-
moderator: Witam na webinarze i czacie z zarządem GAMIVO SA – Mateuszem Śmieżewskim oraz Tomaszem Lewandowskim. Tematem spotkania będzie omówienie wyników finansowych za III kwartał 2022 roku. Podczas spotkania Zarząd przedstawi także plany na najbliższe miesiące.
-
moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
-
moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
-
moderator: Już można zadawać pytania. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
-
Zarząd GAMIVO: Dzień dobry, bardzo dziękujemy za udział w webinarze. Przez najbliższą godzinę będziemy dla Państwa dostępni podczas czatu. Zachęcamy do licznego zadawania pytań.
-
Gość: Czego możemy spodziewać się w IV kwartale 2022? Czy dynamika wzrostu ma szansę być zachowana?
Zarząd GAMIVO: W III kwartale brakowało głośnych premier, a mimo tego odnotowaliśmy rekordowe wyniki finansowe. Jest to efekt optymalizacji procesów, które pozytywnie wpłynęły na rentowność Spółki. Prognozujemy, że IV kwartał będzie równie udany, co miniony okres, chociaż wiele premier zdecydowano się przenieść na 2023 rok, więc nowości nie będzie tak dużo, jak miało to miejsce w analogicznym okresie lat ubiegłych. Niemniej już w ostatnich miesiącach pokazaliśmy, że nasz model biznesowy jest odporny na chwilową stagnację.
-
maciej: Możemy spodziewać się kontynuacji współpracy z Żabką? Po poprzednich akcjach widać, że jest duże zainteresowanie tego typu aktywnościami.
Zarząd GAMIVO: Poprzednie akcje zakończyły się zdecydowanym sukcesem. Pozostajemy w stałym kontakcie z przedstawicielami Żabki i rozważamy kolejne edycje wspólnych działań.
-
Ciekawski : Spółka niedawno dodała język koreański. Czy widzicie Państwo duży udział tego rynku w sprzedaży gier na platformie?
Zarząd GAMIVO: Udział sprzedaży z Korei Południowej był na tyle wyraźny, że uznaliśmy za opłacalne przygotowanie wersji językowej dla tego regionu. Aktualnie pracujemy nad zakontraktowaniem nowych pośredników płatności z tego regionu. Będzie to krok dopełniający naszą ekspansję na rynku koreańskim.
-
Gość: Jak współpraca z Żabką przełożyła się na napływ nowych użytkowników?
Zarząd GAMIVO: Dzięki współpracy z siecią sklepów Żabka nie tylko pozyskaliśmy nowych użytkowników, ale także zwiększyliśmy aktywność tych, którzy są z nami od dawna. Kooperacja była podzielona na dwie akcje i podczas każdej z nich na klientów sklepu czekały gry, które można było odebrać na platformie GAMIVO.
-
Gość: Jak wygląda sprzedaż na użytkownika w ostatnich 5 kwartałach?
Zarząd GAMIVO: Długość życia użytkownika na platformie nierzadko przekracza okres 5 kwartałów. Dzięki działaniom marketing automation również sukcesywnie zmniejszamy interwały, w których użytkownicy dokonują zakupów, co pozytywnie wpływa na budowanie lojalności.
-
Gość: Jak kształtowała się liczba aktywnych użytkowników w ostatnim kwartale w ujęciu q/q i r/r?
Zarząd GAMIVO: Na ten moment platforma skupia 4 334 tys. zarejestrowanych użytkowników, a w samym III kwartale dołączyło do nas 217 tys. nowych użytkowników. Nie udzielamy informacji nt. aktywnych użytkowników, natomiast cały czas staramy się dbać o ich zaangażowanie na platformie. Stąd takie działania jak uruchomienie programu lojalnościowego GAMIVO Club.
-
Gość: Za jaką część przychodu w ostatnim kwartale odpowiadał hurt i jak ta relacja zmieniła się w ciągu roku?
Zarząd GAMIVO: Znaczącą część przychodu spółki stanowi handel detaliczny. Hurtowe zakupy są obłożone niższą prowizją od sprzedaży niż w przypadku indywidualnych zakupów. Ta relacja nie zmieniła się w ciągu roku.
-
Inwestor : Czy planują Państwo w najbliższym czasie emisję akcji?
Zarząd GAMIVO: Na ten moment nie planujemy emisji akcji. GAMIVO ma środki na dalszy, intensywny rozwój. Jeżeli zdecydujemy się na emisję, poinformujemy o tym stosownymi raportami.
-
Gość: Trigon podniósł Wam wycenę głównie za sprawą cięcia kosztów w kolejnych latach. Czy uważacie, że zaprezentowane szacunki są do osiągnięcia przez Was w dobie szalejącej inflacji, presji płacowej i rosnącego kosztu usług?
Zarząd GAMIVO: Obecna sytuacja rynkowa może sprawić, że coraz więcej osób będzie szukało tańszej alternatywy i zacznie zwracać się w kierunku GAMIVO. W efekcie prawdopodobne jest, że recesja przyczyni się do osiągnięcia przez spółkę dobrych wyników finansowych.
-
Gość: czy modyfikacja harmonogramów wydawniczych gier to jednorazowa rzecz czy Waszym zdaniem głębszy trend?
Zarząd GAMIVO: Przesuwanie premier zawsze było nieodłącznym elementem rynku gamingowego. Zwiększona liczba modyfikacji harmonogramów wydawniczych występuje cały czas pokłosie pandemii. Dlatego przekładanie premier wciąż będzie miało miejsce, ale nie powinno zdarzać się tak często jak obecnie.
-
Inwestor : Czy spółka planuje przejście na główny parkiet gpw?
Zarząd GAMIVO: Nasza intencja nie zmieniła się, trwają prace nad przejściem na Główny Rynek GPW. Spółka w tej chwili nie ma do przekazania szczegółowych informacji w tym zakresie.
-
Lolek: czy widzicie już jakieś dodatkowe korzyści z GamivoClub? jak to się przełożyło na powrót klientów?
Zarząd GAMIVO: Program lojalnościowy GAMIVO Club wprowadziliśmy przy okazji świętowania piątych urodzin platformy. Spotkał się on z pozytywnym przyjęciem ze strony graczy. Program dobrze wpływa m.in. na średnią wartość koszyka oraz częstotliwość dokonywanych transakcji.
-
Alan: dzień dobry, jak automatyczna weryfikacja przełoży się na koszty? odciążenie pracowników?
Zarząd GAMIVO: Automatyczna weryfikacja pozwoli nam skalować biznes, gdyż umożliwi obsługę większej liczby klientów bez potrzeby zwiększania liczebności zespołu.
-
Janek79: Sytuacja przeciętnego konsumenta uległa w ostatnim czasie drastycznemu pogorszeniu. Z różnych stron słychać sygnały, że klienci kupują mniej, lub wybierają tańsze produkty. Jak to wygląda w branży gier. Widać “zaciskanie pasa”?
Zarząd GAMIVO: Sytuacja rynkowa bezsprzecznie wpłynie na możliwości finansowe klientów i sami jesteśmy ciekawi, co przyniosą nadchodzące miesiące. Należy zauważyć jednak, że gry pozostają najtańszą formą rozrywki. GAMIVO dodatkowo, jest miejscem, które oferuje gry w najlepszych cenach na rynku spośród naszej konkurencji.
-
Oluśś: Czy współpraca z Żabką przyniosła spółce korzyści finansowe?
Zarząd GAMIVO: Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w prasie o tematyce biznesowej, jak i serwisach dla graczy, co ma pozytywny wpływ na budowę rynkowej pozycji oraz rozpoznawalności marki GAMIVO. Współpraca przyniosła spółce także korzyści w postaci pozyskania nowych, transakcyjnych użytkowników.
-
gracz: Dzień dobry, czy premiera God of War: Ragnarok będzie miała istotny wpływ na wyniki Gamivo w 4Q? Jakie inne istotne tytuły pojawią się w najbliższym czasie?
Zarząd GAMIVO: Każda premiera gier ma pozytywny wpływ na wyniki finansowe, zwłaszcza gry AAA. Mimo licznych przesunięć premier IV kwartał pod względem nowości na pewno jest znacznie ciekawszy niż ubiegłe miesiące. W najbliższych dwóch kwartałach możemy się spodziewać takich premier jak The Callisto Protocol, World of Warcraft: Dragonflight, Hogwarts Legacy czy wspomniany w pytaniu God of War: Ragnarok.
-
Akcjonariusz: 4 mln użytkowników pękło, kiedy zobaczymy 5 mln?
Zarząd GAMIVO: Miejmy nadzieję, że jak najszybciej. Pamiętajmy jednak, że największy nacisk kładziemy na pozyskiwanie użytkowników, którzy chętnie i regularnie będą korzystać z usług platformy GAMIVO.
-
Akcjonariusz: Jak zmieniła się wartość przeciętnego paragonu w Gamivo?
Zarząd GAMIVO: Średnia wartość koszyka jest zależna od aktualnej listy bestsellerów i zmienia się wraz z ofertą.
-
Robson: Czy czwarty kwartał to sezonowo najlepszy okres w roku? Można liczyć na kolejny rekord?
Zarząd GAMIVO: Końcówka roku tradycyjnie była najgorętszym okresem jeśli chodzi o premiery, jednak pandemia mocno zaburzyła kalendarz wydawniczy. W efekcie część produkcji AAA przeniesiono od razu na 2023 rok, jednak w IV kwartale na pewno zobaczymy znacznie więcej nowości niż w ubiegłych miesiącach. Dlatego, jak wspominaliśmy wcześniej, spodziewamy się równie dobrych wyników, co w ostatnich kwartałach.
-
Shareholder: jak według Was ulepszenia w wyszukiwarce powinny się przełożyć na wyniki? rozumiem, że skoro zdecydowaliście się na poniesienie kosztów związanych z wdrożeniem modyfikacji to spodziewacie się minimum ich pokrycia dzięki tym nowym rozwiązaniom?
Zarząd GAMIVO: Szacujemy wzrost konwersji z tego narzędzia. Wyszukiwarka jest bardzo istotnym elementem każdej platformy e-commerce’owej, GAMIVO nie jest wyjątkiem. Chcieliśmy, aby klienci mieli możliwość odnalezienia produktów, których szukają jeszcze łatwiej i przystępniej, niż było to możliwe do tej pory.
-
Gość: Czy planujecie jakieś nowe wersje językowe platformy? czy może obecny zakres zapewnia Wam oczekiwane założenia co do dostępności dla klientów?
Zarząd GAMIVO: Pracujemy nad implementacją trzech nowych wersji językowych, poza którymi nie planujemy nowych w najbliższej przyszłości. Chcemy być pewni, że każda nowa wersja językowa strony, która wprowadzimy, będzie w pełni przez nas wspierana w nadchodzących latach.
-
Gość: W którym z krajów w jakich jesteście średnia wartość koszyka jest najwyższa a w którym najniższa?
Zarząd GAMIVO: Najwyższą średnią wartość koszyka odnotowujemy w krajach wysoce rozwiniętych gospodarczo takich jak Niemcy, Wielka Brytania czy Stany Zjednoczone. Te państwa charakteryzują się wysokim odsetkiem graczy, którzy chętnie dokonują zakupów na naszej platformie. Jeżeli chodzi o najniższą średnią wartość koszyka, odnotowujemy ją w krajach mniej rozwiniętych gospodarczo np. w Meksyku i Boliwii.
-
Zarząd GAMIVO: Bardzo dziękujemy za tak liczny udział w czacie. Staraliśmy się odpowiedzieć na możliwie jak najwięcej pytań. Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś dodatkowe kwestie, których nie poruszyliśmy zachęcamy do kontaktu poprzez adres gamivo@innervalue.pl
-
moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty w ramach dziewiątej edycji projektu #GamingNaGiełdzie