sxltckqz
Advertisement
PARTNER SERWISU
hdjfgoda

Czat inwestorski z Markiem Sołtykiem - prezesem zarządu Shoes for Fun SA i Tomaszem Karolakiem - ambasadorem marki Slippers Family

Dyskusja odbyła się dnia: 07.10.2021, godziny 15:30
Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun SA i Tomasz Karolak - ambasador marki Slippers Family: Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun SA i Tomasz Karolak - ambasador marki Slippers Family
W czwartek 7 października o godzinie 15:30 zapraszamy na webinar z Markiem Sołtykiem - prezesem zarządu Shoes for Fun S.A i założycielem firmy Slippers Family oraz Tomaszem Karolakiem - aktorem teatralnym, telewizyjnym i filmowym, ambasadorem marki Slippers Family. Tematem spotkania będzie trwająca publiczna emisja akcji Slippers Family na platformie crowdfundingowej Beesfund.

Shoes for Fun S.A. to polska firma, która zajmuje się produkcją zdrowotnego obuwia do żłobka, przedszkola i szkoły marki Slippers Family. Buty wykonane z trwałych i ekologicznych materiałów powstają w fabryce w Nowym Targu. Obuwie posiada certyfikat Oeko-Tex standard 100 (certyfikat świadczy o jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą).

Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i realizuje strategie marki specjalistycznej, prozdrowotnej w obuwiu dla dzieci i konsekwentnie zmierza do objęcia pozycji lidera w sprzedaży e-commerce kapci dla dzieci w Polsce, ale i planuje ekspansję na rynki zagraniczne. Ostatnie trzy lata to dla marki wzrost sprzedaży butów w ujęciu rocznym od 80 do 100% rok do roku. Firma zamierza w ciągu najbliższych lat sprzedawać rocznie w internecie milion par butów dla najmłodszych.

Dodatkowe informacje o Spółce i emisji znajdują się pod linkiem: https://beesfund.com/wkrotce/slippersfamily

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na webinarze i czacie inwestorskim z Markiem Sołtykiem - prezesem zarządu Shoes for Fun oraz Tomaszem Karolakiem - aktorem teatralnym, telewizyjnym i filmowym, ambasadorem marki. Tematem spotkania będzie trwająca publiczna emisja akcji Slippers Family na platformie crowdfundingowej Beesfund.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg prezentacji i czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Marek Sołtyk: Witam w drugiej części spotkania, czyli na czacie inwestorskim. Zapraszam do zadawania pytań. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie.
  • Janek: Dlaczego podzieliliście emisje na dwie serie i dlaczego mają one rożne ceny?
    Marek Sołtyk: Chcieliśmy zrobić promocję dla pierwszych inwestorów. Kto pierwszy ten lepszy :-)
  • gość: Czy prócz PAna Tomasza w spółce są jeszcze jacyś inni celebryci? Jak mocno udzielają się w ropromowaniu spółki?
    Marek Sołtyk: We władzach spółki nie mamy innych celebrytów. Natomiast współpracujemy z innymi w formie promocji i reklamy naszych produktów.
  • ciekawski: Dlaczego chcecie zlecać produkcję na zewnątrz, a nie zwiększać moce produkcyjne? Przecież sam Pan powiedział, że te współprace z zewnętrznymi producentami były nieskuteczne, a na Podhalu jest dużo osób z doświadczeniem..
    Marek Sołtyk: Potrzebujemy szybko zwiększyć produkcje co nie oznacza, że nie zlecimy tego producentom z Podhala.
  • Stan: Na koniec 2020 r. mieliście ponad 110k zobowiązań z tytułu podatków i ubezpieczeń. Czy jakaś część była przeterminowana?
    Marek Sołtyk: Nie mamy żadnych przeterminowanych zobowiązań.
  • zainteresowany: Jakie dokładnie procesy produkcyjne chcecie zautomatyzować w produkcji?
    Marek Sołtyk: Chcemy zautomatyzować montaż obuwia.
  • KarolZ: Dlaczeog w prognozach długoterminowych nie widać u Was efektu dźwigni operacyjnej? Patrzę i widzę rentowność brutto na poziomie 11 proc. w 2020 r. i dalej w kolejnych latach 7,2 proc, 7,5 proc., 6,25 proc.- w 2023 r.
    Marek Sołtyk: To jest normalne, że wraz ze wzrostem sprzedaży zmniejsza się rentowość, a dźwignia jest na cash flow.
  • Alina: Ile kosztują celebryci? jakiego rzędu są to wydatki dla spółki?
    Marek Sołtyk: Kontrakty z celebrytami są chronione umowami. Wydatki na marketing to ok. 10 proc. przychodów.
  • Alina: Jakie macie plany jeśli chodzi o obuwie dla reszty rodziny poza dziećmi?
    Marek Sołtyk: Tak jak wspomniałem, chcemy wprowadzić obuwie domowe dla całej rodziny.
  • Krzysztof: Dlaczego do dokumentu nie włączyliście sprawozdania za 1 półrocze, lub chociaż kluczowych liczb? Nie było się czym pochwalić? Naprawdę chcecie uplasować tę emisję?
    Marek Sołtyk: Nie ma takiego wymogu. Na bieżąco pokazujemy wyniki na stronie emisji oraz w prezentacji za sierpień i wrzesień br.
  • GPW_geek: Według wizji chcecie być dostawcą butów dla CAŁEJ rodziny. Pytanie zatem kiedy pojawią się kolekcje dla dorosłych? To już nie nisza i chyba ciężej o specjalizację?
    Marek Sołtyk: Nie zamierzamy konkurować w tym zakresie z globalnymi markami ani rodzimymi dużymi producentami.
  • księgowy: Skoro sprzedajecie głównie w kanale e-commerce, to skąd u Was 36 tys. należności?
    Marek Sołtyk: Bardzo proszę o doprecyzowanie, w jakim okresie?
  • Gość: Czy średni koszyk rośnie? Jak wyglądał w 1H20 i 1H21?
    Marek Sołtyk: Średni koszyk rośnie, ale nie jest to naszym najważniejszym priorytetem. Nie jesteśmy multibrand storem.
  • Olaf_R: Dlaczego nie chcecie wejść najpierw na NC? Główny rynek to znacznie większe obowiązki informacyjne, to potrzeba zatrudnienia nowych osób od relacji inwestorskich, pilnowania MAR itd? Nie lepiej iść do przedszkola i podstawówki zanim pójdziecie na studia?
    Marek Sołtyk: Na NC jest często bardzo mała elastyczność sprzedaży. Jeżeli wchodzić już na giełdę, to tak, aby dać naszym inwestorom możliwość łatwego obrotu akcjami.
  • potencjalny_inwestor: Jak ocenia Pan potencjał rynku dziecięcego w Polsce? Jakie są Wasze ambicje co do udziału w tym rynku?
    Marek Sołtyk: Oceniam na 20 mln par butów. Ja chcę mieć 5 proc.
  • GOŚĆ: Ile osób zatrudnia teraz firma w produkcji, ile logistyce, a ile w sprzedaży i marketingu?
    Marek Sołtyk: Obecnie zatrudniamy 27 osób i kolejne 2 są w przyuczeniu.
  • Alina: To jeszcze dopytam o obuwie dla reszty rodziny, czego możemy się spodziewać w tej części produktowej, czy raczej będzie to tylko slippers, czy tak jak w dziecięcej linii szerszy asortyment?
    Marek Sołtyk: Nie wykluczam jednego i drugiego.
  • Luke: Skoro jesteście producentem, to dlaczego na zapasie macie towary, a nie półprodukty i produkty gotowe? Dlaczego saldo zapasów na koniec 2019 r. pokazywało okrągłe zero?
    Marek Sołtyk: Dopiero w tym roku udało nam się zbudować zapasy. Do tej pory mogliśmy więcej sprzedać niż wyprodukować.
  • Alina: Kiedy można się spodziewać szerszego asortymentu dla dorosłych i jaki rodzaj obuwia pójdzie na pierwszy ogień?
    Marek Sołtyk: Pod koniec przyszłego roku. Nie będę ukrywał, że to jest tajemnica.
  • Rafał: wspominał Pan w prezentacji, że obuwie dziecięce było niszą kiedy tworzyliście biznes, czy teraz już macie konkurencję i jak duża ona jest?
    Marek Sołtyk: Radzimy sobie całkiem nieźle, czego faktem jest rozwój naszej sprzedaży i ambitne plany na przyszłość.
  • Rafał: ile proc. rynku pokrywa SfF swoimi produktami?
    Marek Sołtyk: Obecnie to jakieś kilka promili.
  • księgowy: Co kryje się pod pozycją innych kosztów operacyjnych na kwotę 227 273,56 zł?
    Marek Sołtyk: Przepraszam, ale o którym roku Pan pisze. Proszę o doprecyzowanie.
  • sholder: Kiedy planujecie upublicznienie, aby można było ewentualnie łatwo wyjść z dzisiejszej inwestycji?
    Marek Sołtyk: Planujemy IPO w 2025 r.
  • gosc: Skoro współpracowało z Wami tylu celebrytów to dlaczego nie osiągnęliście dużego sukcesu?
    Marek Sołtyk: Uważamy, że wzrost przychodów o ponad 80 proc. rok do roku to dla nas swoisty sukces.
  • księgowy: 36 tys. należności pokazujecie na koniec 2020 w dokumencie ofertowym
    Marek Sołtyk: To jest należność nasza wobec PayU lub T-Pay wypłacona nam przez operatora w nowym roku a także sprzedaż produktu z opcja płatności przy odbiorze.
  • zaniepokojony: Oglądałem Wasze filmy, prezentacje i chyba wszystkie dostępne materiały, bo tak jak Pan widzę, że nisza dla dzieci nie jest zagospodarowana, a penetracja tego rynku przez spółkę wciąż jest mała. Ale doprawdy nie mogę zrozumieć dlaczego wszystkich informacji nie ma w dokumencie ofertowym tylko jakieś minimum wymagane przez regulacje, dlaczego nie ma tego w jednej prezentacji, tylko macie osobne dla dużych inwestorów, gdzie są przedstawione perspektywy długoterminowe itd.? Skoro nie potraficie sprzedać tej oferty w odpowiedni sposób to można mieć wątpliwości, czy rzeczywiście posiadacie odpowiednie kompetencje w swoim biznesie… Alternatywnie macie już tę ofertę sprzedaną i tylko zawracacie głowę ;)
    Marek Sołtyk: Gdybyśmy mieli sprzedaną, to byśmy o tym poinformowali. Działamy w pełni transparentnie, a dodatkowe informacje nie zawarte w prezentacji i stronie emisji są dostępne na naszej stronie https://slippersfamily.com/relacje-inwestorskie
  • księgowy: Dlaczego w 2019 r. nie było kosztów sprzedaży, natomiast w 2020 r. takowe są?
    Marek Sołtyk: Były, tylko zostały zaksięgowane w innej pozycji przez poprzednie biuro księgowe.
  • potencjalny_inwestor: do kiedy planujecie osiągnąć te zapowiadane 5 proc. rynku?
    Marek Sołtyk: Planujemy osiągnąć ten wynik w ciągu 6-7 lat.
  • gość: jaka linia obecnego asortymentu sprzedaje się najlepiej?
    Marek Sołtyk: Tak jak wspomniałem, to obuwie do przedszkola, szkoły.
  • gość: wasze ceny oscyluje w zakresie 60-140 zł, jakich cen można się spodziewać w ofercie dla dorosłych?
    Marek Sołtyk: Podobnego poziomu cen.
  • gość: na prezentacji pokazywał Pan średnią płatność per klient na poziomie 15 zł. o ile chcecie podnieść średni przychód na klienta? jakie są prognozy w tym względzie? do kiedy chcecie to osiągnąć?
    Marek Sołtyk: To nie tak, my wyceniamy naszych klientów bardzo ostrożnie po 15 zł, a ich średnie zakupy w tym roku to 104 zł średni koszyk. Będziemy się skupiać na pozyskiwaniu nowych.
  • Marek Sołtyk: Szanowni Państwo, serdecznie dziękuję za wszystkie zadane pytania i zapraszam do kontaktu: akcjonariat@slippersfamily.com oraz odwiedzenia strony: https://emisja.slippersfamily.com/. Pozdrawiam!
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
tmgqbbtc
rgxsorqs
Prezentacja inwestorska Grupy Klepsydra - 11 września 2025 r.
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +78 934,96 zł +394,67% 98 934,96 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
nadhfpfx
hrludkdo
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
333
strefa niepewna BB B
104
strefa zagrożona CCC D
203

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 64
  • ROE > 30% - znaleziono 69
  • Free float < 20% - znaleziono 102

Dane aktualne na 11.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat