod koniec roku. Jesteśmy tutaj uzależnieni od publikacji wyników i szacunków przez NACON.
  • Gość: Czytamy od kilku dni o grze o Bolesławie Chrobrym. Jakie są plany na produkcje ? Coś w stylu wiedzmina ;) ?
    BTC Studios: Mamy znacząco mniejsze możliwości budżetowe od Wiedźmina, natomiast sama postać, historia pozwala ocenić potencjał gry na bardzo wysokim poziomie. Spodziewamy się sukcesu i szczerze mówiąc można liczyć na czarnego konia polskiego gamedevu.
  • Przemek: W ubiegłorocznym czacie mówiliście: „po sukcesie tytułu Zorro the Chronicles i podobnych będziemy na radarze dużych międzynarodowych koncernów, które mogą mieć apetyt na spółkę potrafiącą monetyzować IP”. Gra o Zorro sukcesu nie odniosła. Co dalej z projektem i czy zamierzacie dalej produkować gry o oparte o licencje?
    BTC Studios: Generalnie jesteśmy w spółce od czerwca i wnosimy naszej projekty i realizacje. Z tego co wiemy spółka oddała ciężar wydawniczy Zorro do Nacon. Celem tego zabiegu było odzyskanie poniesionych kosztów developerskich. To się udało a spółka ma model wynagrodzenia od zysku ze sprzedaży tytułu. Podkreślamy ponownie, że naszych celem jest monetyzacja projektów znajdujących się w portfelu XI4G. Na tym będziemy się skupiać w najbliższych kwartałach.
  • Gość: Dlaczego idziecie w tak niszowe tematy jak gry o historii polskich królów? Przecież to nisza w niszy.
    BTC Studios: Biznesowo potencjał projektu jest ogromny. Mamy środki i otrzymaliśmy dofinansowanie. Z punktu widzenia historycznego i ekonomicznego - to strzał w 10. Na chwilę obecną badamy rzeczywisty potencjał i bliżej pierwszego kwartału 2023 będziemy w stanie powiedzieć więcej. Co do zasady to nie jest nisza - to kluczowa postać historyczna.
  • Andrzej K.: Spółka szacował Zorro the Chronicles na 1 mln szt. w pierwszym roku. Premiera wypadła fatalnie. Czy podtrzymujecie te szacunki?
    BTC Studios: Szacunki były opracowane przez zewnętrzną firmę, uznaną na rynku. Nie my jesteśmy autorem tych wyliczeń, natomiast spółka i poprzedni zarząd dokonała scedowania praw wydawniczych na NACON. To oni w tej chwili realizują ten plan sprzedażowy, a BTC Studios jest w tej wygodnej sytuacji, że oddało prawa w zamian za solidne wynagrodzenie oraz udział w zysku ze sprzedaży. Nie ponosimy żadnych ryzyk związanych z tym projektem. Tak jak podkreślamy w nowej strategii naszym celem jest budowa fundamentu w postaci stabilnych przychodów, które pozwolą nam na stabilny organiczny rozwój.
  • Gość: Ile osób zatrudnia spółka?
    BTC Studios: Główny zespół grupy BTC Group liczy ok. 9 osób. Współpracujemy na stałe z ok. 20 partnerami zewnętrznymi.
  • Wojciech K.: BTC Studios pierwotnie zapowiedziało rozwój w obszarze gier mobilnych. Następnie doszło do wniosku, że będzie robić gry premium i zapowiedziało projekt Zorro. Teraz znów wraca do gier mobilnych. Czy nie uważacie Państwo, że tak częsta zmiana strategii wygląda niepoważnie?
    BTC Studios: Skupiamy się na portfolio naszych gier i wykorzystaniu know how XI4G. Mamy doświadczenia w obszarze gier mobilnych i flagowy produkt już na etapie kampanii UA. Oczywiście zmiana strategii, kolejna w spółce giełdowej nie jest najlepiej widziana przez akcjonariuszy. Natomiast fuzja wymusza modernizację, ale także daje szanse spółce na przyszłość. Zmiany są konieczne - w to chyba nikt nie wątpi.
  • Wojciech K.: Z czego spółka zamierza finansować swoja przyszła działalność?
    BTC Studios: Stabilny model przychodów z gier mobilnych będących już na etapie komercjalizacji i kampanii UA. Także usługi Software House'u, które budują przychód stabilny i perspektywiczny dla spółki. Realizacja nowych i ciekawych projektów będzie następowała dopiero w oparciu o te fundamenty.
  • Wojciech K.: Dlaczego kluczowego akcjonariusza spółki - Pana Kaszyckiego nie ma w zarządzie, ani w radzie nadzorczej?
    BTC Studios: Spółka posiada kompetentną radę nadzorczą oraz desygnowany przez nią zarząd. Wiodącym akcjonariuszem Spółki BTC Studios SA jest grupa udziałowców XI4G Sp z o.o. W ramach emisji akcji serii M otrzymała ona 33% udział w akcjonariacie spółki. Wojciech Kaszycki jest jednym z wielu akcjonariuszy spółki.
  • inwestor_2k: Strategia, strategią, ale kto będzie tworzyć te nowe gry? Ile osób zatrudnia studio, jakie mają doświadczenie, gdzie są kompetencje do wchodzenia w metaverse?
    BTC Studios: Prowadzimy chociażby projekt "Planetary Partyverse", który pozwolił nam zdobyć know how w zakresie projektów metaverse. Główny zespół grupy BTC Group liczy ok. 9 osób. Współpracujemy na stałe z ok. 20 partnerami zewnętrznymi.
  • Gość: Czy Spółka ponosi jakieś koszty związane z utrzymaniem nierentownych i niepotrzebnych IP od CGS?
    BTC Studios: Na chwilę obecną nie ponosimy żadnych kosztów związanych z IP będących w naszym portfelu.
  • Torque: Na czatach w stockwath występowały już takie spółki jak Oxygen czy Game Desire. Tam tłumaczono, że gry mobilne rozwija się inaczej niż te na PC, czyli wrzucenie gry do sklepów, badanie zachowania graczy, poprawianie mechanik i intensywne działania marketingowe dopiero po osiągnięciu oczekiwanych parametrów tytułu. Jak to wygląda u was? Na jakim etapie są wasze gry? Czy proces wygląda tak samo, czy może wykorzystanie znanych IP sprawia, że działacie inaczej ?
    BTC Studios: Opierając się na własnym IP "House Secrets: The Beginning" oraz doświadczeniu na rynku gier, działanie wygląda właściwie tak samo: wydanie, prowadzenie testowych kampanii UA oraz prowadzenie ciągłej analizy gry, oraz stała poprawa parametrów gry, takich jak retencja.
  • Gość: Skąd i jak duże środki studio chce przeznaczyć na grę mobilną House Secrets? Na jakim etapie jest projekt?
    BTC Studios: Finansowanie oraz pozyskanie potencjalnych graczy w ramach prowadzonej kampanii UA dla House Secrets nie odbiega od standardów rynkowych.
  • xyz : Czy jest szansa na faktyczny rozwój Spółki w kierunku normalnej Spółki gamingowej, produkującej gry , zarabiającej na nich i dzielącej się zyskiem z inwestorami.
    BTC Studios: Oczywiście, jest to podstawa strategii nowego zarządu spółki.
  • Gość: Kiedy Spółka wykaże przychody?
    BTC Studios: Raport za II kw. br. pokazał już trend w kontekście budowania bazy przychodów spółki. Zachęcamy do śledzenia kolejnych raportów naszej firmy.
  • Gość: Czy jest szansa na wzrost kursu akcji?
    BTC Studios: Wzrost kursu akcji powinien i naszym zdaniem będzie odzwierciedleniem ciężkiej pracy obecnego zespołu spółki. Wierzmy w sukces biznesowy naszych przedsięwzięć i mamy nadzieję, że nasi akcjonariusze to docenią.
  • Gość: Czy planujecie pozyskiwać jakieś postacie z innych spółek polskiego gamedevu do zespołu ?
    BTC Studios: Stale prowadzimy rekrutację.
  • Piotr: Co się dzieje z grą Zorro? Ten projekt jeszcze żyje? Kto ma do niego prawa?
    BTC Studios: Prawa wydawcy ma NACON Studios i jest oficjalnych wydawcą wersji konsolowej/PC BTC Studios ma prawa do wydania wersji mobilnej gry. Projekt żyje i jest w trakcie sprzedaży.
  • Gość: Kiedy poznamy dane o sprzedaży Zorro? Chodzą plotki że około 200 tys sztuk sprzedaliście to prawda ?
    BTC Studios: Czekamy na oficjalne dane ze sprzedaży.
  • Gość: Chiński Tencent podobno jest na kolejnych zakupach na polskim rynku gamedev. Czy BTCS jest na celowniku giganta ?
    BTC Studios: Spółka posiada sieć rozbudowanych kontaktów. Współpracujemy z wieloma podmiotami i na naszej liście kooperantów jest także znany chiński gigant.
  • Torque: Odcinacie się od przeszłości i patrzycie w przyszłość. Proszę jednak o odpowiedź, jak wygląda sytuacja finansowa spółki i czy macie dość cashu, aby realizacji tych planów doczekać.
    BTC Studios: Finanse spółki nie są tajemnicą. Odsyłam do lektury raportów także przyszłych. W naszej opinii na tym etapie finansowanie planów przedstawionych w strategii jest w 100% zapewnione.

    Posiadamy pełny budżet na ten etap kampanii User Acquisition i narzędzia do budowania kolejnych etapów rozwoju "House Secrets" w kierunku możliwości "June's Journey". Jest to stały proces inwestycyjny i stały proces rozwoju dużych tytułów mobilnych.
  • Gość: Wczesniej pojawiały się wzmianki o wejsciu z grami w metavesse. Jak nowy zarząd moze się odnieść do tych planów i co dokładnie one oznaczają ?
    BTC Studios: Czekamy na wyniki na rynku Metaverse oraz rozwijamy nasz know how w tym zakresie, realizując stale projekt "Planetary Partyverse".
  • Gość: czy panuje zgoda między starą częścią zarządu i nową, czy zapatrywania na przyszłość są zgodne
    BTC Studios: Oczywiście, jeden z członków starego zarządu jest aktualnie członkiem nowego zarządu. Skupiamy się na realizacji nowo opublikowanej strategii.
  • Gość: czy składany za poprzedniego prezesa wniosek o projekt Chrobry oraz zmiany w strategii przy emisji publicznej (Metaverse itp) był dobrym ruchem państwa zdaniem czy teraz bardziej to przeszkadza spółce niż pomaga.
    BTC Studios: Spółka giełdowa, jak każda posiada pewien bagaż doświadczeń. Natomiast my skupiamy się i będziemy realizować działania ze strategii przyjętej przez obecny zarząd. Nie odcinamy się od starszych planów. Nasze działania to kontynuacja, ale oparta o nowy mocny fundament. Przychody, przychody i jeszcze raz przychody. Następnie realizacja kolejnych interesujących i innowacyjnych projektów.
  • Gość: Przedmówcy i różne forma mówią, że premiera Zorro to klapa. Czy możecie wytłumaczyć skąd się wziął taki przesąd skoro piszecie, że nie ma wyników sprzedażowych?
    BTC Studios: Zorro to gra konsolowa. Sprzedaż odbywa się na wielu rynkach, a w Polsce rynek ocenia tytuły wyłącznie poprzez opinie i komentarze na serwisie steam. Stąd obiegowa, w naszej opinii na tym etapie myląca opinia o potencjale sprzedaży Zorro przez NACON.
  • Gość: Wszystcy pytają o to co amierzacie robić i o plany, ale czy jest coś czego spółka na 100% nie planuje robić i można mieć pewność że nie zrobi ?
    BTC Studios: Nie planujemy wychodzić z giełdy.
  • Gość: Czy decyzje poprzedniego zarządu z przełomu i początku roku jak emisja publiczna, metaverse, chrobry, merge z Xi4G były w Waszym mniemaniu kluczem do uratowania i sukcesu spółki?
    BTC Studios: Końcówka roku i przełom 2021/2022 to kluczowy dla BTC Studios czas. Emisja z prawem poboru, modernizacja podejścia do wydawanych tytułów oraz fuzja z XI4G to świetny krok biznesowy. Oczywiście teraz następuje etap kolejny, czyli budowa, a raczej odbudowa fundamentalnego podejścia do tworzenia odpowiedzialnego podmiotu na rynku gamingowym. To zadanie dla nas i w naszej ocenie zaprezentowana dzisiaj strategia pokazuje przyziemność ale i realne podejście obecnego zespołu. Nie obiecujemy nic, czego nie będziemy w stanie dowieźć do końca.
  • BTC Studios: Serdecznie dziękujemy za wszystkie pytania i za udział w naszym czacie, zapowiadamy kolejne spotkania z Państwem.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
mhypsufi
fsetvwic
Webinar inwestorski Answear.com SA - 22 września o 10:00
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +78 173,56 zł +390,87% 98 173,56 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +58 169,15 zł 237,55% 123 087,53 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 195,31 zł 20,90% 24 316,05 zł
ekkvxaoz
mchxmnwm
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
331
strefa niepewna BB B
107
strefa zagrożona CCC D
204

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 63
  • ROE > 30% - znaleziono 70
  • Free float < 20% - znaleziono 100

Dane aktualne na 24.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat