pixelg
Piotr Mikrut, Joanna Wróbel-Lipa oraz Witold Waśko z zarządu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka - start 17 września o 12:30
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Czat inwestorski z przedstawicielami zarządu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka

Dyskusja odbyła się dnia: 17.09.2020, godziny 12:30
Zarząd Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka: W okresie pandemii zwiększyliśmy nasze udziały rynkowe i utrzymaliśmy pozycję lidera Piotr Mikrut, prezes zarządu, Joanna Wróbel-Lipa, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych oraz Witold Waśko, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. ekonomicznych (CFO) Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA
SNIEZKA
W czwartek, 17 września 2020 roku o godz. 12:30 odbędzie się czat inwestorski z zarządem Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka: Piotrem Mikrutem, prezesem zarządu, Joanną Wróbel-Lipą, wiceprezesem zarządu, dyrektorem ds. handlowych oraz Witoldem Waśko, wiceprezesem zarządu, dyrektorem ds. ekonomicznych (CFO). Tematem spotkania będzie omówienie wyników finansowych za I półrocze 2020 roku.

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka to firma z ponad 35-letnim doświadczeniem na rynku chemii budowlanej i wiodąca spółka w grupie kapitałowej Śnieżka, która jest jednym z liderów na rynku farb dekoracyjnych, lakierów oraz szpachli w Polsce, na Węgrzech, Ukrainie i Białorusi.

Od 2003 r. akcje FFiL Śnieżka są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a spółka regularnie wypłaca akcjonariuszom dywidendę z wypracowanych zysków.

Kluczowe marki FFiL Śnieżka SA to: Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo-Tech, Beston i Rafil, a także popularne na węgierskim rynku marki z portfolio spółki zależnej, Poli-Farbe Vegyipari Kft,: Platinum, Inntaler, Cellkolor i Boróka.

We wszystkich spółkach należących do grupy kapitałowej Śnieżka jest zatrudnionych ok. 1.400 pracowników, a zlokalizowane w czterech krajach (Polska, Węgry, Ukraina i Białoruś) fabryki wytwarzają rocznie około 190 mln kg różnego rodzaju wyrobów chemii budowlanej. Grupa działa aktywnie na 15 rynkach zagranicznych.

>>>Więcej o biznesie i sytuacji fundamentalnej Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka przeczytasz w analizie StockWatch.pl
Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z zarządem Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka: Piotrem Mikrutem, Joanną Wróbel-Lipą oraz Witoldem Waśko. Tematem spotkania będą najnowsze wyniki finansowych, bieżąca sytuacja w branży i plany na kolejne kwartały.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać o 12:30. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd FFiL Śnieżka: W imieniu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA miło nam Państwa powitać na czacie dla inwestorów. Zapraszamy do zadawania pytań poświęconym naszej działalności oraz wynikom grupy kapitałowej Śnieżka. Dziś mamy przyjemność reprezentować nasza spółkę w pełnym składzie zarządu i w imieniu Śnieżki odpowiedzi udzielać będą: Piotr Mikrut – prezes zarządu, Witold Waśko – wiceprezes zarządu, dyrektor ds. ekonomicznych, Joanna Wróbel-Lipa – wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych. Zapraszamy do zadawania pytań.
  • drobny akcjonariusz: Witam, akcje Śnieżki na IKZE trzymam od kilku lat pod kątem dywidendy, choć nie ukrywam, że wzrost kursu też bardzo cieszy. Czy w kwestii polityki dywidendowej spółka planuje utrzymać status quo? Co musiałoby się zdarzyć, żeby spółka zrezygnowała z niej i czy takie ryzyka są realne w najbliższej przyszłości?
    Śnieżka: Nasza spółka nie opublikowała polityki dywidendowej, natomiast podejście zarządu do dzielenia się wypracowywanymi zyskami nie zmienia się od wielu lat. W naszej opinii, na dziś jedynie zagrożenie płynności mogłoby w przyszłości zmienić rekomendacje zarządu w sprawie wypłacania dywidend.

    W sprawozdaniu z działalności zaprezentowaliśmy pełną historię wypłacanych dywidend z ostatnich kilkunastu lat (łącznie ponad 400 mln zł).
  • inwestor_2k: Dzień dobry. Jak koronawirus wpłynął na sprzedaż farb/lakierów i jak spółka od strony organizacyjnej poradziła sobie z pandemią? Czy w fabrykach były przestoje, problemy z produkcją?
    Śnieżka: Wpływ sytuacji związanej z pandemią jest dla naszej grupy kapitałowej - w ujęciu całościowym - pozytywny.

    Niewielki i krótkotrwały wpływ na działalność operacyjną miały: czasowe ograniczenie produkcji w zakładzie na Ukrainie (od 24 marca do 11 maja br.) oraz czasowe, administracyjne ograniczenia działalności marketów budowlanych.
  • karma: Czy Śnieżka ma szanse na akwizycje? Doprecyzuję pytanie, nie pytam pod kątem finansowym, bo tu gotówka jest, ew. kredyt pewnie też się znajdzie. Ale rynek wydaje się ciasny. Jestem ciekaw, czy są firmy, które można przejąć i które w ogóle są na sprzedaż?
    Śnieżka: Obserwujemy, że branża farb podlega od lat procesowi konsolidacji, wciąż realizowane są transakcje, więksi gracze rynkowi przejmują pojedyncze fabryki lub mniejszych graczy rynkowych. Dlatego w dalszym ciągu jest wiele potencjalnych celów akwizycyjnych w obszarze naszego działania. Zaznaczamy, że obecnie nie prowadzimy żadnych negocjacji w sprawie przejęć.
  • TakiTamzGPW: Czy i ew. w jakie nowoczesne technologie inwestuje spółka? Jest tu pole do podbicia rynku ta drogą?
    Śnieżka: Współpracujemy - z uwagi na naszą silną pozycję rynkową - bezpośrednio z największymi dostawcami, w tym dostawcami najnowszych rozwiązań technologicznych.

    Dla nas bardzo istotnym jest, aby być wśród liderów technologicznych naszej branży, i stąd bardzo liczne wdrożenia w ostatnich latach (mamy liczne przykłady, np. farba "Magnat Ceramic Care", oczyszczająca powietrze z formaldehydu).

    Z kolei w obszarze procesowym (w tym digitalizacji) właśnie wdrożyliśmy najnowsze rozwiązania systemowe (SAP).
  • Gość: Witam, nowy jestem na giełdzie więc chciałem zapytać dlaczego warto zainwestować w akcje producenta farb czy lakierów? Co takiego unikalnego jest w tym biznesie?
    Śnieżka: Do unikalnych przewag naszej Grupy należą silne, dobrze postrzegane marki (takie jak np. Magnat, Vidaron i Śnieżka), a także silna, zdywersyfikowana i obszerna sieć dystrybucji naszych produktów. Kluczową przewagą jest jednak zespół naszych pracowników.
  • inwestor_2k: Czy sprzedaż na Białorusi lub Ukrainie jest zabezpieczana pod względem walutowym? W jakiej walucie tam handlujecie?
    Śnieżka: Na Białorusi i Ukrainie sprzedaż odbywa się w walutach lokalnych. W obu wypadach nie są dostępne instrumenty zabezpieczające.
  • inwestor_2k: Czy spółka korzystała ze wsparcia któregoś z programów w ramach tarczy 4.0?
    Śnieżka: Z uwagi na dobrą kondycję korzystaliśmy z tzw. tarczy w bardzo niewielkim zakresie (odroczenie podatku dochodowego).
  • Analityk Fundamentalny: 1. Do tej pory występowała powtarzalna sezonowość (wyższe przychody w drugim i trzecim kwartale – razem około 2/3 przychodów rocznych). Czy nadal tego typu tendencja jest utrzymywana biorąc pod uwagę kwestię pandemii oraz zauważalny wzrost popytu – czy koronawirus tutaj coś zmienia?
    Śnieżka: Jest zbyt krótki okres na porównanie sezonu do sezonu (rok do roku), ale zaznaczamy, że niektóre z obecnych obserwacji wskazują, że duża część klientów finalnych grupy powróci do zachowań sprzed pandemii, tj. będzie traktować główną część wydatków na kluczowe produkty Grupy przede wszystkim jako wydatki dokonywane nie częściej niż raz w trakcie jednego sezonu remontowego (dla danej nieruchomości).
  • Analityk Fundamentalny: 2. Polifarb węgierski jest konsolidowany od 15/05/2019 stąd tez porównywalność danych kwartalnych do momentu H1 2020 jest utrudniona. Czy możecie Państwo podać mniej więcej o jaki % poprawiły się wyniki (sprzedaż i EBIT) węgierskiej spółki (15/05/2019-30/06/2019 oraz 15/05/2020-30/06/2020)
    Śnieżka: W przypadku grupy Poli-Farbe wyniki uległy poprawie r/r, zarówno na poziomie sprzedaży, jak i rentowności. Nie podajemy szczegółowych danych dla naszych spółek.
  • Analityk Fundamentalny: 3. Rynek polski i węgierski pozytywnie zareagował na pandemię w kwestii rosnącego popytu na Wasze wyrobu. Z kolei Ukraina i Białoruś to spadki sprzedażowe w Q2. Piszecie Państwo, że był to efektem zmniejszenia siły nabywczej oraz ograniczeń w handlu. Jak wygląda sytuacja w trzecim kwartale na tych dwóch rynkach?
    Śnieżka: Nie przekazujemy prognoz wyników. Wyniki za III kwartał opublikujemy w listopadzie. Wskazujemy jednak, że w ostatnim czasie nie odnotowaliśmy istotnego wpływu lokalnych decyzji administracyjnych związanych z walką z pandemią na nasze wyniki. W przypadku Ukrainy i Białorusi nadal odnotowujemy niską siłę nabywczą lokalnych konsumentów.
  • Analityk Fundamentalny: 4. Rozumiem, że zabezpieczyli Państwo sobie częściowo zakupy surowców na trzeci kwartał w EUR poprzez transakcje forward. Patrząc na kursy (ok. 4,4 - 4,45) w porównaniu do zeszłego roku jednak i tak są wyższe. Czy może to mieć zauważalne przełożenie na wyższy koszt produkcji w H2 2020? Czy podobne zabezpieczenia otwieraliście również na Q4?
    Śnieżka: Aktualnie nie spodziewamy się istotnego wpływu sytuacji związanej z kursem euro na koszty.

    Informacje w zakresie zawieranych przez nas transakcji zabezpieczających zawieramy w raportach okresowych (w tym w nocie 20).
  • Analityk Fundamentalny: W pierwszym półroczu Śnieżka nabyła rzeczowe aktywa trwałe w kwocie 48 mln zł. Rozumiem, że większość dotyczy budowy centrum Logistycznego w Zawadzie? Czy można poprosić o informację na temat przewidywanego startu operacyjnego tego centrum i skali oszczędności jakie ma przynieść?
    Śnieżka: Planujemy uruchomienie nowego centrum logistycznego na początku 2022 r. Pozwoli ono nam na skokowy wzrost efektywności procesów logistycznych: m.in. będziemy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych, w tym szybciej odpowiadać na bieżący popyt na nasze produkty.
  • Analityk Fundamentalny: 6. „czasowe ograniczenia dotyczące przemieszczania się oraz zmiany w sposobie świadczenia pracy spowodowały wzrost zainteresowania remontami, co najprawdopodobniej było kluczowym czynnikiem znaczącego wzrost popytu na materiały remontowo-budowlane w niektórych miesiącach omawianego okresu.” Czy taki trend obserwujecie Państwo również w Q3 czy jednak po otwarciu gospodarek i powrocie części ludzi z pracy zdalnej do „normalnej” sytuacja wróciła do normy i nie należy oczekiwać dwucyfrowych wzrostów sprzedażowych?
    Śnieżka: Zbyt wcześnie na pełne estymacje zachowań konsumenckich. Ten sezon jest na tyle nietypowy, że z wnioskami musimy jeszcze poczekać.
  • Analityk Fundamentalny: Biel tytanowa jest głównym surowcem – piszecie państwo, że ceny surowców pozostawały w trendzie stabilnym. Czy można trochę bardziej to opisać – jak to wygląda r/r, kw/kw i jakie są przewidywania na drugie półrocze?
    Śnieżka: Na dzień dzisiejszy oczekujemy stabilizacji cen surowców w III i IV kwartale, jednak z możliwym wzrostem w niektórych obszarach.
  • GośćXYZ: Patrząc na strukturę sprzedaży widać dość szybkie wzrosty chemii budowlanej oraz towarów (+35-40 procent r/r). Czy jest to efektem konsolidacji węgierskiej spółki – czyli tam jest zdecydowanie większy udział tych dwóch kategorii produktowych?
    Śnieżka: To prawda - istotna część tej dynamiki wynika z większego udziału tych produktów w portfolio Poli-Farbe.
  • Analityk Fundamentalny: Koszty zarządu w Q2 wyniosły 22,6 mln zł w porównaniu do 20,7 w Q2 2019 czy 18,7 M w Q3 2019. To jednak duży przyrost biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku ponosiliście pewne koszty one-off związane z zakupem węgierskiej spółki. Czy patrząc w przyszłość należy się spodziewać wyhamowania tendencji wzrostowej w tym zakresie, czy jednak nie?
    Śnieżka: W przyszłości największy wpływ na dynamikę kosztów zarządu będzie miała dynamika wynagrodzeń na rynkach, w których działają nasze zakłady produkcyjne (Polska, Węgry, Ukraina i Białoruś). Nie publikujemy prognoz, w tym kosztów zarządu.
  • Analityk Fundamentalny: Z tego co kojarzę, to krajowe zużycie wynosi ok. 13-14 litrów farb rocznie na głowę w porównaniu do ok. 20 l w bogatszych krajach Europy Zachodniej. Czy w chwili obecnej (wzrosty sprzedażowe- pandemia) możemy oczekiwać zmniejszenia się tej dysproporcji czy jednak to taki efekt one-off.
    Śnieżka: Podobnie jak w jednym z poprzednich pytań wskazujemy, że w przypadku naszej branży upłynęło zbyt mało czasu, aby prognozować zmiany trendów konsumenckich w wyniku skutków pandemii.
  • Analityk Fundamentalny: Czy ja dobrze rozumiem, że dokonaliście Państwo przekształcenia danych porównawczych za H1 2019 w segmentach (Węgry oraz Ukraina) w efekcie czego zyskowność w zeszłym roku w tych segmentach spadła, natomiast równocześnie obniżyły się koszty nieprzypisane? Z czego wynika taka decyzja i jaki eto ma też przełożenie na wartości z drugiego półrocza 2019?
    Śnieżka: W tym zakresie odsyłamy do noty nr 7 w skonsolidowanym sprawozdaniu za I półrocze br., zawarty jest w niej również dodatkowy komentarz.
  • GośćXYZ: Wskaźnik dług netto / EBITDA wynosi ok. 1,5. Jaka jest dla Państwa maksymalna bezpieczna wartość tego wskaźnika, której nie chcecie przekraczać?
    Śnieżka: Na dzień dzisiejszy w przypadku naszej Grupy uważamy poziom 1,5-2 jako bardzo bezpieczny. Przy wskaźniku wyższym niż 3, banki identyfikują poziom ryzyka jako wysoki i wzrastają koszty kredytu.
  • GośćXYZ: Jak wygląda proces restrukturyzacji Rafil i kiedy się zakończy? Jakie wyniki w tej chwili osiąga ta spółka?
    Śnieżka: Główne elementy procesu restrukturyzacji zostały zakończone, spółka ta osiąga dodatnie wyniki.

    Warto też zauważyć, że nowa oferta pod marką Rafil została wprowadzona na rynek i wsparta kampanią reklamową.
  • Analityk Fundamentalny: Patrząc na wyniki segmentów Polska i Węgry to widać, że w Q2 rentowność Węgier (30,2 proc.) była w ujęciu procentowym wyższa niż Polski (26,3 proc.). Skąd to się bierze? W ujęciu narastającą polska wypada lepiej, ale róznic anie jest znacząca. Czy to znaczy, że spółka węgierska osiąga szybsza poprawę wyników niż zakładaliście? Pamiętam dane pokazujące, że w 2018 rentowność EBITDA węgierskiej spółki była o połowę niższa (procentowo) niż GK Śnieżka? Czy to oznacza, że osiągnięto synergie wcześniej niż zakładaliście – czy to jednak przede wszystkim efekt pandemicznego wzrostu sprzedaży i dźwigni operacyjnej przez pokrycie kosztów stałych?
    Śnieżka: Jesteśmy zadowoleni w zakresie poprawy marż przez Grupę Poli-Farbe w tym roku. Synergie osiągane są nieco szybciej niż w naszych pierwotnych założeniach, ale i skutki sytuacji związanej z walką z pandemią miały (również na rynku węgierskim) pozytywny wpływ na osiągane przychody i marże.
  • A.Malarz: Jaki asortyment spółka sprzedaje w kategorii towary i w zasadzie dlaczego zajmujecie się także czystym handlem?
    Śnieżka: Towary to na przykład pasty koloryzujące albo efekty dekoracyjne (np. tynki dekoracyjne, kleje).

    Stanowią one asortyment uzupełniający, komplementarny z naszym portfolio. Są one produkowane przez zewnętrzne podmioty pod naszymi markami i co ważne, pod naszym nadzorem w zakresie jakości.
  • SW-fan: Witam serdecznie. Od znajomych builderów z UK słyszę, że są straszne problemy z zaopatrzeniem właśnie w chemię budowlaną, może to dla Was jakaś szansa wejść mocno na nowy rynek, mimo Brexitu to jednak ciągle duży i bogaty kraj, a angielskie domy są w ruinie...
    Śnieżka: W przypadku tak odległych geograficznie rynków podstawową barierą sprzedaży są bardzo wysokie koszty logistyki.
  • af trader: Czy Śnieżka w jakiś sposób prowadzi lub planuje wprowadzić politykę ESG, ew. czy i jak radzicie sobie z tematami środowiska, jakieś protesty, sabotaż czy inne zarzuty za trucie otoczenia na przykład?
    Śnieżka: W zakresie naszych realnych działań z obszaru ESG: środowiskowych, społecznych, antykorupcyjnych, w zakresie praw człowieka zapraszamy do lektury naszego oświadczenia w sprawie informacji niefinansowych, opublikowanego w marcu wraz z ostatnim raportem rocznym.
  • rambler: Witam. Proszę o przybliżenie aspektu innowacyjności, kapitału intelektualnego oraz badań i rozwoju w firmie. Wielkie słowa, chwytliwe nazwy, ale mnie chodzi konkretnie o to, jak i z czym idziecie do przodu, jakie macie przewagi i gdzie ich szukacie, oraz gdzie widzicie strategicznie możliwości wzrostu. Dziękuję.
    Śnieżka: Faktycznie przykładamy dużą wagę do tego obszaru. Przykładowo, jako jedyna firma z naszej branży w Polsce mamy własne Akredytowane Laboratorium Badawcze.

    W tym obszarze jednak większość informacji o naszych planach jest poufna, do momentu ich ujawnienia.
  • A.Malarz: Czy w trakcie zakończonego półrocza dokonywaliście zmian w cennikach?
    Śnieżka: Polityka cenowa stanowi istotny element naszej strategii sprzedaży. Również w tym roku dokonywane były zmiany cen.
  • inwestorGPW: Czy rozważacie wejście na kolejne rynki geograficzne, a jeśli tak to czy chcecie tam budować pozycję organicznie, czy przez przejęcia?
    Śnieżka: Nie wykluczamy żadnych opcji, ale warto pamiętać, że obecnie koncentrujemy się na czterech kluczowych rynkach (polskim, węgierskim, ukraińskim i białoruskim).

    Dodatkowo wysokie zaangażowanie w Poli-Farbe oraz potencjał wzrostu, który pojawił się w Polsce w tym roku, aktualnie ograniczają nasze możliwości angażowania się na nowych rynkach. Obecnie nasza sprzedaż eksportowa poza ww. cztery rynki to tylko 3 proc. naszych przychodów.
  • Gość: Marka Śnieżka raczej kojarzy się z dolną półką cenową. Taka jest wasza strategia, czy chcecie pójść w segmenty wyższe?
    Śnieżka: Naszą silną stroną jest bardzo bogate portfolio, a nasza strategia zakłada multibranding. Stale analizujemy potencjał wszystkich segmentów, w najważniejszych kategoriach produktowych (np. farby dekoracyjne do ścian, preparaty do ochrony i dekoracji drewna, emalie, itd.). Pozwala to nam bardzo dobrze odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Marka Śnieżka jest dobrze reprezentowana w segmencie value for money.

    Nasze marki - poza Śnieżką - to również np. Magnat i Vidaron, które należą do segmentu premium. Polecamy!
  • news: Jak oceniają Państwo tegoroczne wyniki. Proszę o krótki komentarz. Co najmocniej pomogło a co zaszkodziło?
    Śnieżka: W I półroczu br. nasze spółki wypracowały łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 431,1 mln zł, czyli o 30,8 proc. wyższe r/r - szczególny wpływ na zwiększenie sprzedaży w tym okresie miały konsolidacja wyników węgierskiego Poli-Farbe, a także wyższa sprzedaż na rynku polskim, węgierskim oraz ukraińskim.

    Wzrost popytu na materiały remontowo-budowlane w Polsce - w tym farby oraz produkty do ochrony i dekoracji drewna, które stanowią dominującą część naszego portfolio - jest pochodną skutków walki z pandemią COVID-19 i ich wpływu na decyzje zakupowe Polaków. W naszej opinii, zmniejszona mobilność spowodowała, że wiele osób zdecydowało się na większe remonty albo drobne prace renowacyjne w swoich mieszkaniach, domach i ogrodach.

    Na najważniejszym dla nas rodzimym rynku zwiększyliśmy nasze udziały rynkowe - i co ważne - utrzymaliśmy pozycję lidera.

    Znaczącą rolę odegrała też rozpoznawalność naszych marek takich jak np. Magnat, Vidaron i Śnieżka, bo klienci wybierali te, do których mają największe zaufanie. W dalszym ciągu widoczny był też trend zakupu polskich produktów.
  • Śnieżka: Bardzo dziękujemy wszystkim Państwu za udział w czacie. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu, prosimy je kierować na adres: relacjeinwestorskie@sniezka.com.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
Spółka Cena emisyjna Wart. oferty Koniec zapisów
Allegro.eu 43,00 zł 8,26 mld zł 2020-09-28
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +138,44% +27 688,68 zł 47 688,68 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy