ykcuophf
Advertisement
PARTNER SERWISU
tetvhipt

Czat inwestorski z Mateuszem Śmieżewskim, prezesem zarządu i Tomaszem Lewandowskim - członkiem zarządu GAMIVO SA

Dyskusja odbyła się dnia: 23.02.2022, godziny 11:00
Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu i Tomasz Lewandowski, członek zarządu GAMIVO SA: W tym roku zamierzamy przede wszystkim skalować rozwiązania oraz je automatyzować Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu i Tomasz Lewandowski, członek zarządu GAMIVO SA
W środę 23 lutego o godz. 11:00 zapraszamy na webinar inwestorski z zarządem GAMIVO SA – Mateuszem Śmieżewskim, prezesem zarządu oraz Tomaszem Lewandowskim, wiceprezesem zarządu. Tematem spotkania będzie szczegółowe omówienie planów rozwoju na 2022 rok.

GAMIVO to platforma łącząca w swoim biznesie dwa dynamiczne segmenty: e-commerce oraz gaming. Skupia ponad 3 miliony graczy, którzy zakupili za pośrednictwem serwisu ponad 10 mln gier.

Celem GAMIVO jest zwiększenie rentowności, automatyzacja procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki. Ponadto jednym z priorytetów jest ciągłe zwiększanie bazy klientów korzystających z platformy transakcyjnej. Spółka wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji oraz buduje swoją pozycję rynkową na dwóch filarach: wysokiej jakości obsłudze klienta oraz konkurencyjnych cenach gier i dóbr cyfrowych. GAMIVO od kwietnia 2021 roku jest notowane na rynku NewConnect i planuje przejście na Rynek Główny GPW.


Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na prezentacji i czacie inwestorskim z Mateuszem Śmieżewskim i Tomaszem Lewandowskim, przedstawicielami zarządu GAMIVO SA. Tematem spotkania będzie szczegółowe omówienie planów rozwoju na 2022 rok.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg prezentacji i czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd Gamivo: Dzień dobry, witamy Państwa bardzo serdecznie na sesji Q&A. Przez najbliższą godzinę zarząd spółki będzie udzielał odpowiedzi na Państwa pytania, zachęcamy do ich zadawania.
  • Mariusz: Dzień dobry, czy Gamivo ma zamiar brać udział w kolejnych wydarzeniach sportowych, jak to miało miejsce podczas gali FAME MMA 11?
    Zarząd Gamivo: Aktualnie szukamy podobnych eventów, o podobnym zasięgu w innych krajach. Jako, że FAME było pierwszą tego typu galą w Europie, nowe inicjatywy powoli zaczynają się pojawiać, a my bacznie przyglądamy się grupie docelowej i osiąganymi zasięgami.
  • Inwestor84: Ilu obecnie jest zarejestrowanych osób na platformie, czy spółka ma zamiar komunikować kolejne ważne progi w tym zakresie? Mam na myśli np. przekroczenie 4 mln zarejestrowanych użytkowników.
    Zarząd GAMIVO: Bardzo szybko zbliżamy się do granicy 4 mln użytkowników, jeżeli osiągniemy ten próg na pewno poinformujemy o tym stosownym komunikatem.
  • daro: Czy możemy poznać ramową datę, kiedy GAMIVO przejdzie na główny rynek GPW?
    Zarząd GAMIVO: Nie jesteśmy w stanie podać dzisiaj konkretnej daty, jako że ten proces jest zależny nie tylko od działań spółki. O kolejnych krokach będziemy informować w odpowiednich komunikatach.
  • wilk: GAMIVO niedawno weszło w segment cloud gamingu. Czy Zarząd jest zadowolony z przychodów, które są uzyskiwane z tej usługi? Pozdrawiam
    Zarząd GAMIVO: Granie w chmurze zyskuje coraz większą popularność, a wartość tego segmentu rynku dynamicznie rośnie. Dlatego GAMIVO pod koniec 2021 r. nawiązało współpracę z serwisem Boosteroid, który jest jedną z największych w Europie platform cloud gamingowych. Produkty Cloud Gamingowe są jednym z wielu elementów asortymentu dostępnego dla graczy na GAMIVO, spółka nie udziela informacji na temat sprzedaży poszczególnych produktów.
  • Obserwator: Dlaczego Gamivo zdecydowało się poszerzyć asortyment o produkty fizyczne, czy spółka planuje dalszy rozwój asortymentu?
    Zarząd GAMIVO: Poszerzenie asortymentu o produkty fizyczne było odpowiedzią na potrzeby graczy. Chcemy dostarczać im nie tylko gry, ale także akcesoria, dzięki którym rozgrywka będzie jeszcze przyjemniejsza. Jest też częścią realizowania wizji GAMIVO jako miejsca, gdzie gracze znajdą wszystko co potrzebują do realizowania swojej pasji. System cały czas powiększa asortyment jako, że to merchanci prezentują coraz więcej nowych ofert.
  • Mariusz: Ile osób obecnie jest zatrudnionych w Gamivo? Czy planowany jest rozwój kadry?
    Zarząd GAMIVO: Na dziś dla grupy GAMIVO pracuje łącznie 91 osób. W zależności od podejmowanych inicjatyw i działań, będziemy rozważać rozwój kadry pracowniczej.
  • Człowiek Cień: Jak idzie sprzedaż akcesoriów fizycznych?
    Zarząd GAMIVO: Wprowadzenie wspomnianego asortymentu zostało bardzo dobrze przyjęte przez graczy. Myszki, klawiatury i inne akcesoria cieszą się zainteresowaniem, za co m.in. odpowiada wysoka jakość tych produktów. Spółka nie udziela informacji na temat sprzedaży poszczególnych produktów.
  • Człowiek Cień: Czy będą Państwo publikować wstępne wyniki za Q4?
    Zarząd GAMIVO: Wyniki za Q4 zostaną zaprezentowane w raporcie rocznym, który zostanie opublikowany 21 marca.
  • Gość: Czy Gamivo będzie pojawiać się na kolejnych eventach?
    Zarząd GAMIVO: Jak już wcześniej wspominaliśmy, aktualnie szukamy różnych eventów, o podobnym zasięgu w innych krajach. Jako, że FAME było pierwszą tego typu galą w Europie, nowe inicjatywy powoli zaczynają się pojawiać, a my bacznie przyglądamy się grupie docelowej i osiąganymi zasięgami.
  • Gość: Czy pojawią się prognozy finansowe na 2022 rok?
    Zarząd GAMIVO: Spółka nie będzie publikowała prognoz.
  • Adam: Witam, co zdaniem Zarządu było kluczowym, najważniejszym działaniem dla GAMIVO w 2021 roku?
    Zarząd GAMIVO: 2021 rok był bardzo owocnym okresem dla GAMIVO, do najważniejszych działań możemy zaliczyć m.in. poszerzenie asortymentu (cloud gaming, produkty fizyczne), działania SEO oraz rozwój GAMIVO SMART.
  • Jarek_Sz: Witam, kiedy konkretnie GAMIVO chce przejść z NC na rynek główny GPW?
    Zarząd GAMIVO: Tak jak wspomnieliśmy powyżej, nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty, kiedy GAMIVO przejdzie na główny rynek GPW.
  • gosc: Fame MMA, coraz więcej kontrowersji dzieje się wokół tego przedsięwzięcia... czye boicie się, że klei się Wam łatka tego wątpliwego przedsięwzięcia?
    Zarząd GAMIVO: Na tę chwilę, jak już zostało wspomniane wyżej, nie mamy w planach udziału w najbliższych eventach FAME. Szukamy nowych szans i eventów, dzięki którym dotrzemy do szerokiego grona graczy.
  • GOŚĆ: czy możecie uchylić rąbka tajemnicy jak liczbowo zmiany googla na Was wpłynęły?
    Zarząd GAMIVO: Nie możemy udostępnić konkretnych liczb, to co możemy powiedzieć, to fakt, że ruch organiczny nieznacznie się zmniejszył, przy czym istotnym faktem jest, że zwiększył się znacząco współczynnik konwersji. Oznaczałoby to, że google zredukował liczbę odwiedzin stron, które nie miały dla nas większego wpływu na biznes.
  • julek: Dzień dobry, spóźniłem się nieco i umknęło mi, czym tak naprawdę jest SMART, jakie korzyści przynosi użytkownikom, jakie warunki trzeba spełnić aby z niego korzystać?
    Zarząd GAMIVO: SMART to usługa dedykowana najbardziej wymagającym graczom. W czasie trwania subskrypcji, która kosztuje 1,99 euro za miesiąc, otrzymują oni szereg korzyści, z których największą popularnością cieszą się wyjątkowe zniżki na gry. To też odpowiedź GAMIVO na cieszące się coraz większym zainteresowaniem graczy usługi subskrypcyjne. W 2022 roku planujemy skupić się na dalszym rozwoju usługi GAMIVO SMART.
  • GPW_geek: Na etapie IPO była mowa o planach uruchomienia aplikacji mobilnej. Czy temat “umarł”?
    Zarząd GAMIVO: W naszej opinii wersja mobilna GAMIVO już dzisiaj zapewnia bardzo dobre doświadczenia dla użytkowników, w związku z tym stworzenie aplikacji mobilnej byłoby kosztownym przedsięwzięciem, które mogłoby nie osiągnąć zadowalających rezultatów. Zarząd uznał, że budowanie aplikacji powielającej funkcjonalności strony mija się z celem i lepiej przeznaczyć zasoby na projekty które szybko przyniosą zwrot z inwestycji.
  • Stann: Gamivo poszerzyło asortyment o myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki i inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Teoretycznie to dobry ruch biznesowy. Ale czy konkurencja nie jest tu za duża? Jakie są szanse, że to będzie strzał w dziesiątkę?
    Zarząd GAMIVO: Tak jak informowaliśmy, poszerzenie asortymentu o produkty fizyczne było odpowiedzią na potrzeby graczy. Chcemy dostarczać im nie tylko gry, ale także akcesoria, dzięki którym rozgrywka będzie jeszcze przyjemniejsza. Jest też częścią realizowania wizji GAMIVO jako miejsca, gdzie gracze znajdą wszystko co potrzebują do realizowania swojej pasji. System cały czas powiększa asortyment jako, że to merchanci prezentują coraz więcej nowych ofert.
  • Zainteresowany: Czy przejściu na główny parkiet będzie towarzyszyła emisja akcji?
    Zarząd GAMIVO: Na ten moment nie planujemy przeprowadzać emisji. Jeżeli ta sytuacja ulegnie zmianie, zakomunikujemy to stosownymi kanałami oraz raportami.
  • RobertZ: Dzień dobry, pytanie o skalowalność biznesu. Jak na przestrzeni ostatniego roku to wyglądało. Co jest obecnie największą barierą?
    Zarząd GAMIVO: W poprzednim roku nastawieni byliśmy na zwiększeniu naszej widoczności, stąd m.in kampania z Fame MMA. Największą trudnością jest pozyskiwanie nowych użytkowników w efektywny sposób, niemniej nieustannie sprawdzamy nowe źródła i optymalizujemy je, aby sprowadzić wspomnianych użytkowników jak najwięcej.
  • akcjonariusz: W kwietniu minie rok od debiutu spółki na NC. Jak podsumowują Panowie ten czas? Kurs w rok mocno spadł, czy zasłużenie?
    Zarząd GAMIVO: Jako Zarząd skupiamy się na rozwijaniu GAMIVO, liczymy, że nasze działania zostaną docenione zarówno przez graczy, jak i inwestorów. Na obecny kurs akcji ma także wpływ panujące nastawienie inwestorów do branży gamingowej. GAMIVO działa zarówno w branży gamingowej, jak i e-commerce, zatem aktualne trendy silnie wpływają na kurs akcji.
  • gość: Witam. Ile gier sprzedało Gamivo w całym 2021 roku?
    Zarząd GAMIVO: Pod koniec ubiegłego roku przekroczyliśmy próg 10 mln sprzedanych gier.
  • akcjonariusz: Inwestując w spółkę miałem na uwadze skalowalność. I chciałbym dzisiaj o nią zapytać. Czy tu jest - a jeśli jest to jaki - progres?
    Zarząd GAMIVO: Stabilny dynamiczny wzrost wyników spółki był naszym priorytetem od samego początku. Posiadamy wszystkie narzędzia, by móc zapewnić szybkie skalowanie biznesu.
  • Gość: Rynkową grzanką jest obecnie temat NFT. Nawet Skin Wallet się w to wpakował, tracąc resztki wiarygodności. Pytanie do Panów, czy Gamivo wejdzie w ten chłam?
    Zarząd GAMIVO: W planach na 2022 nie przewidujemy angażowania się w projekty związane z NFT. Niemniej jednak mocno przyglądamy się nowym trendom, które powstają w środowisku tokenów. Rozpatrujemy ewentualną współpracę z liderami rynku w ofercie produktów. Uważamy takie rozwiązanie za najbardziej efektywne kosztowo. Ruch Skinwallet’a uważamy za innowacyjny i ciekawy. Gorąco kibicujemy, żeby projekt zrealizował swoje cele z nim związane.
  • Sylwana: Jakie było najdroższe “dobro cyfrowe” sprzedane za pośrednictwem Waszej platformy?
    Zarząd GAMIVO: W naszym asortymencie znajduje się wiele droższych produktów cyfrowych takich jak licencje na oprogramowanie czy karty doładowujące do platform takich jak Amazon czy Zalando. Jednak w ostatnich miesiącach najdroższym sprzedanym produktem była kopia gry Spider-Man: Shattered Dimensions, której cena wynosiła blisko 500 euro. Sprzedaż tego produktu na platformie Steam została wstrzymana, przez co takie produkty osiągają bardzo wysokie ceny.
  • Księgowy: Jakie prowizje pobiera spółka od sprzedanej kopii gry?
    Zarząd GAMIVO: Prowizje nie są stałe, są uzależnione od grup produktów oraz od poziomu sprzedawców (im więcej sprzedawca sprzedaje, tym lepsze warunki może mieć). Średnio możemy przyjąć 8 proc. prowizji od sprzedanej kopii gry.
  • zaniepokojony: W kwietniu mija roczny lock-up Tar Heel Capital Pathfinder. Czy wiadomo coś nt. planów, co fundusz zamierza zrobić z posiadanym pakietem? PS. tak, wiem, że to pytanie do Tar Heel Capital Pathfinder, bo to ich decyzja, ale tajemnicą poliszynela jest, że macie z nimi kontakt i rozmawiacie nt. współpracy.
    Zarząd GAMIVO: Z informacji, które posiadamy Tar Heel Capital Pathfinder nie planuje sprzedaży akcji GAMIVO.
  • gość: Zaraz po debiucie na NewConnect na platformie spółki zarejestrował się trzymilionowy użytkownik. Ilu obecnie użytkowników ma GAMIVO?
    Zarząd GAMIVO: W związku z zachowaniem równego dostępu do informacji chcemy zachować komunikację w kwestii ilości zarejestrowanych użytkowników na poziomie komunikatów ESPI. Niemniej jednak możemy uchylić rąbka tajemnicy, że wielkimi krokami zbliżamy się do granicy 4 mln, co będziemy komunikować.
  • gość: jaki jest średni paragon u Was?
    Zarząd GAMIVO: Średnia wartość koszyka na platformie wynosi ok 23 euro.
  • Gość: Z perspektywy czasu, patrząc na przecenę na akcjach Gamivo, decyzja o debiucie na warszawskim parkiecie, była słuszna? Nie żałujecie, że nie wybraliście zagranicznego parkietu?
    Zarząd GAMIVO: Jako spółka giełdowa staliśmy się jeszcze bardziej transparentni. Dzięki obecności na giełdzie, zaufali nam zarówno inwestorzy z Polski jak i z innych krajów. Ponadto umocniliśmy naszą wiarygodność dla obecnych jak i potencjalnych partnerów biznesowych.
  • Zarząd GAMIVO: Dziękujemy bardzo serdecznie za tak liczny udział w czacie. Staraliśmy się odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań. Gdyby pojawiły się jakieś wątki, których nie poruszyliśmy lub dodatkowe pytania, zachęcamy do przesłania ich na adres gamivo@innervalue.pl
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
ibaifpzl
dfgpyemh
zhlvtpti
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 751,90 zł +383,76% 96 751,90 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
aoxgmsfc
uqtcviuo
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
333
strefa niepewna BB B
105
strefa zagrożona CCC D
202

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 64
  • ROE > 30% - znaleziono 69
  • Free float < 20% - znaleziono 102

Dane aktualne na 10.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat