-
moderator: Witam na webinarze i czacie inwestorskim z Sebastianem Golińskim, prezesem zarządu Codeaddict SA. Tematem spotkania będzie nowa strategii rozwoju spółki.
-
moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
-
moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
-
moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
-
Sebastian Goliński: Dzień dobry! Dziękuję za udział w prezentacji i zapraszam do zadawania pytań na czacie.
-
ciekawski: Ile kapitału potrzebujecie na realizcję nowej strategii?
Sebastian Goliński: Emisja opiewa na 5 mln zł i w zależności od wyników emisji będziemy w stanie wdrażać odpowiednie elementy naszej strategii.
-
Marek: Jak idą prace KNF dotyczace platformy Raisemana
Sebastian Goliński: Niestety, nie jesteśmy w stanie określić jak idą prace, natomiast już w najbliższych tygodniach spodziewamy się oficjalnego stanowiska. Przez ostatnie tygodnie byliśmy w stałym kontakcie z KNF, dzięki czemu możemy nieoficjalnie powiedzieć, że mamy uzasadnianą nadzieję na pozytywne rozpatrzenie projektu.
-
Gość: Ile osób zatrudnia w tej chwili spółka?
Sebastian Goliński: W ramach całego zespołu, łącznie ze zdalnym teamem, spółka liczy 12 osób. Docelowo w ramach wdrażania strategii zespół osiągnie rozmiar ok. 30 osób.
-
Alan: Jak wygląda sprawa z inwestycją w Nessie Research Lab?
Sebastian Goliński: Zdecydowaliśmy się wewnętrznie zbudować takie kompetencje.
-
Cezary Maliszewski: Od jak dawna funkcjonuje dział Sofware House?
Sebastian Goliński: W różnych formach software house Codeaddict funkcjonuje 7 lat.
-
gość: Jaki budżet będzie miała gra Geek Car?
Sebastian Goliński: Budżet, jaki zaplanowaliśmy na ten projekt, to około 1 mln zł.
-
Gość: W planach macie założenie platformy szkoleniowej dla gamedeveloperów. Skoro nie udało się nabyć Softie, to skąd macie wziąć kompetencje w tym zakresie? Kogo i z czego dokładnie zamierzacie szkolić?
Sebastian Goliński: Softie miało w tym projekcie być wyłącznie wsparciem. Zdecydowaną większość kompetencji, jakie posiadamy w tym zakresie nabywamy in-house, poprzez naszą działalność. Wciąż prowadzimy rozmowy z osobami, które będą w stanie kompleksowo wesprzeć nas w procesie tworzenia szkoleń.
-
Gość: Czym dokładnie jest venture building?
Sebastian Goliński: Venture building jest modelem biznesowym, w którym spółka tworzy i rozwija start-upy wewnętrznie wykorzystując know-how i środki własne dla wdrażania i skalowania projektów docelowo osiągających autonomiczność. Codeaddict w tworzonych w ramach programu spółkach będzie zachowywał ok. 30 proc. udziałów.
-
Daro: Jak ocenia Pan, wycenę giełdową spółki?
Sebastian Goliński: Mamy nadzieję, że dzięki podjętym działaniom nasza wycena wzrośnie do bardziej adekwatnej. Rynek gamedev jest teraz bardzo chłonny, a nasze doświadczenie daje nam przestrzeń do dużego wzrostu.
-
game_geek: Czy grę na Switch będziecie wydawać samodzielnie, czy zrobi to któraś spółka PLW?
Sebastian Goliński: Na tym etapie rozważamy wiele opcji wydawniczych. Jedną z bardziej prawdopodobnych ścieżek jest wydanie tytułów w bliskiej współpracy ze spółką Dev4Play, w której Codeaddict objął 5 proc. udziałów wcześniej w tym roku.
-
Wiktor: Czy nie widzicie problemu i konfliktu interesów w tym, że Raisemana będzie praktycznie konkurować z PlayWayowym PWay? Jak macie zamiar się przebić z tym pomysłem przez rozpoznawalność PlayWaya i jego PWay’a?
Sebastian Goliński: Raisemana w żaden sposób nie konkuruje z Pway. Platforma będzie pomagała w finansowaniu już istniejących, konkretnych projektów, podczas gdy Pway wspiera twórców na etapie tworzenia/rozwoju pomysłów na grę.
-
gracz: Czy w umowie inwestycyjnej z PlayWayem jest zapis, że jak gra nie wypali to będziecie robić wskazane przez PlayWay symulatory?
Sebastian Goliński: Nie możemy ujawniać zapisów umowy, natomiast nie wykluczamy rozwoju współpracy z PlayWay.
-
Gość: Czy macie w planach tworzenie "dużych" gier?
Sebastian Goliński: Geek Car Factories jest naszym pierwszym 'dużym' projektem i mamy nadzieję dalej rozwijać się w tym kierunku.
-
investor: Czy uważacie ze polski albo europejski rynek NFT będzie tak dynamiczny jak amerykański?
Sebastian Goliński: Uważamy, że hossa na NFT zacznie się niedługo w Europie jak i w samej Polsce na taką samą skalę jak w USA i zamierzamy na tej hossie jako spółka umiejętnie skorzystać.
-
CezaryCezary: Czy spółki w ramach Venture Building bedą tez podmiotami notowanymi?
Sebastian Goliński: Z pewnością część z tych podmiotów przy osiągnięciu odpowiedniej skali zadebiutuje na giełdzie.
-
Gość: Kiedy będziemy mogli zagrać w Geek Car Factories?
Sebastian Goliński: W naszej ocenie Q4 2022 jest realnym terminem.
-
Mariuszb: Czy wasza Bluza Gamingowa będzie projektem Kickstarterowym?
Sebastian Goliński: Tak, projekt pojawi się na amerykańskim Kickstarterze jeszcze w tym roku. Będziemy informować o konkretnych terminach.
-
Sebastian Goliński: Dziękujemy za udział w czacie. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze spółką: office@codeaddict.io. Dobrego dnia!
-
moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.