| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | |
|
| | | Raport bieżący nr | 4 | / | 2025 | | | |
| | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-01-21 | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | |
| ICE CODE GAMES S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Przyjęcie strategii na lata 2025 2027 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Ice Code Games SA z siedzibą w Warszawie ( Spółka ) informuje, że w dniu 20 stycznia 2025 r. przyjął strategię rozwoju Spółki na lata 2025-2027.
Strategia ta zawiera się w następujących kluczowych obszarach:
1. Sprawniejsze i szybsze tworzenie prototypów - gier oraz ich testowanie z myślą o dopasowaniu do aktualnych trendów i oczekiwań odbiorców.
2. Wczesną komunikację z graczami - publikowanie informacji o postępach w produkcji, aby skuteczniej budować społeczność i zbierać opinie.
3. Wydawanie gier w formule Early Access co najmniej jedna premiera rocznie od 2025 r., umożliwiająca szybsze pozyskiwanie przychodów, wczesną walidację założeń rozgrywki oraz bieżące dostosowywanie gier do potrzeb graczy.
4. Wykorzystanie istniejącej technologii i know-how zwłaszcza doświadczeń zdobytych przy Hard West 2 oraz Rogue Waters , a także narzędzi opracowywanych w projekcie Supremus , celem optymalizacji kosztów i skrócenia czasu produkcji.
5. Stopniowe uniezależnianie się od zewnętrznych wydawców rozbudowę wewnętrznych kompetencji marketingowych i wydawniczych, z zamiarem docelowego uzyskania pełnej samodzielności w obszarze promocji i dystrybucji gier.
6. Budowę stabilnego portfolio regularne premiery (przynajmniej raz w roku) i dalszy rozwój już wydanych gier zapewniających stały strumień przychodów.
Celem Spółki jest realizacja gier opartych na własnym IP, w szczególności gier wykorzystujących technologię wytworzoną podczas produkcji gier Hard West 2 i Rogue Waters . W oparciu o zgromadzone doświadczenie i technologię, Spółka planuje tworzyć kolejne gry w krótkich cyklach produkcyjnych. Spółka będzie także dążyć do elastycznego podejścia do zarządzania zmianami na rynku produkcji gier oraz na rynku wydawniczym, z zamiarem docelowego uniezależnienia się od współpracy z wydawcami. Spółka nie wyklucza przy tym zaangażowania wydawców, jednak długoterminowym celem pozostaje pełna samodzielność wydawnicza.
Strategia zakłada finansowanie działalności Spółki ze środków własnych wypracowanych z komercjalizacji wcześniej wydanych gier, finansowanie się długiem oraz finansowanie ze środków pozyskanych w ramach realizowanego podwyższenia kapitału zakładowego Spółki.
Zarząd wskazuje, iż obecnie Spółka prowadzi prace nad grą taktyczną z elementami survivalu i horroru pt. Nightmare Frontier (tytuł roboczy). Projekt łączy sprawdzone elementy rozgrywki z Hard West 2 i Rogue Waters z nową mechaniką wymiaru koszmaru , a koncepcja jego realizacji wpisuje się w założenia przyjętej dziś strategii. | |
| | | | | | | | | | |
| Załączniki | | | | | | | | | | |
| Plik | Opis | |
| ICG Filary Strategii na lata 2025-2027.pdf | ICG Filary Strategii na lata 2025-2027.pdf | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | |
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-01-21 | Mateusz Pilski | Prezes Zarządu | | |
| 2025-01-21 | Paweł Wilk | Wiceprezes Zarządu | | |
| 2025-01-21 | Łukasz Górski | Wiceprezes Zarządu | | |
| | | | | |