eoslkpic
PARTNER SERWISU
dqvyxznf

Czat inwestorski z Wojciechem Kaszyckim, członkiem zarządu BTC Studios SA

Dyskusja odbyła się dnia: 16.03.2021, godziny 11:00
Wojciech Kaszycki - członek zarządu BTC Studios: Wierzymy w możliwość wejścia do pierwszej ligi polskich producentów gier Wojciech Kaszycki - członek zarządu BTC Studios

16 marca o 11:00 zapraszamy na prezentację inwestorską oraz czat z Wojciechem Kaszyckim, członkiem zarządu BTC Studios SA. Opowiemy o przełomowym dla spółki roku i ważnych wydarzeniach w nadchodzących miesiącach.

BTC Studios SA to notowany na NewConnect producent, deweloper i wydawca gier wideo na urządzenia mobilne, konsole i komputery PC/Mac.

Model biznesowy spółki jest oparty na m.in. pozyskiwaniu licencji do najbardziej rozpoznawalnych produkcji animowanych dla młodzieży, które następnie są wykorzystywane do wytwarzania gier.

Czat organizowany jest w ramach projektu Gaming na Giełdzie VI.

W tym roku cykliczna konferencja Gaming na Giełdzie się rozszerza. Tradycyjną formułę uzupełni cykl czatów inwestorskich z przedstawicielami spółek gamingowych, który będzie odbywał się od połowy marca do końca kwietnia w StockWatch.pl. W spotkaniach udział wezmą prezesi spółek notowanych na Rynku Głównym, NewConnect oraz firm które wkrótce mogą zadebiutować na giełdzie. Przedstawiciele firm omówią wyniki finansowe i aktualne plany biznesowe, a także odpowiedzą na pytania nurtujące inwestorów.

Serię zamknie konferencja finałowa online, która odbędzie się w pierwszej połowie maja. Przedstawiciele branży wezmą udział w czterech merytorycznych panelach dyskusyjnych, gdzie pochylą się nad kolejnym ważnym zagadnieniem. Zarówno temat przewodni, prelegenci, jak i panele zostaną ujawnione już wkrótce. Konferencja będzie transmitowana na żywo na stronach www.stockwatch.pl i www.gpw.pl oraz na kanałach Facebook i YouTube organizatorów.

Organizatorami projektu są portale StockWatch.pl i PolskiGamedev.pl, agencja PR Strict Minds oraz Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na pierwszym czacie inwestorskim w ramach cyklu Gaming na Giełdzie. Dziś gościem spotkania jest Wojciech Kaszycki, członek zarządu BTC Studios, który omówi m.in. plan wydawniczy spółki oraz szczegóły dotyczące emisji akcji.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • Wojciech Kaszycki: Witam serdecznie, zapraszam do zadawania pytań. Gwoli informacji w środę trailer z zapowiedzią gry będzie dostępny na naszym YouTube oraz na Steam, zapraszamy do zapisu na wishlistę.
  • Gość: Chciałbym zapytać o spodziewane przychody z gry. ich rząd wielkości i planowaną rentowność Zorro. Czy to ma szanse na jakąś kontynuację? Dodatki i rozszerzenia?
    Wojciech Kaszycki: Zgodnie z informacją podaną w trakcie spotkania, planujemy wypuszczanie dodatków do gier (DLC). Szacujemy, iż cena na półce za grę będzie wynosić około 40 euro, aczkolwiek jest to jeszcze przedmiotem ustaleń i cena ostateczna pojawi się na późniejszym etapie, o czym poinformujemy rynek. Szacunki dotyczące liczby sprzedaży startujemy od miliona sztuk aczkolwiek jak Państwo wiecie to rynek zweryfikuje i proszę nie traktować tego jako prognozy sprzedaży.
  • Oszukany akcjonariusz MGS: Dzień dobry, Był Pan prezesem producenta gier Macro Games. W takim wypadku miał Pan duży wpływ na wyniki spółki. Proszę powiedzieć, dlaczego zostały zawieszone notowania spółki Macro Games. Czy w takim razie BTC Studios czeka podobny los do Macro Games?
    Wojciech Kaszycki: Nigdy nie byłem prezesem Macro Games. Macro Games SA było projektem, w który wszedłem jako inwestor WKM LTD (spółka brytyjska, w której posiadam 100 proc. udziałów), kupując w grudniu 2015 roku pakiet 31 proc. akcji, następnie go zwiększając do 44 proc.. Spółka w czasie, gdy byłem wiodącym akcjonariuszem podpisała umowy z Microsoft Polska na sprzedaż Minecraft, miała dwie wyspy w centrach handlowych, realizowała wspólny projekt z T-Mobile, była firmą e-sportową, prowadziła wspólny projekt z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. W wyniku chęci zmiany strategii na podmiot growy spółka rozpoczęła negocjacje z firmą produkującą gry Rolling Games, która w wyniku transakcji miała stać się wiodącym inwestorem w firmie (odwrotne przejęcie). W wyniku tych decyzji zacząłem się wycofywać z akcjonariatu sprzedając akcje w roku 2017, pod koniec którego rzeczywistym właścicielem spółki był podmiot Rolling Games, posiadający swój zarząd w Macro Games. Była to dla mnie inwestycja finansowa. Moja rola w tej firmie polegała na podejmowaniu decyzji o wejściu i wyjściu – podobnie jak miałoby to miejsce w przypadku funduszy PE/VC, które inwestują w firmy rozwijają je i sprzedają akcje w momencie najbardziej dla siebie dogodnym finansowo. Takie transakcje to nic nowego – zdarzają się na każdym rynku kapitałowym i są w pełni legalne – zgodne z praktyką rynkową.
  • M123: Spółka ma różne opinie na rynku, ale chciałbym zapytać realnie czy się wszystko poukłąda w kontekście stabilizacji w Spółce? Zarząd etc? Chciałbym zapytać obecnie jakie są lockupy - kto może wyjść z inwestycji i czy Pan Wojciech pozostanie w Zarządzie na stałe?
    Wojciech Kaszycki: Jako wiodący akcjonariusz pośrednio przez podmiot Mobilum zdecydowałem się na podpisanie umowy lockup na okres 12 miesięcy, począwszy od dnia emisji akcji serii K. To pokazuje moje zaangażowanie w spółkę. Wierzę w jej model biznesowy i możliwość wejścia do pierwszej ligi polskich producentów gier. Zamierzam pozostać w zarządzie tak długo, jak będzie tego wymagała spółka, by zapewnić sukces rynkowy naszych superprodukcji.
  • Antek: Mam pytanie o prognozy czy zamierzacie Państwo w drugiej części roku, po premierze przedstawić zaktualizowane prognozy?
    Wojciech Kaszycki: Jesteśmy w trakcie rozmów z dystrybutorami naszej superprodukcji na rynek dostaw fizycznych. Częścią rozmów jest tzw. minimum guarantee, gdzie dystrybutor zakłada minimalną liczbę sztuk sprzedanych egzemplarzy. Jak ustalimy te parametry, to podamy je do wiadomości publicznej. Osobiście uważam, iż podawanie prognoz dotyczących spółki, gdzie to klient końcowy decyduje czy kupi produkt czy nie, nie ma za dużego sensu, wzbudza niepotrzebne emocje i jest elementem spekulacji. Nie uważam, by to była właściwa praktyka komunikacji z rynkiem. W tym roku chcemy się skupić na wydaniu i sprzedaży Zorro the Chronicles i to jest cel numer 1.
  • Pączek Zarządu: Czy spółka nadali widzi perspektywy na rynku gier mobilnych? Który z sektorów gamingu jest dla niej w tym momencie priorytetowy?
    Wojciech Kaszycki: Tak widzimy, ale widzimy też jak dużo pracy to wymaga i współpracy z partnerami - właścicielami licencji. Jak młoda firma nie powinniśmy ciągnąć tylu srok za ogon, stąd decyzja o skupieniu się na superprodukcji i przeniesieniu gier mobilnych do MadSword, które posiada odpowiedni zespół do realizacji tego celu.
  • Pączek Zarządu: gdzie spółka się widzi za 5 lat?
    Wojciech Kaszycki: Chcemy być Unicornem znanym z tego, że potrafimy monetyzować znane postacie animowane przez gry wideo.
  • Pączek Zarządu: Na jakich firmach z rynku gamingowego spółka się wzoruje (moga to byc zagraniczne podmioty)?
    Wojciech Kaszycki: Są to producenci wymienieni przez nas w prezentacji inwestorskiej jak Scoopely, Gameloft, Outreach i podobni. Nie ma jednego wzoru, chcemy korzystać z najlepszych praktyk dzięki dostępowi do ekspertów z branży.
  • Pączek Zarządu: Jak spółka ocenia rynek gamingu w Polsce? Czy przypadkiem nie ma za dużej konkurencji obecnie?
    Wojciech Kaszycki: Rynek gamingu w Polsce jest rynkiem usługowym - produkujemy i sprzedajemy na cały świat. Każda spółka ma swoje miejsce. Osobiście jestem przeciwnikiem produkowania "symulatora innego symulatora" ale jeżeli ludzie to kupują to znaczy, że jest to produkt dla określonej grupy docelowej. My obraliśmy drogę produkcji pięknych gier bazujących o ciekawy gameplay i atrakcyjne postacie z seriali animowanych.
  • Pączek Zarządu: Skąd pomysł na produkcję gier oparta o licencję? Kto to wymyślił? Jak spółka wypracowała te kontakty?
    Wojciech Kaszycki: Jest to nisza na rynku, współpraca w właścicielami licencji jest trudna, często nieosiągalna dla klasycznych studiów grrowych. W naszym zespole są ludzie z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w mediach, umiejący rozmawiać "językiem" właścicieli praw. To jest naszym atutem. Dzięki czemu podpisujemy takie a nie inne kontrakty.
  • Pączek Zarządu: Jak spółka ocenia dotychczasową działaność developerską? Co na plus co na minus?
    Wojciech Kaszycki: Na pewno potrzebna jest konsekwencja, kto szeroko obejmuje ten mało ściska. Dzisiaj już wiemy, iż na tym etapie rozwoju firmy lepiej się skupić, niż iść szeroko. Sprzedaż Smooth Wheel do Coda pokazała, iż umiemy trafnie typować tytuły. Teraz musimy udowodnić, iż jesteśmy w stanie wygenerować ponadprzeciętne wyniki na sprzedaży i taki jest cel.
  • Leszek: Spółka miała strategię produkcji gie mobilnych i po półtora roku się z niej wycofała odwołując prognozy. Jaka jest gwarancja, ze tym razem się uda?
    Wojciech Kaszycki: Spółka odwołała prognozy z wielu przyczyn. Strategia nie uległa dewaluacji tylko modyfikacji, w związku z nabyciem praw do wydania Zorro. To co chcemy zrobić, to skupić się na tym tytule by zmaksymalizować jego efekt handlowy, a w konsekwencji efekt dla inwestorów. Proszę pamiętać, iż nie jesteśmy najemnym zarządem tylko również inwestorami, więc zarządzamy również swoimi pieniędzmi.
  • AndrzejK: Spółka zapowiedziała emisję tokentów i wprowadzenie ich na giełdę w Azji i Kanadzie do końca trzeciego kwartału 2020 r. Na jaki etapie jest realizacja tej zapowiedzi?
    Wojciech Kaszycki: W związku z COVID-19 i naszą zmodyfikowaną strategią, wszelkie projekty związane z tokenizacją aktywów są zawieszone - mają zdecydowanie dalszy priorytet niż wydanie naszej superprodukcji.
  • Leszek: Dlaczego szacowne koszty emisji to aż 413 tys. zł czyli ponad 6 proc. szacowanych wpływów?
    Wojciech Kaszycki: Koszty emisji, w mojej opinii, nie odbiegają od obecnych standardów na rynku.
  • crabzone: Czy korzystanie z gotowych zasobów assetów nie spowoduje, że produkcje będą mniej innowacyjne?
    Wojciech Kaszycki: Korzystanie z gotowych assetów jest prawem a nie obowiązkiem. Zapewniam Państwa, iż nasze gry będą bardzo innowacyjne, na tym nam zależy.
  • Gość: Dzień dobry Skoro Zorro to taki znany bohater, to nabycie praw do gry wykorzystującej jego wizerunek musiało dużo kosztować. Czy może Pan podać przynajmniej rząd wielkości?
    Wojciech Kaszycki: Sposób nabywania praw jest tajemnicą handlową spółki. Nie chcemy zdradzać szczegółów, bo możemy w ten sposób stracić przewagę konkurencyjną. Dodam tylko, iż jest to model bardzo atrakcyjny z punktu widzenia kosztowego naszej firmy.
  • GamBeat: Czy świadomie wchodzicie w segment WOKE? Get Woke / Go Broke jak to zapowiedział John Ringo i co sprawdziło się już wielokrotnie w przypadku większych wydawców :)
    Wojciech Kaszycki: Sztuką jest wybranie odpowiednich praw własności i takie skonstruowanie umowy, by była to przewaga konkurencyjna, a nie kula u nogi.
  • Wafelek: Dlaczego Zorro a nie polscy bohaterowie np. Wodnik Szuwarek, Reksio albo Rumcajs? Czy spółka zamierza pozyskiwać rownież licencje na polskich bohaterów?
    Wojciech Kaszycki: Gry przez nas produkowane są adresowane na rynek światowy. Nie sądzę by Wodnik Szuwarek był choć w ułamku tak popularny jak Zorro ;)
  • Marek: Czy spółka stworzyła i wydała jakąkolwiek grę na konsole lub PC? W jakiej liczbie sprzedał się najlepszy tytuł?
    Wojciech Kaszycki: W celu zwiększenia komfortu inwestycyjnego spółka zdecydowała się na współpracę ze znanymi i uznanymi markami na rynku gier, co powoduje nasze przekonanie, iż odniesiemy sukces. Dla BTC Studios jest to pierwsza produkcja tego typu, natomiast ludzi współpracujących z nami nie jest to pierwszy tytuł, a jak mówi przysłowie "ludzie robią biznes, a nie firmy". Dodam tylko, iż osoba będąca producentem gry Zorro the Chronicles wcześniej wyprodukowała kilka istotnych tytułów dla Ubisoft jak dla przykładu Assassins Creed IV.
  • Gość: Bardzo promujecie dzisiaj grę o zorro, ale jaki jest właściwie Wasz udział w tym projekcie, skoro jej wykonacie zleciliście firmie zewnętrznej?
    Wojciech Kaszycki: Spółka jest wydawcą i współproducentem gry.
  • Gość: Czy Zorro będzie grą odcinkową (model wydawniczy Telltale Games)?
    Wojciech Kaszycki: Na tym etapie nie chciałbym przekazywać konkretnych planów związanych z dalszymi pracami na grą. Wymaga to uzgodnień z pozostałymi partnerami. To co ważne, planujemy wydawać DLC (dodatki do gry).
  • Wafelek: Czy spółka myśli również o wydawaniu w przyszłości gier dla dorosłych albo AAA?
    Wojciech Kaszycki: Nie da się robić wszystkiego, by robić rzeczy dobrze. Na dzień dzisiejszy skupiamy się na realizacji naszej strategii i wydaniu gry Zorro the Chronicles. Na bieżąco monitorujemy różne opcje najlepsze dla spółki, jeżeli będzie potrzebna zmiana strategii poinformujemy o tym rynek.
  • Gość: Jak obliczona została kwota 25,71 euro dla spółki za każdą sztukę gry? Wydaje się dość wysoka w stosunku do ceny 40 euro płaconej przez gracza...
    Wojciech Kaszycki: Nie możemy na tym etapie ujawniać szczegółów, gdyż ujawniłoby to model biznesowy spółki rozliczeń z właścicielami licencji, co jest tajemnicą handlową spółki.
  • Gość: Czy przedstawione na STEAM (na profilu gry) animacje pochodzą z silnika gry Zorro? Gdybyście mieli porównać system walki do innych gier... gdzie najbliżej?
    Wojciech Kaszycki: Przedstawione sceny są nagraniem faktycznych ruchów z gry, którą mamy obecnie w wersji wczesnej bety. Najbliżej nam do Assassins Creed, Batmana, Spidermana i podobnych produkcji. To co nas wyróżnia, to humorystyczne przedstawienie walki, dzięki czemu gra tak nie uzależnia i nie powoduje spustoszenia w głowach młodzieży, jednocześnie zachowując wysoką jakość gameplayu.
  • Gość: Jaka wycena spółki odpowiada cenie emisyjnej 3,1 zł - mnożąc przez aktualną liczbę akcji i przy założeniu sukcesu emisji.
    Wojciech Kaszycki: Na grubych liczbach mamy obecnie około 9 mln akcji, co daje wycenę pre-money na poziomie 27 mln zł, po emisji będzie to około 33 mln zł.
  • Gamingo: Jaki macie plan awaryjny? :)
    Wojciech Kaszycki: Nasz plan jest prosty - wysoka jakość, skupienie na celu, sukces biznesowy :) Jesteśmy przekonani, iż gra sama się obroni, zaś zaangażowane podmioty i zaawansowanie projektu nie budzą wątpliwości.
  • Gamingo: Poprosimy o link do trailera... Trailer po streamingu po streamingu to Slideshow :)
    Wojciech Kaszycki: Trailer zostanie udostępniony publicznie w środę (17 marca) na YouTube oraz na stronie gry na Steam. Oczekujemy w dniu dzisiejszym na ostateczną akceptację Zorro Productions Inc - właściciela praw do znaku Zorro.
  • Gość: Czy gra jest już na etapie testów focusowych i Q&A?
    Wojciech Kaszycki: Gra jest w wersji pre-beta. Testy, o których mowa planowane są po otrzymaniu wersji Beta, która zapowiedziana jest na kwiecień tego roku.
  • Gość: Jako jeden z nielicznych wydawców nie jesteście w rękach gigantów. Czy planujecie zmienić ten fakt? Jak określilibyście segment gier w którym obecnie prosperujecie?
    Wojciech Kaszycki: Zakładamy, iż po sukcesie tytułu Zorro the Chronicles i podobnych będziemy na radarze dużych międzynarodowych koncernów, które mogą mieć apetyt na spółkę potrafiącą monetyzować IP - w to gramy, a co będzie, przyszłość pokaże. Chcemy się skupić na grach dla całej rodziny bazujących na znanych postaciach.
  • Milan: W wykazanych wnip na koniec roku było 2,3 mln zaliczek i 7,2 mln kosztów wnip i mam w związku z tym dwa pytania. Ile z tych 7,2 mln zł stanowią produkcje wykonane przez inne spółki niż BTC, oraz jaką kwotę z 7,2 mln zł stanowią koszty gier gotowych, a jaką koszty gier w produkcji?
    Wojciech Kaszycki: Pytanie jest bardzo szczegółowe. Postaramy się do niego odnieść w kolejnym raporcie kwartalnym.
  • Jan: Witam Zgodnie ze strategią mieliście wydać 6 gier w 2020 r. i mieć ponad 10 mln sprzedaży. Udało się wydać w formie hardlaunchu 2 gry w ostatnich miesiącach roku, a przychody wyniosły 585 tys. zł, czyli ok. 1/20. Przesunięcia nie da się wytłumaczyć Covidem, gdyż jeszcze w czerwcu informowaliście, że premiery 8 gier są aktualne. Możecie się od tego odnieść?
    Wojciech Kaszycki: Zdecydowaliśmy się skupić na superprodukcji Zorro i to jest nasz podstawowy cel. Zmieniło nam to perspektywę finansową, przyszłość i prognozy. Zarządzanie nimi powierzyliśmy spółce portfelowej, z efektu tych działań będziemy ją rozliczać.
  • MArek: Jaki budżet po Waszej stronie ma Zorro?
    Wojciech Kaszycki: Zgodnie z przedstawioną informacją i celami emisji, budżet po naszej stronie na wydanie gry to koło 6 mln zł.
  • Gość: Jakie macie doświadczenie w produkcji gier na XBOX, PC i PS?
    Wojciech Kaszycki: BTC Studios jest współproducentem tytułu. Development został powierzony spółce BKOM, która ma olbrzymie doświadczenie w tej materii.
  • Gość: Czy spółka ma devkity Sony i Microsoft?
    Wojciech Kaszycki: Devkity są niezbędne do zarówno produkcji, testowania jak i wydania gry na platformy.
  • AndrzejK: Spółka ma 4,3 mln zł zobowiązań krótkoterminowych I ponad 6 mln zł zobowiązań długoterminowych. Czy cześć środków z emisji będzie wykorzystana na spłatę zadłużenia? Czy jeśli emisja nie doszłaby do skutku płynność spółki będzie zagrożona?
    Wojciech Kaszycki: Szczegóły bilansowe, o które Pan pyta, są ujęte w raporcie kwartalnym spółki. Odsyłam do lektury. Nie widzę zagrożenia dla płynności spółki.
  • Gość: Wspomniane zostało DLC do gry. Czy to oznacza, że Zorro będzie sandboxem, czy grze będzie bliżej do platformówki 3D? Jeśli to drugie, to w jaki sposób planują Państwo zaangażować graczy aby przedłużyć cykl życia gry. Czy będą w niej dostępne minigry, osiągnięcia, możliwość gry z innym graczem (online lub w ramach jednego komputera/konsoli)?
    Wojciech Kaszycki: Gra jest typu Action-Adventure. Planujemy model osiągnięć i foto relacji, rozważamy również inne opcje. Zależy nam, aby cykl wydawniczy DLC pokrył się z wydarzeniami związanymi z obecnością nowych produkcji związanych z marką Zorro na rynku.
  • Gość: Idąc tokiem dotychczasowej działalności BTC Studios czy planujecie wprowadzenie mikropłatności do gry, czy będziecie bazować tylko na sprzedaży podstawy plus ewentualnych DLC?
    Wojciech Kaszycki: Przeglądamy na bieżąco różne opcje strategiczne. Póki co nie rozważamy wprowadzenia modelu mikropłatności dla gry wideo. Sytuacja ta ulegnie zmianie wraz z wprowadzeniem wersji mobilnej gry szacowanej na przyszły rok.
  • Gość: Ile w 2020 r. wydaliście na user aquisition?
    Wojciech Kaszycki: Odsyłam do raportu kwartalnego, w kwestii danych finansowych za rok 2020.
  • Matan: Jak wyglądał podział przychodów na poszczególne projekty w 2020 r.?
    Wojciech Kaszycki: Odsyłam do raportu kwartalnego, w kwestii danych finansowych za rok 2020.
  • Mikos: Budżet Taffy miał wynieść 400 tys., natomiast z dokumentu wynika że będzie to 700 tys. z czego to wynika? To samo dotyczy Sadie… Gra według dokumentu ma mieć premierę w połowie 2021 r., a przecież już ponoć została wydana…
    Wojciech Kaszycki: Wszelkie dane finansowe znajdują się w raportach publikowanych przez spółkę. Decyzje o przesunięciach budżetów podejmowane są na podstawie efektów i badań. Proszę pamiętać, iż gry mobilne free2play powstają w modelu performance, gdzie grę się poprawia do momentu uzyskania satysfakcjonujący wskaźników na etapie testowania.
  • Gość: Jak badaliście potencjał sprzedaży 1 mln sztuk dla Zorro?
    Wojciech Kaszycki: Są to wstępne szacunki, analizy dokonaliśmy przy współpracy partnerów bazując na analizie konkurencji, historycznych wyników sprzedaży i bieżącego kalendarza wydawniczego tytułów o podobnej grupie docelowej.
  • Marek: Jak spółka zamierza spłacić zadłużenie? Na kontach pieniędzy niezbyt wiele a wskazany cel emisji to marketing gry?
    Wojciech Kaszycki: Spółka na bieżąco zarządza swoją pozycją gotówkową. W chwili obecnej w całości skupiamy się na wydaniu naszej superprodukcji.
  • Gość: Jak ten 1 mln wolumenu Zorro ma się rozłożyć według prognoz na poszczególne platformy? Rozumiem, że wolumen ten nie zawiera platform mobilnych.
    Wojciech Kaszycki: Nie chcemy ujawniać szczegółów. W szacunkach nie ujmowaliśmy platform mobilnych, zakładany natomiast, że sprzedaż na PC/Mac będzie stanowić nie więcej niż 5-10 proc. jako, że jest to głównie gra planowana na konsole.
  • Gość: Dlaczego zaprzestaliście informowania o postępach w grach w raportach miesięcznych? Czy ma to związek z tym, że nie udało się dowieźć prawie żadnego projektu w terminie i budżecie?
    Wojciech Kaszycki: Skupiamy się na Zorro. ESPI nie jest narzędziem marketingowym. Jako zarząd chcemy raportować o istotnych zdarzeniach, a nie złotych myślach.
  • Gość: Zaczynaliście Państwo od rozwiązań opartych o blockchain, później pojawiły się gry mobilne, teraz gra wieloplatformowa (niby branża ta sama, ale jednak zupełnie inna liga). Co w przypadku jeśli Zorro okaże się klapą? Czy spółka ma przygotowany "plan awaryjny"?
    Wojciech Kaszycki: Odpowiadałem na to pytanie wyżej. Nasza superprodukcja jest już na tak wysokim poziomie zaawansowania, że nie potrzebujemy planu B.
  • Olie: Dzień dobry Jakie będą wewnętrzne premie zespołu od zysku wygenerowanego przez gry?
    Wojciech Kaszycki: Nie ujawniamy tego typu informacji, stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa.
  • Olie: Jaką metodę amortyzacji używacie przy rozliczeniu kosztów gier? Czy to liniowa stała w czasie, czy zależna od liczby pobrań, czy może jakiś jeszcze inny sposób amortyzacji naturalnej?
    Wojciech Kaszycki: Odsyłam do raportów spółki i polityki rachunkowości.
  • Gość: Jak będą rozliczane koszty Zorro na PC, XBOX i PS? Domyślam się, że będzie inaczej niż dla gier mobilnych.
    Wojciech Kaszycki: Wszelkie rozliczenia projektów, jeżeli spółka uzna za istotne, przekazywane są na rynek w formie raportów bieżących lub sprawozdaniach finansowych.
  • Gość: Witam Panów. Proszę o informację dotyczącą braku zakazu zbywania akcji przez większościowego akcjonariusza do czasu przydziału akcji nowej emisji, możliwości sprzedaży przez niego akcji cały czas w czasie oferty i następnie nabycia akcji nowej emisji, które nie będą podlegały lock up. to nieuczciwe działanie względem nowych inwestorów
    Wojciech Kaszycki: Moim celem jest długoterminowe zaangażowanie w spółkę. Formuła i rodzaj umowy lockup były przedmiotem rozmów i doradztwa ze strony zarówno domu maklerskiego jak i obsługującej spółkę kancelarii prawnej. Jestem przekonany, iż zastosowane rozwiązanie daje pełen komfort inwestycyjny.
  • Wojciech Kaszycki: Bardzo dziękuję Państwu za uczestnictwo w czacie i naszej prezentacji. Zapraszam jutro do oglądania trailera gry na naszej stronie Steam oraz kanale YouTube. W razie chęci kontaktu ze spółką, prosimy o kontakt mailowy: b@btc-studios.com. Dziękuję i życzę miłego dnia.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
thycruyt
idscfdfi
Webinar inwestorski Answear.com SA - 22 września o 10:00
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +78 173,56 zł +390,87% 98 173,56 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +58 169,15 zł 237,55% 123 087,53 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 195,31 zł 20,90% 24 316,05 zł
nkbtwqke
ijctfmjg
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
331
strefa niepewna BB B
107
strefa zagrożona CCC D
204

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 63
  • ROE > 30% - znaleziono 70
  • Free float < 20% - znaleziono 100

Dane aktualne na 24.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat