Zbigniew Prokopowicz, przewodniczący RN Pfleiderer Group: Jesteśmy optymistycznie nastawieni do końcówki tego roku - czat inwestorski - StockWatch.pl - portal informacyjno-analityczny poświęcony inwestycjom na polskiej giełdzie i rynkach globalnych.
AD.bx ad0a
StockWatch.pl
AD.bx ad0b

Zbigniew Prokopowicz, przewodniczący RN Pfleiderer Group: Jesteśmy optymistycznie nastawieni do końcówki tego roku

Dyskusja odbyła się dnia: 27.11.2018, godziny 10:00
Zbigniew Prokopowicz, przewodniczący RN Pfleiderer Group: Jesteśmy optymistycznie nastawieni do końcówki tego roku Zbigniew Prokopowicz - przewodniczący RN Pfleiderer Group
PFLEIDER
We wtorek 27 listopada 2018 r. o godz. 10:00 rozpocznie się czat inwestorski ze Zbigniewem Prokopowiczem, przewodniczącym rady nadzorczej Pfleiderer Group. Tematem rozmowy będą plany rozwoju i realizacja strategii Grupy. Przy okazji niedawnej publikacji wyników finansowych za trzeci kwartał 2018 r., Grupa Pfleiderer podniosła strategiczny cel sprzedażowy na 2021 rok do 1,3 mld euro. Firma zakłada ponadto wzrost marży EBITDA do ponad 16%.

Grupa Pfleiderer istnieje od 123 lat i jest czołowym europejskim producentem wyrobów drewnopochodnych, specjalizującym się w wytwarzaniu materiałów na potrzeby branży meblarskiej, wykończeniowej i budowlanej.

Grupa Pfleiderer dostarcza płyty meblarskie, blaty kuchenne, laminaty wysokociśnieniowe HPL oraz okładziny ścienne dla największych producentów mebli w Polsce i w regionie DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria) oraz tysięcy średnich i małych firm z branży meblarskiej oraz budowlano-remontowej w całej Europie. Spółka ma swoją siedzibę we Wrocławiu oraz biura w Neumarkt (Niemcy) i Warszawie. Grupa posiada dziewięć zakładów produkcyjnych w Polsce i Niemczech, a także działy handlowe w Wielkiej Brytanii, Holandii, Szwajcarii, Francji, Austrii i Rumunii. Grupa zatrudnia łącznie około 3,5 tys. osób.

W pierwszych trzech kwartałach 2018 r. skonsolidowane przychody Pfleiderer Group wzrosły o 6,5% r/r do blisko 800 mln euro. Zysk EBITDA zwiększył się o 8,7% do 104,6 mln euro, a marża EBITDA za pierwsze dziewięć miesięcy roku wyniosła 13,1% (wzrost o 0,3 p.p.). EBITDA oczyszczona z wpływu zdarzeń jednorazowych wyniosła 107,4 mln euro, co oznacza wzrost o 15% r/r.

Zapis dyskusji

  • moderator: Witam na czacie inwestorskim ze Zbigniewem Prokopowiczem, przewodniczącym rady nadzorczej Pfleiderer Group. Tematem dzisiejszej dyskusji będą plany rozwoju i realizacja strategii grupy.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać o 10:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony.
  • Zbigniew Prokopowicz: Dzień dobry, witam serdecznie na czacie z Pfleiderer Group i zapraszam do zadawania pytań.
  • Gość: Pfleiderer pochwalił się niezłymi wynikami za trzeci kwartał. Jak zapowiada się ostatni kwartał tego roku?
    Zbigniew Prokopowicz: Jesteśmy optymistycznie nastawieni do końcówki tego roku. Jesteśmy zadowoleni z dobrej kondycji rynku oraz bieżących zamówień. Październik był jednym z najlepszych miesięcy pod tym względem.
    Zgodnie z tym, co niedawno powiedział CEO Pfleiderer Group, nasze zespoły mocno pracują i są mocno skoncentrowane na tym, aby osiągnąć, a nawet przebić konsensus rynkowy, jeśli chodzi o oczekiwany wynik EBITDA w 2018 roku.
  • Gość: Spółka podniosła cele na 2021 rok, ale już w nadchodzącym roku na rynku pojawi się więcej mocy produkcyjnych, a koszty chemikaliów, drewna i energii elektrycznej będą najprawdopodobniej dalej rosły. Jak chcecie pogodzić te dwie rzeczy?
    Zbigniew Prokopowicz: Chciałbym zwrócić uwagę na dobry track record spółki w przenoszeniu rosnących kosztów surowców na ceny naszych produktów. To utwierdza nas w przekonaniu, że dzięki naszej inteligentnej polityce cenowej będziemy w stanie utrzymać, a nawet poprawiać marże przy zachowaniu troski o odpowiednie wolumeny sprzedaży. Na pewno będzie to przejściowo trudniejsze w kontekście pojawienia się nowych mocy produkcyjnych na polskim rynku, ale pamiętajmy, że Polska jest importerem netto, jeśli chodzi o płytę drewnopochodną. Naszym zdaniem, w pierwszej kolejności te nowe moce produkcyjne ograniczą właśnie import. Proszę pamiętać, że koszty transportu są ważnym czynnikiem w naszej branży, dlatego większość wpływu spadnie na graczy, którzy produkują poza Polską.
    Jeśli chodzi o rosnące koszty energii, warto zwrócić uwagę, że Pfleiderer zabezpieczył jej zakup na przyszły rok w 95 proc. w Polsce po cenach znacznie poniżej bieżących, natomiast w Niemczech korzystamy z naturalnego hedgingu - jesteśmy bowiem również wytwórcą energii z biomasy.
    Odnośnie cen drewna - w Polsce rzeczywiście obserwujemy pewien wzrost, ale na rynku niemieckim tendencja jest odwrotna.
    W wypadku chemikaliów, proszę zwrócić uwagę na ostatnią istotną korektę cen ropy naftowej, która ma istotny wpływ na kształtowanie się cen metanolu, a w dłuższej perspektywie również mocznika.
    Zgodnie z naszą strategią, chcemy zwiększać obroty z naszymi istniejącymi klientami, wejść w nowe, perspektywiczne segmenty rynku, a także zwiększać efektywność operacyjną. Przeprowadziliśmy dogłębną analizę rynku oraz naszej grupy i jesteśmy przekonani, że dowieziemy strategiczne cele na rok 2021, czyli 1,3 mld euro przychodów i wzrost marży EBITDA do ponad 16 proc.
  • Racjonalny: Spółka zakłada przychody na poziomie >1,3 mld EUR w 2021 roku i wzrost marży EBITDA do >16%. Jakie Pan widzi główne ryzyka i zagrożenia, które mogłyby uniemożliwić osiągnięcie tych celów?
    Zbigniew Prokopowicz: Wiele kluczowych elementów naszej strategii znajduje się pod naszą kontrolą. Mam na myśli wskaźniki wydajności i efektywności, jak i inicjatywy prosprzedażowe, w tym np. wejście w nowe segmenty czy zwiększanie sprzedaży do istniejących klientów.
    Oczywiście musimy również reagować na działania konkurencji. Możemy to osiągnąć, produkując wysokiej jakości produkty, zapewniając doskonały poziom obsługi (szybką reakcję na zapytania klientów i szybką dostawę) i zapewniając, że nasze produkty są konkurencyjne cenowo.
    Rosnące ceny surowców - drewna, żywic, chemikaliów – wywierają presję na rentowność, ale te wyższe koszty udaje nam się systematycznie przenosić na ceny produktów.
    To, czego nie możemy kontrolować, to sytuacja gospodarcza na naszych rynkach docelowych. Gdyby miało dojść do istotnego spowolnienia gospodarczego w Europie, to mogłoby to wpłynąć na nasze plany. Dlatego też w naszej strategii koncentrujemy się na sprzedaży produktów o wartości dodanej, które są wyżej marżowe i mniej cykliczne.
  • Gość: Blisko połowa przychodów grupy pochodzi z rynków DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Jak prezentuje się sytuacja na tych rynkach?
    Zbigniew Prokopowicz: Oczekujemy kontynuacji wzrostu gospodarczego. Być może będzie nieco wolniejszy niż w poprzednich latach - szacunki na 2019 rok mówią o 1,9-proc. wzroście PKB. Nasze wyniki i bieżące zamówienia pokazują, że trendy póki co są pozytywne.
    Dzięki uruchomieniu nowej linii lakierniczej w Leutkirch, możemy dostarczać na rynek najnowocześniejsze, wysokiej jakości produkty, które są poszukiwane przez klientów i sprzedawane z wysoką marżą.
  • Gość: Jak radzicie sobie z sytuacją na rynku pracy. Czy rekordowo niskie bezrobocie i presja płacowa stanowią dla Was istotny problem?
    Zbigniew Prokopowicz: W grupie zatrudniamy wykwalifikowanych pracowników, którzy są należycie wynagradzani - powyżej średniej rynkowej. Nie odczuwamy w tej chwili znaczącej presji płacowej i problemów z brakiem rąk do pracy.
  • Gość: Od kilku lat dzielicie się zyskiem z akcjonariuszami, a stawka płacona na akcję z roku na rok rośnie. W ubiegłym roku spółka wypłaciła 1,20 zł na akcję. Czy akcjonariusze mogą oczekiwać, że wzrostowy trend zostanie utrzymany?
    Zbigniew Prokopowicz: Na ten moment mogę potwierdzić, że podtrzymujemy naszą politykę dywidendową, zakładającą wypłatę dywidendy w wysokości do 70 proc. skonsolidowanego zysku netto.
    Pfleiderer jest spółką generującą duże poziomy gotówki, pozwalające na wzrost organiczny, dzielenie się zyskami z akcjonariuszami i zapewniające bezpieczeństwo finansowe spółki.
  • inwestor_2k: Witam, o spółce przez długi czas było cicho. Czy ostatnia ofensywa medialna to początek nowego otwarcia
    Zbigniew Prokopowicz: Spółka zawsze chętnie komunikowała się z inwestorami, natomiast zawsze skupiamy się na poprawie naszych wyników, zwiększaniu efektywności operacyjnej. Rok temu opublikowaliśmy nową strategię, którą z sukcesem wdrażamy. Przy współpracy z renomowanym doradcą, uszczegółowiliśmy jej założenia i podnieśliśmy określone w niej cele.
  • Zniecierpliwiony: Mimo poprawy wyników w trzecim kwartale kurs PFL jest znacznie poniżej ceny z buy backu. Jak Pan chce przekonać inwestorów do kupna akcji PFL?
    Zbigniew Prokopowicz: Zachętą dla inwestorów może być bardzo atrakcyjna wycena Pfleiderera w porównaniu do europejskich firm działających w branży drzewnej lub produkcji materiałów budowlanych - są one wyceniane znacznie wyżej pod względem wskaźnika EV/EBITDA. Również transakcje M&A na tych rynkach są przeprowadzone przy wskaźnikach na poziomie 8,5x EV/EBITDA i wyższych.
    Uważamy, że wycena Pfleiderera, który niemal 70 proc. przychodów generuje na rynkach Europy Zachodniej, powinna odzwierciedlać wyceny obserwowane na rynkach Europy Zachodniej. Nasza struktura biznesu pozwala nam uniezależnić się od czynników, które wpływają na słabość polskiego rynku giełdowego.
    Proszę pamiętać, że nasi główni akcjonariusze nie sprzedawali akcji PFL w ramach buy backu, co potwierdza, że wierzą w wartość spółki.
  • MK: Dzień dobry Miło, że spółka wychodzi do inwestorów indywidualnych, ale problemem pozostanie płynność akcji w obrocie. Czy w niedalekiej przyszłości może się coś w tym temacie zmienić?
    Zbigniew Prokopowicz: Nie mamy wpływu na płynność akcji na GPW. Z naszej strony mogę jedynie powtórzyć, że po skupieniu łącznie blisko 20 proc. akcji w ramach buy backu, program skupu akcji własnych uważamy za zakończony.
  • anty_teresa: Dzień Dobry. Czy ceny chemii, w szczególności klejów nadal rosną?
    Zbigniew Prokopowicz: Do tej pory obserwowaliśmy generalnie wzrost cen chemikaliów, ale po ostatniej korekcie cen ropy widzimy pole do negocjacji z naszymi dostawcami.
  • Miko: Z czego wynika podwyższenie celów strategicznych przez zarząd spółki na 2021 r.? Co idzie lepiej niż zakładaliście, albo co zamierzacie zmienić żeby uzyskać jeszcze wyższy wynik?
    Zbigniew Prokopowicz: Podwyższenie celów strategicznych to efekt dogłębnej analizy bottom-up przeprowadzonej wraz z jedną z trzech wiodących firm doradztwa strategicznego na świecie. Dokładnie przeanalizowaliśmy wszystkie nasze linie biznesowe, potencjał klientów, możliwość wejścia w nowe segmenty oraz dalszą poprawę efektywności wewnątrz organizacji.
    Dzięki tej analizie, wprowadzamy szereg konkretnych inicjatyw w trzech obszarach: sprzedaży, działalności operacyjnej i rozwoju na polskim rynku. Podwyższone poziomy przychodów i marży EBITDA wynikają wprost z tych zaplanowanych działań. Uwzględniają zarazem sytuację rynkową, w tym planowane zwiększenie mocy produkcyjnych przez niektórych z naszych konkurentów.
  • darektomczyk: Dość nieoczekiwanie podwyższyliście strategiczne cele jeśli chodzi o przychody i wynik. Podjeliście decyzję o dalszych inwestycjach czy były to inne czynniki? Jeśli inne to stały w grupie czy poza nią?
    Zbigniew Prokopowicz: Jw.
  • Magda: Kto jest waszym największym klientem i jaki jest jego udział w sprzedaży?
    Zbigniew Prokopowicz: Współpracujemy z tysiącami odbiorców. Żaden nie ma dominującej pozycji. Wystarczy wspomnieć, że sprzedaż do 10 największych naszych odbiorców stanowi około 17 proc. łącznej sprzedaży.
  • darektomczyk: Z czego wynika Pana zdaniem ostrożność analityków co do realizacji strategii i możliwości osiągnięcia zakładanych celów wynikowych?
    Zbigniew Prokopowicz: Co do zasady nie komentujemy raportów wydawanych przez analityków. Analitycy z natury rzeczy powinni być ostrożni w swoich prognozach. Jednak część z nich wycenia naszą spółkę powyżej obecnej wyceny rynkowej.
  • MK: Jakie firmy są Waszymi największymi konkurentami w skali Polski i Europy?
    Zbigniew Prokopowicz: Egger, Kronospan, Swiss Krono, Sonae Arauco, Kastamonu.
  • darektomczyk: Nie można nie zapytać o nowe inwestycje konkurentów w tym Forte. W mediach informujecie Państwo, że te inwestycje nie będą miały wpływu na wynik, tylko obniżą import do Polski. To w zasadzie jasne, ale mniejsza luka pomiędzy popytem i podażą powinna także wpływać na mniejszą elastyczność cenową popytu, a w związku z tym możliwe problemy z przenoszeniem rosnących kosztów na odbiorców. Gdzie się w tym rozumowaniu mylę?
    Zbigniew Prokopowicz: W naszej branży bardzo ważny jest koszt transportu, dlatego uważamy, że pojawienie się nowych mocy wytwórczych wpłynie przede wszystkim na producentów spoza Polski. Z kolei wzrost cen surowców dotyczy wszystkich producentów w jednakowym stopniu. Dodatkowo uważamy, że w długim terminie na rynku polskim utrzyma się silny popyt.

    Obecnie nie odczuwamy wpływu uruchomienia przez Forte własnej produkcji płyty na naszą sprzedaż.
  • Gość: Co zamierzacie zrobić ze skupionymi akcjami własnymi?
    Zbigniew Prokopowicz: Muszę zaznaczyć, że ostateczna decyzja nie została jeszcze podjęta, ale jedną z możliwości jest przeznaczenie około 5 proc. akcji zakupionych w buy-backu na realizację programu opcji menedżerskich. Pozostałe akcje prawdopodobnie zostaną umorzone.
  • Wojetek: Witam, wśród nowych kluczowych inicjatyw firmy w sprawozdaniu za 3Q2018 widnieje poszerzanie bazy klientów i wejście w nowe segmenty rynku. Czy akcjonariusze mają się spodziewać ekspansji na nowe rynki zagraniczne (jakie ?) czy też dalszej penetracji rynków DACH i szukania na nich nowych nisz ?
    Zbigniew Prokopowicz: Wszystkich tych działań :)
  • AV: Jakie macie plany jeśli chodzi o docelową dźwignię finansową? Czy spółka zakłada jakiś długofalowy poziom długu netto/EBITDA?
    Zbigniew Prokopowicz: Spółka generuje wysoki poziom gotówki. Zakładamy systematyczną obniżkę relacji długu netto do EBITDA w przyszłym roku - do poziomu 2,0-2,5 na koniec 2019 r.
  • AV: Czy skup akcji będzie nadal kontynuowany?
    Zbigniew Prokopowicz: Po skupieniu łącznie blisko 20 proc. akcji własnych, buy back uważamy za zakończony.
  • Karo: Czy rozważacie przejęcia i rozwój przez akwizycję?
    Zbigniew Prokopowicz: Nie mamy obecnie takich planów. Naszą strategię opieramy na rozwoju organicznym.
  • misiek: Dlaczego korzystaliście z doradcy jeśli chodzi o kierunki rozwoju? To nie Pan i zarząd zna najlepiej tendencje w biznesie?
    Zbigniew Prokopowicz: Jest to normalna praktyka w dużych przedsiębiorstwach. Oczywiście my najlepiej znamy naszą firmę, ale na co dzień skupiamy się na bieżącej produkcji i sprzedaży.
    Przeprowadzona analiza obejmowała m.in. kilka tysięcy naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów (a to tylko jedne z elementów tej analizy) – trudno byłoby ją przeprowadzić bez profesjonalnego wsparcia z zewnątrz.
  • Adam: Czy dla spółki dostępność surowca drzewnego może problemem? Ostatnio mówi się o zmianach w sprzedaży przez Lasy i częściowej rezygnacji z historii zamówień. Nie obawiacie się większego popytu na produkty głównego dostawcy?
    Zbigniew Prokopowicz: Nie widzimy takiego zagrożenia. Proszę pamiętać, że Lasy Państwowe zapewniają tylko część zużywanego przez nas surowca drzewnego. Poza tym zwiększamy udział drewna z recyklingu w naszej produkcji, czego przykładem jest nasza najnowsza inwestycja w Neumarkt.
  • anty_teresa: Jaki procent kosztów własnych stanowi koszt zakupionego drewna, jaki mocznik, kleje i pozostała chemia, a jaki energia?
    Zbigniew Prokopowicz: Około 80 proc. kosztów surowców stanowią drewno i chemikalia - mniej więcej w równych proporcjach.
  • drobny akcjonariusz: Witam, skoro mówi Pan że wycena Pfleiderera jest atrakcyjna na tle konkurentów, to proszę powiedzieć: Jakie jest ryzyko wezwania przez głównego akcjonariusza na akcje i zdjęcie Pfleiderera z giełdy?
    Zbigniew Prokopowicz: Nie komentujemy, ani nawet nie znamy zamiarów naszych akcjonariuszy. Mogę jedynie przypomnieć, że dwaj główni akcjonariusze nie uczestniczyli w programie skupu akcji własnych.
  • Analityk Fundamentalny: Jak wygląda status kary od UOKIK w chwili obecnej. Piszecie Państwo w raporcie, że utworzyliście rezerwy na prawie 38 mln zł ale jednocześnie "Ponadto Decyzja stwarza ryzyko roszczeń odszkodowawczych wobec spółek Pfleiderer Group S.A. i Pfleiderer Wieruszów Sp. z o.o. Ryzyko to nie może być określone ilościowo na podstawie dostępnych obecnie dowodów i informacji." Jest to dość niepokojąca informacja - można to trochę szerzej skomentować?
    Zbigniew Prokopowicz: Chociaż uważamy zarzuty UOKiK za bezpodstawne, utworzyliśmy pełną rezerwę na potencjalne kary. Nie spodziewamy się, że postępowanie zakończy się w najbliższym czasie. W wypadku pozytywnej decyzji dla nas, w odpowiednim czasie będziemy mogli rozwiązać rezerwę, co bardzo pozytywnie wpłynie na nasze raportowane wyniki.
    Generalnie mamy bardzo konserwatywną politykę tworzenia rezerw, zgodną z rekomendacjami naszych prawników i audytorów.
  • aftrader: Szanowny Panie Prezesie, jaka część eksportu idzie na WIelką Brytanię i jak wpłynie Brexit na obroty i marże?
    Zbigniew Prokopowicz: W 2017 r. sprzedaż na rynek brytyjski stanowiła nieco ponad 6 proc. naszej łącznej sprzedaży. Oczywiście bacznie obserwujemy rozwój sytuacji, ale nie spodziewamy się załamania sprzedaży w Wielkiej Brytanii w wyniku brexitu. Aby zapewnić jak najlepszą obsługę klientów na tym rynku, uruchomiliśmy tam magazyn, skracając istotnie czas dostaw.
  • Karo: Czy nie boi się Pan załamania koniunktury takiego jakie miało miejsce w latach 2008-2009? Od kryzysu minęło już 10 lat i w zasadzie od tamtej pory gospodarki rosną, a jak powszechnie wiadomo one są cykliczne...
    Zbigniew Prokopowicz: Nie widzimy takich symptomów. Póki co działamy na rynku rosnącym. Obecna sytuacja ekonomiczna, również w wyniku doświadczeń z poprzedniego kryzysu, wygląda inaczej niż dekadę temu.
  • Wojetek: Obecnie 48% z waszej sprzedaży stanowi segment płyt lamininownych/lakierowanych. W pierwszych 3 kwartałach sprzedaż w tym segmencie względem 2017 roku spadła o ok. 3 %. Czy to trwała tendencja i mix produktowy będzie się zmieniał kosztem zwiększenia sprzedaży w innych segmentach (HPL, HDF, MDF) ?
    Zbigniew Prokopowicz: Wyniki trzeciego kwartału pokazały, że spółka jest w stanie zwiększać sprzedaż produktów z wartością dodaną. Udało nam się w tym okresie osiągnąć satysfakcjonujący poziom wzrostu sprzedaży płyt HPL. Liczymy również na to, że sprzedaż tych produktów będą wspierać nasze strategiczne inicjatywy.
    Pracujemy nad nowymi inwestycjami (takimi jak uruchomiona w tym roku nowa linia lakiernicza w Leutkirch), które pozwolą nam na zaoferowanie klientom innowacyjnych i dopasowanych do potrzeb produktów. Inwestycje mają nam również pomóc w usuwaniu tzw. wąskich gardeł w produkcji, co pozwoli na zwiększenie możliwości produkcyjnych w produktach o wyższej wartości dodanej. Po stronie popytowej chcemy wprowadzić nową inteligentną segmentację klientów, wejść ze swymi produktami na nowe rynki oraz dostosowywać politykę cenową. Wprowadzamy również zmiany po stronie naszego działu sprzedaży, a także intensyfikujemy działania marketingowe.
  • NKF: Czy ceny energii zabezpieczacie na TGE, czy w umowach z dostawcami?
    Zbigniew Prokopowicz: Ceny energii zabezpieczamy głównie poprzez zawieranie umów długoterminowych z dostawcami.
  • Analityk Fundamentalny: Forte otworzyło swój zakład produkcji płyty surowej, a jednocześnie jest umowa sprzedaży do końca 2019 zawarta między Pfeiderer a Forte - jak to rozumieć? Dostarczacie wciąż do Forte taki typ płyty, którego oni nie produkują? Czy jest to raczej zabezpieczenie Forte na wypadek problemów u siebie z produkcją?
    Zbigniew Prokopowicz: Nie chciałbym wchodzić w szczegóły dotyczące umów z poszczególnymi klientami, mogę jedynie potwierdzić, że Forte pozostaje naszym klientem.
  • Zbigniew Prokopowicz: Szanowni Państwo, Bardzo dziękuję za udział w dzisiejszym czacie. Z pewnością będą kolejne okazje do kolejnych ciekawych dyskusji. Z mojej strony chciałbym zapewnić, że cały Zarząd i Pracownicy Grupy Pfleiderer są zdeterminowani w dążeniu do poprawy wyników finansowych i realizacji przyjętej strategii. Cieszymy się, że wyniki trzeciego kwartału i podwyższenie celów strategicznych na 2021 rok spotkało się z pozytywną reakcją rynku. Wierzymy, że w dalszym ciągu będziemy dostarczać inwestorom pozytywnych informacji. Życzę udanych inwestycji. A zainteresowanych zapraszam o 12:00 do Parkiet TV, gdzie będę gościem Przemysława Tychmanowicza.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com
AD.bx ad3a

Logowanie


Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło

Ostatnio zaktualizowane dane

AD.bx ad3b
AD.bx ad3d