| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | |
|
| | | Raport bieżący nr | 18 | / | 2024 | | | |
| | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2024-10-22 | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | |
| ASMODEV S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nowa strategia Emitenta | |
| Podstawa prawna | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiązaniu do treści raportu bieżącego ESPI nr 16/2024 z dnia 18 października 2024 roku, Zarząd Asmodev S.A. z siedzibą w Warszawie (Emitent) informuje, że w dniu dzisiejszym Zarząd Emitenta podjął decyzję o przyjęciu nowej strategii Emitenta.
Zarząd Emitenta informuje, że zgodnie z nową strategią, Emitent zamierza skupić się na budowie ogólnopolskiej sieci sklepów stacjonarnych z bronią palną i akcesoriami militarnymi.
W pierwszej kolejności Emitent zamierza uruchomić sklepy z bronią palną i akcesoriami militarnymi. w głównych miastach Polski.
Emitent zakłada przy tym, że jego sklepy, oprócz broni palnej, będą oferować szeroki wachlarz akcesoriów militarnych, takich jak odzież taktyczna, sprzęt outdoorowy, optyka strzelecka, a także wyposażenie survivalowe.
Uzupełnieniem sprzedaży w sklepach stacjonarnych będzie uruchomienie sprzedaży internetowej (z zastrzeżeniem ograniczeń ustawowych), co powinno pozwolić na dotarcie do klientów z całego kraju.
Ważną częścią strategii Emitenta, jest budowanie świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego użytkowania broni, organizacja kursów strzeleckich oraz szkolenia w zakresie obsługi broni. Szkolenia strzeleckie będą nie tylko przyciągać nowych klientów, ale również budować zaufanie do marki, która postawi na profesjonalizm i edukację. Organizacja wydarzeń strzeleckich, targów broni i pokazów taktycznych pomoże w zbudowaniu rozpoznawalności sieci na rynku.
Emitent zakłada również, akwizycje działających już sklepów z bronią, które posiadają lojalną bazę klientów i generują stabilne przychody. Model akwizycyjny pozwoli na natychmiastowy wzrost skali działalności oraz na uniknięcie kosztów związanych z tworzeniem nowych sklepów od podstaw.
Emitent zakłada, że strategia będzie realizowana przy wsparciu finansowym CPAR Limited, to jest największego akcjonariusza Emitenta,
W załączeniu Emitent prezentuje dodatkowe informacje na temat nowej strategii Emitenta.
| |
| | | | | | | | | | |
| Załączniki | | | | | | | | | | |
| Plik | Opis | |
| ASModev - opis strategii - propozycja_AO.pdf | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | |
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2024-10-22 | Maciej Twaróg | Prezes Zarządu | Maciej Twaróg | |
| | | | | |