pixelg
Czat: Zbigniew Dębicki, prezes zarządu Forever Entertainment SA - start 6 kwietnia godz. 14:00
AD.bx ad0a
AD.bx ad0b

Czat inwestorski z prezesem zarządu Forever Entertainment SA

Dyskusja odbyła się dnia: 06.04.2020, godziny 14:00
Zbigniew Dębicki, prezes zarządu Forever Entertainment: Chcemy wydać 3-4 gry wielkości Panzer Dragoon: Remake w 2021 r. Zbigniew Dębicki, prezes zarządu Forever Entertainment SA
FOREVEREN
W poniedziałek 6 kwietnia o godzinie 14:00 odbędzie się czat inwestorski z Prezesem Zarządu Forever Entertaiment S.A.: Zbigniewem Dębickim. Tematem prezentacji i czatu będzie podsumowanie wyników za 2019 rok, omówienie premiery Panzer Dragoon: Remake oraz perspektyw spółki na 2020 rok i lata następne.

Forever Entertainment S.A. jest wiodącym na całym świecie producentem i wydawcą gier wideo na konsolę Nintendo Switch.Spółka ma 10-letnie doświadczenie w zakresie produkcji i wydawania gier na wszystkie dostępne platformy. Przygotowuje także produkcje gier na konsole najnowszej generacji, które wejdą do sprzedaży do końca 2020.

Najnowszym elementem strategii jest rozwój działalności produkcyjnej i wydawniczej w oparciu o IP najbardziej rozpoznawanych tytułów na świecie, jak np.: Panzer Dragoon, The House Of the Dead czy Fear Effect: Reinvented. Do realizacji tych projektów wykorzystuje studia developerskie z Grupy Forever Entertainment. Sukces premiery Panzer Dragoon: Remake z pewnością zdynamizuje rozwój Spółki i spółek z jego Grupy w najbliższych latach.

Zachęcamy do zapoznania się z przygotowaną dla inwestorów prezentacją spółki

>> Prezentacja

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z prezesem Forever Entertaiment, Zbigniewem Dębickim. Dziś porozmawiamy o wynikach spółki za 2019 rok, premierze gry Panzer Dragoon: Remake oraz perspektywach rozwoju na najbliższe lata.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać o 14:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zbigniew Dębicki: Dzień dobry, chciałbym wszystkich Państwa przywitać serdecznie na naszym czacie inwestorskim, który będzie poświęcony między innymi omówieniu premiery Panzer Dragoon: Remake na Nintendo Switch i naszej strategii rozwoju na lata 2021-2022. Zachęcam do zapoznania się z zamieszczoną powyżej prezentacją.
  • pit: Dzień dobry panie Prezesie :) Czy jest szansa, że PD Saga i PD Orta mogą zostać wydane przez ForeverEn?
    Zbigniew Dębicki: Na ten moment nie mogę komentować tego typu pytań.
  • pit: Czy Sega jest zadowolona z finalnej wersji gry PD oraz jej sprzedaży? Jest szansa na kolejne remaki?
    Zbigniew Dębicki: Aktualnie pracujemy jeszcze nad trzema „remjakami” na bazie IP pozyskanych do SEGI - Panzer Dragoon II ZWEI: Remake, The House of The Dead: Remake i The House of The Dead 2: Remake.
  • pit: Kiedy Green Hell prezesie? Gra po remakach na którą najbardziej czekam :)
    Zbigniew Dębicki: Cały czas celujemy z premierą Green Hell na Nintendo Switch w drugi kwartał 2020 r.
  • pit: Po sukcesie PD Forek dostał jakieś interesujące propozycje odnośnie wydania lub zremakowania ciekawych tytułów?
    Zbigniew Dębicki: Sytuacja jest bardzo dynamiczna :-) Jesteśmy aktualne w zaawansowanych rozmowach w sprawie kilku licencji.
  • Sebastian: Wiem, że nie może podać Pan ilości sprzedanych kopii w Japonii. Czy możliwe jest zatem podaniem ilokrotnie koszty produkcji zwróciły się za sprzedaż w Japonii?
    Zbigniew Dębicki: Niestety nie, ale mogę napisać, że sprzedaż w Kraju Kwitnącej Wiśni jest bardzo zadowalająca.
  • Michał: Kiedy Panzer Dragoon 2 na Switch? Czy możliwe, że jeszcze w tym roku?
    Zbigniew Dębicki: Na ten moment data premiery jak i platform, na której Panzer Dragoon II Zwei: Remake zadebiutuje, to poufna informacja. Na pewno będziemy o tym fakcie informować w formie raportu bieżącego. Wiem, że utrzymywanie terminów wszystkich dużych premier pod płaszczem "tajemniczości" może być dla Państwa uciążliwe, ale myślę, że przykład premiery Panzer Dragoon: Remake na Nintendo Switch pokazuje, że naprawdę lepiej czasem poczekać do ostatniej chwili.
  • Michał: Czy sprzedaż Panzer Dragoon z marca wejdzie do wyników Q1 czy Q2?
    Zbigniew Dębicki: Kilka dni się załapie :-)
  • Michał: Planujecie Państwo podać szacunkowe wyniki za Q1?
    Zbigniew Dębicki: Na ten moment jest to informacja poufna.
  • Michał: Z którą najbliższą premierą wiąże Pan największe nadzieje finansowe?
    Zbigniew Dębicki: Hmmm… Cooking Simulator, Towaga: New Moon, Green Hell, Ultimate Fishing Simulator i Panzer Dragoon: Remake na Google Stadia.
  • pit: Czy mógłby Pan podać aktualne pozycję PD na Nintendo Bestsellers dla inwestorów którzy nie posiadają Switcha, oraz wytłumaczyć jak ten ranking działa. W sieci krąży wiele sprzecznych informacji i ludzie nie wiedzą jak czytać te dane. Czy jest to ranking dzisiejszy, a może 2 tygodniowy lub średnia sprzedanych sztuk tygodniowo. Najlepsze będą informacje z pierwszej ręki :)
    Zbigniew Dębicki: Aktualne pozycje to: EU - 111 US - 46 JAP - 29 Ranking uwzględnia sprzedaż gier w ciągu dwóch ostatnich tygodni.
  • Gość: Czy 1szy kw br. można określić jako najlepszy sprzedażowo na platformie Nintendo Switch w historii Spółki ? (analogicznie do najlepszego wyniku sprzedażowego w lutym br.)
    Zbigniew Dębicki: Zdecydowanie tak.
  • Gość: Czy można spodziewać się komunikatu będącego porównaniem wyników sprzedaży Panzer Dragoon: Remake na rynkach gdzie premiera miała miejsce 26go marca br. do wyników na rynkach gdzie premiera miała miejsce 2giego kwietnia br.?
    Zbigniew Dębicki: Myślę, że nie ma takiej potrzeby.
  • Gość: Czy Spółka ma w planach dalszą współprace z Playway - bądź którąś ze Spółek powiązanych - dotyczącą portowania kolejnych gier na platformę Nintendo Switch?
    Zbigniew Dębicki: Cały czas intensywnie rozwijamy naszą współpracę z Grupą PlayWay, a nasz plan wydawniczy na rok 2020 zawiera wiele gier grupy.
  • Gość: Dwa pytania dotyczące Panzer Dragoon II Zwei: Remake : - Czy Spółka planuje wydać grę w tym roku? - Czy gra będzie znacznie bardziej rozbudowana (np. o co najmniej jeden cały bochenek ;-) ) od Panzer Dragoon: Remake?
    Zbigniew Dębicki: Panzer Dragoon II Zwei: Remake będzie wiernym odwzorowaniem oryginalnej gry, więc nie planujemy dodawać nowych etapów itd. Doświadczenia z Panzer Dragoon: Remake pokazują, że gry tego typu mają swoich fanów i oni chce dostać tytuł jak najbliższy oryginałowi. Zmiany robione na siłę często są źle odbierane, a dodatkowe znacząco podnoszą koszty produkcji co dodatkowe zmniejsza rentowność przedsięwzięcia.
    Odwołując się do "chlebowej nomenklatury" - to będzie tak samo dobry bochenek, jak jego poprzednik… Piekarz płakał jak sprzedawał :D
  • Gość: Czy Spółka ma w planach pozyskiwać prawa do tworzenia remaków kolejnych gier przy współpracy z Sega Games Co., Ltd. ?
    Zbigniew Dębicki: Na ten moment nie mogę nic więcej powiedzieć. Ale zawsze lubię mieć jakiegoś asa w rękawie…
  • Gość: Czy Spółka ma w planach współpracę z innymi azjatyckimi podmiotami dotyczącymi remaków popularnych tytułów?
    Zbigniew Dębicki: Jak najbardziej i prowadzimy aktualnie zaawansowane rozmowy. Tak jak napisałem w prezentacji - naszym celem jest to, aby od roku 2021 być w stanie wydawać około czterech gier rocznie opartych na znanych IP.
  • Kamil: Czy są w produkcji gry, które sa oryginalną produkcja FE, a jeszcze nie sa wspomniane ze względu na zbyt wczesny etap prac? :)
    Zbigniew Dębicki: Tak… I nic więcej na ten moment nie mogę napisać.
  • Gość: Używając analogii do bochenka chleba – jaka część spośród wydawanych gier Spółki jest rentowna?
    Zbigniew Dębicki: Widzę, że chlebowe porównania zadomowiły się na stałe na naszych czatach :-) Spieszę z odpowiedzią - "tylko tycia piętka z tego chleba jest niesmaczna".
  • Nasdaq: ilukrotnie sprzedaż PD w Japonii jest większa od tej w EU...?
    Zbigniew Dębicki: Mogę tylko napisać, że sprzedaż w Japonii szybko przegoniła sprzedaż w EU.
  • Nasdaq: ile jest w sprzedaży kopii PD na Limited Run...?
    Zbigniew Dębicki: Gra w wersji standardowej jest oferowana w formie otwartego preoredera, więc nie ma górnego limitu dla liczby oferowanych egzemplarzy.
  • Nasdaq: czemu FER nie ma jeszcze społeczności na Steam, podobnie HOD...?
    Zbigniew Dębicki: W wypadku obu wymienionych gier PC to tylko dodatkowa platform. Ich główna sprzedaż podobnie jak Panzer Dragoon: Remake będzie miała miejsce na konsolach. Dla każdej platformy ważne jest, aby to najpierw na niej dana gra została zapowiedziana, więc w związku z prowadzonymi rozmowami nie spieszy się nam z odpalaniem strony Steam.
  • Gość: Panie prezesie chciałbym zapytać w wkład spółki w Green Hell na switcha oraz jej procentowy udział w zyskach.
    Zbigniew Dębicki: Nie udzielamy takich informacji.
  • aircanada15: Dzień dobry, gratuluję udanej premiery Panzer Dragoon. Czy wydanie drugiej części pod koniec 2020 jest realne, czy jednak należy bardziej nastawiać sie na 2021 rok ?
    Zbigniew Dębicki: W związku z prowadzonymi rozmowami na ten moment jest to informacja poufna. Na pocieszenie mogę dodać, że cały rok 2020 będzie stał pod znakiem Panzer Dragoon: Remake i jego premier na kolejnych (także jeszcze niezapowiedzianych) platformach.
  • aircanada15: Czy premiera Green Hell na Nintendo Switch jest już bliska (kwestia kilku tygodni) czy też wystąpią opóźnienia w stosunku do zapowiedzi Creepy Jar ?
    Zbigniew Dębicki: Nadal celujemy z premierą Green Hell w drugi kwartał 2020 r.
  • aircanada15: Wydaje się, że debiut Panzer Dragoon zdecydowanie najlepiej wypadł na rynku japońskim. Czy może pan zdradzić jaki mniej więcej udział w dotychczasowej sprzedaży ma ojczyzna "Smoka" ? (oczywiście wiemy, że tamtejsza premiera miała miejsce kilka dni później).
    Zbigniew Dębicki: Faktycznie premiera w Japonii wypadła bardzo dobrze, a udział jest "istotny" :)
  • aircanada15: Która produkcja jest obecnie bardziej zaawansowana ? Panzer Dragoon Zwei czy House of the Dead ?
    Zbigniew Dębicki: Oba są mniej więcej na tym samym etapie.
  • aircanada15: Jak wygląda sprawa ewentualnych wydań Panzera lub Panzera Zwei na Playstation i Xboxa ? Cz umowa z Nintendo dopuszcza takowe w późniejszym terminie ?
    Zbigniew Dębicki: Zapewniam, że cały rok 2020 będzie stał pod znakiem Panzer Dragoon: Remake i jego premier na kolejnych (także jeszcze niezapowiedzianych) platformach.
  • aircanada15: Cooking Simulator . Czy jego wydanie jest w miarę pewne tej wiosny, czy też prace nad waszymi większymi produkcjami mogą przesunąć ten port w czasie ?
    Zbigniew Dębicki: Trzymamy się terminu Q2.
  • aircanada15: Wiem, że macie teraz roboty na wiele miesięcy z kolejnymi produkcjami, ale... czy widzi pan już na horyzoncie szansę na pozyskanie praw do kolejnego ciekawego remake'u ?
    Zbigniew Dębicki: Tak, od dłuższego czasu prowadzimy rozmowy mające na celu pozyskanie kolejnych licencji. Ostatnio nasze rozmowy znacznie przyspieszyły. Premiera Smoka może mieć coś z tym wspólnego… :)
  • Gość: Czy planują Państwo przenieść spółkę na GPW ?
    Zbigniew Dębicki: Rozważamy różne scenariusze.
  • High-Tech: czy jak jest teraz lockdown w US, to o ile procent skoczyła wartość sprzedaży na tamtejszym rynku.względem lutego..?
    Zbigniew Dębicki: Ciężko powiedzieć, ponieważ premiera Panzer Dragoon: Remake również znacznie podniosła wyniki sprzedaży wszystkich naszych gier.
  • RIK: Dzień dobry, gatuluję pozytywnego odbioru PD. Czy premiera PD bedzie miała poztywny wpływ na raport po I kwartale 2020? Cyz może pozytywny wpływ będzie widoczny dopiero w II kwartale?
    Zbigniew Dębicki: Myślę, że pozytywny wpływ Smoka będzie widoczny przez wiele kolejnych kwartałów.
  • wojok1: Dzień dobry Po pięknej premierze PD kiedy możemy się spodziewać kolejnego większego tytułu i jaki z oczekujących by to był Ps Gratuluje dotrzymania tajemnicy przez cały zespół było to z pewnością trudne ale skuteczne marketing-owo jak widać po pozycjach PD na listach NS
    Zbigniew Dębicki: Faktycznie, było to zadanie niezwykle karkołomne, ale udało nam się je (nie bez wysiłku) zrealizować w 100 proc., z czego jesteśmy bardzo dumni :)
  • wojok1: Czy można zapytac jak ma się przedsprzedaż wersji pudełkowej PD i która wersja wiedzie prym w zamówieniach ?
    Zbigniew Dębicki: Sytuacja jest bardzo ciekawa, bo sprzedaż obu wersji idzie "łeb w łeb", a nie jest to typowe zachowanie - co tylko świadczy o zainteresowaniu pudełkowym wydaniem Panzer Dragoon: Remake.
  • pocker: Panie prezesie gratuluje sukcesu PD R, jaki kolejny remake bedzie wydawany przez Forever Entertainment?
    Zbigniew Dębicki: Najpewniej będzie to Fear Effect: Reinvented.
  • pocker: Proszę o informacje czy koszty produkcji PD R zwróicły się po sprzedazy gry w Japoni. Oraz prosze o informacje jak rynek Japonski przyjął grę ?
    Zbigniew Dębicki: Koszty gry zwróciły się jeszcze przed premierą. Gra została dobrze przyjęta w Japonii.
  • pocker: Czy będą powstawały kolejne (nowe) remaki przy wspołpracy z SEGA ?
    Zbigniew Dębicki: Niestety nie mogę w tej chwili nic więcej napisać na ten temat.
  • pocker: Jakie są dalsze plany rozwojowe firmy?
    Zbigniew Dębicki: Przede wszystkim nasz cel na 2021 rok, to wydanie 3-4 gier wielkości Panzer Dragoon: Remake i to przy zachowaniu dotychczasowej dyscypliny kosztowej. Dzisiaj PD:R jest bardzo istotnym tytułem pod względem sprzedaży, a w 2021 roku chcemy, aby takich tytułów było już kilka. Tak jak w roku 2018 i 2019 zaczęliśmy masowo wydawać gry innych developerów na Nintendo Switch, tak w roku 2021 chcemy dodatkowo wydawać „masowo” remaki o ponadprzeciętnym potencjale sprzedażowym.
  • pocker: kiedy przecena gry Panzer Dragoon. Planuje kupić :) swoją droga po przecenie uważam że pozycja gry wskoczy do pierwszej 10 :)
    Zbigniew Dębicki: Raczej nie prędko. PD:R jest pierwszą naszą grą z kategorii "Premium" i będziemy wobec niej prowadzić inną politykę przecenową.
  • Radek: Dzień dobry, w związku z ogłoszeniem przez Ultimate Games, że chce zostać największym wydawcą gier na Nintendo Switch ma pytanie, gdzie Forever Entertainment widzi siebie w tym wyścigu i jak będzie wyglądała dalsza współpraca z ULTG?
    Zbigniew Dębicki: Zawsze kibicuję kolegom z branży. Nasza współpraca z Ultimate Games według mojej oceny układa się bardzo dobrze, ale zawsze przyda się delikatna nutka współzawodnictwa :-) Na końcu zawsze na takim wyścigu zyskują akcjonariusze…
  • Gość: kiedy pojawi się aktualizacja do symulatora złodzieja?
    Zbigniew Dębicki: W tym kwartale.
  • anty_teresa: Czy może Pan powiedzieć po jakim okresie otrzymują Państwo raporty sprzedażowe od Nintendo? Czy czasem dochodzi do sytuacji (szczególnie przy raportach za I kw. i III kw.), że nie dostajecie raportu sprzedażowego za ostatni miesiąc kwartału przed publikacją sprawozdania finansowego?
    Zbigniew Dębicki: Raport otrzymujemy co miesiąc.
  • Daruśuk: Gratuluję świetnego wykonania PD. Jedyne zastrzeżenia co do gry są iż jest zbyt krótka w szczególności co do ceny. Czy zatem zostaną dodane i czy jest taka mozliwośc w patch-ach do pobrania dodatkowe misje? Czy PD Zwei będzie zatem dłuższa i może nawet droższa cenowo? Bo jak widać ludzie będą w stanie zapłacic nawet więcej za ten produkt jeśli dostarczy więcej godzin rozrywki.
    Zbigniew Dębicki: Panzer Dragoon: Remake pod względem zawartości jest wiernym odwzorowaniem oryginału, którego cena w sklepie, warto zauważyć, była dwa razy wyższa. Podobnie będzie w wypadku Panzer Dragoon II Zwei: Remake.
  • c15d: Na kiedy planowana jest premiera Green Hell na Switcha, miała odbyć się w IVQ 2019 roku.
    Zbigniew Dębicki: Q2 2020 r.
  • anty_teresa: W gamingu dużą rolę dla wyników odgrywa metoda rozpoznawania kosztów produkcji i licencji. Są spółki które koszty rozliczają liniowo przez parę lat, są takie które rozliczają je współmiernie do oczekiwanych przychodów ze sprzedaży, a są też takie które rozliczają przychody z zerową marżą aż do pokrycia wszystkich kosztów produkcji. Jak jest w Foreverze?
    Zbigniew Dębicki: IP własne są rozliczne według metody z zerową marżą do momentu wyrentowania. Dla IP obcych (nabytych licencji) koszty są amortyzowane liniowo przez 5 lat.
  • Gość: Czy inwestycja w Mega Pixel jest pokazywana normalnie jako inwestycja czy jest konsolidowana metodą praw własności?
    Zbigniew Dębicki: Inwestycja w MegaPixel Studio jest pokazywana normalnie i nie jest konsolidowana.
  • Nasdaq: czy widzi Pan szanse na wejście na rynek chiński jeszcze w I półroczu, czy raczej dopiero w II-ej polowie b.r....?
    Zbigniew Dębicki: Sytuacja na rynku jest skomplikowana w związku z epidemią. Robimy jednak wszystko co w naszej mocy, aby nasze gry zadebiutowały jak najszybciej.
  • Olek: Gratuluję udanej premiery Panzer Dragoon, kiedy można sie spodziewać kolejnej części Panzer Dragoon zwei?? Jak widać gra sprzedaje sie bardzo dobrze, co cieszy inwestorów ;)
    Zbigniew Dębicki: Dziękuję serdecznie. Bez wątpienia jest to sukces nas wszystkich i piszę to jako akcjonariusz:-) O terminie premiery kolejnej części będziemy informować w formie komunikatu.
  • MM: Kiedy możemy się spodziewać Hollow 2? Wiem że nie poda Pan dokładnej daty, ale obrazowo mówiąc to tak jakby Pan ukroił piętke, może 4 kromki albo pół chleba lub cały:-))
    Zbigniew Dębicki: Hmmm… Pytanie tak naprawdę nie powinno brzmieć, „ile kromek zostało” tylko „kiedy najlepiej je zjeść, aby być najbardziej najedzonym” :)
  • TomFen: Dzień dobry. Czy spółka myśli o przejściu z NewConnect na rynek główny? Jeśli tak, to w jakim przedziale czasowym jest to możliwe/planowane. Pozdrawiam Tomek
    Zbigniew Dębicki: Rozważamy taką opcję.
  • Gość: Na jakim rynku :USA, EUR, czy może Azja spowdziewa się Pan najwyzszego wolumentu sprzedaży PD Remake ?
    Zbigniew Dębicki: W chwili obecnej Azja wygląda bardzo obiecująco.
  • lol: Witam, jaki przewidywalny przychód bedzie za 1 kwartał 2020
    Zbigniew Dębicki: Nie publikujemy prognoz.
  • gość: Jaki jest plan premier na najbliższy czas?
    Zbigniew Dębicki: Zapraszam na naszą stronę, do zakładki "Premiery". W najbliższym czasie będziemy aktualizować harmonogram.
  • Konrad: Panie prezesie Jak Pan postrzega wzrost zainteresowaniem zakupu produktów spółki spowodowanych pandemia? Widać różnice wobec tego samego czasu w zeszłym roku?
    Zbigniew Dębicki: Zdecydowanie tak. Dodatkowo mamy "efekt smoka", który również zwiększył zainteresowanie wszystkimi naszymi grami.
  • oms1983: Literówki w prezentacji aż się rzucają w oczy
    Zbigniew Dębicki: Mieliśmy problemy techniczne, ale już wszystko powinno być OK.
  • Gość: Jaka wycena spółki byłaby w obecnym czasie według Pana odpowiednia?
    Zbigniew Dębicki: Hmm… Nie mogę odpowiedzieć bezpośrednio, ale mam spore ambicje, od których nasz obecny kurs znajduje się dosyć daleko :)
  • Gość: Gratuluję udanej premiery Panzer Dragoon ;) nieźle nas Pan zaskoczyl z tym chlebkiem i okruszkamk.. Ha ha
    Zbigniew Dębicki: Cieszę się niezmiernie. Modyfikując nieco stare porzekadło: "z tego pieca chleb będzie i to naprawdę wyborny".
  • MM: Kiedy umowa z Konami???
    Zbigniew Dębicki: A kto to?!?! ;-)
  • Maro: Jak ocenia Pan ocenia potencjał HotShotBurn! na Nintendo Switch ?
    Zbigniew Dębicki: Gra idealnie nadaje się na tą platformę, więc wydaje mi się, że ma sporą szansę na ponadprzeciętną sprzedaż.
  • Karolina: Dzień dobry Panie prezesie, co znajduje się na 5 stronie slajdu na białym tle? Nie wiem jak u innych, ale u mnie nic nie widać. Pozdrawiam
    Zbigniew Dębicki: Mieliśmy mały problem techniczny. Teraz prezentacja powinna być już w pełni czytelna.
  • Klona: Czy pozycjonowanie NS jest uzależnione od przychodu? Czy ilości kopi i z jakiego okresu?
    Zbigniew Dębicki: Od łącznej liczby pobranych kopii w okresie dwóch tygodni.
  • Kamil: Jak długo trwa przygotowanie jednego IP przez FE? Średnia wystarczy ze względu na różnorodność i złożenie.
    Zbigniew Dębicki: 12-18 miesięcy.
  • Bartek: Witam Panie Zbigniewie, Czy marzec był lepszy od lutego pod kątem wartości sprzedaży?
    Zbigniew Dębicki: Tak.
  • Gość: Jakie rynki dominują w sprzedaży Panzer Dragoon: Remake? Czy uważa Pan, że shadow marketing w PD był trafny czy jednak bardziej korzystne są kampanie z wcześniej podaną datę premiery?
    Zbigniew Dębicki: Model "Shadow Drop" zdecydowanie spisał się w tym wypadku wyśmienicie. Zwłaszcza, że samo Nintendo Direct też zostało zaprezentowane w formie "Shadow Release".
  • Adi: Czy planujecie wypłatę dywidendy
    Zbigniew Dębicki: Rozważamy taki scenariusz.
  • Gość: Czy na Switchu też występuje sezonowość i najlepszy jest 4q?
    Zbigniew Dębicki: W naszej dotychczasowej historii sprzedaży na NS to trzeci kwartał był zawsze najlepszy.
  • Gość: Czemu patch do PD nie wyszedł na rynek japoński w takim samym terminie jak na inne rynki? I kiedy możemy spodziewać sie kolejnego patcha?
    Zbigniew Dębicki: Nowy patch zawierający uwagi graczy jest już w ostatniej fazie przygotowania i powinien być do pobrania w ciągu 7-14 dni.
  • Gość: Jak bardzo smok rozciągnie skrzydła nad wynikami tego półrocza? Zakryje połowę Waszego miasta, czy więcej?
    Zbigniew Dębicki: Smok zdecydowanie będzie dominował na przestrzeni całego 2020 r.
  • High-Tech: a ile kromek chleba zostało do wydania Rise Eterna...? :)
    Zbigniew Dębicki: Z pieczeniem tego chleba akurat się nie spieszymy. To bardzo specyficzny wypiek.
  • Dawid: Panie Prezesie czy można liczyć na ESPI w sprawie sprzedaży Thief Simulator na Nintendo Switch?
    Zbigniew Dębicki: W wypadku Thief Simulator na bieżąco informujemy o osiągnięciu kolejnych poziomów sprzedaży na naszych kanałach Social Media.
  • Gość : Czy spółka ma uchwaloną jakąś politykę dywidendową?
    Zbigniew Dębicki: Jeszcze nie.
  • Gość: Skąd pomysł aby wziąć do portfela tytuły do remaków? Pomysł jak widać super, ale zdaje się nie taki oczywisty. Ktoś Was zainspirował?
    Zbigniew Dębicki: Po prostu pomyśleliśmy, że fajnie było by jeszcze raz zagrać w te wszystkie rewelacyjne gry z czasów naszej młodości. Widać nie tylko my tak uważamy :)
  • Gość: To może jakieś dobre słowo dla podniesienia morale akcjonariuszy?:)
    Zbigniew Dębicki: To morale wymaga podniesienia? Jesteśmy po najbardziej udanej premierze w dotychczasowej historii Spółki, do tego tworzymy najwięcej gier jednocześnie w dotychczasowej historii spółki. Morale w Grupie FE jest na poziomie Mount Everestu :-)
  • Gość: Ile osób pracowało nad portem PD:R?
    Zbigniew Dębicki: W szczytowych momentach kilkanaście.
  • Gość: Super pomysł z tą prezentacją dla inwestorów na SW. Pierwszy raz taką tutaj widzę. To inicjatywa spółki, czy portalu?
    Zbigniew Dębicki: Nazwałbym to wspólnym osiągnięciem :)
  • High-Tech: ile procent ma FE w Hollow 2...?
    Zbigniew Dębicki: Nie udostępniamy takich informacji.
  • SS: Witam serdecznie. Czy w związku z sukcesem PD:R planujecie rozbudowę zaplecza developerskiego pod przyszłe projekty? I jak bardzo? Pozdrawiam.
    Zbigniew Dębicki: Cały czas to robimy, ale nie poprzez gwałtowny wzrost zatrudnienia bezpośredniego, a poprzez rozwój Grupy FE (MegaPixel Studio SA, Storm Trident SA, T.A. Publishing itd.).
  • Buster: Czy polityka patchowa jest uzasadniona? Nie lepszym pomysłem było opóźnić premierę i uwzględnić uwagi testerów?
    Zbigniew Dębicki: Patchowanie gier chwilę po premierze, to całkowicie normalna praktyka, która dotyczy również znacznie większych gier.
  • High-Tech: jaki jest zysk na czysto z 1 sztuki PD dla FOR...?
    Zbigniew Dębicki: Nigdy nie udzielamy takich informacji.
  • Gość: Który tytuł z portfela PlayWay wydaje się Wam najmocniejszy? Pytam o te do wydania w tym roku. A może Green Hell będzie jeszcze lepszy?
    Zbigniew Dębicki: Cooking Simulator, ale Green Hell też jest naszym czarnym koniem.
  • Gość: Te 3-4 duże gry w 2021 r. to jest cel ambitny czy raczej spokojnie go spełnicie? Może Pan jakoś procentowo pokazać prawdopodobieństwo?
    Zbigniew Dębicki: Na ten moment cel wydaje się być bardzo osiągalny. Jeszcze nie wszystkie premiery zostały zapowiedziane.
  • Gość: Wiatm mam takie nietypowe pytanie ,jak często sledzi Pan kurs akcji ;-)
    Zbigniew Dębicki: Na bieżąco :-)
  • High-Tech: jakie są dalsze plany ze sprzedażą PD...?
    Zbigniew Dębicki: Panzer Dragoon: Remake będzie wychodził przez cały rok 2020 sukcesywnie na kolejnych platformach. O każdej premierze będziemy informowali w formie komunikatu.
  • Zbigniew Dębicki: Ufffff…. To naprawdę sporo pytań. Chciałbym serdecznie wszystkim Państwu podziękować za udział w naszym czacie. Liczba pytań jak zwykle była przytłaczająca, co świadczy o dużym zainteresowaniu naszymi dalszymi poczynaniami, a to bardzo mnie cieszy. Mam nadzieję, że na kolejnym czacie spotkamy się w jeszcze większym gronie. Życzę Państwu dużo zdrowia i wytrwałości w tych trudnych czasach.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą i dynamiczną dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +112,18% +22 436,68 zł 42 436,68 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy